Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Témaindító: Topi, idő: Nov 18, 2007
Na jó, de mozgássérülteknek ilyen autó, meg ennyi pénzért, meg főleg ezt kihangsúlyozni?!?
A minap beszereztem egy elég hasznos anyagot. Most közkinccsé tettem én is. Faiparról van szó. Akit érdekel a téma nézze meg, töltse le. Megéri szerintem. Ez egy könyv sorozat 25 könyvből áll a Time Life kiadásában jelent meg. The art of woodworking címmel.
Egy részt szamóca, már rendelkezésedre bocsájtottam, na ez annak a többi része. A letöltő linkeket egy *.txt-ben ide beillesztem.
Tudok még különbeket is. Ez a budapesti központi állomás. Nem bonyolult, olyan csak, mintha a hifitornyom hátulját látnám.
Szép agyag, jó agyag, köszönjük! :worship:
Ha bomba lenne vajon melyiket kéne elvágni?
Valahogy így képzeltem el az "elrendezést".
Az utolsó képen eléggé "puritáré" a kábelek elrendezése, de látom igyekeztek összebandázsolni. Ahol én voltam egy szerverparkban, ott csak két sornyi switch volt, és legalább 15 sornyi szerver. Persze ott a nagyvállalatok milliós értékű szerverei, és bérelt hostra ráakaszkodott, saját "szerverecskék" alkották a renszert. Egyszerű desktop gépek voltak azok. Az álpadó alatt meg még egy méter tátongó üresség van, persze tele kábelekkel. Egy központi hűtőgép nyomta a hideg levegőt az álpadó alá, majd azon keresztűl a szerverekbe, és felül távozott a meleg levegő. Stabil 19C fokot belőttek. Nem volt semmi a látvány. Főleg a szerverek voltak látványosak, ahogy dolgoztak a RAID tömbök. De a LED "záporral" megáldott switch -ek sem néztek ki rosszul. Más meg már nagyon nincsen, egy szerverteremben. Nekünk a dolgunk az volt, hogy a kapcsolótérből egy plussz kábelt elfektessünk a szerver parkig, mert bővíteni akarták a rendszert, és ezt egy rutin felülvisgálattal együtt végeztük el anno. Aztán átállás UPS -re, meghúzni az összes csavart, majd egy sor teszt követte. Átállás diesel generátorra, majd vissza az országos energiahálózatra.
Nem vagyok az a kifejezett "fan", de szeretem én is a száguldást. Amikor jobb idők voltak, vettem egy Ladát - szerencsétlennek minden baja volt - viszont azon tanultam meg vezetni. Sokszor kijártam vele a kavicsbányába. Néha beragadt a váltó, mert a kuplung kopott volt. Egyszer már leszakadt a kormánykonzol, és leszakadt kormánykonzollal, vezettem haza. Szerencsére nem voltam messze, és éjjel volt.
Egyszer nappal nagyon megszívtam, mert elmentem tankolni a benzinkútra. A bukkanóban leért a kipufogó rendszer, és már eleve furcsa hangja volt. ( tudtam hogy valahol lukas volt) Aztán, amikor elindultam, és a második bukkanón is átmentem, akkor meg leszakadt. :eek2: Közvetlenül az "Y" csőnél, ahol belecsatlakozik a katalizátorba a cső, az teljesen leszakadt. Nem véletlen, mert nem rozsdaálló acél volt. Olyan hangja volt hazafelé, mint a zetornak.
Nos én, ha leesik a hó, akkor éjjelente a többi őrülttel együtt a Mátrában szoktam hóautózni. Néha üres a jobb 1 és kiadó.
És most jövő hétre havat mondanak....
Hát igen, a hang hozzá tartozik a rally feelinghez.
Még sok versenyen nem voltam. Pár hete, azt hiszem két hete volt Átányon amatőr rally verseny, oda szerettem volna elmenni, de a többiek meggyőztek, hogy Tökölre menjünk drift edzésre.
Jövőre szeretnék menni majd az Eger rally-ra illetve ami ott a környékén van. Merre laksz, hogy a Mátrába jársz? Én Gyöngyöstől pár km-re lakom
Nem rossz dolog az, de az igazi amikor szűz hó van rajta (éjfél körül), na akkor az igazi (persze ésszel mert senki nem akar meghalni...)
Pesti vagyok, de akkor legalább van plusz egy ember, aki meg tudja majd mondani, hogy van-e akkora hó, hogy érdemes elindulni, persze csak ha vállalod.
Halálos pályának ott van Lepence, ha ismered, na az 3 órával hóesés után már tükörjég szokott lenni. 11 óra után már csak a kemény mag marad kint.
Pl. a 24-esen nem a leg jobb mert ott azért van forgalom...
Nem tudom mennyire ismered a 24-es utat M. füred és Parádsasvár között, de az út melett pár km-enként vannak elég nagy parkolók ahol sosem szokot állni senki, na mi ott szoktuk néha Meg vannak arra olyan utak, ahol naponta jóidőben 1 autó ha megy arra, hóesésben meg rendgetegen mennek, és csak annyi veszel észre hogy az előtted lévő hosszú úton a sok piros féklámpa jobbra-balra csúszkál az úton (persze nem 50-el, mert mint mondtam azért vigyáz mindenki magára)
Nekem egy "kisiklásom" van e téren a hóval.
Az volt az első találkozásom a hóval. Mindenhol el volt olvadva a hó, de azon az utcán nem takarítottak, és jéggé fagyott. Ezt nem is vettem észre, mert a bokor takarta az utat, és a közvilágítás is eléggé rossz volt. Szóval odaértem a félkereszteződéshez és felkészültem a bekanyarodáshoz a betorkolló útról, és amikor már feleszméltem hogy "jégre tettem magam" akkor már késő volt. Ráadásul a kopott nyári gumik voltak fenn a vason. Nagyon nehezen, de ellenkormányoztam, elkerültem az első oszlopot, majd a másdodikat, és az út másik oldalán lévő kábelnyomvonal jelző betoncölöpöt kidöntöttem, és felfeküdt rá a kaszni. Szerencsére kardán sem tört el. Végül hintáztatással, és tolással egyszerre sikerült vissza rakni az autót az útra. Akkor aztán nagyon hülyének éreztem magam, pedig nem is mentem gyorsan. Idézet: „Nos én, ha leesik a hó, akkor éjjelente a többi őrülttel együtt a Mátrában szoktam hóautózni. Néha üres a jobb 1 és kiadó.” Adrenalinnövelő dolog, de engem lelomboz, ha hallom a szirénázást, látom a mentő, és rendőrautókat Mátrafüred irányába indulni. Tudom, hogy senki sem akar meghalni, és senkit sem akar megölni, egy életre nyomorékká tenni, de bizony minden évben előfordul. Keressetek más pályát, ne a közúton rallyzzatok,ha javasolhatom.
Helló!
Nem tudtok valakit, aki lemezes munkával foglalkozik? Kellene nekem egy pár darab kis méretű trapéz formájú lemezecske. teszek egy képet, hogy pontosan milyen is kellene. Ez egy ventilátor lapátjai lennének és a gyáriak már szó szerint szétmállottak.
A lap alatt valami csöves áramkör rajza van, ha jól látom!
Jaja, tényleg! biztos valami haditechnikai lokátorállomás titkosító berendezésének rajza...
Nem láttad jól. Egy műveleti erősítő tokrajza van ott. Pontosabban az LM358-asé.
Jobb oldalt alul egy cső rajzjele van! Bal oldalt tényleg egy műveleti erősítő tokrajza van!
mammut: Támadt egy olyan érzésem, hogy valaki merényletre készül a település ellen!
Idézet: „Jobb oldalt alul egy cső rajzjele van!” Ezek szerint még nem láttál fémsapkás műv. erősítőt.
Megmondom őszintén, nem!
De ha jobban megnézem, tényleg benn van a körben két háromszög. Neeem, nem olyan háromszög!
Kukkants bele ennek az első oldalába.
Nekem nem adatlap jön be, hanem szövegek, Angolul, Németül, Kínaiul, Oroszul, meg még egykét nyelven. Mire keressek rá az alldatasheet-en, minek az az adatlapját akartad küldeni?
|
Bejelentkezés
Hirdetés |