Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autóelektronika
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Igen, 1 kivezetése van mind kettőnek. De már megvan mindennek a helye! Olajhő lent van a karter alján, egyből a leeresztő csavar mellet. Nem gyári karbik, injektoros volt gyárilag. ECU teljesen megszűnt, semmi nincs bekötve.
Hello
Keresek Nissan Terrano II 3.0 -hoz kapcsolási rajzot. Az autó nem indul be,már egy jópár kódolvasó rá lett dugva de egyik sem kommunikál vele(Látja a vezérlő egységet de nem tud kommunikálni vele)
sziasztok .feltenék egy kérdést.találtam a neten egy könyvet az ingyen energia közt a cime, WATTER4.víz katalizátornak hivják a víz lebontásán alapszik a lényege az üzemanyag sporolás lene HHO a jele kétrész hidrogén egyrész oxigénre bontya a vízet és be kel jutatni a levegö szivotorkon keresztül a termelödöt gázt .na nagyábol ennyi hallot valaki már eröl valamit? esetleg probálta? ért eredményt el?
Fizikaórán mintha lett volna ilyesmiről szó annak idején, meg lehet csinálni. Más kérdés, hogy a vízbontáshoz szükséges rengeteg energiát honnan veszed?
Üdv Inhouse
Szia!
Hallottam róla próbáltam is Itt a fórumon is találsz témát pl Durranógáz fejlesztés,olvasgass kicsit
A riasztóval akarod nyitni-zárni is az autót?
Itt olvasgass.Bővebben: Link
Szia! A vezérlőjéről nincs semmi információ, mert összetettebb mint azt meg lehessen rajzon mutatni. Értékek viszont vannak. Az izzítógyertyák 0.2-0.4ohm értékűek, a porlasztók pedig 80-120ohm értéket kell, hogy mutasson méréskor. A gázolaj hőfokmérséklet szenzor értékei a táblázatban vannak. Ha volna még valami ami a segítségedre lehetne és van róla adat, azt szívesen kikeresem és felrakom.
Igen. Utólag beszerelt univerzális kp. zár van benne, eddig kulccsal nyitották-zárták, most szeretnék ezt komfortosítani, távirányítóval működtetni, indexvillogtatással.
Én már minden létező programba megnéztem,találtam egy kapcsolási rajzos terrano könyvet de abba csak 2,7 es motornak van a kapcsolási rajza.(Az autó reggel le lett állítva és délután mikor be akarták indítani nem indult be,azóta nem is ígér semmit)
Üdv! Önindító teker? Üzemanyagot kap? mit nézetek meg eddig?
Teker az önindító és kap üzemanyagot(nem sokat),az adagoló mechanikusan működik de mivel elektromos lehet hogy elektronika baja van,csak nem tudjuk olvasni semmivel sem.(300 ezer forintot nem szeretnénk benyelni adagoló javításra ha nem az a baja,a tulajdonosnak meg kellene már az autó),relék jók benne.
Egyszerű megállapítani, hogy miért nem idul. Első lépés természetesen az izzítógyertyák kimérése. van még egy sufni módszer, kiveszed az izzítógyertyákat adsz neki + és - ot ha a végek vörösen átizzanak akkor használható. A másik pedig az üzemanyagellátás rendszerének vizsgálata. A levegőszűrőházba féktisztítót (hidegindítót tilos!) kell permetezni és szépen adagolni (pumpálni) izzítás használata nélkül, ergo azonnali indítással. Ha erre elindul, akkor az üzemanyagellátással van gond. Fagydugó, kosz, eltömődött üzaszűrő, esetlegesen adagoló mágnesszelep vagy annak elektromos csatlakozója. Felesleges kapcsolási rajzokba belebonyolódni, az teljesen félrevisz és csak belebonyolódsz.
A Puntóknál nem a villogó oldalak vannak külön relézve, hanem a vészvillogó - úgy hívják elakadásjelző elektronika - ami nem az autó ECU (computer) be van integrálva azaz cserélhető egy külön relé. Összegezve van a vészvillogó és az irányjelző relé külön külön. Nagy valószínűséggel neked a vészvillogóra kellene kötnöd mert amúgy is a hátsó lámpák és azok vezetékelése a puntónál elég macerás.
Ezek mind ki lettek próbálva(Nincs benne mágnes szelep)
És a féktisztítóra sem reagál semmit? Mert ugye ezzel kizárod az adagolót.
Az irányjelző reléjének kattogása a biztitáblából hallható akkor is ha egyik, vagy másik oldalra teszem ki az irányjelzőt, ill. vészvillogónál is. Más külső relével nem találkoztam. Kifejezetten utálom az ilyen feleslegesen túlbonyolított "vackokat", de azt gondolom, hogy ez még a jéghegy csúcsa. Ez csak rosszabb lesz.
Köszi a segítséget.
Nincs mágnes szelep??? Akkor hogy állítod le a kocsit??
Elektromos adagoló van rajta
Ettől többet nem tudtam kideríteni a problémáról, de ebben benne kell legyen a megoldás is. Minden esetre azt kellene csinálni amit szamara is javasolt első körben. Izzítás, üzemanyag. Különben légtömeget mér és abból veszi az információt a vezérlője. Nem döccent nagyot a gép mielőtt leállították volna? Az üzemanyag "shut off" solenoidja (kapcsolója), ha nem kap feszültséget nem fog beindulni a motor.
Helló Imre vagyok!!
Egy olyan kérdésem volna hogy a Fiat unomba be szeretném kötni a vízórát! Mert az enyémben alapból nem volt ,ezért vettem egy másik órát és be szeretném kötni! csak azt nem tudom hogy milyen jeladót vegyek hozzá egy vagy két szálast és az órán hova kössem mert 3 érintkező felülete van!!! Köszönöm!
Szia Helló Imre.
Csak az óra saját jeladójával fog jól működni. Milyen óra?
Imre!!
Gyári órát vettem!!! Vagyis egy komplett óracsoportot egy másik UNObol!
Akkor abból az Unóból (vagy egy másik olyanból) kell a jeladó is.
Nincs mit. Ebbe a típusba a 17600VG100 sorozatszámú befecskendező való a VP44 típusból. Ha így keresel rá a neten, sok mindent mutatnak még róla.
Gugliztam de nem találtam semmit,így már lehet hogy többre jutok ha megint elakadnék.Köszönöm a tippet
Üdv! Volna itt még egy valami. Blokk hátulján is van egy valami két kivezetés, és lemegy a karter felé... Ez mi a szösz?? Igazából már csak kíváncsi vagyok, mert abszolút elfogyott a beköthető vezetékek száma Csinálok képet majd. Üdv
Javítanom kellett a kocsim megszakítójának jeladóját (opto kapus), mert megtört a test kábel. A gondom az, hogy a 0V-ot a képen látható módon (piros bekeretezett rész) a megszakító dobozán belülről vette és a 12V/ kb 20W-os pákám nem tudja megolvasztani ott az ónt. Kiszerelésnél csípőfogóval oldottam meg, de most valahogy vissza kéne forrasztanom. Ott helyben tudom csak megoldani, egyetlen erőforrásom az akku (aminek a feltöltése legalább megoldható). Boltban 12V/40W-os pákát tudok maximum venni, de nem tudom elég lesz-e egy ekkora fémdarabnál a mínuszokban? Sajnos az adó és vevő vezetékeinek elvezetésénél nincs több hely, így a 0V vezetékét nem tudom kivezetni valami könnyebben bütykölhető helyre. A megszakítót nem szeretném kiszerelni, mert a gyújtás beállításhoz nem értek.
Kérdésem, hogy érdemes-e megvenni a 12V/40W-os pákát, vagy azzal is reménytelen? Amin még töprengek, egy egyszerűbb 100W-os inverter összerakásán, hogy a nagyobb teljesítményű 230V-os pákámat bevethessem. (Ehhez van trafóm és sok alkatrész is ami kellhet hozzá.) Volt már valaki hasonló helyzetben? Hogy oldotta meg, mit javasoltok?
Melegíts meg egy darab vasat a gázlángon ( pl. perzselő ), a 40 W-os páka hidegben, anélkül, hogy kiszednéd, nem fogja megmelegíteni!
Ha nem tudod jól megmelegíteni, akkor csak bosszúságot és balesetveszélyt okozhat ( pl. előzésnél vagy csúszós úton beblokkol! ) --> autóelektronikai műszerész! Steve |
Bejelentkezés
Hirdetés |