Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autó riasztó (bekötés)
 
Témaindító: tom79, idő: Szept 12, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   8 / 42
(#) akos70 válasza busta18 hozzászólására (») Jan 1, 2010 /
 
A motorblokkolást nem kötelezö bekötni.
Nem irtad, milyen auto. Ha valami késleltetett elektronikás belsö világitása van, az megbonyolithatja az ajtokapcsolo bekötését. Kösd le a kék vezetéket, és probáld ki ugy is.
(#) busta18 hozzászólása Jan 1, 2010 /
 
fiat tipo az auto
(#) busta18 hozzászólása Jan 2, 2010 /
 
ha lekötöm a kék vezeteket beülkök bezár és utána a senzor bekapcsolja a riasztót
(#) andrew23 hozzászólása Jan 16, 2010 /
 
sziasztok.....megkernelek titeket hogy segitsetek nekem .... eloszoris egy riasztorol lenne szo,nem tudok rola tul sok mindent ezert keszitettem kepeket rola. ez nem uj mert a kocsival vettem de nem volt bekotve csak oda hajgalva.. probaltam bekotni a kovetkezo kepen:a ket pirosra +12v az egyik feketere - mert a masik nem tudom mire van,es kb enyi mert a tobire nem jotem ra sehogy sem
aki talalkozot mar ijen rendszerel kerem segitsen nekem
(#) Moskito hozzászólása Jan 23, 2010 /
 
Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy kaptam egy HD CAR ALARM NT898D/LJ064-es riasztót. Most kezdenék nekilátni bekötni de felmerült egy olyan gond hogy sziréna nem volt hozzá. Bekötési rajz itt van:KATT

Kérdésem az hogy ezt a dudára rá lehet kötni vagy felejtsem el és vegyek szirénát?

Hálás köszönet
Moskito
(#) akos70 válasza Moskito hozzászólására (») Jan 23, 2010 /
 
A rajz alapján kürtöt (horn) szolaltat meg a riaszto. Arra ügyelni kell, hogy a gyári kürtöt csak ugy használhatod, ha a pozitiv a kapcsolt, másképp be kell relézni.
De igény szerint szirénát is használhatsz, ha az szimpatikusabb.
(az nem derült ki a rajzbol, hogy a horn- kimeneten szaggatott, vagy folyamatos jel jön. Elképzelhetö, hogy egy jumper-rel állithato)
(#) Inhouse válasza Moskito hozzászólására (») Jan 23, 2010 /
 
A HORN kürtöt jelent.

Üdv
Inhouse
(#) Moskito hozzászólása Jan 23, 2010 /
 
OKÉ! köszi az infókat. Én tök analfabéta vagyok ehhez de a műszerész kollégám bent a cégnél elmagyarázta mire kell figyelni. Ez alapján a centrál már megy. Hogyan tudom kideríteni hogy szaggatott vagy folyamatos jel jön a kimeneten??? Gondolom ez arra irányul h folyamatosan szól e a duda mikor riaszt vagy csak szaggatottan dudál?! Elég csak multiméterrel bemérni?
(#) Inhouse válasza Moskito hozzászólására (») Jan 24, 2010 /
 
Igen, elég a multiméter. Vagy rakj rá egy kis 12V-os izzót, vagy egy LED-et egy soros ellenállással, akkor jobban látod. Vagy folyamatos 12V lesz, amikor riaszt, vagy szaggatott. A szaggatott a kürthöz van, a folyamatos a szirénához. Az is lehet, hogy állítható valahogy, bár itt eléggé fixen az van írva, hogy kürt....

Üdv
Inhouse
(#) imi012 hozzászólása Feb 6, 2010 /
 
Sziasztok ! Szükségem lenne egy kis segítségre. Van egy rhino ht18e riasztóm.A riasztó részének bekötésével elboldogultam , viszont a központi zár vezérlés funkcióját nem igazán tudom hogy is van. Rakok fel két képet , az első a kocsi (opel astra f 96-os) a másik a riasztó ide vonatkozó bekötési rajza. Kérem , ha valaki ezek alapján tudna , segítsen. A segítségeket előre is köszönöm. Üdvözlettel : Imre
(#) akos70 válasza imi012 hozzászólására (») Feb 6, 2010 /
 
Az elsö ábrán az a. verziot kell alkalmaznod, méghozzá ugy, hogy a testre kötöd a két felsö vezetéket.
Nem vagyok benne biztos, hogy az autodban gyári a központi zár (elég ritka volt F Astrában), ebben az esetben meg kell keresned a vezérlöjét, és oda rákötni a csuko és nyito vezetékeket.
Az ajtoknál az átvezetö gumiknál meg lehet látni, hogy gyári megoldásrol van szo, vagy utolag beépitett.
(#) imi012 válasza akos70 hozzászólására (») Feb 9, 2010 /
 
Szia Akos!

Köszönöm a segítséget. Megnéztem a kocsiban gyári a központi zár.Próbáltam visszakeresni a szálakat , hogy hol lehet a vezérlője de eléggé kicsi a hely , nem igazán találtam... Nem tudod véletlenül , hogy hova szokták a gyárit elhelyezni , hogy ne kelljen az egész autót szétszednem miatta?

Az 1.ábrán mit jelent hogy + vagy - ? Ezt ki kell mérnem vagy működés közben változik a polaritása?

Segítségedet előre is köszönöm.
(#) akos70 válasza imi012 hozzászólására (») Feb 9, 2010 /
 
A központi zárak pozitiv vagy negativ impulzussal vezérelhetök (többnyire negativ, a tiéd is).
A nyito és záro szálakat a bal elsö ajto vezetékeite célszerü rákötni. Egy probalámpa csipeszét testre teszed, a hegyével végignyomkodod a BE ajto gumiátvezetöjében a vezetékeket. Egyikre nyitni, egy másikra csukni fog. Ezekre kell kötnöd, persze nem fontos azon a helyen, belül, ha a küszöbboritást lebontod, megtalálod azokat a vezetékeket. Szinekre nem emlékszem. Ugyanott megtalálsz az Opelnál szinte mindent, ami a riasztonak kell (indexek, gyujtás+, ajtokapcsolo, tápszivattyu vezetéke az inditástiltáshoz)

Most látom, van rajzod a szinekkel, igy még könnyebb lesz.
(#) imi012 válasza akos70 hozzászólására (») Feb 9, 2010 /
 
Köszönöm a segítséget!

A hétvégén még egyszer nekiesek.
(#) nibo hozzászólása Márc 4, 2010 /
 
Sziasztok! Nem rég regisztráltam ezen az oldalon. Nagyon hasznosnak találtam az itt elolvasott információkat. Az a kérdésem lenne, hogy adott egy Dacia 1310 típusú autó központi zárt és riasztót szereltettem bele. Ez eddig rendben is van működik minden. Csak néha a semmitől beindul a riasztó...
Mit gondoltok mitől lehet ez a probléma? kérlek segítsetek üdvözlettel nibo
(#) Inhouse válasza nibo hozzászólására (») Márc 4, 2010 /
 
A riasztó leírásában nézd meg, hogyan jelzi vissza, hogy melyik bemenetén történt változás...a LED villogásának számából lehet megállapítani általában.
Ha ultrahangos, akkor az az első számú jelölt....lehet kontakthibás ajtókapcsoló...

Üdv
Inhouse
(#) nibo hozzászólása Márc 4, 2010 /
 
Szia, mikor nyitom ki akkor jelzi vissza, hogy riasztott...az ajtókapcsoló nem hinném mert ha kinyitom az ajtót kulccsal akkor egyből üvölt de általában csak pityeg mikor magától csak úgy beindul...köszönöm a hozzászólást ha van még valami ötleted akkor oszd meg...köszönöm
(#) Inhouse válasza nibo hozzászólására (») Márc 4, 2010 /
 
Akkor most kérjelek meg mégegyszer, hogy nézd meg a leírást, hogy a villogások száma alapján melyik bemenet miatt riaszt?

Üdv
Inhouse
(#) nibo hozzászólása Márc 4, 2010 /
 
Értettem az elsőt is de nem ír ilyesmit sajnos s mikor nyitom ki normálisan pittyen 2 s ahányszor riasztott annyival többet, a led pedig mindig csak sűrűn pislog mikor megnyomom a távirányítón a nyitás gombot mikor beültem az autóba akkor semmi pislogás...
(#) Inhouse válasza nibo hozzászólására (») Márc 5, 2010 /
 
Ez is információ, de ha nem írod, honnan tudhatnám? Tudod... "Hát mé' nem szó'tál, hogy te állsz az ajtó előtt? ...bólintottam apám..."

Azt sem írtad még mindig meg, hogy van-e ultrahangos része...

Le kellene szedni a bemeneteket egyesével és utána próbálni, ki kell buknia, hogy melyik a tettes...

Üdv
Inhouse
(#) nibo hozzászólása Márc 5, 2010 /
 
Ultrahangos érzékelő sincs ez egy sima riasztó egyedül amit letudok húzni róla az az ütés érzékelő. A tegnap azt kicseréltettem kíváncsi vagyok most, hogy fog viselkedni... http://romcorex.bizoo.ro/vanzare/155797/Alarma-auto-Discovery-5750R itt a cucc...
nincs agyonbonyolítva minden marhaságot nem kértem melléje de az ultrahangon gondolkodom még... és elnézést a pontatlan információért...
(#) Inhouse válasza nibo hozzászólására (») Márc 8, 2010 /
 
Van az autódban késleltetett utastérvilágítás?

Nem lehet-e kontakt hibás valamelyik ajtókapcsoló?

A néha a semmitől való beriasztás mit jelent? Ott állsz mellette, semmi nem történik és riaszt? Vagy otthagytad az utcán, és észreveszed, hogy riaszt, kimész, de látszólag nem történt semmi? Ez utóbbi esetben lehetett egy hangosabb autó, vagy motor és a rezgésérzékelő túlzott érzékenysége...

Üdv
Inhouse
(#) nibo hozzászólása Márc 8, 2010 /
 
Nincs késleltetett utastérvilágítás, az ajtókapcsoló se kontakt hibás, volt, hogy mellette álltam, és csak úgy beriasztott... rájöttem, hogy mi volt mi lehetett a gond... a rezgésérzékelő egy levegőjáratra volt felszerelve ami ugyebár műanyag és mozoghat na meg a hideg-meleg hatásról nem is beszélve. Kicseréltettem a rezgésérzékelőt és fix helyre szereltettem át, azóta nem riasztott be... gondolom ez volt a probléma?! köszönöm a segítséget!

Üdv.
nibo
(#) Inhouse válasza nibo hozzászólására (») Márc 9, 2010 /
 
Könnyen lehet, hátha...

Szívesen!

Üdv
Inhouse
(#) ronn hozzászólása Márc 20, 2010 /
 
Sziasztok! Trackpro cs 13 risztó bekötési rajzát keresem. Ha valki tudna segíteni, nagyon hálás lennék!
(#) hrobi72 hozzászólása Ápr 9, 2010 /
 
thunder c 103 autoriaszto bekötése után szaggatottan szol a sziréna szerintem dudára van állitva de nem tudom hol kell szirénára viszaállitani
elöre is köszi ha valaki tud segiteni
(#) vszaby hozzászólása Ápr 15, 2010 /
 
Sziasztok!

Egy kis segítség kellene!

Az automban behalt a szíréna.
Kaptam egy MED gyártmányú autó szírénát.
Az a baj hogy a kábeljában 4 vezeték van.
piros, fehér, zöld, sárga.
Hogy tudom bekötni?
Esetleg, ha sokat fogyaszt, akkor a relével mit kell kötnöm?
(dióda, kondi?)

vszaby
(#) vszaby hozzászólása Ápr 18, 2010 /
 
Megköszönném, ha valakinek lenne használható ötlete.)
(#) akos70 válasza vszaby hozzászólására (») Ápr 18, 2010 /
 
Arra gondolok, hogy saját aksis sziréna. Ha belenézni nem lehet, probálgasd egy aksirol, mondjuk egy 21W-os izzoval sorbakötve, ugy nagy baj nem lehet.
(#) vszaby válasza akos70 hozzászólására (») Ápr 18, 2010 /
 
Köszi a reagálást!
Úgy tudom, ha saját akksis lenne, akkor kellene valamilyen kulcshelynek is lennierajta.
Lehet, hogy esetleg valamelyik szín, meg a test, esetleg állandó áramot kap, és a többi meg kapcsol valahogy?
Következő: »»   8 / 42
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem