Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autóelektronika
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Ha nem is pont peugeot, de másik autóban már láttam a lökhárító mögött a habszivacsban középen.
OPEL ASTRA G-m van,de az F-ben is ott van.Középen a lökhárító mögött.
Sziasztok!
Van egy Suzuki Wagoner+ 2001 -es évjáratú gépkocsink. Azt a jelenséget vettem észre, már kétszer is, hogy menet közben a fordulatszámmérő és sebességmérő mutatója lemegy 0 -ra , 2 - 3 másodpercre és aztán "visszatér" , ahol volt. Ilyenkor úgy érzem, hogy a motor gyengébben megy, de csak arra , a 2 -3 másodpercre. Ez valamilyen elektronikai probléma lehet?
Szia!
Biztos vagy benne, hogy csak gyengébben megy, nem pedig elmegy a gyújtás? Nekem Ladával volt ilyenem. Végül kiderült, hogy a megszakítónál volt egy megtört vezeték.
Én úgy érzem, nem áll meg.
A hozzászólás módosítva: Jan 3, 2015
Reméljük, de pl. előzés közben ez sem egészséges. Ha nyugis helyzetben jelentkezik próbáld tesztelni, hogy kuplungolsz, és úgy várod ki mi történik, vagy gázt adsz, hogy felpörög-e a motor?
Ha nem pörög fel akkor a gyújtással lesz a gond, ugye?
Hi Mesterek. Szeretnék potkulcsot csinálni a kocsihoz
Az a baj hogy imos, ezt otthon lehet másolni? Az eredeti kulcs megvan. Segítséget válaszokat előre is köszönöm.
Akkor azt gondolom, hogy igen, mert a fordulatszámmérő szerintem a megszakítótól kapja a jelet (nem ismerem a Suzukit), ezért ha forgó motor mellett leesik 0-ra, akkor valami ilyesmi lehet a hiba. Mondjuk nekem a Ladánál a sebességmérőre nem volt hatással.
Szerintem meg semmi köze hozzá, mert a Suzukiban már nincs megszakító. A motorvezérlő adja a jelet a műszernek. Ha egyszerre leesik mindkét mutató, akkor semmi köze a gyújtásnak hozzá. Inkább valami testhiba vagy kontakthiba lehet.
A kulcsmásolónak kéne tudnia.
Létezik olyan fajta kulcs, amiből ki lehet cserélni a transzponder csipet, és van olyan kulcs, amit programozni kell. Ha tudsz készíts fényképet, és egy autó típus sem ártana. Azokból talán többet lehet megtudni, mert így általánosságban csak ennyit. Azt sem lenne rossz kideríteni előtted egyáltalán volt-e gyújtáskapcsoló csere, mert van amikor az immo mellé biggyesztik a régi kulcsot.
Szia
Egy ford focus, mk1-es, 2001 évjáratú. Ezt a kulcsot akarom megvenni, ugyan úgy nézz ki mint ami nekem van. Ha kell csinálok képet róla, azaz a mostani elektronikáról a kulcsban. A hozzászólás módosítva: Jan 5, 2015
Sziasztok!
Az opel astra F 1.8 16 szelepes ecotec motoron hol van a fordulatszám szenzor?
Sziasztok!
Lehet, hogy én vagyok fáradt, de nem boldogulok a keresztmetszet-számítással. A Conradnál néztem járművezetéket, Leoni-t, két fajta kell: -külső átmérő 1,7 mm, tippem erre 0,5-ös -külső átmérő: 4,5 mm, szigetelés 0,7 mm, belső átmérő: 2,7 mm, tippem erre 6-os Helyesek a tippjeim? Gyári kábelem mérem, többet nem tudok mondani. Illetve, ha valaki tudja, honnan lehet 6-osban járműbe való "színesebb" kábelt venni (fekete-fehér, fekete-piros, kék, kék-fekete) méretre, azt ne tartsa magában, mert színhelyességre törekednék. Köszönöm a segítséget! Üdv.: shark
Én a váltóharang-lendkerék felett keresném.
Főtengely szíjtárcsa oldalán, vízpumpa alatt kellene lennie. Tehát a tűzfal felőli oldalon lent. Alulról jól látható.
Váltóharang tetején,vagy a főtengelynél elől.
Sziasztok!
2002-es Swiftnél, járó motornál 13,4V-ot mérek az aksin, ez így rendben van? Vagy alacsony a töltésem?
Hello! Nyomj egy kis gázt neki, és várj. Mert alapjáraton nem biztos hogy többel tölt és nem tudni milyen fogyasztók vannak rajta..
Hello!
Nem igazán ide tartozik a kérdésem,de a kocsiban van. A kocsinkban cd-s rádió van. A boltból kijöttünk,és a százast amit a bevásárlókocsiból kivettem,a kisfiam beledugta a cd helyére. A cd-s részt még nem is használtuk,de a rádió állandóan megy. Kivenni nem lehet,nem is látszik,a pici ujjával annyira beletolta. A rádió használható még ettől függetlenül,vagy keletkezhet zárlat? Köszönöm.
Szerintem zárlatot nem okoz, de mechanikai hibát a CD-ben igen. Talán már okozott is. Ha nem használod akkor persze mindegy. A helyedben azért inkább szétszedném és kivenném belőle. Egy barátomnak a fia a 115mm-es vágókorongot tolta be. Az pont akkora mint a CD és szépen lecsiszolta az olvasó fejet.
A hozzászólás módosítva: Jan 8, 2015
Akkor megkeresem a rádió kiszedőjét,és kiveszem a helyéről. Hátha ki tudom rázni,ha nem akkor B terv.
Akkor a barátod fia is olyan Jó gyerek lehet,mint az én kis ördögfiókám.
Ha már kint van, akkor a legtöbb rádión könnyen lekapható a fedőlap. Egy-két csavar, vagy még az sem, csak rá van pattintva.
köszönöm a segítségeteket , megtaláltam .
Az egyik haverom fejegységéből majd 2000Ft-ot vettem ki, nem tudta, hogy hova tűnik a parkolásra félretett apró... ott is az ifjú trónörökös volt a "tettes"...
Ez menet közben mért érték, semmi se ment, még a helyzetjelzők se... Kevésnek találom...
Hogy lehet ezen a típuson a töltést állítani? Mennyi kell, hogy legyen?
|
Bejelentkezés
Hirdetés |