Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autóelektronika
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Talán olvasd el a XVIII. pontot.Bővebben: Link
Mi van te vagy a topik kötöszködő felelőse vagy mi?Ha nem tudsz válaszolni a kérdésre akkor ne üzengess!!!
Nono!
Nem rosszindulat vezérelve írta amit írt! Inkább figyelj oda máskor, hogy ne szegd meg a szabályzatot.
Oké stimmel a szabályzat csak hogy ahogy elnézem nem ugyanazok az emberek beszélgetnek a topikokban .Így lehetséges hogy a másikban lévő tud válaszolni. Még egyszer akkor mindenkitől BOCSI!
Sziasztok!
Valaki ha tudna segiteni -legalább tanáccsal- az a problémám hogy a g astrámban kiakartam cserélni valemlyik nap a benne lévő rádiót aami nem agyári benne most sem, egy mp3 lejátszós deawoo 7230-ra. Az astra gyári nagy csokija pont passzol a 7230 hátulján lévő dugaljba be is kapcsol a rádió csak épp azt irja ki hogy TEL CALL. Telefonos kihangosító nincs a kocsiban. Másik problémám ugyan ide kapcsolódik hogy a cd lemezt csak félig huzza be az mp 3 lejátszó. Valaki tudna segiteni hogy miért irja ki hogy TELL Call ? Előre is köszönöm
Üdv!
Múltkor segítettél a Golf 2-mmel kapcsolatban. A hátsó ablaktörlőről van szó ismét... Volt vele az a problémám, hogy ha egyszer elindítottam, lapátolt amég le nem vettem a gyújtást.. mióta a relét kivettem megoldódott a probléma, csak addig lapátolgat amég nyomom neki... Ez a relé igazából mi célt szolgál? Kitolja a törlés idejét még 2-3 körrel a kapcsoló elengedésétől számítva? Vagy hogy is van ez? Illetve azt még megtudnád mondani, hogy a hátsó törlőmotor a testet honnan kapja? Mert már csak a testtel van probléma hátul, és nem találom a kábel másik végét Köszönöm a segítségedet!
A relé úgy működik , hogy szakaszosan bekapcsolja a hátsó törlőt. Kikapcsolni úgy ehet, hogy még egyszer megnyomod a kart. A hátsó ablak mosóval is össze van kötve, tehát minden nyomásnál megy a mosó motor is. Ezért, ha nem akarod hogy mosson csak rövid ideig nyomd meg a kart. Ha mosni is akarsz akkor nyomd folyamatosan amíg elég vizes lesz az ablak, majd engedd el, ilyenkor szakaszosan töröl amíg újra meg nem nyomod egy rövid időre. A hátsó törlő test kábele, ha jól emlékszem baloldalon, a tető kárpit alatt van a karosszériához csavarozva.
Köszönöm a választ Az előző tulaj elvágta a testet valami oknál fogva és csak ott figyeg a csomagtartóajtó tetején.. Na majd nyáron ha lakatolunk megkeresem azt a testelést, köszönöm Ahogy néztem szétszedni a tetőkárpitot nem nagy ördöngősség, csak macera, mert sok minden fogja.
Hmm... még esetleg annyi, hogy vajon lehet módosítani ezen a hátsó törlő végálláskapcsolón? Engem személy szerint zavar, hogy az ablak közepén áll meg a törlő és nem lennt. Volt annó egy 1-es Golfunk azon lennt állt meg. Érdemes inkább az 1-es Golf törlőmechanikáját átültetni?
karika200
A rádiodon van egy bemenet, amit a kihangositoval lehetne összekötni, és hivás esetén elnémitja a rádiot. Ezt keresd meg,és kösd le a csatlakozorol, mert az Opel csatija ugy tünik nem teljesen kompatibilis vele és téves jelet kap.
Igen, ahogy irtad. Az tulajdonképpen egy idörelé, a kapcsolotol kap egy jelet, ezután pár másodpercig áramot ad a motornak. Ezután szakaszos müködésbe kezd, ami egy ujabb impulzusra a kapcsolo felöl kikapcsol.
Ha jol emlékszem, a test a többi vezetékkel együtt a gumiátvezetön megy az ajtoba. Barna vezeték.
Lehet állitani. Fellazitod a motor kihajtásán lévö anyát, a kart a megfelelö helyre mozgatod, és ujra meghuzod az anyát.
Ahh, megin valami bonyolultabbra gondoltam.. én kérek elnézést a kérdésér..
köszönöm a tippet bejött a rádió már jó müködik.Arra nincs valakinek valami ötlete hoigy miért nem huzza be cd lemezt teljese3n? Hogyan lehet rájönni hogy egyenesben van e a lejátszó nem-lóg az egyik sarka?
Sziasztok!
sony Ericsson K810i-hez kellene egy tolto, amely az auto szivargyujtojabol 12v rol mukodik. Vettem egy kis boltban egy toltot, de amint csatlakoztatom a telohoz, ezt irja "Charge error, please unplug the charger" Az lehet a baj, hogy tobb mint 6 volt jon ki belole, ugyanis lemertem. Ezt irja a gyari tolton: 4.9 VDC 700mA Elore is nagyon megkoszonom!
Nézd meg a szivargyujtot, jo-e (valoszinüleg igen), a középsö érintkezö a +, a külsö rész a -. Ha ez rendben, nyugodtan visszaviheted a boltba a töltöt.
Annyi a baj, hogy atutazoban voltam , es nagyon muszaly volt, megvettem. Akkor pillanatnyilag nem vettem eszre. Itthon probalom es nem megy.
kibontottam a toltot, nem lehetne a zenert kicserelni?
Nekem még lenne egy kérdésem a Golf II.-vel kapcsolatban. A kézifékről a jel, a visszajelzőlámpára melyik kábelen jön a műszerfalhoz.. vagyis inkább hol jön ez a kábel.. A vezetőoldali ülés alatt találtam egy szál kábelt ami jön fel a kéziféktől(vagy hát szerintem onnan jöhet)... Ez lenne az?
Köszi, karika200
Sziasztok!
Gyári Ignis Blaupunkt cd-s rádióval lenne kérdésem. Fiat Uno-ba van beszerelve. A cd lejátszásnál egy 10 másodperc után elkezd szaggatni. A kérdés: a magnó rossz, vagy lehet-e az, hogy rosszul van bekötve valami, esetleg biztosíték probléma? Tisztító cd nem segített. Előre is köszi.
Igen a szőnyeg alatt jön, és a baloldali doblemeznél megy fel. Ha jól emlékszem barna színű fehér csíkkal, mert testet kapcsol. Egy ajtókapcsoló van a kézifék kar alá beépítve a "kardán alagútba".
Megoldódott, ha jár a motor, gond nélkül megy.
Köszi, hello.
Üdv!
Nos, megin én, megin a kettes Golf Most az történt, hogy kiment a tompított világításom...Nem az égő, nem a biztosíték... Vannak a tompított világítás körén relé szerű 5 lábú kis barna dobozkák. Ezekre gyanakszok, mert ha a fényszóróra ráadom a feszültséget direktbe, egész ezekig visszajön a + de ezekről már visszább nem... Mik lehetnek ezek? Relék lennének? Miért? Hol keressem a hibát ha nem itt... Képek: Közeli, Távoli Köszönöm előre is!
Szia!
Ez nem relé szerű, hanem relé, csak barna dobozkában Rá is van rajzolva micsoda... Egy mezei ötlábú kapcsolórelé, kb. 2-300Ft autósboltokban, szinte mindegyik árulja (bár némelyik pofátlanul sokat képes elkérni érte).
Hmm, és neki milyen feladata van a fényszóró körén? Valamiféle védelem ez vagy micsoda? Bocsánat a buta kérdésért.. Egyébként meg akkor bemegyek az autósboltba, a pultracsapok, és aztmondom, hogy kérek egy 12 voltos kapcsolórelét és tudni foják, hogy mitakarok?
Köszi, karika200
A relé az tulajdonképpen egy kapcsoló. Egy elektromágnes van benne, amire ha ráadod az áramot, összehúzza a kapcsolt oldal érintkezőit. Ennek az a jelentősége, hogy a világításkapcsolónak csak a relében levő kis elektromágnest kell kapcsolnia, ami csak nagyon kis áramot vesz fel, a fényszóróra kapcsolt nagy áram az a relé érintkezőin folyik át, ezáltal megkímélve a világításkapcsolót a beégéstől.
A relé a következőképpen van bekötve: - 85-86-os láb a relé vezérlő lábai: egyikre test, másikra +, ezek közül az egyiket szakítja meg a kapcsoló, itt több mint valószínű, hogy a pozitív oldalt, tehát neked az egyiken direktbe test, a másikon pedig a kapcsolóról jövő áram kell legyen. - 30: ide kell egy direkt, vagy gyújtás áram. - 87: a kapcsolt oldal, ide adja ki a relé a 30-as lábra kötött áramot, ha vezérelve van. Tehát neked először azt kellene megnézni, hogy: - a 30-on rajta van-e az állandó áram (legalább gyújtás ráadása után) - a 85-86-os lábak közül az egyiken megvan-e a test, és a másikon megvan-e a vezérlőáram, a világításkapcsoló bekapcsolásakor. - a relét magát pedig úgy tudod ellenőrizni, hogy a 85-86-os lábát testre ill. áramra kötve össze kell, hogy kapcsolja a 30 és 87 lábakat.
Tipikus régiVW probláma, hogy a biztositéktábla kivezetései hátul eloxidálodnak, megégnek. Huzd le a szines csatlakozokat, és nézd meg az érintkezöket (nincsenek tulméretezve...) ha nincs nagyon szétégve, kontaktspré ideig-oráig segithet.
Sziasztok!
Volna egy olyan kérésem, kérdésem, hogy az autómba beépítettem egy központi zárat.Távirányítós a központi zár, és tudja a villogtatást is(zárás egy villanás, nyitás kettő) de nekem volna egy olyan igényem ezzel kapcsolatban, hogy szeretném azt ami az új autókban is van, hogy ha sötét van akkor miután villogott, utána maradjon is úgy a lámpa, illetve az az izzó amire rákötöm a kimeneti szálat.Ezzel kapcsolatban van-e valakinek valami ötlete? Másik kérdés.A kp zár fő motorjába 5 vezeték megy(zöld,kék,fehér,fekete,barna).És nem működik a központi zár, hogyha rádugom a fekete vezetéket, de a fekete vezeték nélkül meg úgy működik, hogy nem érzékeli, hogy milyen végállásban van.Ez mitől lehet?Valaki tudja esetleg?
Nos, meg van a probléma. Van ez a két kapcsolórelé a fényszóró kábelén.. Az egyik tök jól behúz mikor kapcsolom a világítást, a másik viszont nem. És azért nem mert a vezérlőáramának a + szálán mikor felkapcsolom a fényszórót 0,06-0,013 voltok vannak csak.. A kábele a biztosítéktábla egyik hátsó sárga csatlakozójából jön, már belefújtam fél liter kontaktsprét, de nem lesz jobb a helyzet.. :\ Az a bemenő (86)-os lábra menő kábel vajon a bizt. táblán túl hol folytatódhat, ha ezt így ennyiből valaki is meg tudja mondani... és a másik relé vajon miért húz be, illetve miért van két relé a körön:\ Próbáltam, hogy a két relé 86-os lábát összekötöttem, akkor tök jól világított a fényszóró... Köszönöm a tippeket előre is.
u.i.: Egy autóvillamossági szerelő vajon kb mennyiért tenné rendbe az összes kábelemet, gyári állapotúra? Elég sok helyen bele van szigszalagozva, másszínűvel átkötve, etcetc.. Előző tulaj tudta hogyan kell gányolni :\ |
Bejelentkezés
Hirdetés |