Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóelektronika
 
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   66 / 340
(#) cooperbabes válasza potyo hozzászólására (») Nov 29, 2010 /
 
Keresem ezt a hibát mit is jelent, a neten de nem találom.
hogy derítem ki ha ez a baj forrása.
(#) nighthawk001 hozzászólása Nov 29, 2010 /
 
Külön kapcsolóval szeretném működtetni külön tartállyal
(#) akos70 válasza nighthawk001 hozzászólására (») Nov 29, 2010 /
 
Akkor teszel rá egy nyomógombot, ha nyomod, sprickel, ha nem nyomod, nem sprickel.
Nem így szokták ugyan, de a célnak megfelel.
(#) nighthawk001 hozzászólása Nov 29, 2010 /
 
Köszönöm a válaszokat.
(#) potyo válasza cooperbabes hozzászólására (») Nov 29, 2010 /
 
A váltórudazat a kezeddel mozgatott kart köti össze a sebességváltóval. Ezen szokott lenni mindenféle kötés, csukló, akármi, ami esetleg meglazulhat. Meg kellene próbálni a motortérből berakni az egyes fokozatokba.
(#) cooperbabes válasza potyo hozzászólására (») Nov 29, 2010 /
 
Aha van rajta egy bilincs ammi a váltórudazatott köti össze csukóval stb..ami aztán a váltóba köt ki.
Azt megnéztem nem volt semmi lelazulva.
Ez érdekes lehet , mármint a motor térböl, gondolom arra gondolsz hogy széthúzom a váltórudazatott és a csonkkal próbálom kézzel a mi a váltóba megy?!
Köszi.
(#) potyo válasza cooperbabes hozzászólására (») Nov 29, 2010 /
 
Széthúzás nélkül próbálnám először, de ha nem nagy dolog levenni a váltóból kiálló rúdról a kar felől jövö részt, akkor érdemes lenne levenni és úgy próbálni.
(#) cooperbabes válasza potyo hozzászólására (») Nov 30, 2010 /
 
Megpróbélom, mésképp nem tudom hogy tudnám megoldani?!
Széthúzás nélkül próbáltam úgy hog alá feküdtem és kézzel meghúzni de úgy nem sikerült.
Köszi
(#) cooperbabes válasza potyo hozzászólására (») Nov 30, 2010 /
 
Na szét szedtem, megtekergettem aza a csonkot meg még amit lehet csinálni vele. de nem sikerült, viszont a váltókar az sajnos így müködött.
igy a hba szinte biztos gondolom hogy a váltóba lessz.
Még egy észre vétel, amikor lehúztam a rudazatott és meg mozgattam az a csonkot
uánna be indítottam stb...
benyomtam a kuplungot és bent maradt, aztán magátol ki ugrott.
van ennek köze ahoz hogy leszedtem a rudazatott?
köszönöm.
Ja és össze raktam és most nem tudom 5. be se rakni.
(#) cooperbabes hozzászólása Nov 30, 2010 /
 
Észre vettem még valamit bár lehet ez normális.
Ami a kuplung bowdent fogja olyan mint egy nyelv, ha ki akasztom a bowdent akkor az lötyög, mintha kiesne, de persze nem esik ki, az normális hogy ilyen laza??
(#) CsemanAttila válasza cooperbabes hozzászólására (») Nov 30, 2010 /
 
Üdv. Melyik irányba lötyög? amerre a bowden is húzná? Mert ha arra, akkor szét van esve. Amúgy a becsületes neve, kiemelő villa.
(#) kumpl hozzászólása Nov 30, 2010 /
 
Egyik nap nagyon nehezen indult el a kocsim. Kivetem az aksit feltölteni. 14.4V-ig töltöttem. Utána mentem a kocsival kb 10km-t. Másnap reggelre (-1, -2fok) 12.2Volt volt az aksiban. A kocsi elindult, de nehezen. otthon 12.7 voltot mértem az aksin, de 5 óra elteltével (-1fok) ismét csak 12.2vlt volt benne. Tegnap mentem a kocsival 100Km-t, és másnap reggel jobban indult a kocsi, annak ellenére, hogy szintén 12.2volt volt az aksiban, és -9fok volt. Meghalt az aksim, vagy más a bibi?
Úgy tudom 12.4 volt alatt szulfátosodik az akksi, szóval gondolom így mindenképp tönkre megy. A generátor 14.4v-on tölt, terhelten sem megy 14 alá. A kocsit minden nap használom, és nagyon gyakori a hosszú táv is...
(#) cooperbabes válasza CsemanAttila hozzászólására (») Nov 30, 2010 /
 
Köszönöm a helyre igazítást.
Ahogy említettem csak akkor ha ki akasztom a kuplung bowdent ( ami amugy könnyen ki akasztható), akkor nagyából minden irányba mozog, tényleg nagyon olyan mintha ki akarna esni.
Ha ez nem nórmális viselkedés, akkor ez akozza gondolom, vagy okozhatya a váltó problémát?!
Ez orvosólható??
(#) potyo válasza kumpl hozzászólására (») Nov 30, 2010 /
 
Jó lenne ha megmérnéd még, hogy mennyi az autó készenléti fogyasztása. Mennyi idős az akku? Nagyon akksicserének tűnik.
(#) kumpl válasza potyo hozzászólására (») Nov 30, 2010 /
 
Holnap megmérem. Az akksi szerintem minimum 3 éves Daewoo 56030 elvileg 60Ah EN535A.
Szerintem nem töltöttem fel jól... De hogyan töltsem fel, ha a gondozás mentest 14.4volt fölé nem tölthetem? 1.5 2 óra alatt kikapcsol a töltőm, mert eléri a 14.4V-ot...
(#) potyo válasza kumpl hozzászólására (») Nov 30, 2010 /
 
Ha a generátor tartja a feszültséget 14V-on, akkor nincs rajta mit tölteni töltővel, főleg hogy vannak hosszabb távok is. Nálad vagy valami lemeríti vagy pedig az akku már élettartama végén van. Valahol rá szokták írni, hogy mikori gyártású, akár évszámmal, akár ilyen betű-szám kombinációban, ahol a betű a hónapot a szám az évet jelenti, pl. C4 az 2004 március. Nézd meg még a savszintet is benne, ha hozzá lehet férni.
(#) kocka1000 hozzászólása Nov 30, 2010 /
 
Sziasztok! Lenne 1 fontos kérdésem!
Íme: Van egy diesel ford fiestám 92-es évjárat, zéró elektronika...
Egy korszerűbb ugyan ilyen fiesta agyon elektronikázott benzines fordulatszámmérőjét szeretném átépíteni!
Hogy tudnám átépíteni hogy a fordulatszámmérő működjön? Azon kívül minden működik...
Hallottam valami olyasmit hogy generátorról oldják meg!?
Nekem van is egy ilyen kapcsolási rajzom de sajna nem értek az olvasásához, nem ez a szakmám :S Segítene nekem valaki ebben hogy hogyan tudnám megoldani?
Válaszokat előre is köszönöm!
(#) zolika60 válasza kocka1000 hozzászólására (») Nov 30, 2010 /
 
Rajz olvasás nélkül pedig igen nehéz lesz. Talán inkább tanuld meg. Mit nem tudsz? A rajzjeleket nem ismered? Mert akkor csak olvasnod kell.Bővebben: Link
(#) cooperbabes válasza cooperbabes hozzászólására (») Nov 30, 2010 /
 
Olastad ezt a kiemelő villa gondot, már ha gond?
(#) akos70 válasza cooperbabes hozzászólására (») Nov 30, 2010 /
 
El kéne azt vinni valami autószerelőhöz, aztán ő majd megcsinálja. Ha hozzápiszkálsz olyasmihez, amiről fogalmad sincs, attól csak drágább lesz a javítás.
(#) cooperbabes válasza akos70 hozzászólására (») Dec 1, 2010 /
 
Igazad van, maximálisan.
Mindössze azt szeretném megúszni hogy ahoz is hozzá nyúljanak amihez nem kell, ezáltal könyítve meg amúgy is pillekönyü tálcámat.
Tapasztalot egyébként az hogy igen is tudtok segíteni az éter hullámain keresztül. Igen pontos infókat adtok le miután körbe mentünk a probléma felderitésében és kiderítettük, mi a gond. Tudom vannak dolgok amiket egyszerüen nem lehet laikusként, amihez hozzátok hasonló szakember szügséges. De ha egy kis esély is vann arra hogy megróbáljam. Fanatikusan kitartó vagyok,és ha meg van a gond azért van akki segitsen.
Bár most ott tartok hogy veszek egy bontott váltót és bepantintom azt.
Köszi az oda figyelést.
(#) gmimaci24 hozzászólása Dec 1, 2010 /
 
Sziasztok.

Ha tudna nekem valaki egy átalakítót ami 2.2V-ról/12V-ra emel.Ez a 2.2 V nem egyenletes hanem hullám alak.Egy jeladónak az feszültségét kellene emelnem.

Azért ha tudna valaki egyszerű kapcsolási rajzot,megköszönném.
(#) bbalazs_ válasza gmimaci24 hozzászólására (») Dec 1, 2010 /
 
Operational amplifier (opamp?)

Ha hullam, akkor melyik jellemzoje a 2.2V az alja vagy a teteje? Ahhoz meretezd az erositest.
Tele a net kapcsolasokkal, peldakkal. Magyarul is, csak akkor muveleti erosito neven keresd.
(#) CsemanAttila válasza cooperbabes hozzászólására (») Dec 1, 2010 /
 
Üdv! A kiemelő villa biztosan rossz, de hogy mi lett vele azt csak szétszedés után lehet megmondani. Szerelővel egyenlőre csak szedesd szét, és mondja meg mi a baja.
(#) cooperbabes válasza CsemanAttila hozzászólására (») Dec 1, 2010 /
 
Oké, ezt fogom tenni, de gondolod ez okozhatja a váltó meghibásodását?
Illetve közvetlen lehet okk ez arra hogy ne lehesen váltani?
Köszönöm szépen.
(#) gyumil válasza cooperbabes hozzászólására (») Dec 1, 2010 /
 
Még azt megnézheted, hogy álló motornál megpróbálod berakni sebességbe, és közben mozgatjátok a kocsit. Ha így beveszi, akkor a váltó része jó. Az amúgy sem adja meg magát olyan könnyen.
Ha a kuplung nem emel ki teljesen, akkor nem igazán veszi be járó motornál. Ezt okozhatja a bowden megnyúlása is! Én már javítottam ilyet.
(#) cooperbabes válasza gyumil hozzászólására (») Dec 1, 2010 /
 
Megnézem, Ha jól értem akkor azt írod hogy toljuk a kocsit előre-hátra és próbáljam be rakni sebeségbe, ez menni fog.
-Ha a kuplung nem emel ki teljesen, akkor nem igazánveszi be járó motornál.- Ezt írtad, de nekem se járó se álló motornál nem vesszi be.
Illetve bowdent csak a lukvercnél látok, szerintem udazatos?!
Ezt próbálom most kideríteni.
Köszi
(#) cooperbabes válasza CsemanAttila hozzászólására (») Dec 1, 2010 /
 
megnézték a villát, ugyan nem szerelő de látott már ilyesmit.
Szerinte semmi baja, ha fel van akasztva a bowden akkor müködik normálisan. Tehát ezgondoloml kizárva.
Sajnos vagy háll isten?!
(#) pityesz001 hozzászólása Dec 1, 2010 /
 
sziasztok!
van egy nissan micra 1990 es, olyan problémám van vele hogy mikor rá adom a világitást járó motornál alapjáraton olyan 700fordulatrol felmegy 1200-re kb mi lehet az oka? kicseréltem a porlasztót is, elektronikusan vezérelt mágnesszelepek meg ehez hasonló dolgok vannak benne, 2 db soros csatlakozó megy bele ha az egyikett lehuzom akkor szintén felmegy a fordulat de akkor a világitás kapcsolásakor nincs külömbség kiprobáltam azt hogy levettem a csatlakozot és lejébb vittem az alapjáratot igy frankón müködik de viszont sokat fogyaszt! már kicseréltem a kompjutert is nem változott semmit, mitöl lehetséges már szétszedtem töbször is és kipucoltam a porlasztót de semmi!! jól mefgy
a másik kérdés meg ha 3-4napg nem inditom be azután már nemis tudom beinditani mert lemerül az aksi pedig minden le van kapcsolva,
(#) saanya80 hozzászólása Dec 1, 2010 /
 
Sziasztok.
Tudna valaki segíteni egy régi Nforce autó riasztó kapcs rajzban?
Előre is köszönöm.
Következő: »»   66 / 340
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem