Fórum témák
» Több friss téma |
(3) Tilos a közúti közlekedés hatósági ellenőrzését megakadályozni, megzavarni, valamint az ellenőrzés eredményét
befolyásolni, ide nem értve az ellenőrzést előre jelző eszközök használatát. (1/1975. (II. 5.) KPM-BM)
Hát a felbontásért meg kell adni az árat!
![]()
Jaja. Jovore csinalhatnank haziversenyt, hogy ki csinal zavarhatatlanabb merot
![]()
Benne vagyok!
![]()
Mondjuk a GPX parhuzamos busz interfesze azert szamomra szimpatikusabb lenne.
Az ára viszont számomra teljesen unszimpatikus. Maradok a gp-2-nél. Amire nekünk kell arra tökéletes.
Egyszer írtad, hogy találtál avalanche fotodiódát. Nem emlékszel hogy hol?
Hat farnellnel volt, de mar elfogyott. Ott 38000 volt az ara kb, es erre jon meg a kb 10% afa is. Ezen felul talaltam egesz jo aron a mousernel, de mivel a mouser a gyarto amerikai leanyatol szallit, nem az europaitol, ezert europaba nem szallithat (a mouse).
Huh, akkor ezt kihagyom, megoldom másképp.
Mondjuk amerikaiba én is találtam, csak nem tudom hogy lehetne beszerezni.
Az a baj, hogy ha rovid felfutasi idot szeretnel (es hogy ezaltal a bejovo teljesitmenytol kevesbe fuggjon a kesleltetes szorasa), akkor lavinafotodiodat kell valasztani. Amugy ITT van a mouser idevago katalogusa.
De hát ez nem az? Már amit beraktam.
Hat ez egy nagyon ocska, es elvavult tipusnak tunik a parameterei alapjan. Nezd meg ehhez kepest mondjuk az AD230-9-TO52-S1 parametereit. (Erzekenyseg, felfutasi ido, erosites, elofeszito feszultseg mind idealisabb)
Na jó, de honnan.
![]()
Meg mozgolodok a temaban en is. Van Munchenben az europai leanynak kepviselete, veluk probalom majd felvenni a kapcsolatot, hatha lehet toluk mernoki mintat venni.
Szevasz reggie.Fejlesztettél valamit,vagy ugyan az van az autón?
Ahh ugyan az van. Egy forrasztast sem volt idom csinalni a melo miatt, es 1.5 honap mulva lesz 2 szigorlatom, ugyhogy ebben az evben valoszinuleg mar nem csinalok semmit.
Emlékszel mikor mértünk?Jött a srác az omegával én a mérő autóban ültem és mértük a kyot (398m)-nél megvolt.Nem a sebességét mértük???Az scs-103-mal mérték a kyot és a távolság mindig mérhető volt de a sebbesség nem.Véleményed?
Hat en tavolabb alltam toluk, de szerintem a sebesseget mertek. De mar ki tudja, ha lesz uj verzio is, akkor el kell ugrani hfjb-hez es az LA-val lemerni a regit is meg az ujat is.
1-2 dolgot én is megnéztem azóta.Szerintem ami neked van az autón az jó.Az ellenállásokat leviheted 8 ohm-ra.maximálisan mennének a ledek és az fdv is kibírja,igaz nekem 10 másodpercig megy.
Nekem folyamatosan be van kapcsolva, detektalas nincs is.
Igen.Emlékszem már.Nincs vevő és 1000szünet 400műkődés 30led vízszintesen egymás mellett15-15.Akkor oksa.Én is Így látom a maximális teljesítményt brute forc-ba.Azt vettem észre,hogy nem véletlen teszik a ledeket egymás mellé, az autó szélessége miatt.A teljesítmény,ha 50-50%-ba megy 1a folyik a ledeken 26db lednél a legnagyobb.Belekell korrigálni az előlapot is.Vörös plexivel volt a legkisebb a veszteség,és az üveggel ugyan olyan volt.
Annyi a valtozas, hogy az idojaras mar kirohasztotta elole a negativot
![]()
Nézegettem a blinder 47-et.Azt írja HIGH POWER IR LEDEK vannak benne.Kíváncsi lennék rá.200 ezerért.
![]()
SCS103 MINDIG kijelzi a távolságot . Nem tudom hogy csinálja,de nekem is mindig volt bármilyen blokkoló ellen távolságadat -csak sebesség nincs.
Valoszinuleg ugy, hogy a tavolsag adat pontossagaval nem foglalkozik csak informativan kiirja, mivel a birsagolashoz ugyis csak a pontos sebesseg adat kell. Ezert is ugral a tavolsag.
Tudnék,de ahhol Kazincbarcikára kell gurulnod
![]() |
Bejelentkezés
Hirdetés |