Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóelektronika
 
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   83 / 341
(#) CsemanAttila válasza micky68 hozzászólására (») Jan 29, 2011 /
 
Igen, 1 kivezetése van mind kettőnek. De már megvan mindennek a helye! Olajhő lent van a karter alján, egyből a leeresztő csavar mellet. Nem gyári karbik, injektoros volt gyárilag. ECU teljesen megszűnt, semmi nincs bekötve.
(#) lalee hozzászólása Jan 29, 2011 /
 
Hello

Keresek Nissan Terrano II 3.0 -hoz kapcsolási rajzot.
Az autó nem indul be,már egy jópár kódolvasó rá lett dugva de egyik sem kommunikál vele(Látja a vezérlő egységet de nem tud kommunikálni vele)
(#) Ati79 hozzászólása Jan 30, 2011 /
 
sziasztok .feltenék egy kérdést.találtam a neten egy könyvet az ingyen energia közt a cime, WATTER4.víz katalizátornak hivják a víz lebontásán alapszik a lényege az üzemanyag sporolás lene HHO a jele kétrész hidrogén egyrész oxigénre bontya a vízet és be kel jutatni a levegö szivotorkon keresztül a termelödöt gázt .na nagyábol ennyi hallot valaki már eröl valamit? esetleg probálta? ért eredményt el?
(#) Inhouse válasza Ati79 hozzászólására (») Jan 30, 2011 /
 
Fizikaórán mintha lett volna ilyesmiről szó annak idején, meg lehet csinálni. Más kérdés, hogy a vízbontáshoz szükséges rengeteg energiát honnan veszed?

Üdv
Inhouse
(#) Laci0629 válasza Ati79 hozzászólására (») Jan 30, 2011 /
 
Szia!
Hallottam róla próbáltam is
Itt a fórumon is találsz témát pl Durranógáz fejlesztés,olvasgass kicsit
(#) micky68 válasza antalautovill hozzászólására (») Jan 30, 2011 /
 
A riasztóval akarod nyitni-zárni is az autót?
(#) zolika60 válasza Ati79 hozzászólására (») Jan 30, 2011 /
 
Itt olvasgass.Bővebben: Link
(#) VIM válasza lalee hozzászólására (») Jan 30, 2011 / 1
 
Szia! A vezérlőjéről nincs semmi információ, mert összetettebb mint azt meg lehessen rajzon mutatni. Értékek viszont vannak. Az izzítógyertyák 0.2-0.4ohm értékűek, a porlasztók pedig 80-120ohm értéket kell, hogy mutasson méréskor. A gázolaj hőfokmérséklet szenzor értékei a táblázatban vannak. Ha volna még valami ami a segítségedre lehetne és van róla adat, azt szívesen kikeresem és felrakom.

Nissan.JPG
    
(#) antalautovill válasza micky68 hozzászólására (») Jan 30, 2011 /
 
Igen. Utólag beszerelt univerzális kp. zár van benne, eddig kulccsal nyitották-zárták, most szeretnék ezt komfortosítani, távirányítóval működtetni, indexvillogtatással.
(#) lalee válasza VIM hozzászólására (») Jan 30, 2011 /
 
Én már minden létező programba megnéztem,találtam egy kapcsolási rajzos terrano könyvet de abba csak 2,7 es motornak van a kapcsolási rajza.(Az autó reggel le lett állítva és délután mikor be akarták indítani nem indult be,azóta nem is ígér semmit)
(#) CsemanAttila válasza lalee hozzászólására (») Jan 30, 2011 /
 
Üdv! Önindító teker? Üzemanyagot kap? mit nézetek meg eddig?
(#) lalee válasza CsemanAttila hozzászólására (») Jan 30, 2011 /
 
Teker az önindító és kap üzemanyagot(nem sokat),az adagoló mechanikusan működik de mivel elektromos lehet hogy elektronika baja van,csak nem tudjuk olvasni semmivel sem.(300 ezer forintot nem szeretnénk benyelni adagoló javításra ha nem az a baja,a tulajdonosnak meg kellene már az autó),relék jók benne.
(#) samara válasza lalee hozzászólására (») Jan 30, 2011 / 1
 
Egyszerű megállapítani, hogy miért nem idul. Első lépés természetesen az izzítógyertyák kimérése. van még egy sufni módszer, kiveszed az izzítógyertyákat adsz neki + és - ot ha a végek vörösen átizzanak akkor használható. A másik pedig az üzemanyagellátás rendszerének vizsgálata. A levegőszűrőházba féktisztítót (hidegindítót tilos!) kell permetezni és szépen adagolni (pumpálni) izzítás használata nélkül, ergo azonnali indítással. Ha erre elindul, akkor az üzemanyagellátással van gond. Fagydugó, kosz, eltömődött üzaszűrő, esetlegesen adagoló mágnesszelep vagy annak elektromos csatlakozója. Felesleges kapcsolási rajzokba belebonyolódni, az teljesen félrevisz és csak belebonyolódsz.
(#) samara válasza antalautovill hozzászólására (») Jan 30, 2011 /
 
A Puntóknál nem a villogó oldalak vannak külön relézve, hanem a vészvillogó - úgy hívják elakadásjelző elektronika - ami nem az autó ECU (computer) be van integrálva azaz cserélhető egy külön relé. Összegezve van a vészvillogó és az irányjelző relé külön külön. Nagy valószínűséggel neked a vészvillogóra kellene kötnöd mert amúgy is a hátsó lámpák és azok vezetékelése a puntónál elég macerás.
(#) lalee válasza samara hozzászólására (») Jan 30, 2011 /
 
Ezek mind ki lettek próbálva(Nincs benne mágnes szelep)
(#) samara válasza lalee hozzászólására (») Jan 30, 2011 /
 
És a féktisztítóra sem reagál semmit? Mert ugye ezzel kizárod az adagolót.
(#) antalautovill válasza samara hozzászólására (») Jan 30, 2011 /
 
Az irányjelző reléjének kattogása a biztitáblából hallható akkor is ha egyik, vagy másik oldalra teszem ki az irányjelzőt, ill. vészvillogónál is. Más külső relével nem találkoztam. Kifejezetten utálom az ilyen feleslegesen túlbonyolított "vackokat", de azt gondolom, hogy ez még a jéghegy csúcsa. Ez csak rosszabb lesz.
Köszi a segítséget.
(#) CsemanAttila válasza lalee hozzászólására (») Jan 30, 2011 /
 
Nincs mágnes szelep??? Akkor hogy állítod le a kocsit??
(#) lalee válasza CsemanAttila hozzászólására (») Jan 30, 2011 /
 
Elektromos adagoló van rajta
(#) VIM válasza lalee hozzászólására (») Jan 30, 2011 / 1
 
Ettől többet nem tudtam kideríteni a problémáról, de ebben benne kell legyen a megoldás is. Minden esetre azt kellene csinálni amit szamara is javasolt első körben. Izzítás, üzemanyag. Különben légtömeget mér és abból veszi az információt a vezérlője. Nem döccent nagyot a gép mielőtt leállították volna? Az üzemanyag "shut off" solenoidja (kapcsolója), ha nem kap feszültséget nem fog beindulni a motor.
(#) Imre1985 hozzászólása Jan 31, 2011 /
 
Helló Imre vagyok!!

Egy olyan kérdésem volna hogy a Fiat unomba be szeretném kötni a vízórát! Mert az enyémben alapból nem volt ,ezért vettem egy másik órát és be szeretném kötni! csak azt nem tudom hogy milyen jeladót vegyek hozzá egy vagy két szálast és az órán hova kössem mert 3 érintkező felülete van!!! Köszönöm!
(#) akos70 válasza Imre1985 hozzászólására (») Jan 31, 2011 /
 
Szia Helló Imre.

Csak az óra saját jeladójával fog jól működni. Milyen óra?
(#) Imre1985 hozzászólása Jan 31, 2011 /
 
Imre!!

Gyári órát vettem!!!
Vagyis egy komplett óracsoportot egy másik UNObol!
(#) akos70 válasza Imre1985 hozzászólására (») Jan 31, 2011 /
 
Akkor abból az Unóból (vagy egy másik olyanból) kell a jeladó is.
(#) lalee válasza VIM hozzászólására (») Jan 31, 2011 /
 
Köszönöm a rajzot,sokat segítettél
(#) VIM válasza lalee hozzászólására (») Jan 31, 2011 /
 
Nincs mit. Ebbe a típusba a 17600VG100 sorozatszámú befecskendező való a VP44 típusból. Ha így keresel rá a neten, sok mindent mutatnak még róla.
(#) lalee válasza VIM hozzászólására (») Jan 31, 2011 /
 
Gugliztam de nem találtam semmit,így már lehet hogy többre jutok ha megint elakadnék.Köszönöm a tippet
(#) CsemanAttila válasza micky68 hozzászólására (») Feb 1, 2011 /
 
Üdv! Volna itt még egy valami. Blokk hátulján is van egy valami két kivezetés, és lemegy a karter felé... Ez mi a szösz?? Igazából már csak kíváncsi vagyok, mert abszolút elfogyott a beköthető vezetékek száma Csinálok képet majd. Üdv
(#) rascal hozzászólása Feb 1, 2011 /
 
Javítanom kellett a kocsim megszakítójának jeladóját (opto kapus), mert megtört a test kábel. A gondom az, hogy a 0V-ot a képen látható módon (piros bekeretezett rész) a megszakító dobozán belülről vette és a 12V/ kb 20W-os pákám nem tudja megolvasztani ott az ónt. Kiszerelésnél csípőfogóval oldottam meg, de most valahogy vissza kéne forrasztanom. Ott helyben tudom csak megoldani, egyetlen erőforrásom az akku (aminek a feltöltése legalább megoldható). Boltban 12V/40W-os pákát tudok maximum venni, de nem tudom elég lesz-e egy ekkora fémdarabnál a mínuszokban? Sajnos az adó és vevő vezetékeinek elvezetésénél nincs több hely, így a 0V vezetékét nem tudom kivezetni valami könnyebben bütykölhető helyre. A megszakítót nem szeretném kiszerelni, mert a gyújtás beállításhoz nem értek.
Kérdésem, hogy érdemes-e megvenni a 12V/40W-os pákát, vagy azzal is reménytelen? Amin még töprengek, egy egyszerűbb 100W-os inverter összerakásán, hogy a nagyobb teljesítményű 230V-os pákámat bevethessem. (Ehhez van trafóm és sok alkatrész is ami kellhet hozzá.) Volt már valaki hasonló helyzetben? Hogy oldotta meg, mit javasoltok?
(#) kissi válasza rascal hozzászólására (») Feb 1, 2011 /
 
Melegíts meg egy darab vasat a gázlángon ( pl. perzselő ), a 40 W-os páka hidegben, anélkül, hogy kiszednéd, nem fogja megmelegíteni!

Ha nem tudod jól megmelegíteni, akkor csak bosszúságot és balesetveszélyt okozhat ( pl. előzésnél vagy csúszós úton beblokkol! ) --> autóelektronikai műszerész!

Steve
Következő: »»   83 / 341
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem