Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Immobiliser
 
Témaindító: Toomix, idő: Júl 20, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   2 / 8
(#) Trianta hozzászólása Júl 26, 2009 /
 
Ma reggel ismét nem indult az immobiliser...
Biztos, hogy hőmérsékletérzékeny valami, gondolom a relé elfaradt. vagy nem tudom mi.
Árnyékos helyen áll az autó, tegnap egésznap próbálkoztam, csak este indult be, amikor már meleg volt az autóban, ma reggel megint hűvös van és nem indul.
(#) Trianta válasza Trianta hozzászólására (») Júl 26, 2009 /
 
Az létezik, hogy gyetlen relé van beépítve az Immo-ba és ez az egy kapcsolja a 3 vagy akárhány megszakítást?
(#) Antesz8482 hozzászólása Júl 26, 2009 /
 
Sziasztok Urak! Tudom jollehet nem ide illik a kérdésem,de kérlek nézzétek el nekem! A problémám a következő: van nekem egy golf 3-asom,és rászántam magam,hogy egy kicsit belebujjak a riasztó és a központizár rejtelmeibe. A riasztó ugy tűnik,hogy mostmár működőképes lesz, tulajdonképpen a központizár is az, de csak kulccsal !Szeretném a kettőt közös nevezőre hozni,hogy távirányitóval is ki tudjam nyitni. A riasztóközpont nyitásra,és zárásra külön-külön vezetéken ad negativ impulzust kb 2 másodpercig. A központi zárnak pedig a záráshoz +12 volt kell amit ha elveszünk kinyit. Remélem tudtok segíteni. Köszönettel: Antesz
(#) akos70 válasza Trianta hozzászólására (») Júl 26, 2009 /
 
Nem, 3 körös szokott lenni. De olyan lehet, hogy csak egyet kötnek be belöle, és olyan is hogy csak egy nem müködik rendesen.
(#) akos70 válasza Antesz8482 hozzászólására (») Júl 26, 2009 /
 
Levegös központi zár van benne?
(#) Trianta válasza akos70 hozzászólására (») Júl 26, 2009 /
 
Ma délután kiiktattuk és kivettük az immobilisert.

Az önidító és a gyujtás kábele volt megszakítva.

Az önindító gyári vastag vezetékéhez az immo fele olyan vastag vezetéke volt hozzákötve, nem tudom hogy bírta az áramot...
(#) Trianta válasza akos70 hozzászólására (») Júl 26, 2009 /
 
Az immo-hoz villogó ledet szoktak betenni, vagy az immo villogtatja?
Ha villogó led, akkor otthagyom a helyén, csak keresni kell neki egy fix pozitív-ot.
(#) akos70 válasza Trianta hozzászólására (») Júl 26, 2009 /
 
Szokta birni. Nincs ott olyan borzaszto nagy áram, éas csak rövid ideig.

A ledet az immo villogtatta, ha kiiktattad, nem fog már villogni.
(#) Trianta válasza akos70 hozzászólására (») Júl 26, 2009 /
 
Akkor teszek be a helyére egy villogó ledet, ami olyankor fog villogni, ha a gyujtás meg van szakítva.
Ahol az immo megszakította a gyujtást, oda beteszek egy relét és\vagy egy 2 áramkörös kapcsolót.
(#) kondyberco hozzászólása Nov 27, 2009 /
 
Sziasztok, már elég régi a téma de gondoltam megpróbálok ide írni mielőtt újat indítok!
Na szóval adott egy renault típusú személygépkocsi. Amikor gyújtás állásba fordítom a kulcsot, az immobiliser működésbe lép és ellenőrzi a kulcsot, majd ha továbbfordítom, indul a kocsi. Ez eddig jó is lenne csak előjött a baj, hogy a kulcs elfordítása után az immobiliser visszajelző ledje csak villog jelezvén, hogy ez nem jó kulcs. Na most próbálkoztam életre kelteni, és addig jutottam, hogy ha kiszedjük a kulcs műanyag burkolatából a panelt és indításkor a kulcs mellé rakjuk, akor megy. Elméletem szerint a gyújtás ráadásakor rádióhullámot bocsájt ki a vevő rész, ami feszültséget indukál az adó panelen lévő tekercsben, melynek segítségével küldi el a jelet a kulcs! Valószínűleg vmi folytán kevesebb áram keletkezik a tekercsben így nem tudja átküldeni a jelet a burkolaton is. A kérdés az lenne hogy tudnám megoldani hogy elég feszültség indukálódjon azon a tekercsen. Javítsatok ki ha esetleg tévedek!
(#) kondyberco hozzászólása Dec 1, 2009 /
 
Valaki? az előző kérdésre?
(#) akos70 válasza kondyberco hozzászólására (») Dec 1, 2009 /
 
Vannak helyzetek, amikor egy szakszerviz felkeresése a megoldás. Pl. ez is.
(#) kondyberco válasza akos70 hozzászólására (») Dec 1, 2009 /
 
Voltam vele szervízbe, azt mondták, hogy rosz a kulcs, új kell. 40.000/db programozással együtt. Ezt ilyen formában nem akarom elfogadni. Ugyanis jó minden csak gyenge a jel, ezzel kellene kezdeni valamit.
(#) akos70 válasza kondyberco hozzászólására (») Dec 1, 2009 / 1
 
Bizonyos szempontbol tényleg jobb volt a ladás-egyesgolfos korszak.
Nem kötelezö elfogadnod, én se teszem. 25éves autoval járok. :yes:
(#) kondyberco válasza akos70 hozzászólására (») Dec 1, 2009 /
 
Hát igen ott még nem voltak ilyen problémák az biztos, de azért mindenféleképpen jó dolog ez, csak nem ekkora árakat kellene megkövetelni egy ilyen "egyszerű" eszközért.
(#) akos70 válasza kondyberco hozzászólására (») Dec 1, 2009 /
 
Teljesen igazad van. Én lemondtam rola, elég nekem a máséval szopni, azért legalább fizet valaki.
(#) kondyberco válasza akos70 hozzászólására (») Dec 1, 2009 /
 
Én is máshogy állnék a dologhoz, ha nekem fizetnék ki azt a 40 ropit . Szóval akor neked mint szakmabelinek nics vmi ötleted a probléma megoldására?
(#) akos70 válasza kondyberco hozzászólására (») Dec 1, 2009 /
 
Megfelelö diagnosztika meg tapasztalat hiján többnyire a szakmabeli se tud ilyenkor biztosat. A magamfajta azt meg nem engedheti meg magának, hogy probaképpen csereberéljük az alkatrészeket - a szerviz igen.
Szoval én az ilyen hibákhoz márkaszervizet szoktam javasolni...
(#) kondyberco válasza kondyberco hozzászólására (») Dec 14, 2009 /
 
Nincs valakinek ötlete a probléma megoldására? Elég tanácstalan vagyok. Képet tudok felrakni a panelről esetleg, ha az segít.
(#) attila26 hozzászólása Dec 20, 2009 /
 
Sokhejen irják,hogy hidegben letilt az imobiliser .Nekemis hasonlo probléma van.
Melegebb időben tökéletesen müködik
Diesel autó.Hidegben nem idul a kocsi.az inditó motor forog,de a müszerfal nem világit.töbszöri probálkozás után néha csak elindul a müszerfal kivilágit és már indulis a kocsi.

Immobiliser lehet a probléma.
A kérdés,ha megtalálom mejik vezetékek közé let berakva a az imobiliser.És ezt csak kiszedem az áramkörből,és öszekötöm,akkor ezel kiiktattam a Immobilisert?
És semi mást nem kell tenem tökéletesen mene utána az autó?
(#) akos70 válasza attila26 hozzászólására (») Dec 20, 2009 /
 
Elöször is tudni kéne, hogy gyári immorol van-e szo, vagy utolag beépitettröl. Ha az utobbi, akkor ugy, ahogy leirtad. Valoszinüleg a müszerfal alatt megtalálod a vezérlöjét, általában kizárolag fekete vezetékekkel. Ezeken kell végigmenni, megkeresni, hol lettek átvágva a gyári vezetékek, és azokat visszakötni.
(#) petosz válasza kondyberco hozzászólására (») Dec 27, 2009 /
 
Halihó!

Felénk úgy szokták megoldani, hogy a kulcsból kiveszik az adót és a vevőhöz rögzitik.
Igaz, így egy fabatkát sem ér az imo, de nem is kerül 40.000 HUF-ba.
Neked kell mérlegelned.
A vevő általában a kormányoszlop burkolatának levétele után hozzáférhető, kis fekete lapos téglalap.
Tipus szerinti kereséshez egy Autodata vagy Autofitt programot ajánlok.

Esetleg egy elemcsere próbaképp?

(#) kondyberco hozzászólása Dec 27, 2009 /
 
Szia! Az elem csak a központizár távirányításához kell, az imo kapcsolója a tekercsből kapja az áramot. Próbáltam oda rögzíteni, de csak a vevőgyűrű belsejéből működik oda meg nem tudom berakni a kulcsház miatt. Kifejtenéd ezt az Autodat illetve Autofitt programot?
(#) kondyberco hozzászólása Dec 27, 2009 /
 
Itt egy kép a panelról ha valakinek ez többet segít!
Arra gondoltam hogy ha már úgy is van benne egy elem akkor egy tranzisztoron keresztül rá lehetne bírni, hogy az is táplálja az adó áramkört! Nem tudom milyen feszültségen működnek ezek, és hogy pontosan hova kellene belekötni.

IMG_0110.JPG
    
(#) petosz válasza kondyberco hozzászólására (») Dec 28, 2009 /
 
Renaultot nem ismerem, de biztos, hogy kap áramot a kulcsban?
Seat Ibizámhoz 2 db kulcs tartozik. Egyik elemes a távirányító miatt, a másik sima mezei távirányító és elem nélkül. Mégis hatástalanítja az imót.
Autodatát azért írtam, mert van benne kapcsolási rajz. Igaz, nem teljes körű, de ha valaki nem talája az imót, hátha....
Anno 1 Passatba láttam ezt az összeragasztásos módszert, de az sem távirányítós kulcsból szedték ki.
(#) kondyberco hozzászólása Dec 28, 2009 /
 
Kap áramot, mert ha szét van szedve a kulcs (nincs rajta a burkolat) akkor egy két próbálkozás után indul. Szóval működik a kulcs csak gyenge a jel amit kinyom magából!
(#) akos70 válasza petosz hozzászólására (») Dec 28, 2009 /
 
A távirányito és az immo chipje egymástol függetlenek és különállok. Az utobbihoz elem se kell.
(#) akos70 válasza kondyberco hozzászólására (») Dec 28, 2009 /
 
Esetleg (ha lenne) ki lehetne probálni egy másik olvasogyürüvel. Meg megnézni annak a csatlakozását az immoba.
(Bár nem tudom, a Renault külön olvasogyürüs /mint a VW/, vagy egyben van /mint az Opel/ )
(#) kondyberco hozzászólása Dec 30, 2009 /
 
Volt próbálva másik gyűrűvel, de azzal se volt semmi változás!
(#) nagymate1970 hozzászólása Ápr 19, 2010 /
 
Sziasztok remélem tud valaki segíteni fiat maream van megáltam vele addig nem volt gond hiányzik a müanyag doblemezem ezért egy ecsettel letakarítottam a motorteret innen kezdve az autó nem indult az immobiliser visszajelző ki sem villan gyujtás van injektor visszajelző nem gyullad ki.mit lehet vele kezdeni.
Következő: »»   2 / 8
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem