Fórum témák
» Több friss téma |
(3) Tilos a közúti közlekedés hatósági ellenőrzését megakadályozni, megzavarni, valamint az ellenőrzés eredményét
befolyásolni, ide nem értve az ellenőrzést előre jelző eszközök használatát. (1/1975. (II. 5.) KPM-BM)
a + rezgést ki lehet küszöbölni... eleve rögzíteni kell egymáshoz képest a kamerát, meg a díszt, de a képfeldolgozás bonyolultsága miatt nem jó megoldás. cserébe viszont valóban körpanorámás képet tudsz vele készíteni
nekem soknak tűnik az etanu ára. nincs annyi koccanásom, hogy megérje beszerelni a kocsiba. tanút találni valóban nehéz, ha ők ketten vannak, akkor se tudják kidumálni, ha hátulról meglöknek. (hirtelen tolattam, mi?) a lámpás koccanásokat meg el lehet kerülni, és szakértő bevonásával lehet kitalálni mégis mi történt (ha áthajt a piroson, azt nem gyökketővel teszi) de! ha ez valakinek megnyugvást jelent, akkor szerezzen be egyet, senkit nem beszélnék le róla. sőt! amennyi adatot rögzít, mindenképen hasznos készülék. mellesleg a blogos oldalak között a közlekedős blog oldalon láthattok az etanuval rögzített eseteket...
Sziasztok!
Na egy picirit beleszólnék Az építésbe nem igazán fognék bele, mert túl drága és szerintem egy "barkács" készüléknek túl sokmindennek kellene megfelelnie. A száguldozás: 1500000km AZAZ másfél millió km van minimum a lábamban volt 2 komolyabb koccom de egyik sem az én hibámból! Egy példa 130 M1 es tartálykocsi dombra fel beelőz!! Sebessége kb 30-40 lehetett hátulról megtoltam. Nem ragozom. Nekem van az autómban egy M20 as laser jammer és utoljára ünneppek környékén mentett meg négyszer a 4 es úton mert ugye vannak olyan szakaszok ahol a madarak is elvétve de golyóálló mellényben repülnek, és mennyi a sebességhatár? 50KM/H Aki sokat gurul az tudja és érzi hogy ez sajnos 80-90%ban lehúzásra megy! M7 kivezető 100km/h négy sáv stb. Nem a morált kellene megváltoztatni? Biztos hogy nem jó és kockázatos a száguldozás de ha csak egy kicsit átnéznék a szabályzást a többségnek talán nem kellene az 50es táblánál 60-70 el száguldozniuk. Na ezt kiadtam magamból bocsi. Vissza a témához az enyém tökéletesen működik bárki bármikor letesztelheti,hozhat olyan lézeres mérőt amilyet akar. A lézer jammer detektálós mérőket is 90% viszi mert nem írnak ki jammer kódot! Magyarországon használata legális!! Tehát nem bűnöző aki használja!! üdv
Saladin9: "Nos, a sebességtúllépés, és általában az autózás kockázat. Ha betartasz minden szabályt, akkor is meghalhatsz, más hibájából. "
Igen, csak ha Te is ugyanezt csinálod, akkor TE vagy az a MÁS
Ki beszélt itt 150 ről??? Igen csekély átlépés elegendő, hogy kicsengesd a 30000 csekket és ha belerohansz egy észre nem vehető 30 as táblába 50-60 nal akkor még talán többet is fizethetsz mint 30000! (Mostanában a zsaruk igencsak szeretik az ilyen eldugott helyeket, és már régen nem a köz és az utak -biztonsága érdeklik őket hanem, hogy tele legyen a zsebük.
Minden esetre mit gondoltok arról, hogy 30000-ft ért lehet kapni ilyen minden traffipaxot észrevevő kütyüt. (Nem csak 1 féle képpen működik a trafipax, legalább van vagy 3) Ezt csak elméleti szinten kérdezem. Mi van akkor ha egy magnetron erejét fókuszáljuk a trafipax felé? Az tönkre menne tőle?
A sebességkorlát bevezetése egy szakaszra nagyon sok okból történhet. Ezek nem minden esetben nyilvánvalóak. Ilyen pl az, ha az útszakasz kanyarulata téli időben csak kis sebességgel járható, ezért korlátozást vezetnek be, ami mindenkor érvényes, mivel nem fogják időjárás függően rakosgatni a táblát. Sebességkorlátozás okai közt néhány kedvencem: - a lakókat zavarja a zaj, - terlődjön a forgalom a másik településre, - látványos műemlék, - békák, - fokozottan védett élőhely.
A magnetron, - már ha sikerül kellően fókuszálni, és a készülékre irányítani a szükséges ideig - végleges megoldást jelent a mögötted jövőknek is. Ha ez összejön, az a cég, aki mér, biztos utálni fog érte. Sok lesz a jav szla. Csak hát itt is az a fránya nap effekt. A sugárzott, hevítő nyalábok szóródnak, és nyelődnek. Ahhoz, hogy egy mikróhullámú nyalábbal te elintézz egy 200m-re levő kütyüt, szerintem egy kissebb atomreaktor energiája kellene. A másik, hogy egy ilyen nyaláb, kárt tehet élő szövetekben is.
Hol lehet 100 w-os infra fényszórót beszerezni?
Haló van itt valaki? :wilting:
Sziasztok!
Már több napja azt keresem,hogy a lézeres traffik milyen modulációt, s milyen frekit használnak ( néhány kHz? ) de nem találtam rá semerre. Ha tudna valaki valamit erről, azt köszönettel venném. Üdv
A lézeres sebességmérőlk 100Hz és max kb 4KHz frekivel működnek.
A többsége 1KHz- alatt. Ha jól tudom az SCG102 működik 3-4 Khz környékén és a régi detektorok/blokkolók azért nem jelzik, mert a felső freki határ kb 1 KHz A Fáma III-ast sikerült eddíg bemérnem. Ez 200Hz-en megy és igen kis kitöltési tényezővel Az impulzus szélessége 70uS. Egy mérésnél kb 60 impulzust lő ki
Köszi az infót!
Arra gondoltam, h van egy régi TV-ből kibuherált infra vevőegység. 5V-ról megy, és van egy kimenete. Az egész áramkör lelke egy TBA2800-as ic. Összkötöttem egy PC-s erősítős hangszóróval, s hallatszott benne a TV, DVD- táviráyító pittyegése, ha feléje irányítottam. Akkor ha a lézeres sebességmérők max 4 kHz-ig "hallhatóak", akkor gondolom ezzel az előző felállással detektálni lehetne a jeleket, vagyis halladszódna a hangszóróban, h mérnek. Szerintetek működne így?
Szerintem ne.
Ha jól tudom a TV távirányító 38Khz-en működik.
Hogyan lehetne egy olyan aramkort (teszter) epiteni,amivel ki tudom probalni a lezerdetektort,hogy valoban mukodik-e ? Eleg egy 200Hz-es frekit generalnom (akar 555-el) amit kiteszek egy IR LED-re? Epitett mar valaki ilyet ?
Igen müxik 555-tel
200Hz OK (100-1000Hz között legyen) Fontos, hogy négyszögjel legyen, mert színuszra nem igazán jelez A kitökltési tényezőt elég 1%-ra venni, így az infraledet meghajthatod csúcsban akár 1A-rel is (típustól függ)
Mentél már végig olyan útszakaszon ahol kinthagyták a 30-as táblákat mikor semmi oka nincs és a rendőrök meg beállnak oda zsebpénzt szedni?
De amúgy én sem tartom jónak az ilyen kihágásokat. A sebességkorlátozásnak általában oka van. Igaz én büntetném azokat is akik ok nélkül korlátozzák a sebességet. Azért fizetem az adóm, hogy jó közlekedési viszonyokat teremtsenek nem azért, hogy kintfelejtsék a táblákat hétvégére és 40-el kelljen végigmenni a 6-oson 100km-et.
Viszont, hogy a témához is:
A rendőrök ugyanazt használják, mint amit a településeket használnak sebességmérőket? Azokra gondolok ahol kiírja, hogy mittomén 60km/h Lassíts!. Ha igen akkor ezeken lehetne tesztelni .
A TBA2800 mégiscsak jó infra előrerősítónek (ez nem a 38 khz-es fajta).
Viszint eősítővel nem sokra mész, mert néhány tized másodpercig pittyeg Rákötsz egy PIC-et a kimenetére. 5 impulzus után vinnyogjon
Üdv mindenkinek!
Remélem adhatok új lendületet a témának, ezt találtam: http://textil.rkk.bmf.hu/user/borka/Irrep/irrep.html ha a frekvenciát a megfelelő tartományba levinnénk és az adó led heleytt egy megfelelő hullámhosszú lézerrel esetleg több nagyteljesítményű leddel próbálkoznánk akkor működhetne az érzékelés is és akár azonnal a zavarás is megoldott lehetne. Vagy tévedek? Nem nagyon étrek hozzá csak egy lelkes amatőr vagyok és szívesen venném egy hozzáértő segítségét a kapcsolás átalakításában.
Sziasztok!
Volt már ilyen téma, de semmi érdemleges információt, vagy használható ötletet nem találtam és a témák 80%-a vitatkozás a gyorshajtásról, meg hogy szabad-e vagy nem... Azthiszem ebben a topicban erre senki sem kiváncsi! Ha a gyoirshajtásról ,következményeiről és az erkölcsről szeretnétek vitázni akkor annak lehet nyitni egy külön témát! Ha lehet akkor itt csak a szakmai dolgok, ötletek, megoldások szerepeljenek! Valószínüleg nem azért nyitottam új témát, hogy itt is vitatkozzatok témába nem vágó személyes véleményekről! (pl. nem kivédeni kell a traffi-t hanem szabályosan közlekedni) ez mind szép, de a téma címe nem ez: Hogyan közlekedjünk mindig és mindenkor szabályosan? Az egy másik fórum! Tehát remlem mindenki megértette ezt és nem a másikat fogja "oltogatni" hanem hasznos hozzászólásokat is olvashatunk majd! Ennyit a személyes kérésemről ami 2-3 ilyen téma átbogarászása után, lássuk be: JOGOS Kezdetnek csatolom az eggyetlen dokumentumot, amit a témában találtam! Szerintem eléggé használható, 30 oldal szájbarágós leírás egyenesen az amerikai szabadalmi hivataltól Biztos van itt aki nálam jobban ért az elektronikához és érdekli a téma! Vállalkozó kedvűek csinálhatnának egy NYÁK rajzot itthon kapható alkatrészekkel (bár nem néztem még meg,hogy minden kapható-e...) Ha valakinek van kedve és sikeresen utánépíti még cikk is lehet róla a HE-n! Én nem érzem magam ennyire PRO-nak de van itt olyan aki tényleg az! Várom az ötleteket, nyákokat, stb Azthiszem a kezdő lökést igazán megadtam ezzel a dokumentummal
Már megbocsáss, de ILYEN NEM LÉTEZIK! (hivatalosan)
Esetleg megpróbálhatod az IR LED villogtatást...
Mi nem létezik?
És ezt honnan veszed? IR led villogtatás Ez jó vicc az ir lednek már az is probléma, hogy 10 méterről kapcsoljon egy TV-t, szerinted egy 800 m-re álló lidar mit szól hozzá? kiröhögi? vagy eldől a röhögéstől? Egyébknt meg nem elég csak simán villogtatni úgymond vissza kell neki villogni a saját kódjával amit megfelelően módosítasz különben semmit nem érsz el nála! Gondolj bele ha TV-d a létező összes távirányítóval működne már minden autón infra led sorok lennének elől és valószínüleg a rendőrök már ki sem állnának mrni, minek ugysem sikerül egyébként ez egy létező technológia amirt mellesleg 6 számjegyű összeget kell lecsengetni ha boltban veszed meg!
Hagyjuk hosszú, mért nem azon töröd a fejed, hogy ne hajts gyorsan... De most komolyan...
De ha nem érted meg hogy "nem kéne a tűzzel játszani", akkor feladom... :bummafejbe:
Ezeket a "beszólási kitételeket" mind szép és jó, hogy megfogalmaztad, és előre leírtad, de...
Azért mégiscsak lenne itt egy feltétel: - ha egyetlen ésszerű, logikus, ép ésszel felfogható okot tudsz említeni, hogy miért jó és miért szükséges egy ilyen radarblokkoló szerkezet, akkor a topik nem lesz lezárva, sem törölve.
Első:
Akinek van autója biztos ment már át vasúti átjárón kresz szerint le kell lassítani ha jól emlékszem 5km/h-ra szerinted ezt hányan teszik meg? és szerinted mennyi a büntetés ha pont bemérnek? segítek ha 50-nel mész az 1000%-os túllépés 300000ft + ugrik a jogsid szerinted ez normális? második: a rend őrei előszeretettel álnak mérni olyan helyen ahol eggyáltalán nem látható a korlátozó tábla vagy nem eggyértelmű a korlátozás! Pl engem lekaptak az ecseri út és a pöttyös utca között 80-al lássuk be nem sokan tudják hogy ott 50 a határ, ugyanis az üllőin szinte végig 60 és kitalálhatod, hogy ezt hány ember tudja és mginkább hány tartja be! de beszélhetnnk az ottfelejtett 20-as korlátozó táblákról amiket a munkások kedvesen otthgytak a dolguk végeztével és még csak annyira sem képesek, hogy műszak után befordítsák nehogy leapadjon az a kilóméteres autósor mesélhetném holnapig a story-kat mert évek óta futárkodom...valószínűleg te még nem fizettél ki 45ezer forintot azért,hogy valaki melegen kapja a pizzáját és ráadásul pofátlanúl ad 10ft borravalót végül is megérte sietnem nem? emberünk jól lakott nekem meg lett -44990 ft-om Nem fogom magyarázni hogy milyen a futár élet nemhiszem hogy mindenki megértené de lírom mit keres egy pizzafutár manapság: 4000ft napi fix - ezegy az egyben el is megy benzinre maximum marad egy doboz cigire belőle... 120 ft címenként + amit jattolnak az esetek 40-50%ában 10 ft... és ezután a kedves ügyfél után fizessem a büntetést mer neki fáradtság betenni a mikróba a pizzát 20mp-re.. Remlem így már világos, hogy miért kell ez nekem és még sok futárnak,meg aki csak simán nap mint nap autózik Köszi
1.
Rendőrök szeretnek értelmetlen korlátozó tábláknál mérni, mert senki se tartja be, és így gyorsan megvan a pénz, amit össze kell szedniük. 2. Mivel ez elég speciális készülék, így valószínű nem is lesz itt kész megoldás, csak pár ötlet, de legalább tanulhatunk a témából.
pErsze igazad van ,de remélem te is látod, hogy ez olyan ábrándozás mint megnyerni az 5ös lottót...
sok olyan szabály van ami értelmetlen mégsem változtatnak Majd ha pizzafutárok igényelhetnek megkülömböztető jelzést akkor aztmondom, hogy ez igen fejlődik az ország mert mindenkinek tényleg nem szabad zöld utat adni az autósok 80%ának böven elég a sebesség sőt mint látod sok is nekik mert íagy is hihetetlen baleseteket tudnak okozni a 99 % uk meg nem azért megy gyorsan ,hogy megtarthassa az állását Amég törvényileg lehet blokkolót használni...addig meg nincs értelme a miérteket keresni Szerintem Meg lehet nem véletlenűl olyan drága amilyen Akinek van pénze rá, az nyilván ki tudja majd fizetni az okozott kárt is De itt megintcsak nem rólam van szó mert azért aki 2 éve napi 200-300km-t vezet a korlátokat szinte mindig túllépve valószínűleg tud is vezetni nekem az átlagsebességem 70-80 km/h mikor dolgozok muszály a 70-80 a sebesség különben csúszik a pizza, kihül, kirugnak sorolhatnám de ezt úgyis csak az érti aki ezt csinálja
Teljesen eggyetértek!
Azonfelűl hza megnézed a pdf-et amit csatoltam már nem olyan valószínű ,hogy nem lessz itt kész megoldás nekem bonyolúlt egyí kicsit a 8 részben lévő kapcs. rajz ha egyben lenne egy nagy rajz, az máris leegyszerűsítené hátmég ha nyák rajz is lenne le lehetne gyártatni több nyákot akinek kell kifizeti azt az egy darabot (úgyis leszünk szép számmal, ezt hidd el!) és azrt 100 nyákot olcsóbb legyártatni profi helyen mint házilag 1-et
1, a vasuti átjáró 30-as korlátozás.
2, a kint hagyott, értelmetlen korlátozásokat én is utálom. 3, ha sima forgalmi ellenőrzésnél elkap a rendőr, nem 45 lesz a bünti a blokkoló miatt. 4, én sem vagyok szent, mégsem kell ilyen nekem. Ja és tudom milyen egy futár élete. Rózsadomb - Budaőrs - Szent-Erzsébet - Pesti út négyszögön belül, azaz egész Budapesten fuvaroztam, és minden nap Esztergomból jártam melóba kocsival. 50000km/év elég kezdetnek? Ez idő alatt kb 20000Ft büntim volt a tilos parkolás, záróvonalon megfordulás, menetlevél miatt. gyorshajtás csak egyszer, 50 helyett 80-al, hajnalban a szentendrei úton. 5000Ft volt.
Üdv!
Kb. 17eFt-ért lehet kapni radar jelző készüléket, mikor jelez lassítasz. Legális is. Ez nem jó?
Igazad van:
39. § (1) A vasúti átjárót megközelíteni csak fokozott óvatossággal szabad. A közúti jármű vezetője köteles a jármű sebességét a vasúti átjáró előtt elhelyezett - 90., 91., 92. vagy 95. ábra szerint - veszélyt jelző táblánál lakott területen legfeljebb 30 km/órára, lakott területen kívül legfeljebb 40 km/órára csökkenteni, és a vasúti átjáróig ezzel a csökkentett sebességgel kell haladni. (2) A vasúti átjárón csak folyamatosan - megállás nélkül - legalább 5 km/óra átlagsebességgel szabad áthaladni. más az 5km/h de még 1x felhívom a figyelmedet: a blokkoló használata magyarországon LEGÁLIS! Nem Illegális! Magyarul a rendőr egy büdös szót nem szólhat érte! |
Bejelentkezés
Hirdetés |