Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » TV hiba, mi a megoldás?
Lapozás: OK   214 / 1273
(#) kadarist válasza jenci2007 hozzászólására (») Jan 28, 2010 /

Szia!
Az a baj, hogy nem találok rajzot a készülékhez! Vedd le a hátulját, és nézz valamilyen feliratot belül. A sassziszám kellene. Valami olyasmi, hogy ICCxxx. Az x-ek helyén számok vannak.
A hibát valószínűleg egy, a videojelet csatoló elektrolitkondenzátor okozza, de ez csak feltételezés.
(#) Doncso válasza Doncso hozzászólására (») Jan 28, 2010 /

senki?
(#) CUNGI44 hozzászólása Jan 29, 2010 /

ÜDV . A SEGÍTSÉGETEKET SZERETNÉM KÉRNI ,A GONDOM A KÖVETKEZŐ : VAN EGY TG TV-M /LUXOR/ ÉS MINDIG KIMEGY BELŐLE A BU. KB MÁR VAGY 5SZÖR CSERÉLTEM BENNE NEM MINDIG AZ EREDETI ÉRTÉKÜT RAKTAM BELE DE EDDIG MÉG SIKERÜLT HOSSZABB- RÖVIDEBB IDEIG MÜKÖDŐKÉPESSÉ TENNI ! DE MOST UTÓLJÁRA MÁR CSAK HANG VAN BENNE KÉP NINCS ....ÉS ITT AZ ÉN TUDÁSOMNAK VÉGE IS VAN ./MERTHOGY TELJESEN LAIKUS VAGYOK ...KŐMŰVES/ MIÉRT NEM FORDULOK SZAKEMBERHEZ ? MERT NINCS RÁ PÉNZÜNK...SAJNOS !ÉN MÉGCSAK ELLENÉK TV NÉLKÜL DE A 8ÉVES FIUNKNAK NAGYON HIÁNYZIK A TV-ZÉS !! AKI PRÓBÁL SEGITENI ,VEGYE FIGYELEMBE HOGY AZ ÖSSZES SZERSZÁMOM 1 PÁKA,1 SZIPPANTÓ 1PRÓBALÁMPA ÉS 1 12V-OS ÁLLÍTHATÓ ADAPTER /AMIVEL MAX EGY DIÓDÁT TUDOK MEGNÉZNI / MINDEN JÓSZÁNDÉKU SEGITSÉGET A MEGOLDÁSRA SZIVESEN FOGADNÉK . KÖSZÖNETTEL: UJ.
(#) kadarist válasza Doncso hozzászólására (») Jan 29, 2010 /

Szia!
Hát szigeteld ki az átütő részt, mondjuk akrilpasztával. Ha szerencséd van, akkor csak egy repedés keletkezett, amit meg lehet fogni egy kis anyaggal.
(#) Gomezh hozzászólása Jan 29, 2010 /