Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóriasztó és központi zár
 
Témaindító: hzsolt77, idő: Jan 15, 2006
Témakörök:
Lapozás: OK   39 / 167
(#) ATiii hozzászólása Jan 5, 2011 /
 
Hali,

Újra itt. Kiszedtem a zár motorját, megmozgattam stb. Másnap reggel nyitottam, nyílt egyből. Következő nap viszont újra visszazárt. De megfigyeltem, hogy ha 4-5ször próbálkozok a kinyitással (úgy, hogy közben visszazár), akkor következő kísérletre nyílik. A központi zár motorjának cseréje megoldaná a problémát?

Köszi
(#) makelele válasza Inhouse hozzászólására (») Jan 5, 2011 /
 
Szia Inhouse.Az ajtó feliratok a riasztó bekötési rajzán vannak.Tulajdonképpen én úgy értelmeztem,hogy adott ajtóhoz vezető központi zár csatlakozójában levő állandó +,- ra kell kötni.Így is tettem.Tehát elég a 4 lábú relé is egy diódával.Nagyjából értem.Gondolom a dióda az esetleges visszáram elkerülése végett kell?Hát tényleg nem vagyok nagy elektromos...Átrajzoltam ahogy én értelmeztem amit mondtál.Ha ez így jó akkor meg tudom csinálni.Légyszi nézd meg.Üdv.
(#) Inhouse válasza makelele hozzászólására (») Jan 5, 2011 / 1
 
Ne haragudj, de én a te rajzodon nem megyek el. A relé nem egy doboz 4 pöttyel, ott jó lenne tudni, melyik láb micsoda. 2db relé kell értelemszerűen...
Elég valami kisebb is, nem kell autós relé.
A dióda a visszarugás ellen kell, amit a behúzótekercs okoz, amikor elveszed róla a feszültséget.

Üdv
Inhouse
(#) makelele válasza Inhouse hozzászólására (») Jan 5, 2011 /
 
Hát én mondtam....Én meg a tiéden nem. Igen tudom: nem értek hozzá,a te rajzodon látszik,hogy szakember vagy. Én azt sem tudom ,hogy jelzik a kapcsolási rajzokon a relét.Habár mostmár sejtem Már nem akarok terhelni senkit a tudatlanságommal.Megpróbálom a rajzod szerint összekötözgetni.Üdv és köszi ,hogy szakítottál rám időt.
(#) Inhouse válasza makelele hozzászólására (») Jan 5, 2011 /
 
Az áthúzott téglalap a relé behúzótekercse, erre kell adni a feszültséget, hogy behúzzon. A szaggatott vonallal jelzett érintkezőt húzza. A jelzett állapot az alap, a lehetséges másik a behúzott.
Az behúzók egyik lába a közös +12V-on van, ha a másikra adsz testet (a másik, szabad behúzótekercs lábra), akkor az behúz. Az érintkezők egyik fele is +12V-on van, így az fog megjelenni az érintkezők másik felén, ha behúznak a relék. Vagy az egyik, vagy a másik fog behúzni, nyitás/zárás.

Üdv
Inhouse
(#) makelele válasza Inhouse hozzászólására (») Jan 6, 2011 /
 
Na ezt elmagyaráztad mint apa a hülye kisfiának.Jó szülő lehetsz vagy leszel ha még nem vagy az. :nyes: Van némi fogalmam azért dolgokról de inkább csak mellékelt bekötési rajzokon igazodom el kapcsolási rajzokat nem értem mert nem ismerem a jelzéseket.Mégegyszer köszi a türelmedet és majd beszámolok mit sikerült csinálnom.Üdv.
(#) Inhouse válasza makelele hozzászólására (») Jan 6, 2011 /
 
Decemberben volt 5 éves a kislányom, ezen a héten kemény kérdésrohamai vannak, kb. 1-1,5óráig bírom folyamatosan, aztán átadom az anyjának és lehiggadok valamivel. Ez semmiség volt, bár nekem is vannak rossz napjaim.

Szívesen.

Üdv
Inhouse
(#) makelele válasza Inhouse hozzászólására (») Jan 6, 2011 /
 
Nekem a kissebbik fiam volt decemberben 3 a nagyobbik fiam meg novemberben volt 6 Hát mit mondjak mindenkinek ajánlom a következőket: Azt hiszem ennyi elég...

Viszont képzeld működik a ketyere hála az alapos oktatásnak. Nincs még minden összerakva csak bedugtam az ajtóba miután szigeteltem a kábeleket.De gombnyomásra már nyílik és záródik meg halk csipogások.Mert bedugóztam a hangszórót . Szerintem már nem divat a csipp-csipp-csipp.Bár nekem még sosem volt ilyenem.Szóval a lényeg,hogy Nagy nagy THX neked és a fórumnak is.Üdv makelele.
(#) Inhouse válasza makelele hozzászólására (») Jan 6, 2011 /
 
A csipogás ellen több gyári megoldás is divatos:
- külön gomb a távirányítón a csendes működéshez
- jumperrel tiltható
- programozással kikapcsolható

Nézd meg a leírást! Örülök, hogy segíthettem.

Üdv
Inhouse
(#) pottman hozzászólása Jan 6, 2011 /
 
Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem!

Arról van szó, hogy kaptam egy univerzális központi zár készletet+riasztót, de nincs hozzá útmutató (a riasztóhoz van (Thunder CA-103))

A kérdésem az lenne, hogy tudna-e valaki Thunder központi zár szetthez valamilyen útmutatót linkelni, vagy elküldeni mailben? (hbalazsx@vipmail.hu)

A riasztó útmutatója itt található meg:
http://www.metroman.hu/kepek/2804_thunder%20CA103%20autoriaszto%20b...to.pdf


A segítséget előre is köszönöm!

Üdv
pottman
(#) Inhouse válasza pottman hozzászólására (») Jan 6, 2011 /
 
Esetleg ez:
ebben a topicban

Üdv
Inhouse
(#) makelele válasza Inhouse hozzászólására (») Jan 6, 2011 /
 
Én meg örülök,hogy segítettél.
(#) pottman válasza Inhouse hozzászólására (») Jan 6, 2011 /
 
Köszönöm a segítséget!

Üdv
pottman
(#) Inhouse válasza pottman hozzászólására (») Jan 6, 2011 /
 
Hát, ha ez az...szívesen!

Üdv
Inhouse
(#) Andi hozzászólása Jan 9, 2011 /
 
Sziasztok!

Nekem van egy Stim Alarm 100-as autóriasztóm és ehhez keresnék bekötési segítséget, bekötési rajzom van de nem mind1-iket tudom mire való. A rajzot csatolom.
(#) akos70 válasza Andi hozzászólására (») Jan 9, 2011 /
 
fekete - test
piros - állandó +
fehér és zöld - ajtókapcsoló, attól függően, hogy az pluszt vagy mínuszt kapcsol. (általában mínuszt szokott)
narancs - gyújtás +
fehér/sárga - indítástiltás köthető rá egy relével (nem kötelező bekötni)
barna - ledes visszajelző
fehér/kék és fehér/zöld - a központi zárat vezérlő szálak, amennyiben az negatívval van vezérelve (általában úgy van)
(#) Andi válasza akos70 hozzászólására (») Jan 9, 2011 /
 
Az ajtókapcsoltót hogy kössem be? Oda kössem ahol az a gomb van ami azt jelzi hogy nyitva van az ajtó vagy se és ha igen világít a belső lámpa? És a központi zár vezérlésnél akkor csak az egyik vezetéket kell bekötni?
Illetve a yellow és Gray vezetékek mire valók?
(#) akos70 válasza Andi hozzászólására (») Jan 9, 2011 /
 
Igen, oda.
A kp.zárhoz mindkettő kell, egyikkel csuk, másikkal nyit.
A sárga és a szürke átvágásával a riasztó egyes funkcióit lehet ki ill. bekapcsolni. A sárgával pl. az automatikus riasztást. A másikra nem jöttem rá, valamilyen érzékelő kiiktatása.
(könnyebb lenne segíteni, ha az autód tipusa nem lenne hétpecsétes titok.)
(#) pottman válasza akos70 hozzászólására (») Jan 9, 2011 /
 
Szia

Az ajtókapcsolóval kapcsolatban érdekelne,
hogy akkor azt a vezetéket kell megcsapolni, amire kapcsoló valamit kapcsol ?
(ezért van a riasztó vázlatos bekötésénél az ide tartozó vezetékhez írva zárójelben "+" és "-" ?

(mert némelyik autónál "+" és némelyiknél "-" -t kapcsol a kapcsoló?)

Üdv
(#) akos70 válasza pottman hozzászólására (») Jan 9, 2011 /
 
Így van. A legtöbb autóban testet kapcsol, de bekötés előtt meg kell róla győződni.
(#) pottman válasza akos70 hozzászólására (») Jan 9, 2011 /
 
Köszönöm!
(#) Inhouse válasza Andi hozzászólására (») Jan 9, 2011 /
 
A gray (szürke) az áram érzékelés hurka, ha bekapcsol egy adott áramlimitnél nagyobb fogyasztó, akkor riaszt.
Ventilátornál gond lehet...

Üdv
Inhouse
(#) Andi válasza akos70 hozzászólására (») Jan 10, 2011 /
 
Természetesen nem titok a gépjárművem típusa. Suzuki swift sedan. És még egy kérdés. Ha a sárgát átvágom akkor mit jelent hogy automata riasztás?
(#) Andi válasza Inhouse hozzászólására (») Jan 10, 2011 /
 
Köszönöm a választ. Akkor ezt a vezetéket el kell vágnom?
(#) Inhouse válasza Andi hozzászólására (») Jan 10, 2011 /
 
Az a leírásban szokott benne lenni, hogy épen/elvágva mit csinál.

Üdv
Inhouse
(#) Andi válasza Inhouse hozzászólására (») Jan 10, 2011 /
 
Sajnos a leírásában erről a 2 vezetékről semmi nincs. Csak annyi hogy a
yellow loop wire:
Cutting: No Autoarming
Uncuting: Autoarming

Gray loop wire:
Cutting: No current Sensing Circuit
Uncuting: Current Sensing Circuit

Ezek alapján melyik mit jelent?
(#) Inhouse válasza Andi hozzászólására (») Jan 10, 2011 /
 
Ez egy kicsit több, mint a semmi...de most komolyan, ott a google fordító, bepötyögöd és kiköpi magyarul...

sárga hurok:
elvágva: nincs aut.élesedés
épen: aut.élesedés be

szürke hurok:
elvágva: nincs áramérzékelés
épen: áramérzékelés be

Be akartam rakni a google fordítását, hát inkább nem. Eleve az angol szövegben is van hiba, valamint a current-et nem minden szövegkörnyezetben kezeli áramként...csak megzavarna...

üdv
Inhouse
(#) akos70 válasza Andi hozzászólására (») Jan 10, 2011 /
 
Én elvágnám, jobban szeretem, ha én kapcsolom ki és be, de ízlés dolga, ezért is lehet választani a lehetőségek között.
Te magad fogod bekötni?
(#) Inhouse válasza akos70 hozzászólására (») Jan 10, 2011 /
 
Egyet értek, én is úgy szeretem.

Üdv
Inhouse
(#) Andi válasza Inhouse hozzászólására (») Jan 10, 2011 /
 
Köszönöm a választ. Ezek szerint fogom csinálni.
Következő: »»   39 / 167
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem