Fórum témák
» Több friss téma |
Szerintem sokkal jobban jarsz, ha amerikai forumokon erdeklodsz. Mondjuk a gepkocsi nevet azert legalabb helyesen kellene tudnod...de lehet, hogy csak Freud-i elszolas...
Bocsi, csak az y-felett van az a, és lehet hogy a kettőt egyszerre ütöttem. A külföldi fórummal az a problémám (segítőkészek természetesen, csak nem igazán vágom az angolt), hogy ami linket kaptam az fizetős volt, ami meg ingyenes az meg nem ehhez a típushoz való. Az őszintét megmondva, túlzottan nem akartam beleásni magam a témába. Ez a Plymouth egy vidéki repülőtéri rohangálós autó, belső használatra. Valakinél elromlott és nincs gazdája, és nem is jár utána. Én elég gyakran járok itt fent a HE oldalán, gondoltam megpróbálom, hátha valakit tud segíteni.
Sziasztok!
Érdeklődnék,hogy tud e valaki egy jó hangjelzős kapcsolást arra az esetre,ha pl véletlen égve hagyom a kocsi fényszóróit úgy,hogy a gyújtás már nincs ráadva?
Astra-nak javítottam a csipogóját.Milyen autóhoz kell?
Kb. 3-400 jó magyar forintért készen megvásárolható bármelyik autósboltban.
Inkább ajtónyitásra szokott ez megszólalni. Ha világít a lámpa és nyitva az ajtó, akkor szól. Na persze volt már aki úgy merítette le az akkut, hogy bent ült várakozva az autóban és úgyfelejtette a lámpát
De ha már szerelsz, akkor inkább automatikus bekapcsolót csinálnék. Motor indul->lámpa be, motor leáll->lámpa ki, aztán akkor bekapcsolni se felejted el.
Igen...valami kapcsirajz lenne hozzá?Elvégre miért megvenni,ha megépíteni is lehet..
Ezt a hangjelző cuccot szerintem nem lehet olcsóbban megépíteni, mint amennyiért be lehet szerezni.
Hát az automatikus se lenne hülyeség,de azért mindig nem kell,hogy világítson,csak ha országútra megyek,de oda meg keveset járok,ezért fordul gyakran elő,hogy úgy marad
Miért?Olyan sok cucc kell hozzá?
Szerintem pár száz ft ból meg kéne neki lennie
Pedig jó az, ha mindig világít, nem felejted el felkapcsolni akkor sem, ha eső vagy köd van vagy épp elhagyod a lakott területet...
Annyiért meg már meg is veheted szép műanyag dobozkában, csúszósarus érintkezőkkel, stb. Sőt bontóban szétnézel, még talán ettől is olcsóbban elkapod.
És mi ennek a neve?Mármint milyen névvel lehet ezt keresni.
Más.. Tesztelni,hogy lehet az elektronikus gyújtás modulját. Ha kiszedem az egész elosztót a blokkból és kézzel forgatom meg,akkor elméletileg működnie kellene?Vagy nem?
Sípoló, csipogó, zümmögő...de aha elmondod az autósboltban, mihez kéne, a kezedbe nyomják.
Amit nálunk árulnak, az kb. egy 5forintos átmérőjű öntapadós korong, 2 vezetékkel. A + vezetékét a helyzetjelzőre, a negativot gyújtásra szoktam kötni. Igy ha leveszed a gyújtást, és világít a lámpa, sípolni fog. De ajtókapcsolóra is lehet, ahogy Potyó írta.
Szia!
pl ez: Bővebben: Link
Ha a gyújtásra érted az egy Bosch modulos gyújtás 1985 ből és egy vw ben van...
Az valószínűleg Hall-jeladós.
Igen, ha forgatod az elosztó tengelyét, lennie kell szikrának. Ha lehúzod a hármas csatlakozót róla, és a középső szálat testre érintgeted, akkor szikráznia kell, ezzel ki lehet szűrni, hogy a jeladó jó-e.
Na de itt adódik a hiba...
Mert már a második modult veszem meg és 100% jó az eladó szerint,de nekem nem szikrázik.Ha a jeladó test és jel vezetékét összeérintem se..
a tekercs jó,mert megszakítóssal működik
Milyen tekercs? A megszakítósnak minden része más, a trafó se egyforma.
A napokban cseréltem le a régi megszakítós gyújtás hall jeladós tranyósra.Kompletten egy működő kocsiból lett kiszedve minden,lásd trafó,elosztó,modul,de mégse akar működni.Mérgemben már ellőttem a régi modult,most vettem egy másikat,de azzal se működik.Vajon mi lehet vele
Visszatérve a csipogóra,hogy-hogy nálatok árulják?
Bolt vagytok? Mi a bolt neve?
A gyújtást meg a testet megkapja a modul? Nem jellemző, hogy a gyári VW modul tönkremegy.
Nálunk : lakóhelyemen.
Bolt neve : Autósbolt.
Ja.ja,megkap minden...Már arra gondolom,hogy valami zárszög idő miatt nem megye kézzel.Autóba még nem volt beszerelve
Hát igen... Azon belül milyen autósbolt?Ha van eladó olcsó pénzért,akkor vevő lennék rá..
Tudom ez nem egy autós szaklap, de hátha van itt valaki autóvillamosságis területről.
A probléma a következő: Új motort kapott a Vito, és elindítva szépen megy is alapjáraton... 1 percig, utána leáll. Ha valaki esetleg Merci téren sokat mozog, kérem adjon kérem valami tippet, hgy milyen vonalon inuljunk el, mert a szerelő, akihez vitték szüleim a gépet, már mindent kipróbált, amit tudott. Ja, 2.3 TDI motor van benne, 106-os motorszériasorszám. Köszönöm! |
Bejelentkezés
Hirdetés |
A használat feltételei
• Adatvédelem
• GY.I.K., Használati útmutató és szabályok
• Impresszum
• Elosztó
• Hiba jelentése
K�rlek v�rj...