Fórum témák
» Több friss téma |
(3) Tilos a közúti közlekedés hatósági ellenőrzését megakadályozni, megzavarni, valamint az ellenőrzés eredményét
befolyásolni, ide nem értve az ellenőrzést előre jelző eszközök használatát. (1/1975. (II. 5.) KPM-BM)
Nem. A blokkoló csak addig blokkol,amig lönek rá,amint kikapcsolja a lézert,leáll a válasz is .Egyszerüen csak egyre több a blokkolóval szerelt autó - főleg Szeged környékén - és emiatt a sünök továbbtanulnak .
Mivel csak olyan lézert használhatnak,ami dokumentál is és ehhez max 100-120m-en belül kell lenni,hogy használható fényképet készitsen a rendszámról muszáj fejlödniük,mert ebben a távolságban gyorsan kimegy az autó a képböl ![]() Szombaton mentem Kecelre Kazincbarcikáról és vasárnap jöttem vissza : 2x350km-es úton 4x lőttek rám ,ebből csak a viszaúton 3 alkalommal ..szóval vadászidény van elég keményen és van lehetöségük gyakorolni
Köszi az infókat.
Ráadásul még el is bújnak a legmocskosabb helyekre, hogy a bőr hűlne rájuk... ![]() Bár én itt Szekszárd környékén nem panaszkodhatok sunyi mérésekre, mert felénk általában a hosszú egyenesekben mérnek.
Bp XI-ben a kiszelesitett Andor utca lesz majd veszelyes. Hosszaban nagyon jol belathato, es csak 110-130-al van zoldhullam, 50-nel minden keresztezodesben megtorik...
Ezt tanúsíthatom, naponta megyek rajta.
![]()
Vigasztaljon az,hogy két napja mértem egy 3 fejes KIYO-val felszerelt autót és a blokkoló nem is látta az atlanta rejtett módját !! Egyszerüen meg sem nyekkent rá - normál 238pps-el mérve mondjuk fogta a lézert ugy 30 m-ig
Én az atlanta rejtett módot meg sem írtam.
![]() Amíg nincs nálunk szolgálatban nem foglalkozom vele.
Hogy Te nem irtad meg,az rendben van ..De hogy egy kereskedelmi forgalomban lévö blokkoló,amiről nem is említik,hogy valamit ne ismerne fel ne tudja..az talán kicsit durva,nem gondolod ? A reklámjában az szerepel,hogy képes érzékelni és blokkolni a lézereket ..sehol nincs,hogy kivéve a ....
Viszont a KIYO-t mindenütt lehúzzák, de ezek szerint nem is olyan rossz.
3 fejjel rendszámra mérve végig blokkolta az atlantát normál módban . Lámpákra tipikusan 30-35-en belül adott eredeményt, A oszlopra is hasonló távolságból . Tette ezt egy közepes nehézséggel blokkolható,kézben tartott mérőre 7 próbakör alatt . Sok esetben láttam videot és olvastam is olyanokat,hogy néha egyszerüen kihagy pár impulzust és akár 150m-ről is értékelhető eredményt mérhetsz. Az 5.12-es fama2 a pontossága miatt , a 103 pedig a magas impulzusszáma miatt valószinüleg megeszi reggelire a blokkolót
![]()
Szerintem azért ez nem rossz eredmény, hiszen valós helyzetben csak addig kell blokkolnia amíg le nem lassítasz. Ráadásul szerintem más az mikor forgalomban rád mérnek, vagy egy tesztnél csak az a cél hogy ezt az egy autót megmérd. Valószínűleg az automata módban működő mérők ellen még jobb eredményt produkálna. Szerintem az árához képest nem rossz, csak üzleti érdekekből keltik rossz hírét az etikátlan kereskedők.
![]()
Milyen színű autón lett tesztelve a KYO?
Hogy állsz a projekteddel?
Megírtam az új szoftvert, de még labor körülmények között nem próbáltam.
Mi a vélemény a következőről: első 3 impulzusból meghatározza a pps-t, majd 4-nél 150, 5-nél 175, 6-nál 200, 7-nél 225, 8-nál 250nS-mal lő elé. 9-nél szinkronizál, majd 10-től újra ez a sorozat amíg lőnek.
Teljesen jó!
![]() Nagyjából az enyém is így működik, azzal a különbséggel, hogy 10 impulzust adok, és a csomag kezdési idejét tolom egyre előrébb. Az ötödik impulzusnál, már 1 uSec- el előbb indítom a válasz csomagot. Azután szinkron és kezdi előröl. Kétsugaras szkóppal nézve nagyon jó, mindenféle PPS-re tartja az időzítést. Sajnos még éles teszt nem volt, de remélem nemsokára.
Nos éppenséggel fehér(de full matt) peugeot partner volt a tesztalany,de a lökháritó fekete volt és tökéletesen matt, az oroszlán a hütömaszkban pedig fekete szigetelőszalaggal álcázva volt - passziv védelem miatt a tulaj már eleve igy oldotta meg . Két fej a rendszám felett -kb 20cm-el a rendszámtól a kasztni külsö éle felé (ezek szinkronizálva vannak) és egy a rendszám alatt középen (ez önmaga volt csak) .De hangsulyozom : rendszámra mérve végig blokkolt
Jonak tunik. Ez a ledes vagy a lezeres lesz?
Méri az 1. és 2. valamint a 2. és 3. közötti időt.
a 4. elé az 1,2, az 5. elé a 2,3 közötti időt veszi alapul és így felváltva Ha jól számolom, akkor tudnia kell (elméletileg) a Laser Atlanta stealth módot is
Az nem rossz. Kíváncsiságból én is próbáltam hasonló módon megoldani, de sajnos a szinkron mindig elcsúszott. Valószínűleg valamit elszúrtam a progiban, de nem volt lelkierőm kideríteni. Ráadásul a majdnem 15msec, (68pps) nagyon hosszú, nem várok annyit.
![]()
Most latom, hogy RS Delivers-nek van 100 db SPL LL90_3 raktaron.
Nekem a SPL_PL90 szimpatikusabb, olcsóbb
![]()
Ezzel en is igy vagyok. Csak gondoltam hatha erdekel valakit. Bar lehet, hogy a teszterbe szerzek egy ilyet is, meg eldontom.
PL90-hez, viszon kell jo meghajtot tervezni.
Igen, bár szerintem kicsit túllihegjük a dolgot. Szerintem ha 12v-ról hajtom bőven elég lesz a teljesítmény.
Meg egy dolog ami eszembe jutott. Valaki emlegette, hogy LI-ben vmi 5ns-os (200MHz) cpu van. Most neztem egy rakat gyarto DSP es MCU/CPU pallettajat, es xQFP48-as tokozasban egyet sem lattam legalabb ekkora sebesseggel, sot altalaban fele ennyit tudnak legfeljebb.
Itt nem az a kerdes, hanem hogy hogyan allitasz elo 30Amperes 20 ns-os impulzust. Altalaban az ekkora arammal terhelheto FET-ek ki es bekapcsolasi ideje nagyobb ennel. Ha nem terhelheto ekkora arammal a FET akkor meg elegge elcseszodik az impulzus alakja.
Miért kellene 20 nsec-os impulzus. Miért nem jó a 100 nsec-os. A dióda elbírja. A jelalak meg nem számít, csak világítson mint az ördög.
![]() Az li cpu-t passzolom, még nem láttam szétszedve egyet sem.
Igy megoldhato
![]()
Arra azért kíváncsi lennék, az LI-ben hol történik a válaszjel kiszámolás. Gondolom nem a központban, az elég zavarérzékeny megoldás lenne.
A fejben tudtommal nincsen semmi programozhato eszkoz. Ugy tudom, hogy a telefonkabelen atmegy a tap , es +1 er a vevo jele es +1 er a lezer meghajto jel.
Szerk: mar panaszkodott itt valaki a zajokra, hogy a motorvezerles megzavarja. |
Bejelentkezés
Hirdetés |