Fórum témák
» Több friss téma |
Ma reggel ismét nem indult az immobiliser...
Biztos, hogy hőmérsékletérzékeny valami, gondolom a relé elfaradt. vagy nem tudom mi. Árnyékos helyen áll az autó, tegnap egésznap próbálkoztam, csak este indult be, amikor már meleg volt az autóban, ma reggel megint hűvös van és nem indul.
Az létezik, hogy gyetlen relé van beépítve az Immo-ba és ez az egy kapcsolja a 3 vagy akárhány megszakítást?
Sziasztok Urak! Tudom jollehet nem ide illik a kérdésem,de kérlek nézzétek el nekem! A problémám a következő: van nekem egy golf 3-asom,és rászántam magam,hogy egy kicsit belebujjak a riasztó és a központizár rejtelmeibe. A riasztó ugy tűnik,hogy mostmár működőképes lesz, tulajdonképpen a központizár is az, de csak kulccsal !Szeretném a kettőt közös nevezőre hozni,hogy távirányitóval is ki tudjam nyitni. A riasztóközpont nyitásra,és zárásra külön-külön vezetéken ad negativ impulzust kb 2 másodpercig. A központi zárnak pedig a záráshoz +12 volt kell amit ha elveszünk kinyit. Remélem tudtok segíteni. Köszönettel: Antesz
Nem, 3 körös szokott lenni. De olyan lehet, hogy csak egyet kötnek be belöle, és olyan is hogy csak egy nem müködik rendesen.
Levegös központi zár van benne?
Ma délután kiiktattuk és kivettük az immobilisert.
Az önidító és a gyujtás kábele volt megszakítva. Az önindító gyári vastag vezetékéhez az immo fele olyan vastag vezetéke volt hozzákötve, nem tudom hogy bírta az áramot...
Az immo-hoz villogó ledet szoktak betenni, vagy az immo villogtatja?
Ha villogó led, akkor otthagyom a helyén, csak keresni kell neki egy fix pozitív-ot.
Szokta birni. Nincs ott olyan borzaszto nagy áram, éas csak rövid ideig.
A ledet az immo villogtatta, ha kiiktattad, nem fog már villogni.
Akkor teszek be a helyére egy villogó ledet, ami olyankor fog villogni, ha a gyujtás meg van szakítva.
Ahol az immo megszakította a gyujtást, oda beteszek egy relét és\vagy egy 2 áramkörös kapcsolót.
Sziasztok, már elég régi a téma de gondoltam megpróbálok ide írni mielőtt újat indítok!
Na szóval adott egy renault típusú személygépkocsi. Amikor gyújtás állásba fordítom a kulcsot, az immobiliser működésbe lép és ellenőrzi a kulcsot, majd ha továbbfordítom, indul a kocsi. Ez eddig jó is lenne csak előjött a baj, hogy a kulcs elfordítása után az immobiliser visszajelző ledje csak villog jelezvén, hogy ez nem jó kulcs. Na most próbálkoztam életre kelteni, és addig jutottam, hogy ha kiszedjük a kulcs műanyag burkolatából a panelt és indításkor a kulcs mellé rakjuk, akor megy. Elméletem szerint a gyújtás ráadásakor rádióhullámot bocsájt ki a vevő rész, ami feszültséget indukál az adó panelen lévő tekercsben, melynek segítségével küldi el a jelet a kulcs! Valószínűleg vmi folytán kevesebb áram keletkezik a tekercsben így nem tudja átküldeni a jelet a burkolaton is. A kérdés az lenne hogy tudnám megoldani hogy elég feszültség indukálódjon azon a tekercsen. Javítsatok ki ha esetleg tévedek!
Valaki? az előző kérdésre?
Vannak helyzetek, amikor egy szakszerviz felkeresése a megoldás. Pl. ez is.
Voltam vele szervízbe, azt mondták, hogy rosz a kulcs, új kell. 40.000/db programozással együtt. Ezt ilyen formában nem akarom elfogadni. Ugyanis jó minden csak gyenge a jel, ezzel kellene kezdeni valamit.
Bizonyos szempontbol tényleg jobb volt a ladás-egyesgolfos korszak.
Nem kötelezö elfogadnod, én se teszem. 25éves autoval járok. :yes:
Hát igen ott még nem voltak ilyen problémák az biztos, de azért mindenféleképpen jó dolog ez, csak nem ekkora árakat kellene megkövetelni egy ilyen "egyszerű" eszközért.
Teljesen igazad van. Én lemondtam rola, elég nekem a máséval szopni, azért legalább fizet valaki.
Én is máshogy állnék a dologhoz, ha nekem fizetnék ki azt a 40 ropit . Szóval akor neked mint szakmabelinek nics vmi ötleted a probléma megoldására?
Megfelelö diagnosztika meg tapasztalat hiján többnyire a szakmabeli se tud ilyenkor biztosat. A magamfajta azt meg nem engedheti meg magának, hogy probaképpen csereberéljük az alkatrészeket - a szerviz igen.
Szoval én az ilyen hibákhoz márkaszervizet szoktam javasolni...
Nincs valakinek ötlete a probléma megoldására? Elég tanácstalan vagyok. Képet tudok felrakni a panelről esetleg, ha az segít.
Sokhejen irják,hogy hidegben letilt az imobiliser .Nekemis hasonlo probléma van.
Melegebb időben tökéletesen müködik Diesel autó.Hidegben nem idul a kocsi.az inditó motor forog,de a müszerfal nem világit.töbszöri probálkozás után néha csak elindul a müszerfal kivilágit és már indulis a kocsi. Immobiliser lehet a probléma. A kérdés,ha megtalálom mejik vezetékek közé let berakva a az imobiliser.És ezt csak kiszedem az áramkörből,és öszekötöm,akkor ezel kiiktattam a Immobilisert? És semi mást nem kell tenem tökéletesen mene utána az autó?
Elöször is tudni kéne, hogy gyári immorol van-e szo, vagy utolag beépitettröl. Ha az utobbi, akkor ugy, ahogy leirtad. Valoszinüleg a müszerfal alatt megtalálod a vezérlöjét, általában kizárolag fekete vezetékekkel. Ezeken kell végigmenni, megkeresni, hol lettek átvágva a gyári vezetékek, és azokat visszakötni.
Halihó!
Felénk úgy szokták megoldani, hogy a kulcsból kiveszik az adót és a vevőhöz rögzitik. Igaz, így egy fabatkát sem ér az imo, de nem is kerül 40.000 HUF-ba. Neked kell mérlegelned. A vevő általában a kormányoszlop burkolatának levétele után hozzáférhető, kis fekete lapos téglalap. Tipus szerinti kereséshez egy Autodata vagy Autofitt programot ajánlok. Esetleg egy elemcsere próbaképp?
Szia! Az elem csak a központizár távirányításához kell, az imo kapcsolója a tekercsből kapja az áramot. Próbáltam oda rögzíteni, de csak a vevőgyűrű belsejéből működik oda meg nem tudom berakni a kulcsház miatt. Kifejtenéd ezt az Autodat illetve Autofitt programot?
Itt egy kép a panelról ha valakinek ez többet segít!
Arra gondoltam hogy ha már úgy is van benne egy elem akkor egy tranzisztoron keresztül rá lehetne bírni, hogy az is táplálja az adó áramkört! Nem tudom milyen feszültségen működnek ezek, és hogy pontosan hova kellene belekötni.
Renaultot nem ismerem, de biztos, hogy kap áramot a kulcsban?
Seat Ibizámhoz 2 db kulcs tartozik. Egyik elemes a távirányító miatt, a másik sima mezei távirányító és elem nélkül. Mégis hatástalanítja az imót. Autodatát azért írtam, mert van benne kapcsolási rajz. Igaz, nem teljes körű, de ha valaki nem talája az imót, hátha.... Anno 1 Passatba láttam ezt az összeragasztásos módszert, de az sem távirányítós kulcsból szedték ki.
Kap áramot, mert ha szét van szedve a kulcs (nincs rajta a burkolat) akkor egy két próbálkozás után indul. Szóval működik a kulcs csak gyenge a jel amit kinyom magából!
A távirányito és az immo chipje egymástol függetlenek és különállok. Az utobbihoz elem se kell.
Esetleg (ha lenne) ki lehetne probálni egy másik olvasogyürüvel. Meg megnézni annak a csatlakozását az immoba.
(Bár nem tudom, a Renault külön olvasogyürüs /mint a VW/, vagy egyben van /mint az Opel/ )
Volt próbálva másik gyűrűvel, de azzal se volt semmi változás!
Sziasztok remélem tud valaki segíteni fiat maream van megáltam vele addig nem volt gond hiányzik a müanyag doblemezem ezért egy ecsettel letakarítottam a motorteret innen kezdve az autó nem indult az immobiliser visszajelző ki sem villan gyujtás van injektor visszajelző nem gyullad ki.mit lehet vele kezdeni.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |