Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Thor motor riasztó
Hali, ha sűrgős akkor azt már most buktad, én eddig Yamahába kötöttem be tehát szineket nem tudok a tiédhez, annyit tudok segíteni hogy oovasd el az edddigi dolgokat, és töltsd le a képeket amiket fölraktam a relézésről. sok sikert.
Sziastok! Nagyon baresz a relével hibátlanul működik.
sziasztok, nagyon szépen kérlek benneteket segítsetek vettema fiamnak egy robogot használtan egy keeway robogót, de sajnos az után futón hoztuk és mire haza hoztuk a motort el hagytuk a távirányítóját, és a kulccsal gyujtásra tudom tenni a motort önindítózik, de valamiért szikrát nem ad el, azt nem tudná valaki meg mondani nekem, hogy hogyan tudnám ki iktatni belőlle ezta riasztós valamit?mert fel hívtam az illetőt akitől vettema motort de azt mondta sajnos nincs neki se hozá másik ijen távirányítója, és így meg vettem de nem tudja használni afiam abszolult, nagyoin szépen kérlek benneteket segítsetek.előrre is köszönöm a segítségeteket
Hát olyannal még nem volt dolgom, igazság szerint kéne 1 elektromos emberkét keresni a környéken, 1 risztóst akár autó riasztóst, mert így nem lehet megmondani h mit kell kikapni belőle, de megkell keresni a riasztó vezérlőjét és ott kell valamit babrálni vagy kiiktatni.
Heló!Van itt valaki akinek sikerült bekötni?Én már hamarabb megvettem mint a motort/2008-ba/de csak most tudom bekötni.Kawasaki ZX 9R.Szóval:A kék vezetéket az önindító relé kijövő csatlakozására kötöttem,de gondolom hogy nem jó,mert ha távindítom csak nyekken az önindító.Gondolom a relé bemeneti csatijára kell kötni.A rózsaszín-szürke vez.-et az indítógomb kék-fehér vezetékére kötöttem,de itt azt írjátok hogy a gyujtáskapcsoló kijövő vezetékére kell kötni.Szóval csak ennyi a problémám.
Én is most szerelem és ugyan az a bajom mint neked! De én sem a gyujtáskapcsolóra kötöttem hanem az önindító gombra.... és nekem is "nyekken" az önindítás gombra ha csak úgy rádobom az önindító motorra nah meg melegszik akábel 1000el -.-
Az öninditó elött relézni kell h ne a kábelt terheljük. Majd a relé kapcsolja a tápot, úgy mintha önindítóznál gyujtáson. Régebben tettem föl 1-2 rajzot a relézésről, kicsit móriczka rajz de érthető (szinek nem bizti h ugyanazok.) Sok sikert.
Hali! Valaki szerelte már nagyobb motorba is a cuccot? Egy TDM 850-be szeretném beépíteni. Elléggé szét kell bontani a vasat hogy hozzáférjek a kábelezéshez!
SZIA TUDSZ SEGITENI NEKEM A BEKÖTÉSBEN?
Írd le hogy milyen motorba kell és hogy milyen riasztó. Ha olyan mint nekem volt, akkor szerintem tudok...
ez egy thor 435-ös 250-es etz-be kellene nemsokvanmár hátra csak 2-3 bekötést nemértek.
hát a kéket nemtudom önindito aztirja arrakellk ötni de hova mert ez egy trabant önindito. megt udod egy gombvan amire 2 db kábelmegy tudod gombnyomásra idul abbol mejiket válasszam ki? a harmadik megy a gyujtás tudod az etz k en olyan van hogy fölhuzod egyszer akkor gyujtás ha mégföntebb akkor a lámpais fölkapcsol.ha kell egykis segitség akkor lefényképezhetem ha neked ugy jobb.
Heló mindenkinek.
Nekem az lenne a kérdésem hogy, a szürkét és a rózsaszínű vezetéket a start gomb (önindító gomb) utáni vezetékre kell kötni miután elvágtuk r.szín előre, szürke utána. Na de ezek után is fog működni a start gomb??? Előre is köszi...
Hali, Én Yamaha TDM 850-be szereltem, segített a szervizes srác akitől vettem. Mivel a szürke-rózsaszín páros az indításgátlás, rablásgátlás, ezért egy olyan kábelre kell kötni, amit ha elvágsz nem indul a motor. Nekem a vészleállító gombból kijövő vezetékbe kötöttük. Persze nem a kormánynál, hanem mélyen a vas belsejében. A rózsaszínt a kapcsoló felől jövő kábelre, a szürkét a továbbmenőre. Tökéletesen működik! Riasztott állapotban nem lehet kulccsal sem indítani, illetve járó motorra "ráriasztva" 3mp után leáll és riaszt. A kéket nem kötöttük be - a szerelő tanácsolta. Ugyanis ha valami trükkös szerkezettel lemásolják a kódot, akkor simán viszik kulcs nélkül a mocit. A távindítási funkciót úgyis csak a feltűnési viszketegségben szenvedők használják, ráadásul robogónál relézni kell a fékbehúzás kikerülésére.
Remélem tudtam segíteni. Üdv
Sziasztok.Segitséget szeretnék kérni.Vettem egy JSE L688 riasztót.Bekötésel vannak gondjaim,mert nem értem a rajzot.Lent melékelem. Aki tud segitsen hogy melyik vezeték pontosan hova megy.Elöre is köszönöm.
Hello!
Hát mivel magyarul van nem értem, mit nem értesz oda van írva minden pontosan! Piros= állandó pozítiv, vagyis akkumlátor pozítiv(piros kábel) Fekete= A gyújtás kapocsolóhoz kell kötni! Kék,Narancs= Irányjelzőre, hogy villogjon! Sárga piros= Öninditóhoz kell kötni! (táv indításhoz) Fekete-fehér,Fehér-Fekete: A gyujtáskapcsolónál el kell vágni a gyujtás kapcsoló kábelét, és az egyiket ide a másikat oda!(táv inditáshoz) Zöld= test, kasznira kötöd, vagy az aksi negatívjához!(fekete kábel) Üdv.
Szia.A fekete a gyujtás,de melyik kábel?Amelyik elforditott állapotban pozitiv?A fekete fehéret is a gyujtás kapcsolohoz kell,de melyiket vágjam?Több vezeték is van ott.
Sziasztok! SOS
Van nekem egy piaggio fly robogóm,és ebbe szeretném bekötni a thor motorokerékpár riasztót! És a távindításnál elakadtam,mert kulcs nélkül teker az önindító,de nem gyulik be a motor,csak ha benne van a kulcs és rá van adva kézzel a gyujtás! De ilyenkor leálítani meg nem tudom,csak kulcsal! Mi lehet a probléma? Legyetek szívesek segíteni amíg a motor szét van bombázva! Előre is köszi!
Megoldottam a relytélyt,aprilia sr 50 be sikeresen bekötve.Ha kell tudok segíteni.Minden funkció tökéletesen müködik.
tapilajos@mail.datanet.hu
Ok.Várom a segítségedet!
Előre is köszi!
Leviszel 2 kábelt a gyujtótrafódhoz és a 2 vezetékébe bekötöd igy ha elromlik a riasztód csak lehuzod és mész tovább nem kell szétbontani a motort a gyujtáskapcsolóig,tehát a 2 vezetéket amit bekéne kötnöd a gyujtáskapcsolóba kösd be a gyujtótrafódba és utna működni fog nekem malaguti cr1 ben ugyanigy wan bekötve SOK sikert (én ajánlom hogy atávinditást relézd beez +300ft költség)
Mint látom többek fennakadtak a bekötésen
Némi segédletet hátha tudok adni én is Első lépések Bekötni amit biztosra tudunk (+) és( -) vezetékek bekötése az aksira ha van rá mód. Sárgák az irányjelzők pozitív feléhez ( mellé nem helyette) Második lépés A gyújtáskapcsolón 4 szál vezeték esetén 2 vastagabb, 2 vékonyabb általában. A 2 vastag: 1 állandó (+) (aksitól jön) 2 kapcsolt (+) ( kulcs on állásban (+), of állásban semmi) Ide kell kötni a narancssárga vezetéket (mellé és nem helyette) 3lépés Most jön a két vékony vezeték a gyújtáskapcsolón ( ezek kapcsolják a gyújtáselektronikát, gyújtótrafót ki minek ismeri) Ezeken általában csak - van 2 vékony vezeték: 1 állandó(-)Aksitól jön 2 kapcsolt(-) (Kulcs of állásban (-) on állásban semmi) Ezt kell elvágnod ide jön a Szürke ill. a rózsaszín vezeték. A csatlakozótól elég távolságra elvágod, hagyva helyet kábelsarunak vagy összekötésnek. A rózsaszínt kötöd ahhoz a vezetékhez ami kilóg a gyújtáskapcsolóból. A szürkét ahhoz ami megy a gyújtáselektronikához, gyújtótrafóhoz ki hogy ismeri 4 lépés Maradt az a fránya kék vezeték Meg kell keresni az önindító relét Ezen is 4 szál vezeték van (Általában 2 vastag, 2 vékony miért is ne ) A két vastag: 1 Állandó (+) (aksitól jön ) 2 kapcsolt (+) (indítózáskor(+) ) A két vékony 1 állandó (-) (testről vagy aksitól jöhet) 2 Kapcsolt (+) Indítógombtól jön, indításnál (+) nem indítózásnál semmi. Ide kell kötni a kéket ( Mellé nem helyette) És lőn minden megy, mint a karikacsapás Nekem motor típusától, elektronika helyének kitalálásától függően1-2 óra a bekötés ha nem menne segítek, csak én Pécsen vagyok szerelő. Remélem hasznos volt az írás? Ha nem írj mailt (etz600@citromail.hu)
sziasztók lene egy kis gódóm ..szörkét és narancssárgát gyujtáskapcsólóra kötötem gyújtótrafóra elé ..ahógy kell
nem tudóm be inditani ..de lehuzóm valamejik szálat pl sörkét egyböl bei indúl ..fójamatósan bet tart mágnes kapcsóló nem tudóm mért
széép
Sziasztok!
Vettem a weboldalon látható riasztót. Amit a robogómba szeretnék beépíteni. http://www.tinydeal.com/wireless-motorcycle-antilost-vibration-acti...3.html Külön aksival akarom működtetni,mert megszűnik a garancia ha a robogó aksijára kötöm. Piros: + Fekete: - Kék: jel vonal (ezzel mit kezdjek hová kössem? Munka feszültség electromobile: DC 30-48V Munka feszültség Motorkerékpár: DC 12V 12V-on egyáltalán üzemelni fog ez nekem? Köszi a válaszokat!
Már miért szűnne meg a garancia, ha beépítesz egy riasztót? Egyébként működni fog. A DC38-40V-os bemenet az elektromos robogók részére van. Neked ott a 12V-os. A jel vonalat én sem tudom mire való. Talán valamit kapcsolhatsz vele riasztás esetén. Bekötési útmutatót nem adtak vele?
|
Bejelentkezés
Hirdetés |