Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Kompresszor építés (levegő)
Sziasztok
Hűtő kompresszor építése .. Ebben a témában kéne 1kis segítség. valahol olvastam fel kel tölteni olajjal , meg hasonlók . Ebben kérném olyan emberek segítségé akik már építetek ilyet. airbrusolni kell tehát max. 3 bar.
Hát valahol olvastam, hogy fel önteni a kompit olajjal.
Nem kell??
A hűtőkomp nem igazán tökéletes airbrus-ra , mert szórja az olajat.
Ha mégis "őt" választod akkor nagyon jó olajleválasztót kell a nyomóágba kötni és meg kell oldani a leválasztó által "begyűjtött " olaj visszajuttatását a kompresszorba (elvileg a komp olaj nedvesség megkötő , tehát ha levegőt akarsz vele termeltetni , akkor cserélni kell nem feltölteni (kb 3dl kell bele) de a pontos menyiséget típusszám alapján megmondják a hűtősboltban .
A hűtő, és klímakompresszorokban eleve van olaj, hacsak ki nem öntöd belőlük. Ahogy kagkk is mondja, kell egy olaj szeparátor bele. Egyébként pedig alapból hűtő és klímakompresszor hosszútávon nagyon rossz megoldás levegőkompresszornak.
Nem tudom elég sokan használják airbrushhoz a hűtő kompit.
Valaki meg tudná mondani ez milyen szelep ami a képen van.. Az van rajta amit a papira lerajzoltam.
Esetleg egy gyártó, és típusszámot írjál légyszives ha van rajta.
A legtöbben nincsenek tisztában vele, hogy egy ilyen kompresszor nem jó ehhez. Csak szakaszosan lehet üzemeltetni, olajszeparátorral. Mondjuk én arra gondoltam, hogy építenék az olajnak egy hőcserélőt, amit ventillátor hűtene, és lenne egy keringető szivattyú benne, így tulajdonképpen folyamatosan is üzemelhetne akár egy klímakompresszor is.
imbra !!
PNEUMAX Made in Italy LURANO (BG) Cod: S 09 14 UN Ennyi van rajta
Vennék TK 200-as kompresszort. Tud valaki eladót?
50 Literes tartállyal mekkora légszállítást lehet kihozni belőle? Mi van akkor ha trafó olajat használunk a víz hűtés helyet?
Sziasztok!
Van nekem egy olajmentes FX250-es kompresszorom,a motorjat a napokban szétszedtem. Sajnos elegge megkopott már a huvely és a dugattyú. A Dugattyú és a Hüvely megoldása pofon egyszerű.A hüvely simán kiemelhető a dugattyu pedig egy csavar kitekerése után,ez tulajdonképpen csak egy teflon gyűrű. A kérdésem az lenne,hogy hol tudnek ilyen teflon anyagot beszerezni, illetve a hüvelyt szerintetek mibol lehetne megcsinálni.Sajnos a gyári hüvely anyagárol sejtelmem sincs.Annyit sikerült megállapítanom,hogy valamilyen nagyon könnyű fém de nem aluminium,és keményebb is annál.Esetleg bronzra gondoltam, talán elviseli a teflont. Ha valaki tudja mibol lehetne ezeket elkészíteni, és beszereni a hozzávaló anyagot,akkor simán letudnám gyártani. Ha tudtok segítsetek! Köszi!
Teflont akármelyik műanyag boltban tudsz venni.
Sima mezei teflon szerintem nem jo.Vagy talan megis?
A gond az,hogy szinte semmi infot nem talatam erröl a neten. Felhívtam egy pesti céget,konkretan a btk.kft-t.Ők a hírdrtesük alapján gyártanak teflon dugókat kompresszorhoz. Az illető közölte velem,hogy csak saját gyártásu kompresszorokhoz van teflon dugójuk. Megkérdeztem, tudja-e hol szerezhetnék ilyen anyagot. Azt mondta -nem. Mondjuk én ezt kötve hiszem. Szal szerintem ide valamilyen specko teflon kell. Csak tudnám milyen,mert rengeteg fajta van. Ennyit már sikerült kiderítenem.
Szia!
Ha még nem oldódott volna meg a problémád,a nevem alatt visszaolvasva találsz megoldást a problémádra. Tettem fel rajzot is a tartály kialakításáról. A gond,amiért köpi az olajat,az az hogy ha megfelelő szintre öntöd az olajszintat,ahogy elindul a dugattyúk okozta forgattyúház nyomás miatt kiköpi magából az olajat. Nagy tartály kell,hogy megfelelő olajszint mellett az indítás után tudjon hova tágulni az olaj. Ha neked egymás mellett van a kompresszor,egy közös olajtartályról táplálva meg tudod oldani a kenést.
Sziasztok. Zilkompresszor olajellátására kellene tanács.Eredetileg a motortol kapta a kenést.Elég simán felönteni,meg egy tartalyt felszerelni?Ha valakinek van ilyen örulnek minden infonak.
Előre is köszönöm.
Azt nem tudom, hogy milyen típusú az én kompresszorom, de az is valami orosz katonai teherautóról származik. Nekem egyszerűen egy kis ejtőtartály van rajta. abba teszek időnként egy kis olajat. A forgattyús házból csak annyi veszik el, amennyi a dugattyúgyűrűknél elveszik. Már vagy tíz éve így használom.
Eredetileg vízhűtéses, de anélkül használom. Sosem melegedett túl. (Igaz elég nagy tartály van rajta. Valamilyen autógáz tartály.) Az olajozótartály az egyik hengerfejcsavarra van rögzítve, innen folyik az olaj a csapágyba.
A skicc alapján: rugó terheléses lefujató szelep, adott nyomásnál a rugó ellenében a golyó megemelkedik és trotyogó hang mellett a nyomást leengedi. Van egy tól-ig beállítása ezt nem láttam a képen.
Vagy még nyomáshatároló - nyomásszabályzó is lehet, a csavaros tetejű csatlakozásra gondolok.
Lehet, hogy közel egy év alatt már rájött.
Sziasztok!
Van egy ifa kompresszorom, a nivó pálca nyillásánál kifuj a levegő sziszeg, de nem a gyürük kopottak mert felujitott hanem a forgattyus házban keletkezik nyomás és vákum ahogy dugó le-fel jár! de ha meg becsavaron a nivót teljesen attol félek hogy egy idő után a szimeringnél fogja az olajat kiverni esetleg a nyomástol a szimeringet is kinyomja! ha meg szabadon hagyom félek hogy sok szemét bele megy meg idegesit a hangja!
passz
Ha felújított, ha nem, valahogy mégis a gyűrűknél kell szökni a nyomásnak. Másképpen nem volna alul túlnyomás. Ha csak a dugattyú alatti nyomás váltakozásra gondolsz, az nem árt a szimeringnek.
igen arra gondolok, nem szökik a levegő a gyürüknél meg a visszacsapószelepeknél sem, mivel zért a forgattyus ház nincs rajta /légző/ furat azért gondoltam hogy terhelné szimeringet! de gondolom gyárilag sem volt másképp! akkor ez igy jó ahogy van! nyomáskapcsoló 6bár nál kikapcsol 4bárnál be inditó relés egy IMI OZF80c 2ND tipusu villanymotor lekapcsol de ujra induláskor nehézkesen indul!! valószinü hogy azért mert nincs visszacsapó szelep a tartály és a kompresszor közt egy olyan ami légteleniti azt a szakaszt ami a kompreszor és a visszacsapószelep közt van, hogy tehermentesen induljon
Milyen nyomáskapcsolód van? Nincs rajta ilyen szelep? A forgattyús ház az IFA-n is zárva volt. Nem okozhat gondot.
sima nyomáskapcsoló, régebbi tipusu, hidrofornál használatos! lehet rajta állitani a kikapcsolást és a bekapcsolást!
sajnos nincs rajta ilyen szelep, de még azt sem tudom hol lehet ilyesmiket venni! meg nem is olcsó gondolom, gondoltam a bojler vissza csapószelepére hogy azt hogy lehetne megoldani, abbol van kettő is
de kaptam egy sims visszcsapószelepet, ilyen réz
csak ez vizhez való, attol tartok a levegő melegszik sürités közben és a belseje meg muanyag lapkés, hogy nem e olvadna szét?? |
Bejelentkezés
Hirdetés |