Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autóelektronika
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Igen. Az igaz.
Nekem potosan Skoda Favorit 136L típusú autóm van. Van egy-két dolog, amit nem raktak bele, de a helye meg van mindennek. Pl.: A kézifék visszajelzőlámpát is bekötöttem. A helye megvolt, a vezetékezés az első csatlakozóig el volt vezetve a műszerfaltól és csak a nyomógombot kellett beraknom, meg a kábelt behúzni és már működött is! Van a Skoda Favorit GLX, na abba benne van minden extra. És olyanból szereztem egy fordulatszámmérős műszerfalat is. Mondjuk a csatlakozói egy kicsit mások voltak, de megoldottam, bekötöttem a fordulatszámmérőt és nagyon szuperul működik. Ui.: a szivató az autómata szivató Idézet: „a szivató az autómata szivató” Akkor annak szerintem nincs visszajelzője. Illetve ezek tudtommal a hűtővíz hőmérséklete alapján működnek, vagyis ha a hőmérő üzemi hőmérsékletet mutat, akkor már nem műkdödik a szivató.
Így van. Ha automata szivató van, akkor minek a visszajelzés? Teszi a dolgát és kész. A kézinek azért kell hogy lásd, hogy még működik és nem kapcsoltad ki. Az automata majd a hűtővíz hőmérsékletének emelkedésével szép lassan kiiktatja magát.
Mondjuk attól még lehetne visszajelzés... Én bírnám ha mindenféle adatokat le tudnék olvasni az autóból, nem csak épp azokat, amiket a gyártó megálmodott vagy épp nem spórolta ki a visszajelzőjét.
Csak a nagy átlag ember nem kíváncsi rá, ezért a gyártók sem teszik rá, csak a legszükségesebbeket. Ha valami gond van világít egy lámpa és majd a szervizben kiolvassák a hibát.
Hát igen. Mostanában rosszalkodik a szivató. Valamikor pörög, mint az állat, valamikor meg nincs alapjárat szinte. Azért jó lenne ha látnám, hogy mikor kapcsol ki a melegedő víz mellett például.
A kikapcsolás nem egy pillanatról a másikra történik. Folyamatosan veszi vissza a szivatót a víz melegedésével.
sziasztok mindenkinek nekem disel autom van és soká melegszik fel mint tugyátok egy mosogép fütöszálát vetem ki és csináltam hozá tartájt 220v/950w-os bekötötem a vizrencerbe elömelegitö ként de igy nem jo mert ha elmegyek egésznapra akor nem mindenhol van lehetöség bedugni hogyan lehetne megoldani olcson az aksirol táplálni?
Szeva!
Szerintem az akkut felejtsd el mert olyan áramfelvételed lesz hogy egy 100Ah-ás akkuval is olyan kevés ideig menne hogy az nem melegítené csak 1-2fokkal a vizet. A termosztátot nézted?Mert ez szokott elromlani és azér nem melegszik a blokk rendesen.
Nem mindegy, milyen autód van. A hagyományos dízeleknél egyszerű a helyzet, de a korszerű tipusok általában nehezebben melegednek, ezért ezekben van kiegészítő elektromos fűtés. Az drága is tud lenni, ha tönkremegy.
A mosógép fűtőszála meg maradjon a mosógében.
köszönön nektek az infot.az én autom renault thalia 7-éves akor ezel a dologal nem gyakorlok viszont nemtudom hol a termosztát .a klimára is azt mongyák akinek van az autoban hogy ijenkor télen is pillanatok alat letakaritya a párát de az enyém nem és azt monták hogy lehet a szürö koszos és ki kel takaritani én szétszetem mindent ahol irták és monták de nemtaláltam szüröt utána irták hogy nemminden tipusu autoban van polenszürö hát ebben valoszinü hogy nincs.egyépként nyáron hütöt jol müködöt
A hengerfej jobb oldalán van a termosztát, egyben van az elosztócsonkkal. A szélvédő előtt jobb oldalt a pollenszűrő. Most már csak azt áruld el milyen motor van a tháliádban?
Nem tüt fela sok píros csik amíkor irtal?
A jobb oldalt úgy értsd amikor szemben állsz vele
Helló. Mit jelent az hogy soká? (km) Fűtés milyen???
a thaliában 1,5dci motor van 8 szelepes változat szovala fütés müködik a mutato akkor kezd meni felfelé halegaláb elmegyek 3-4 km.it kezd melegedni utána melegszik pilanatok alat de mint most is hogy van -5-10közt elmegyek 15-20km-ert mire elfogadhato a hömérséklet.a szélvédö elöt végig lebontotam a boritást van alata ablaktörlö motor,egy klima hütö,és fütés ventilátor ez egy zárt müanyag dobozba van és a hütőre irányul egy lapát van bene ami bentröl fordithato ez a belsö vagy külsö levegö keringtetö gomb.nincs szürö se hej legalábis nem találok ijet volt régi dizelem ketö is azokba sokal jobb volt a fütés nem volt benük klima szoktam ülni ujtipusu másmárkáju autokban sokal intenziveb a fütés is benük meg a párát is takaritya hirtelen a klimájuk .kérdés hogy valahol csak van valami dixer az enyémel vagy alapbol ijen a thalia?
Új típusú más autókban, amiben ültél, talán volt kiegészítő fűtés, ami melegíti a motort és az utasteret.
Sziasztok!
A segítségeteket kérném az autómba szeretnék nappali menetfényt (DRL)-tenni, de nem LED -est hanem olyat ami 2db 21W-os izzóval működik.A lényeg az,hogy a kapcsolásnak olyannak kell lenni,hogy csak akkor lehessen bekapcsolni ha a helyzetjelző már ég és el kell aludnia ha tompítottat kapcsolok, ehez kérnék kapcsolási rajzot vagy ötleteket,relé gondolom nem kell ilyen kis watt számhoz.A segítségeteket előre is köszönöm.
A tompított nappali bekapcsolásával mi a probléma?
Ha a 21wattos izzó a testet a tompított 55wattos izzóján keresztül kapja meg, akkor a 21-es világít, a nagy nem. Ha áramot kap a nagy, akkor a kicsi elalszik. Ennél egyszerűbb nem jut eszembe.
Fut a piros csík mint az EKG
http://80.249.168.50/thaliaklub/05_20070423_kigyujtesgaleria_pollenszuro.htm
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni! Van egy pár Suzuki Swifthez való csipogóm, ami akkor jelez ha égve hagyom a fényszórót. Szeretném ezt egy másik autóba bekötni. Lefényképeztem az elektronikát ,segítenétek meghatározni mit hova kell kötni. Előre is nagyon szépen köszönöm a válaszokat! ui.:a chip -> CD4093BCM
Esetleg a másik oldalról is lenne képed? Mivel ez a két kép ugyanaz.
Köszi a választ, megpróbáljuk
Csak annyi,hogy szerintem felesleges verőfényes napsütésben 2x55W tompítottat használni,erre jelent megoldást a nappali menetfény amit a KRESZ is megenged bizonyos feltételek betartásával,amúgy 2011-től minden új autón kötelező egy új EU-s szabályozás miatt.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |