Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóriasztó és központi zár
 
Témaindító: hzsolt77, idő: Jan 15, 2006
Témakörök:
Lapozás: OK   49 / 167
(#) danifender1 hozzászólása Márc 23, 2011 /
 
Riasztó kép.

P1010037.JPG
    
(#) Gyu hozzászólása Márc 23, 2011 /
 
Sziasztok!
Valaki megtudná mondani, hogy az enforcer 100C-4 autóriasztóban hogyan lehet kikapcsolni azt a funkciót, hogy gyújtás ráadásakor bezárja a központizárat?
(#) Slient válasza Slient hozzászólására (») Márc 26, 2011 /
 
1. Kulcsot behelyezni a gyújtáskapcsolóba, majd kb. 2-4 mp időre gyújtást ráadni (a motor beindítása nem szükséges)
2. Gyújtás lekapcsolása után a nyitó gombot (felső gomb piktogramm nélkül) folyamatos lenyomása mellett a záró gomb (alsó gomb zár piktogrammal) 3x lenyomása 1-2 mp intervallummal.

3x lenyomás után az irányjelzők 1mp ideig felvillannak, a központi zár lezár, majd kinyit.

3. Gyújtást adni kb. 15 mp időtartamig.

A kulcs az egységhez való betanítása megtörtént.

A procedúrát elvégeztem, a kulcsot sikeresen betanítottam!

Ezzel a módszerrel sikerült megjavítanom már...
(#) increduluszoltan hozzászólása Márc 27, 2011 /
 
Sziasztok!
Opel Zafira B..1.9 CDTI sport változat..
Szereltettem bele riasztót..Rhino...can bus-os..
ha kiriasztom,kikapcsol a riasztó,kinyit a központi zár..aztán nem élesedik vissza,és nem zár vissza,ha nem nyitom ki az ajtót!
a riasztós azt mondta nem lehet vele semmit csinálni,mert az Opel nem tudja a centrál a visszazárást..én meg nem tudom elhinni..hiszen így semmit sem ér a riasztóm...van valakinek valami ötlete,tudtok segíteni?Programozási,kötési gondok lennének?
ÜDV!
(#) vovozs válasza increduluszoltan hozzászólására (») Márc 27, 2011 /
 
Mivel a Te gyári kulcsos távirányitód vezérli a risztót és nem fordítva ezért autót kell cserélni sajnos. Sok lehetőség nincs mivel visszafelé nem dolgozik.
Amugy a risztónak nem az a feladata hogy visszazárjon hanem , hogy riasszon. Ez amit akarsz az a riasztók egy kényelmi szolgáltatása, amit így nem lehet kihasználni, egyszerűen megvalósítani. a can-busba álltalában csak olvasnak a riasztók vissza nem szólnak mert az komoly gondokat tudnának okozni a kocsinak.
(#) increduluszoltan válasza vovozs hozzászólására (») Márc 27, 2011 /
 
ha más Opelen sem működne,megérteném a válaszodat....egyébként can bus rendszer volt a Mercedesemben is,és a Seatomban is..és ott visszazárt...szóval nem értek hozzá,de a riasztónak is vannak olyan funkciói:komfort,meg centrálzár,ami nem a riasztás alapfeltétele,mégis tudja..azért köszönöm a hozzászólásodat,maradok ennél az autónal,valahogy csak megoldódik a dolog!ÜDv
(#) vovozs válasza increduluszoltan hozzászólására (») Márc 27, 2011 /
 
Te is pont azt írod más márkájú autóba müködött mert ezt nem a riasztó csinálja hanem a gyári központizár rendszer... amúgy hallgass a szakikra, Én 18 éve riasztókat szerelek még páran emlékszenek a reklámra a rádióból: tudják piranha ninó ninó... na onnantól. A centrálzárat te vezérled és többé-kevésbé innen vezérlődnek a gyári kulcsról müködő riasztók. Tipusa válogatja melyiknek van komfort vezérlésre kimenete de ez csak ablakhúzásra jó. Központizárat nem szokásuk vezérelni. De ha nekem nem hiszel majd lesz más aki elmagyarázza. Szerintem erre csak úgy van esélyed, ha kocsit szevízcstlakozón keresztűl át lehet állítani a visszazárást. Azt tudom nem sok tipusú autónál van visszazárás azt meg főképp nem melyik programozható, de ez már opel kérdés lesz.De azért figyelem én is a megoldást mit írnak mert hátha tanulok valami érdekeset.
(#) akos70 válasza vovozs hozzászólására (») Márc 27, 2011 /
 
Piranha, az M3 kivezető mellett?
(#) Jani.77 hozzászólása Márc 27, 2011 /
 
hello mindenki!
Vettem egy 94.es suzuki 1.3 ötajtós autót, van benne egy piranha riasztó, és össze akarnám kötni egy újonnan beszerelt központi zárral, úgy hogy a központi zár működtesse a riasztót is. az lenne a kérdés, meglehet-e ezt oldani, és hogy mit hova kössek. A központi zárnak van egy fehér és egy barna vezetéke ami szerintem erre szolgál csak nem tudom a riasztónak melyik vezetékeire kössem. Köszi a segítséget
(#) neoo hozzászólása Márc 27, 2011 /
 
Sziasztok, segítségeteket kérem egy Excalibur riasztóval kapcsolatba. Amikor kiszállok a kocsiból és becsukom az ajtót, automatikusan élesíti magát és lezárja az ajtókat, ezt a funkciót szertném kikapcsolni, de nincs hozzá leírásom, így vettük a kocsit. Várom a választ, mert félek, hogy egyszer bentfelejtem a kulcsot! Üdv!
(#) Inhouse válasza Jani.77 hozzászólására (») Márc 28, 2011 /
 
Lehet, hogy nem ártana egy típus is a Piranha-n belül...
Szinte biztos, hogy tudja, ha régebbi, akkor lehet, hogy 2 vezeték fixen és vagy/és "+"-t és "-"-t kapcsol. Ha újabb, akkor szinte biztos, hogy ki van vezetve a 2 relé 2*3 érintkezője, úgy kötöd, ahogy akarod.

Üdv
Inhouse
(#) Inhouse válasza neoo hozzászólására (») Márc 28, 2011 /
 
Ez az Excalibur csak 1 riasztót gyártott?

Üdv
Inhouse
(#) increduluszoltan válasza vovozs hozzászólására (») Márc 28, 2011 /
 
ok..de ezzel most gyakorlatilag ott tartok,mintha nem is lenne benne riasztó..én is azt szeretném megtudni,hogy az Opel programozható-e erre...hiszen másnál megy ez a funkció..azért köszönöm..üdv!
(#) neoo válasza Gyu hozzászólására (») Márc 28, 2011 /
 
Helló, amit leírok az a 100FA, 100FA-4 tipusú riasztó leírásában van, nekem is ez van, és bevállt, mert nálam is ez a gond lépett fel. A riasztó központi dobozán vannak rövid többszinű drótok, abból a kéket kellett nekem elvágnom ahhoz hogy gyujtáskor ne zárja be a központi zárat. Angolul így írja: Enable/disable ign. auto door lock/unlock - disabled: cut the blue wire loop.
Remélem nálad is bejön! Üdv!
(#) neoo válasza Inhouse hozzászólására (») Márc 28, 2011 /
 
Helló, van neki tipusszáma is tuti, de most lett véve a kocsi, és még azt se tudom, hogy hol van benne a riasztó központi egysége. Amint lesz idöm elkezdem szétszerelni a belsejét, hogy megtaláljam. Akkor majd pontosítom a kérésemet! Üdv!
(#) vovozs válasza akos70 hozzászólására (») Márc 28, 2011 /
 
Nem, csak abból az időben kezdtem.... mikor szegeden a dubáék voltak csak egyeduralkodók....
(#) psc2 hozzászólása Márc 30, 2011 /
 
Hello
Azt szeretném kérdezni, hogy vettem 1 bicskakulcsos riasztót Victor márkájút, most Spal AS90 riasztó van az autóban és annak 2kimenet van az indexre ezen csak 1van ha rákötöm az 1re az indexet akkor amikor indexelek mind2 villog hová kéne kötnöm szerintetek? Vészvillogóra?Az autó Astra G.
(#) vovozs válasza psc2 hozzászólására (») Márc 30, 2011 / 1
 
Diódázd szét és akkor mindkét oldal villogni fog a riasztóról.
(#) psc2 válasza vovozs hozzászólására (») Márc 30, 2011 /
 
Milyen diódát vegyek hozzá?
(#) Gyu válasza neoo hozzászólására (») Márc 30, 2011 /
 
Hello!
Ezen csak lila meg narancs színű elvágni való vezeték van, de egyik sem azért van, hogy kilehessen kapcsolni vele azt, hogy gyújtás ráadásakor zárjon a központizár.Úgy oldottam meg, hogy kikötöttem azokat a vezetékeket, amik a riasztó részéhez tartoznak, mert a lényeg az volt, hogy távirányítóval lehessen nyitni/zárni az autót és így nincs bekötve a gyújtásra menő vezeték sem.
(#) Gyu válasza psc2 hozzászólására (») Márc 30, 2011 / 1
 
Pl a BY500 dióda jó oda, de szerintem kár lecserélni a Spalt, ha jól működik.
(#) psc2 válasza Gyu hozzászólására (») Márc 30, 2011 /
 
Az a baj, hogy nem működik leragad benne az index relé néha meg elveszett az egyik kulcs aztán most 1komplett bicskakulcsos szett 9000ft volt így lesz kulcs is meg távirányító is meg jó lesz a riasztó, ja és köszönöm a segítséget.
(#) Gyu válasza psc2 hozzászólására (») Márc 30, 2011 /
 
Értem.
(#) psc2 válasza Gyu hozzászólására (») Márc 30, 2011 /
 
ja és még olyan volna, hogy ha bekötöm az ajtókapcsolókat riaszt állandóan az mitől lehet?
(#) mercse_krisz hozzászólása Márc 30, 2011 /
 
Sziasztok!

Lenne egy olyan problémám, hogy vagy egy Stim típusú riasztóm, amihez nincs bekötési rajzom. Nagyjából tudom, hogy melyik kábel hova kell. Elvileg lehet élesíteni egy kapcsolóval is, mert így volt "belekókányolva" az autóba. A v.terán hirdeti egy srác ugyan ezt a tipust, csak nem ér rá, hogy feltegyen egy képet a bekötésről. Remélem valaki tud segíteni.
(#) Gyu válasza psc2 hozzászólására (») Márc 30, 2011 /
 
Lehet, hogy a belsőtér világítás késleltető elektronika zavar be neki.
(#) Inhouse válasza psc2 hozzászólására (») Márc 30, 2011 /
 
Kár azért a Spal-ért, jó kis riasztó...
Szerintem 9000-nél olcsóbban lett volna hozzá új távirányító és egy relé...

Üdv
Inhouse
(#) increduluszoltan válasza vovozs hozzászólására (») Márc 31, 2011 /
 
Na eddig jutottam!
Tehát most akkor mit lehet vele kezdeni?
Azt a riasztót nem mi gyártjuk hanem egy olasz riasztó ami vissza is tudna élesedni ha az autó gyárilag visszaélesedik, de mivel nem élesedik vissza a központizárja ezért a riasztó sem fog! De telefonon már akkor beszélt velem erről!
Ha az autó nem élesedik vissza gyárilag, akkor nem is létezik olyan can-bus-os riasztó, ami vissza élesedne, mindegyik csak akkor élesedik, ha az autó is visszakapcsol.

Petro line HPS840 riasztó leírása
(#) Inhouse válasza increduluszoltan hozzászólására (») Márc 31, 2011 /
 
Esetleg figyelhetne egy logikai áramkör, ha kinyitja és nem nyílik ki a ajtó Xs alatt, akkor visszazárja a központit és ezáltal a riasztó is visszaélesedik...

Üdv
Inhouse
(#) increduluszoltan válasza Inhouse hozzászólására (») Márc 31, 2011 /
 
nekem az volna a megoldás,ha valaki tudná,hogy hol lehet a komputerben az ajtóvisszazárást aktiválni...mert a szerelők szerint nem a riasztó okozza a gondot!
Következő: »»   49 / 167
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem