Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » MIG/MAG/Co2 hegesztő készülékek házilag
Lapozás: OK   20 / 276
(#) mpisti válasza vera hozzászólására (») Máj 7, 2010 /
 
Az állórészen állandóan rajta van a 48V DC, a forgórész áramát lehet a potival szabályozni. A forgórész áramának a szabályozásával lehet a motor fordulatszámát változtatni.
(#) mpisti válasza vera hozzászólására (») Máj 7, 2010 /
 
Az a moglod nem Maglód? Csak azért kérdezem, nehogy visszajöjjön a csomag ismeretlen cím miatt.
(#) (Felhasználó 5823) válasza vera hozzászólására (») Máj 7, 2010 /
 
Szerintem, te várj még pár évet ezzel a Co projektel, érzésem szerint nem állsz készen szakmailag erre a megmérettetésre! Olvasd a fórumot és gyűjtögess ötleteket, hiába a sok jó anyag és a sok segítség, egy co-hoz rengeteg dolog kell! És rengeteg idő!
Én mindjárt egy szép megoldást mutatok (nem én csináltam) ablaktörlő motorra! Profi kivitelzés, legalább is szerintem! Ha úgy érzed ez gond nélkül menne ilyen szinten, szerintem belefoghatsz! Bár megjegyezném ezzel a géppel is voltak (vannak?) problémák!

Fotó0093.jpg
    
(#) mpisti válasza (Felhasználó 5823) hozzászólására (») Máj 7, 2010 /
 
Jani ,ez a megoldás tetszik. Bár én ha gépet építenék,akkor 2 pár görgős fordulatszám visszacsatolt előtolás szabályozást választanék, ívfeszültség függő fordulatszám beállítással. Mint ahogy a szinergikus szabályozású gépeknél van. De én nem CPU-val gondolnám megvalósítani, hanem analóg elektronikával.
Ettől függetlenül tetszik a megoldás, nem hevenyészett,hanem igényes a tolómű kialakítása.
(#) vera válasza mpisti hozzászólására (») Máj 7, 2010 /
 
szia ,Maglod igy igaz . megcsinálim ha beleszakadok a melobais nagyon szeretném ha enkezem által készül el a kisgép .
(#) vera válasza mpisti hozzászólására (») Máj 7, 2010 /
 
szia biztos igazadvan de nagyon tecik agép a képen de én megszeretném csinálni ha készlesz azis jolfog kinézni meglátod és mifontos jolis müködjön ezért érdekel angyira tudod mit régen moták, gyakorlat teszi az enbert mesteré neharagudj rám szia
(#) (Felhasználó 5823) válasza mpisti hozzászólására (») Máj 7, 2010 /
 
Azért tettem fel, mert nekem is tetszik, szép igényesen megvalósított hajtás Lada ablaktörlő motorral! Ez volt a első 12 Voltos, volt is némi probléma, de megoldottuk! De a trafó nem igazán akart összejönni! De ezt te is leírtad, nehéz ismeretlen anyagra méretezni. (kicsi lett az áram). Azt, hogy mi lett a gép sorsa nem tudom, adtam ölleteket, de leállt a dolog!

Ezért is próbáltam figyelmeztetni Verát, hogy ez már egy kész gép volt, és mégse hozta amit a gazdája szeretett volna! Pedig ilyen profi megoldások voltak rajta!
(#) vera hozzászólása Máj 7, 2010 /
 
sziasztok, egy készruha gyárban, voltam sokájig karbantarto, a juki gépeknél otis voltak vezérlö panelek de nem javitotuk csak cseréltük,lehet hogy tapasztalatom,ebe gyenge ezért kértem segitséget, mert nem akarok , rosz hegesztöt épiteni ugy érzem ti jokvagytok ebe köszönöm öszes segitséget. nagyon sokat tanulok, még párnapja .olvasgatok de ugy érzem meni fog.
(#) (Felhasználó 5823) válasza vera hozzászólására (») Máj 7, 2010 /
 
Mi itt leszünk amiben tudunk segítünk! De azért ott van a de!
(#) vera hozzászólása Máj 7, 2010 /
 
sziasztok,köszönöm joban oda figyelek a dolgokhoz és gondolkozok , kicsit ma elgodolkoztam amit irtatok bisztos igazatok van, át olvasgatom, kicsit szedjek ösze eben a témában.
(#) atti2 hozzászólása Máj 8, 2010 /
 
Üdv!
Olyan cuccot kell csinálnod, amit lhanzi felrakott! ez ami neked van uj korába is szemét volt, majdnem akkora mint egy egész co-gép, és atömerőmü kell a müködtetéséhez. Az ablaktörlőmotor is többszörössen tudja azt a teljesitményt ami ehhez kell.
Csináld meg a mechaikát, hogy vigye a drótót, ha jól müködik, küldök neked egy szabályzót, hozzá, ajándékba, mert már mem bírom ezt a kínlódást
(#) (Felhasználó 5823) válasza atti2 hozzászólására (») Máj 8, 2010 /
 
Légyszíves tereld magad két part közzé, mert ez a stílus nem ide való!

Az a mechanika még 100 év múlva is működni fog, erre van tervezve, nem űt, nem kotyog és normálisan fékezhető! Ha kiváncsi vagy mi a különbség egy ablaktörlő motor és egy jobb paraméterű motor között ajánlom az általam készített videókat, bár ez a panel bemutatására készült, és nem igazán átgondolva 5 perc alatt, de lehet látni a külöbséget!

Ekkora különbség simán van az NDK hajtáshoz viszonyítva is!

Normális motor


Ablaktörlő motor


Ez már kicsivel jobb mert kisebb a motor, de nem tenném egy lapra egy gyári hajtással!

Lada ablaktörlő motor

Üdv Leiszt Jani
(#) atti2 válasza (Felhasználó 5823) hozzászólására (») Máj 8, 2010 /
 
Nem hinném hogy neked szabályoznod kellene engem a stilusom miatt, már csak azért semm mert nem neked irtam a hozzászólásom, és azért sem mert az hogy szemét az enyhe kifelyezés!
Ott kezdődik, hogy túl kicsi a meghajtógőrgő átmérője, vagy kissebb áttétel, vagy lassabb motor kellet volna rá,és nagyobb görgő, hogy ne csússzon rajta a drót. Ez nem szervómotor, mint a videódon, ezt valami másra találták ki, csak ez volt ezt rakták ide. Lehet hogy egy Orosz tankon volt a 40-es évekbe. Biztos van olyan ablaktörlömotor ami nem jó ide, de van olyan is amire a cnc-sek encódert raknak, és tized, század pontossággal mozgatnak vele dolgokat.
Azért mer te szerelmes vagy az 50 éves teknikába, az nem azt jelenti hogy az jó!
Ja te miért nem egy olyan A4-es méretű, szabályzót használsz, ha az olyan jó?
(#) atti2 hozzászólása Máj 8, 2010 /
 
Ja még valani!
Az a teljesitmény potis szabályzó, valljuk be, nagyon GÁZ, és már szite több alkatrészt tartalmaz mint egy 25-30 éve használatos PWM ic-s megoldás. ha meg szerez egy olyan 1000 alkatrészböl alló kártyát, amit bekötni semm egyszerű, arról nem is beszélve hogy nem sok esélye van hibátlant találni. vagy ha mégis, úgy is elromlik, hogy javitja meg?
(#) (Felhasználó 5823) válasza atti2 hozzászólására (») Máj 8, 2010 /
 
Mivel a mondataid értelmezhetetlenek, nem a helyesírási hibák miatt, mert az a Veráéban több van de azt legalább értem! De egy-két gondolat! Nem 50-es éves, hanem inkább hetvenes! Egy co vezérlőpanel nem egy PWM-ből álL A konkrét NDK hajtáshoz több átmérőjű meghajtó görgő létezik! Mivel nem dolgoztál olyan helyen ahol 100db hegesztőgép volt, és a hegesztők ezeket az előtolókat szerették a legjobban nem értheted a dolgot!! Pedig volt hiper-szuper REHM is! Én ilyen hajtást használok itthon (MSG-60) mert ez egy dob huzallal is könnyen oda viszem ahová szeretném és nem kell egy komplett Co-t cipeljek! (pl. tető). A gép és a toló között 12m köldökzsinór van, így igen nagy szabadságot ad! Nem kell se a palackkal se a géppel szenvedjek! Ha az alkatrészek számát nézzük itt a legkisebb 1db potméter 2db relé 3db ellenállás és 1db kondi (7db alkatrész!), ha ezt alul tudod múlni, le a kalappal! Ja a meghibásodás lehetősége szinte nulla ipari körülmények között 5 évente az egyik relé csere! Mi öregek rá látunk az egészen régi és a legújabb technikákra is, és hidd el tudjuk mit beszélünk! Láss is ne csak nézz, és megérted miről beszélünk! Azt meg, hogy miért szólítottalak meg, mpisti nekem is példakép nem, hogy neked! Ha valamit leír akkor gondolkozz el rajta, és ne írogass hülyeségeket! Leiszt Jani
(#) atti2 hozzászólása Máj 8, 2010 /
 
Nem emlékszem hogy fikáztalak volna!!! Akkor te miért??? Egyáltalán miért akarsz engem szabályozni???nem kívánok erről vitázni tovább, igazad van, ez a világ legjobb huzalelőtolója, a 70-es évekből, teljesítménypotméterrel egy 160W-os motor, ez az akkori Hi-tec

Ja és ha már így személyeskedünk! Ha valamit nem értesz, azt ne híreszteld, mert ez csak a tudatlanságodat bizonyitja!
(#) atti2 hozzászólása Máj 8, 2010 /
 
Mégvalami!
Ha a videódon, az ablaktörlőmotorhoz is használnál fékezést, megállna az is mint a szög, fék nélkül a szervómotórod is pörögne még egy darabig.
Nem értem miért akarod félrevezetni azokat embereket akik kevésbé értenek ezekhez a dolgokhoz! Vannak itt olyanok is akik egyből levágják hogy trükközöl. Ez nem zavar???
Lehet hogy van pár db eladó elótolód ?
(#) (Felhasználó 5823) válasza atti2 hozzászólására (») Máj 8, 2010 /
 
Szia!
Az ablaktörlő motort is fékezem, és nincs eladó előtolóm! Próbáld értelmezni a szöveget, az elrendezés változatlan! Én éppen, hogy segíteni akarok, te jössz itt balga számokkal (1000 alkatrész) amikor az 10 körüli! Az MSG-2-nél egyszerűbb és ebben a kategóriában jobb tolót nehezen találsz! Egy négy csapágyas csigakerekes hajtómű (a motor külön csapágyazva) nem igazán összemérhető egy bronzperselyes ablaktörlő motorral! Itt azon van a hansúly, hogy neki van (ezt kiemelném) két ilyen hajtása! Így nem kell egy vacak ablaktörlő motorral kinlódnia! Az elektronika végtelen egyszerű, miért használna mást! Ja és mpisti a potit is felajánlotta neki! (plusz az összes szükséges mechanikát ami hiányzik)

Ja és miért trükköznék én csak a panelt adom a motort mindenki ő szerzi, ki ilyet ki olyat! De egy gyári Co hajtás (24V-os) érdekes módon szebben dolgozik!

A tudatlanságról annyit, hogy ebben az iparban csak tanulni lehet, nincsenek szupermenek! Én nem is képzelem magamról, te próbálsz minden annyira leegyszerűsíteni, hogy az vicc! Pont annyira mint azok a 30-60000Ft Co hegesztők! Pár órai munkával, meg 15-20.000Ft-tal már használható gépet lehet csinálni belőlük max. 2-es lemezhez!

Kíváncsi lennék hány Co-t építettél és , hogy áll a javított gépek száma!

De azt a PWM-et légyszi küld el Verának, ha megígérted, mert ez így tiszta! Mint ahogy én megígértem a rajzot és fent is van! Hátha mégis ablaktörlő motor lesz a vége, és a te elektronikád húzza ki a csávából!

Üdv Leiszt Jani

Ui: Elöszőr a trafóról kérdezett bennünket, te baromságot írtál! Aztán jött a hajtás azt sem tudtad mi az! És úgye mi nem értünk hozzá! Nincs itt valami turpisság! Ja és korábban igen tisztelt fórumtársam megkért, hogy ne írogass a topikba szinvonalon aluli dolgokat! Légyszi tedd meg ezt a szívességet!
(#) erbe válasza (Felhasználó 5823) hozzászólására (») Máj 8, 2010 /
 
Több építésnél, átalakításnál a 12 V-os ablaktörlő motorok gyengének bizonyultak, 24 V-os busz v. teherautó ablaktörlőre kellett cserélni. Akad, ami több, mint 10 éve üzemel, eléggé nyúzzák, igaz nem nagyüzemi tempóban. Fékezni meg egyszerű. Leálláskor relé rövidrezárja.
(#) (Felhasználó 5823) válasza erbe hozzászólására (») Máj 8, 2010 /
 
Erre csak tudom írni, hogy ez így van! Teljes mértékben egyetértek veled!! Mivel a 24V-os motor azonos teljesítménynél éppen fele árammal üzemel, az elektronika is jobban viseli.

Az ipari felhasználásnál azonban már igen csak kijönnek ennek a technológiának (abalaktörlő szerű kialakítás) a korlátai, kefe igen hamar cserés 1-1,5 év és csere (bontás nélkül nem lehetséges) mechanikai problémák (kopások, mivel a motor és a mechanika kenése is igen "egyszerű) és igen rövid idő alatt kommutátor problémák! (Nem nevezném meg a magyar gyártot akinek a termékeivel szívtunk) 500-as gép 3 évesen olyan állapotban volt, mint egy 30 éves Hega-450. Az előtoló elektronika úgy döglött mitha ingyen lett volna, a múltkor voltam bent egy halomba voltak rakva, és 3-4-ből csinált valaki egy működőképest! Ez inkább kényszer mint profi választás, ezt lehet olcsón előállítani, és így is 100.000Ft egy előtoló! Egy komoly olajban futó mechanika előállítása drága, a megrendelő olcsó gépet akar ez a Kompakt Co-kban jól bevált, de ide nem való!

Háztáji célra van létjogosúltsága, akár a 12V-osnak is, csak látni kell a korlátait!
(#) atti2 válasza (Felhasználó 5823) hozzászólására (») Máj 9, 2010 /
 
Na mostmár a 24 órán át müködő hegesztőróbotoknál tartunk, én sem raknák bele ablaktörlőmotrot, de msg-2-t semm.
Tudok olyan gagyi gépet amiit több mint 10 éve használnak egy kasznisműhelybe, és még mindíg megy, az előtolója egy 4-5cm-es játékautó motor, egy marék műanyag fogaskerékkel, a gyári 2m-es munkakábelét az első héten szétgyúrták, és vettek rá egy normális 3m-est, Nem gondoltam volna hogy fél évnél tovább tart, hát tévedtem.

Kűlömben volt vagy 15db msg-2-es előtolóm, vagy valami hasonló, a nevét nem udom,de nem hiszem hogy túl sok fajtát gyártottak az NDK-ba, a mechamika olyan volt mint verá-é, narancssárga doboz szürke potikkal, Egy gyár felszámolásánál vettem, a 90-es évek elején, 3 komplet gép volt , és adtak mellé 15 előtolót.
Még mindíg haragszanak rám azok, akiknek eladtam
(#) (Felhasználó 5823) válasza atti2 hozzászólására (») Máj 9, 2010 /
 
Üdv!

Ismét tévedésbe vagy valószínűleg az Jugoszláv gyártmányú és a hajtása igen komoly több görgös verzióban is létezik! De ez a leírás ráillik több előtolóra is! Igen jó kis előtoló volt, csak nagy volt a karbantartás igénye(relék).

Ahogy olvastam ilyen hajtást kerestél pár oldallal korábban lehet, hogy meg kellett volna tartani!

Ja az NDK-ban igen sok féle típust és verziót gyártottak legalább 30 félét! Egy csomót én sem láttam, csak van róla gépkönyvem, vagy van utalás rá, hogy létezik ilyen is! (kép). És az MSG-2 az egyik legmegbízhatobb volt, mindent kibirt, ha leesett egy 5000mm-es tartály tetejéről, kis karosszéria munka a relé összerak mert széthullot, és ment tovább! Csak a poti viselte nehezen az ilyen akciókat! (mivel kerámia hordozón volt)

Ha előtoló problémáid vannak (vagy azoknak akinek eladtad) küld hozzám szívesen rendbeteszem őket!

Ja nálunk nem igazán volt még két műszak sem (kivétel 70-80 évek), inkább csak túlóra napi 2-3 ezt kellett bírni a gépeknek, ja meg heti hét munkanap!
Egy hegesztő napi minimum 1 dob max 2 dobot hegesztett el. Ennyi volt az elvárt!

De mivel besegítettem más cégeknek is, olyannak is ahol csak Kompakt Co-kat használtak szám szerint 40-50 darabot erre is rálláttam. Nálunk mindösszesen 5db ilyen gép volt! Jellegzetes hibák - fokozatkapcsoló, egyenirányító, mágneskapcsoló, hajtás, elektronika, potik, mágnesszelep.

Látom szereted kisarkítani a dolgokat, én csak 25 év tapasztalatait írom le ( mivel az elmúlt három évet mint rokkantnyugdíjas töltöttem) munkahelyi tapasztalatom ez idő alatt nincs!

[OFF] Most megnyítom boltom és szervizem, és ismét gyarapodni fog a tapasztalat! Ennyi!

Na képen látható egy példa ami nálunk készült!

IMG_0003.JPG
    
(#) atti2 válasza (Felhasználó 5823) hozzászólására (») Máj 9, 2010 /
 
Űdv!
Nem Jugoszláv volt, Mansfeld, legalább is a néhány szürke, szerintem a sárgák is , mert azthiszem a mechanika egyforma volt mindbe, nagyobb doboz, több alkatrész, és a drót nem a tetején volt hanem mögötte. Na ezek voltak a leg hitványabbak!
(Ha lett volna 2-4 hajtott görgős előtolóm azt megtartom.)

Szerencsére nincsenek már gondjaim velük, majdnem 20 éve volt,

Nem a vita folytatása érdekében, de visszaolvastam néhány oldalt, ott pont te fikázod ezeket a cuccokat.

" A nyomóerő szabályzása vékony huzalhoz (0,8) katasztrófa, nem árt kicsit átalakítani, minta hogy a gagyi co-kon van"
Na, pont ezért útáltam meg ezeket. Nem akarok 2mm dróttal hegeszteni, és szerintem vera semm.

Pár nap mulva megmutatom milyen gépet készitek, bár nem leszz kész teljessen , de remélem hegeszteni fog, ha mégsemm, küzdök vele még 1-2 hetet, ha akkor se.
fikázhatsz megint! de addíg ne!!!
(#) (Felhasználó 5823) válasza atti2 hozzászólására (») Máj 9, 2010 /
 
Légyszi ezt a szót amit nagyon szívesen alkalmazol, felejtsd már el! Egy gyerekes a másik a nagyon egyszerű emberek szótárában szerepel! A magyar rengeteg másik szót kínál helyette!

Vissszatérve az MSG-2-höz végtelen egyszerű megoldást kínál az eredeti mechanika az átalakításhoz, és csak azért érdemes megcsinálni, mert itt nincs olyan, hogy megcsúszik a drót, ha besűl a düzni, akkor begyűri a drótot! Mivel ha egy co nem optimális körülmények között van használva (revétlenített lemeztáblák, stb) hanem karosszériáznak vele és tiszta rozsda minden ott nem árt ez az átalakítás! De ehhez csak egy darab acéllemezt kell az eredeti nyomgörgő aluminium öntvényére csavarozni, és egy 8-10 csavarral sokkal finomabban állítható a nyomóerő! Vagy pedig a nyomóerő állító rugó cseréje, kinek mi a szimpatikusabb! Ja az ablaktörlő motornál ezeket mind el kell készíteni, itt meg egy 10 perces átalakításról van szó! Azért ez nem egészen ugyan az!

De ez végül is nem is neked szól, mert te nem rendelkezel MSG hajtással!
(#) Moderátor hozzászólása atti2 hozzászólására (») Máj 9, 2010
 
lhanzi-val egyetértek, a stílusod kicsit amolyan bicskanyitogatósra sikeredett az elmúlt napokban... ez direkt van így? Ez az alapbeállítás netán?

1. Attól nem lesz igazad, és senki sem fog tisztelni, mert sok szmájlit vagy gusztustalan szavakat (fikázás) használsz. Vajon miért emlegeted ennyiszer pont ezt a szót? Van netán valami konkrét oka?
Vagy csak a jól megszokott, hétköznapi fröcsögéssel, nagydumás odamondásokkal van dolgunk? Mert az itt nem nyerő kategória...

2. Attól sem lesz igazad, ha az írásjeleket duplán vagy triplán használod. Nem kell nyomatékosítani. Ha valaki értelmes és képes a normális, emberi kommunikációra, akkor nyomatékosítások és mindenféle maszlag és szenny nélkül is érthető lesz minden, bárkinek.
(#) atti2 válasza (») Máj 10, 2010 /
 
Üdv!
Mi még nem irtunk egymásnak, ha jól emlékszem. Ha már stilusról, és jellmröl beszél, nem kellett volna köszönéssel kezdeni!

Azért mert azt mertem mondani egy 40éves dologra hogy szemét, (ami mellesleg a kategóriája leg alját súrolta, új korába is) nem kellene engem szabályozni és hülyézni!
Nem tudom mi a baja lhanzi-nak velem, valószinü el akart adni valami szabályzót verának, én meg felajánlottam ingyen, és előkerült ismét pár egyszeü kapcsolás is. Ez valóban rotja az üzletét, de azt hittem ez a fórum arról szól, hogy segítünk egymásnak, és nem arról hogy kihasználjuk ezekben a dolgokban kevésbé jártas embereket.
Ezen az oldalon, elég sok az értelmetlen okoskodás, és engem is belerángattak, itt meg semm mertem (merem) mutatni a projektemet. mert csak ismét vitába kerülnék, lhanzival, vagy egy másik okoskodóval, Pedíg valószinű szokat emelne ezen a siralmas szinvonalon.

Minden jót, azoknak, akik nem akarnak fényessebnek látszani mint amilyenek valójában.

Kitörölheted, ha zavar hogy te semm vagy külömb nállam, ilyen a stilusom, de köszönni megtanitottak.

Ja, ha kell, új reg-ek-el visza írom 100-szor.
(#) Moderátor hozzászólása atti2 hozzászólására (») Máj 10, 2010
 
Üdv!

Másra mutogatni a legegyszerűbb dolgok közé tartozik.

Kitörölni nem fogok semmit, nincs értelme.

Szabályozni pedig nem miattam kell, hanem a Fórumszabályzat és a netikett írott-íratlan szabályai miatt és szerint. Persze, mindent és mindenkit le lehet sz*ni magasról, és lehet vagdalkozni gyerekes módon tízmillió reg. gyártásával, csak nem feltétlenül célszerű...

Ami a köszönést illeti: ez az internet, én legalábbis így tudom. Ez nem olyan, mint egy szoba vagy terem, ahova belép az ember és azonnal köszön. Itt topikok ezrei, témák tízezrei vannak jelen, és naponta több száz vagy ezer hozzászólás keletkezik, és/vagy fejenkét több tíz, száz naponta. Képzeld el, ha mindenki mindig a köszönésre összpontosítana, hova tűnnének a sokszor csak 1-2 szavas értékes információk, ha a sok köszöngetés között elvesznének? A való életben én is szoktam udvariasan köszöngetni, de interneten nem szokás 2-percenként köszönni, ha beírunk pár sort.

Idézet:
„Ezen az oldalon, elég sok az értelmetlen okoskodás, és engem is belerángattak...”


Persze, így szokott ez lenni. Mindenki h*lye, csak én vagyok helikopter.

Inkább fejlesztgess, építgess és dokumentáld az eredményeidet, szakmai oldalról megvilágítva. Abba nem köthet bele senki, ha korrekten, magyarázatokkal kiállsz valamivel a "közönség" elé.
(#) mfer hozzászólása Máj 14, 2010 /
 
Sziasztok!
Épitett már valaki közülletek inverteres co2 hegesztőt?
Szeretnék egyet épiteni, csak még elég homályos a kép, gondolom a teljesítmény része megegyezik, a bevontelektródás hegesztőével, csak co2 nél sabilizálni kellene valahogy a feszültséget. Nincs valakinek vakami rajza amiből ki lehetne indulni?
Köszi!
(#) GAtesz válasza atti2 hozzászólására (») Máj 14, 2010 /
 
Idézet:
„itt meg semm mertem (merem) mutatni a projektemet.”

Pedig engem érdekelne.
Add elő!
Nekem is van egy félbe hagyott gépem, (még az ősszel csinálgattam) de be fogom fejezni, csak mostanában nem kell a gép, és sok más fontosabb dologgal foglalkozok.
(#) atti2 válasza mfer hozzászólására (») Máj 15, 2010 /
 
Szia!
Igen, valami olyasmi, feszültséggenerátor módban kell működjön.
Van egy 90%-os készültségű co tápom, a vezérlést próbálom finomítani,
Ma vagy holnap felcsavarozom az előtolót egy deszkára és kipróbálom. Délután rakok fel pár képet, rajz is lessz ha végre elkészül.
Következő: »»   20 / 276
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem