Beüzemelés:
Szereljük fel az sebességmérőt a helyére, kábelezzük be. Ahogy korábban írtam ügyeljünk arra, hogy honnan adunk neki tápfeszültséget.
Ha a motort beindítva alapjáraton stabilan működik, akkor nyert ügyünk van. Ha állóhelyzetben véletlenül ugrálna össze-vissza a jelzett érték, akkor valahonnan zavart szed össze. Ügyelni kell, hogy csak egy helyen legyen testelve az áramkör, tehát, az érzékelő testpontja az óra nyákján kialakított pontból induljon ki.
Ezek után további kalibrálásra nincs szükség, ha sikerült beállítani normálisan, hogy a kvarcot használja az AVR a első órajel helyett, akkor teljesen pontosnak mondható (attól függ mennyire pontosan mértük meg a kerék kerületét...).
Az egyik előnye, hogy bármilyen áttételt használhatunk a kihajtásnál, nem szól bele a pontosságba.
A felszerelt állapotról néhány kép:
A cikk még nem ért véget, lapozz!
Értékeléshez bejelentkezés szükséges!