Fórum témák
» Több friss téma |
Üdv.
Köszönöm a gyors választ. Ezen már túl vagyok. Ha aktiválni akarom a funkciót, az a válasz hogy nincs telepítve a sziréna.
Esetleg nézd meg,hogy a kp.zár motor és az irányjelzők egyszerre működnek-e záráskor.ha igen,akkor akár egy egyszerű relés ÉS kapcsolattal már kész is a hang kimenet.
Autósboltban kapható csipogós tolatólámpa hangja akár elég is lehet.
Ez nagyon jó és egyszerű ötlet.
Elsőként a hétvégén leveszem a haspáncélt, és megnézem a kürt csatlakozókat,(oxidáció.. szakadás...),És ha semmi, akkor a relés megoldásnál maradok. Köszönöm a tippet.
Üdvözlet.
Pár hete nyitáskor és záráskor párszor még kattogott a zár a Lacetti-n, mintha nem érzékelte volna, hogy nyitva (vagy zárva) van-e. Azóta egyre sűrűbben teszi, már menet közben, ill. álló helyzetben is... Szerencsére nyitni vagy zárni magától (még) nem teszi... Olvasgattam, keresgéltem, de Lacettiben nem találok mikrokapcsolót a zárba, lehet, hogy ebben nincs? Akkor mi lehet a probléma?
Lehet, hogy az ajtóátvezetésnél eltört kábel(ek) miatt csinálja. Mikrokapcsoló is van benne valószínűleg.
Ez jellemző a Lacettire. A zárat kell kicserélni.
Megtaláltam a két kürtöt, de egyik sem a központi záré. Sajnos azt amit kerestem, (a központi zár kürt vagy duda, ami a központi zár nyitására - zárására csipog ) még mindig nem találtam meg. Ha lenne valakinek ötlete, szívesen venném.
Még keresem ha akad egy kis időm, ami sajnos kevés, de ha sokáig nem találom, marad a relés megoldás.
Üdv.
Szeretnék segítséget kérni tőletek. Van egy Astra F classic szedán autóm. Gyári központizáras, riasztós. Riasztó ki lett már iktatva belőle. Távirányítós kinyitás működik, csak bezáráskor az indexek folyamatosan világítanak, nem alszanak el, ki-be kell kapcsolnom a távirányítót sokadjára, hogy jó legyen (bezárjon és ne világítsanak az indexek). Szerintetek mi lehet a probléma? Köszönöm előre is segítségeteket! ![]()
Nyitásnál amúgy az indexek elalszanak, csak lezárásnál csinálja ezt és távirányítóval.
Ennek a reléjét hol találom meg?
Ha mindig csak ugyanabban a helyzetben marad úgy, akkor nem valószínű, hogy a relé, hiszen mindkét esetben ugyanaz a relé kapcsolja az izzókat. Egyébként természetesen a vezérlő dobozban van nagy valószínűséggel. Ritkán, régebben előfordult olyan, hogy csak tranzisztor kimenet volt és külső relé kellett. De akkor is a dobozból kell kiindulni.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni egy univerzális központizár(SMP V09) bekötéséhez. Az autóban(Seat Cordoba 2000évjárat)működik kulccsal a gyári központi zár,ezt szeretném vezérelni távirányítóval. A bal első ajtókárpitban lévő kapcsolóra szeretném rákötni,ami egy szálon testre zár,pozitívra nyit. A kérdésem a következő: Ha elvágom ezt a szálat és egyik irányban +adok a com szálon keresztül(univerzális vezérlő) a másik írányba minuszt a com szálon keresztül akkor működhet? Vagy tönkre teszek mindent? A segítséget előre is köszönöm!
Ha így van, akkor át kell engedni mindkét relé NC->COM érintkezőin és a maradék NO lábakra kell a +12V és a test. Így nem lesz zárlat, mint a levegős záraknál.
Köszönöm a választ!
Esetleg valami megoldást tudsz még ezen kívül a bekötésre kapcsolón keresztül? Van valami standard megoldás?
Üdv,
A Seat zárja tud SAFE zarást? Mert az a belső kapcsolóról szándékosan nem működik. A Cordoba a Polo részeit használja? Mert akkor meg lehet próbálni a zárhoz menő kötegnél 1 vezetéken testre nyit,120-180 ohm zár. Üdv
Szia!
A Seat nem tudja a safe zárást. Próbáltam az 5vezetékes motorról ami a zárhoz megy köteg ott egy folyamatos plusz van van ugye a motor 2vezetéke meg 2aminek ha testet adok külön külön akkor sem zár vagy nyit ha pluszt adok akkor sem csinál semmit.Ezért próbálkoztam a kapcsolónál a kárpitban.Köszönöm a segítséget!Valami ötlet esetleg? Idézet: Szerintem kár tovább bonyolítani.„Esetleg valami megoldást tudsz még ezen kívül a bekötésre kapcsolón keresztül?” Az ajtókapcsoló az a kárpitban levő, amit mondtál az 1 vezetékkel. A hozzászólás módosítva: Ápr 30, 2020
Köszönöm a segítséget!
Akkor ha jól értem az univerzális vezérlő 2NC vezetékére mínusz, A 2NO vezetékére plusz így az egyik COM szálon mínusz a másikon plusz jel lesz? Bocsánat a tudatlanságomért!
Neeemm....
![]() Meg kell szakítani a nyomógombtól jövő szálat, ezt jelzi az olló. A kapcsoló felőli szál megy a záráskor aktív relé NC-jére, ennek a COM-ja megy a nyitáskor aktív NC-jére, ennek a COM-ja megy az elvágott vezeték vezérlő felőli végére. Ez így a két alapból zárt érintkezőn keresztül ugyanaz, mint volt, úgy működik ahogy eddig. A záráskor aktív relé NO-jére megy a test, a nyitó NC-jére a +12V. Így záráskor megszakad az eredeti vonal és a vezérlő felé test impuzlus megy, nyitásnál ugyanez, csak +12V-al. Azt írtad, így működik. A hozzászólás módosítva: Ápr 30, 2020
Köszönöm így már érthetőbb,de azért biztosra megyek nézd meg légyszíves a képet.
Elvileg így? Egyet nem értek egy vezeték kimarad a nyitó relé NO vezetéke! Vagy még mindig nem értem! ![]()
Nem marad ki, az a +12V. Nem jó helyre rajzoltad.
A hozzászólás módosítva: Ápr 30, 2020
Kipróbáltam működik!
![]() Nagyon szépen köszönöm az alapos és részletes hozzászólásokat,segítséget! Inhouse nélküled nem ment volna köszönöm! ![]() ![]()
Sziasztok!
Adott egy Fiat punto 2000-es évjáratú kocsi. Az előző tulaj beleszerelt egy Keetec TS13 riasztó, központi zárat. Egy ideje nem igazán akarta érzékelni a távirányítóját. Nem nyitott és zárt. Mint később kiderült azért mert le voltak merülve az elemek benne. Vettem bele újakat, bele is tettem. Viszont most nem működik egyik távirányítóval sem. A másik távirányítójába elem se volt úgy 1 évvel ezelőtt. Abba tettem elemet még anno, és utána tökéletesen működött. Nem kellett összetanítani. Lehet hogy most viszont kellene ? :O Tudnátok nekem ebben segíteni ? Sajnos angol tudásom nem sok van. Hátha Ti kitudtok valami belőle hámozni hogy most mihez is tudnék kezdeni vele. Ja igen, a biztosítékok jók amik mennek a készülékre. Meg ha lehúzok minden csatlakozót róla akkor nem teker az önindító.
Sikerült megoldanom. Össze kellett tanítani a kulcsot.
Sziasztok!!!!
Új tag vagyok,ráadásul lakatos,de borzasztó mód szeretem az autót bütykölgetni,még ha elektromosságról van is szó! A problémám,amiben segítségeteket szeretném kérni a következő!: Adott egy 1994-es fiat Tipo,amiben a riasztó meghalt! Semmi baj,lett egy új beszerelve,de ez az új riasztó már zárás után az elektromosablak fehúzást is tudja,amit szeretnék is kihasználni. A probléma az,hogy a riasztó zárás után állandó negatívot ad ki az ablakok felé,azok szépen fel is mennek,de azután,hogy felértek a motorok tovább erőlködnek,max. 7 másodpercig kellene a negatív(ennyi idő kell az ablakok zárásához.),tehát valahogy ezt a negatívot meg kellene szakítani.Hogyan lehetne megoldani ezt a problémát?Létezik 12 V-os időkapcsoló? Vagy valami egyszerűbb dolog,vagy más ötlet? Válaszaitokat előre is köszönöm!!!
Ezért kikapsz, hogy két helyen is fel teszed ugyan azt a kérdést. Tiltja a szabályzat.
Szia,
Ezt úgy szoktuk megoldani,hogy a központi zár záró vezérlésre programozunk be hosszú zarás időt. Soros dióda szükséges a záras vezetékbe,hogy a gyári kp.zár felől ne jöjjön vissza negatív, csak a riasztó felől,és ide kötöd az ablakhúzó modul indító bemenetét,nem a modul vezérlésre. Az általad kívánt 7s így nem kivitelezhető,általában 4s(pneu.zár) vagy 25-30s (komfort zár) programozható. A másik,hogy manapság gyakorlatilag ugyanazt a kínai ablakmodult forgalmazza mindenki-legfeljebb más néven,ennek általában van rövid impulzusra induló bemenete is,ilyenkor ugyanez a fenti eljárás,csak programozni sem kell. Feltéve ha a riasztódon lehet programozni ezt a funkciót.
Sziasztok!
Van egy Patrol Line HPS841-GSM riasztóm, bontott, egy ismerős törött autójából. Ment volna a zúzóba, mert totálkárra sikerült borítani. Ezt a riasztót szeretném beszerelni egy Astra H (2009) Z16XER autókába. A riasztóhoz minden meg is van, kódkártya is. Két dolog nincs, a programozó SW, amivel beállítom, illetve a bekötési rajz, az autóhoz... Ha minden igaz, a program, ami nekem kell az UNIPRODAM 2.0.0, vagy frissebb. Tud nekem ebben valaki segíteni? Van valami trükk ezzel az autóval? Köszönöm! |
Bejelentkezés
Hirdetés |