Fórum témák
» Több friss téma |
Szia,
Az A/D a motorhőfokot figyeli, és egy küszöbérték alatt plusz dózist tol be a motorba. Felette egy 12,5% dúsítással dolgozik. Ez a fapados verzió, de az elején a sok extra amit tettem és gondoltam nem bizonyította, hogy szükséges lenne. Idézet: „Rövid progleírás: Főciklus ban kezeli az LCD kijelzést és a két dúsítás kezelő gombot, saját termosztát jel a hidegindítási időnyújtáshoz. Az ECU vezérlőjele megszakítást indít, PIC nyitja az injektort, kiveszi a számított nyújtásmódosító értéket és annyival később engedi el az injektort. ”
Szia,
Az én injektorom 1,2Ohm körüli+ "ohm soros ellenállás. A FET melegedése, gondolom arányba áll a tekercs melegedésével: - 60Km/h sebességig langyos - 90 Km/h sebességnél már viszont meleg olyan50-70C lehet Egyvégtében olyan 35 km-ert megyek vele munkanapokon (ez a napi mukába jutási kör) vegyesben. Gondolkodom, hogy oldjam meg a lépcsős vezérlést: 2 független FET más előtéttel vagy Bipoláris tranzisztor vezérlését manipuláljam? Meg kell gondolni ![]()
Szia,
Arra gondolsz konstans módon korlátozzuk az injektor áramot? Az valószínűleg befolyásolná a motorteljesítményt (lassaban húzna meg az injektor). Ha gondolod próbáld ki :yes:
Szia,
Ez központishoz készült, de a PIC tudna 4-et is vezérelni, a bemeneti és kimeneti fokozatokat kell megnövelni. Viszont a programozáshoz jó lenne ismernem, az ütem diagrammját az injektor vezérlésének (nem vagyok autovillamossagi szaki).
Van megoldás!
Vagy 2 párhuzamos FET, amelyeknek más előtétellenállással dolgoznak vagy Bipoláris tranzisztor, aminek a vezérlése van 2x-ve ilyen módon. Csak kéne egy kis kedv... Sztem a FET-est fogom próbáli, mert az van itthon ![]()
Szia.
Tulajdonképpen igen arra gondolok. Mivel eredetileg is áramkorlátozo szerepet látják el a soros ellenállások. Ahány rendszerrel találkoztam még eddig az eredőp vagy a tényleges ellenállás 12 -14 ohm volt. Csak megjegyezném , hogy kb két éve egy gyors javitátást kellett végeznem egy barátom suziki-ján. Megállt a központis befecskendező szelep. Nem volt hirtelen kéznél gyári ,és véletlenül észrevettem az azonosságot a vw befecskendezo-vel. A méret stimmelt csak az ellenállás értéke volt nagyobb. Beszerelés után az auto indult csak kicsit reőtlen volt igy az előtét két vezetékét ósszezártem , Az auto kb két éve igy jár , fogyasztásnövekedés vagy más hasonlo panasz nélkül.
A kérdésem az lenne, feléd: ha látod, hogy több fórumozó kutat a neten kapcsolási és nyák rajz után aminek segítségével építhetne E85 átalakító, vagy csak érthetné a műk elvét, akkor az aki rendelkezik egy működő készülékkel ami probléma mentesen üzemel miért nem osztja meg cucc jól át tekinthető képét, esetleg ha a dobozban az is volt a termék kapcsolási rajzát?
Ha kell még teszter Fiat tempra 1.6 ie. ( közp. in)
marczisi@freemail.hu. Ha már túl vagy a tesztelésen a PIC prog kapcsolatban kellene segítség. ha info a működésről ( fogyasztás növekedés, ...) az is érdekelne. a válaszod előre is köszönöm
Oké, privben megbeszéljük a részleteket, a
![]()
Én is szívesen tesztelnék! Küldtem privit! A részleteket ott megbeszélhetnénk!
Szia,
Örülök a jelentkezésnek, de azért oszd meg a többiekkel, milyen gépen próbálnád ki. Üdv
Persze persze!
![]() ![]()
hellosztok!!
Van nekem egy opel stra f 1.4 hengerenkénti befecskendezéses és nem e tud valaki valami olcso dolgot hogy tisztán tudjak etanollal járni!!MERT EZEK A HUNFLEXES BOXOK NAGYON DRÁGÁK!
Hello!
Kapcsolási rajzot el tudnád küldeni? Egy 2005 Ford Fiesta 1.4i-n lenne kipróbálva
Olcsó dolog az, amit én csináltam, hogy csak hidegindításhoz verem át az ECU-t, hogy vagy 20 fokkal hidegebb a motor. De sajnos ez hosszú távon nem lesz jó, mert padlógáznál kiszegényedik a keverék. Amit ajánlok, a Hunflex De Luxe és a Hunlex Sport cuccot nemhogy egyben tudja, de még többet is, és olcsóbb is. Itt olvasgass
Várom a privát jelentkezésed a részletekért. Addig is had kérdezzek valamint. A PIC rendelkezik még szabad lábakkal ki és bemenettel, nincs igazán leterhelve. Bonyolítaná a progit, ha 4 hengerhez engedélyeznéd a kimenetet? több régi tipus hengerenkénti befecskendezős, lenne rá kereslet.
Szia,
Már küldtem privat üzenetet a 'marczisi@freemail.hu',-ra 04.14-én ![]() Valóban lehetne több hengeres, csakhogy nincs autó amin kisérletezzek, autóvillamosságot meg nem végeztem. Szóval saját kútfőből és saját gépen lett fejlesztve a mostani.
Szia.
Én is irtam neked kb -1 hete de nem jött rá válasz. Mint elöttem is irta "marczisi" a hengerenkénti vezérlési megoldás érdekelne. Amugy villamosságis vagyok esetleg tudnánk egymásnak segiteni.
valahol a föld körül kering az üzi. mert nem érkezett meg tegnap is néztem és ma is, de csak egy rakat szemét jött.
Megismételtem az üzenetet, remélem, most célba talál
![]()
Roka,
Tőled viszont a regisztrál címed alapján nem kaptam levelet, padig mindent átnéztem ![]() Nekem gyanús, hogy az Olajkartel spamszerverére kerültem ![]() A segítség mindíg jól jön, hogyan képzelted? Jómagam Kecskemét környékén vagyok elérhető.
Üdv mindenkinek.
Ezek a gyertyák 30ezret futottak, abból 13ezret tisztán etanollal. Benzines üzemnél ezek fehérek szoktak lenni. Ez a szín így normális? Mielőtt ki lett véve a gyertya az előtt 30kilométert ment a gép, vagyis nem hideg járatás utáni az állapot. A fogyasztása 7,6 körülire állt be. Ja és 1,3-as Suzuki Swiftről van szó, központi injektoros. Üdv: Zoltán
Szia.
Nem tudom , hogy miért nem ért célba a mailom. Én Nyiregyházán lakom. Kicsit messze tőled. Mailon vagy Skyp-en gondolom , vagy gondoltam az értekezést. : részlet Címzett: kz_team@freemail.hu - Érdeklődés Április 12-én irtam.
Köszi Roka a részletezést a levélről, megtaláltam. Egy okos spamszűrő kapta el 04.12-én
![]() És mások levelei is előkerültek, így gond nincs, elnézést a spamszűrő nevében ![]()
Nem vagyok autó szerelő, de volt már sok "sz" autóm a keleti blokkból. Anno egy hozzáértő azt mondta, hogy az égőtérbe jutó keverék aránya akkor jó, ha a gyertyák üzem meleg futás után őz barnára égnek és nem képződik fekete, vagy fehér salakanyag. Ha fehér a keverék szegény, ha kormos fekete túl sok az üzemanyag és tökéletlen az égés. Remélem segítettem.
Hello
Benzines üzemnél olyan volt a gyertya mint ami új lenne. Teljesen tiszta volt benne a porcelán, se korom, se ráégett kosz. Üdv: Zoltán
sziasztok
316i s hengerenkénti injektoros bmv m van tudtok valakit aki ebbe a típusba épített már valamit etanolhoz. vagy esetleg valami ötlet ami olcsón megvalósítható?? hozzájutottam egy gyári hunflex delux hoz ami sajna nem működik ha valakit érdekel a belseje teszek fel fotókat..
Én ott tartok, hogy már pic vezérli az injektorokat feteken keresztül, de még ugyanannyi ideig nyitnak ki, mint ahogy a motorvezérlő vezérli, mert még nincs kész a program a pic-ben teljesen. Azt meg tudod nézni, hogy milyen PIC van a hunflexben, esetleg a kapcsolási rajzot is lerajzolhatnád.
Szia szerintem sokunkat érdekelne legalább 1-1 makró kép a panelról.
Hello,
Megkérdezhetem, hogy milyen ütemezési módon vezérled a feteket? Nekem nem volt lehetosegem 4 hengerest vizsgálni.. Az idő nyújtás az egyszerű: - TMR1 indítása a befecskendezés kezdetekor - kivár a gyári impulzus végéig - kiolvasod TMR1 értékét leosztod a szükséges + dúsításra - TMR1+etanolos dúsítás=figyelendő új TMR1 érték - kivár amíg eléred - befecskendezés vége - goto 1. sor ![]() Ehhez nem kell koppintani a Hunflexet+a többit, a lényeget úgysem a panelon találod. Tartsuk tiszteletben a mások értékeit, ha nem akarja odadni, majd mástól megkapod ![]() Üdv: |
Bejelentkezés
Hirdetés |