Fórum témák
» Több friss téma |
(3) Tilos a közúti közlekedés hatósági ellenőrzését megakadályozni, megzavarni, valamint az ellenőrzés eredményét
befolyásolni, ide nem értve az ellenőrzést előre jelző eszközök használatát. (1/1975. (II. 5.) KPM-BM)
pontosan mire gondoltál hogy nem szabad ídőt hagyni az ő mérésére.
nekem most 250ns/250ns impulzussal megy 10másodpercig.
Izgatottan várom az eredményt és drukkolok.
Egyéblént jó néz ki a kütyü. Miből készölt a burkoiat?
Ha a két zavaró impulzus közötti távolság nagy, lehet a mérőnek ideje jó mérésekre. Ez függ a távolságtól, ha közel van a mérő, nagyon kicsi a kisugárzott és a visszavert jel közötti idő különbség. Ebben a rövid időben is kell lennie zavaró impulzusnak, különben megmérnek. Ezért jobbak a szinkron blokkolók. Mivel csak a bejövő jel ütemében van kisugárzott zavarójel, nagyobb árammal lehet a ledeket meghajtani, és pontosabban lehet a visszalövést időzíteni.
Csak nem tic-tac doboz?
![]()
Köszi, tic-tac-os doboz, a te inspirálásodra.
![]()
250/250 milyen távolságig lehet jó?
A 250nsec futási idő az 37,5m-nek felel meg a mérő szempontjából. Az a baj, hogy bf módban nem tudjuk a blokkoló jel fázisát a mérőhöz képest. Én óvatos becsléssel azt mondom 60-70m-ig jónak kellene lennie.
én is olyan 75m -ernek számoltam.125/125 az már jó lenne.
Az már jobb, de hogy fogják bírni a ledjeid. Valószínűleg csökkentened kell az áramot.
250/250-nel megy 6 led sorba 6 ohmmal.kb 1AMPER.
Az szép! Nem melegszik nagyon? Bár most nézem ha sorba van a 6 led akkor az csak kb. 600 mA.
egyáltalán nem melegszik de az tény hogy maxon vannak.teszteltem kb:1,3Ampert bírt azt elszállt.
Csökkentened kellene az impulzusszélességet. Mondjuk 14,4v-al számolva 750 mA. Tényleg jól meg van hajtva.
Az a baj hogy egy 12F683 nak a belső kvarca van egy kapura kivezetve.igy nem tudok lejebb menni vele.lenne ötleted ezzel a pic-cel más megoldás?
Ha van lehetoseg, celszeru a katod kivezetesenel a rezfeluletet megnovelni hoelvezetes celjabol.
Bővebben: Link
A (#801564) hsz-ben feltettem egy rajzot. Ha megnézed a fet meghajtó bemenetén van egy differenciáló tag, amivel az impulzus szélessége kb 50 nsec-ra csökken. Így jelentősen megnövelhetnéd az áramot.
ja.nem a hővezetésre gondoltam hanem hogy kisebbre kellene venni az impulzusokat.
oh!!!szuper.bocsi nem láttam még de azonnal megnézem.
Tudom, de nem art, mert ha kisebb a chip homerseklete, akkor nagyobb az intenzitas.
szerinted ha sűrűbbek a tűimpulzusok de a freki nem változik akkor van értelme belerakni a rc tagot.az áramot valószinűleg lehet növelni de szerintem az áramerősség elég és a frekit kellene változtatni.
Hogyan lesznek surubbek az impulzusok, ha a freki nem valtozik?
ja.elírtam.nem fog változni a freki az a baj.
RC tagnak az az ertelme, hogy az impulzus szelesseget csokkenti. Ezzel csokkenti a LED terheleset. Persze azert minimum 50ns szeles maradjon. De ertelme egyertelmuen van, hiszen mint ahogy HMJ mondta, igy novelni lehet a csucsaramot, ugy, hogy az atlagteljesitmeny nem valtozik.
igen.értem.te azóta próbáltál valamit mérni?
Meg mindig semmit. A kocsin is ugyan az van.
Bobesz, ezzel a kapcsolással megduplázhatod az impulzusok számát. Az impulzusszélességet az rc tagokkal tudod beállítani.
Bocs, az előbbiből kimaradt két inverter. Így már működik.
köszönöm hogy találtál valamit az érdekembe.kipróbáltam egy dolgot.öszeszereltem egy tesztpanelt és úgy néz ki hogy jó.12F683picet 20MHz-es kvarcal hajtottam meg.A kvarc lábát kötöttem a kapura majd egy fetre és tökéletesen megy az 50ns.nem hittem volna hogy a kaput megtudom hajtani a kvarcról.
Ez teljesen normális dolog ha clockout lábra kötöd.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |