Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Lapozás: OK   2168 / 3614
(#) nagy hoho hozzászólása Szept 19, 2013 /
 
Nem értem mi a rossz: A rosz: Elkezdtem a Drégelyvár villanyszerelő képzését. Kényszerítettek rá?
(#) granpa válasza nagy hoho hozzászólására (») Szept 19, 2013 /
 
Vége a lógásnak, ráérésnek, stb..; gyúrni kell!
(#) nagy hoho válasza granpa hozzászólására (») Szept 19, 2013 /
 
Nekünk ez természetes volt, hogy szakmát tanultunk , katonák voltunk (26 hónapig)
egzisztenciát szereztünk, családot alapítottunk, gyermekinket felneveltük, segítettük a őket míg talpra álltak. Ledolgoztunk negyvennéhány évet és megöregedtünk, de nem panaszkodtunk!
És a rosszat is két s-el írtuk.
(#) voodoo válasza bandi777 hozzászólására (») Szept 20, 2013 /
 
Van egy rossz és egy jó hírem:

A rossz: Elkezdtem a Tescoba dolgozni.
A jó: Csodával határos módon még eltűröm az egészet. Ezt azért mondom, csak mert jobban szeretek valami kis maszeknál farigcsálgatni, sem mint egy olyan helyen ahol átlag 100 kamera jut egy dolgozóra, ki-be csekkolok, 1 perc késés hú' mi lesz?, 3 embereknént 1 főnök van jelen és megfűszerezve a gyomorfolytogató "precízkedéssel". De egyenlőre nincs más.
A hozzászólás módosítva: Szept 20, 2013
(#) Leraz válasza nagy hoho hozzászólására (») Szept 20, 2013 /
 
Ez mennyire igaz!Csak valamit akkor elrontottunk ha most ilyenek lettek az utánunk jövő generációk.
(#) Agépész válasza Leraz hozzászólására (») Szept 20, 2013 /
 
Sziasztok!

Nem akarok senkit megszólni, de azért ennyire ne általánosítsunk, ha lehet. Nem tudsz olyan generációt mondani, amiben ne lennének "ilyenek". Szerintem minden generációban voltak
értelmes, dolgozó emberek és logós, haszonleső semmirekellők is.

(Elnézést, ha valakiben ellenérzést keltek, de az ilyen általánosításra mindig ugrok. Vö.: "ezek a mai fiatalok" )

//22 éves gépészmérnök hallgató//
A hozzászólás módosítva: Szept 20, 2013
(#) pilotitalia válasza Agépész hozzászólására (») Szept 20, 2013 1 / 1
 
Szia!
Az írásoddal illetve véleményeddel 100%-ban egyetértek,hiszen minden generációban vannak jó és rossz emberek(nem ez a leghelyesebb megfogalmazás),van aki dolgozik szinte egész életében és van aki,hogy csúnya vagy nem ideillő szóval jellemezem őket (de vannak akik csak másokon élősködnek),vagy mások kárán élnek vagy jutnak előre,ergo minden generációban vannak jó és rossz dolgok.De vannak olyan vaskalapos emberek(nem akarok konkrét példákat írni) akik csak és kizárólag a maguk által alkotott véleménnyel illetve világgal vannak megelégedve, a másik meg amúgy sem tud semmit nem ért semmihez stb....
Akinek nem inge az ne vegye magára!
(#) zolika60 válasza Agépész hozzászólására (») Szept 20, 2013 /
 
A generációk között mindig is volt ilyen ellentét. Egyre gyatrábbnak tűnnek ahogy telnek a századok mind fizikai mint erkölcsi értelemben. Azért egyenlőre még vagyunk.
(#) Gery78 válasza voodoo hozzászólására (») Szept 20, 2013 / 2
 
Szia!
Örülök, hogy van munkád. Adok hozzá egy tankönyvet, ebből megtudod valójában mi zajlik a Tesco-ban. Elég durva dolgokat ír le a srác. Amúgy melyik Áruházban dolgozol?
(#) Gery78 válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Szept 20, 2013 /
 
Így van Zolikám, hagyjuk a politikát másra, lazítsunk.
(#) jani1987 válasza voodoo hozzászólására (») Szept 20, 2013 / 1
 
Ha a "Tacskó" jövője rajtam múlna, akkor már rég csődbe mentek volna. Inkább megyek a legdzsuvásabb kisboltba, minthogy oda betegyem a lábam.
(#) voodoo válasza jani1987 hozzászólására (») Szept 20, 2013 /
 
Amúgy ezen én is gondolkodtam már nem egyszer. Mi lenne, ha a multik ki mennének az országból és végül újra a piacra kéne járni paradicsomért, almáért, pék és hentes árúkért? Régen is ez volt, állítólag jól is ment. Ahogy én vissza emlékszem, (csak fiatalságom révén nem vettem benne részt) tényleg jobban ment a piac.
(#) jani1987 válasza voodoo hozzászólására (») Szept 20, 2013 /
 
És minőségében messze felülmúlta a multis, de ócó árut.
(#) sargarigo válasza sastas01 hozzászólására (») Szept 20, 2013 /
 
Hogy egyeseknek milyen jól megy.. Én meg örültem a core2-esemnek, mert egy éve hozzá jutottam egyhez.. Kicsit írígy vagyok azt hiszem, de az vígasztal, hogy úgysem tudnám kihasználni az i5-öt. Még filmet nézni is csak kéthavonta egyszer, Anyájával előre egyeztetve tudunk
Na nem baj, majd nagyobb lesz a lány, és játszik ő
(#) SzervízMacska válasza sargarigo hozzászólására (») Szept 20, 2013 /
 
Ezt gondolom, nekem szántad. Egy 13 éves gépet nyugdíjaztam éppen, mert a videóim utómunkáit - melyeket ide is belinkeltem a napokban - nem tudtam a régivel megcsinálni. Ráment az összes maradék tartalékom erre a videó kártyára, magát a gépet meg áruhitelre tudtam beszerezni. Így jár még hozzá egy tucat combos sárga csekk, azt is lehet irigyelni...
(#) Leraz válasza SzervízMacska hozzászólására (») Szept 21, 2013 /
 
Azt megkérdezhetem,hogy melyik programmal csinálod?
Nekem is lenne néhány amit vágni kellene.
(#) SzervízMacska válasza Leraz hozzászólására (») Szept 21, 2013 /
 
A Cyberlink Power Directorral. Ennek a 11-es verziója már támogatja a GPU-val való renderelést. Így a régi gép + 10-es verzióhoz képest átlagosan 20x-os sebesség növelést tudtam elérni.
(#) Nemzetes hozzászólása Szept 21, 2013 /
 
Üdv.
Van egy MTD 40 po Benzinmotoros fűnyíróm, az a furcsa helyzet állt elő hogy hosszabb pihentetés (2-3 hó) után Nem tudom használni. Felöntöttem friss üzemanyaggal, 10 x nyomkod a gumi szívatón elsőre indul, majd egyszerűen leáll. Megint nyomkod, megint indul, megint leáll. Sajnos ez így megy 40-50 x mire beindul, de akkor is hullámzik a fordulat egy darabig aztán kisimulva szépen jár. De ha leállítom, akkor pár óra várakozás után, ismételhetem az egészet előröl.
Mi lehet a baj? Még nem bontottam meg semmit rajta, gyári szerelésű egy éves a masina, pont most járt le a garancia is róla.
(#) nagym6 válasza Nemzetes hozzászólására (») Szept 21, 2013 /
 
Benzinellátási hiba szokott ilyet produkálni, valahogy ki kellene fújni a benzin útját a karburátorban. Pld. egy darab vékonyabb gumicső egyik vége szánkban, másik vége a tisztítandó csatornához-lukhoz szorítva, és erősen megfújjuk. Kompresszor szétvághatja a karbi belsejét.
Másik. Automata fordulatszabályozás van, nézd meg a karbi pillangószeletét működtető rudazat -kívül valahol- könnyen mozog-e. Ezt a hútőventillátor szele mozgatja.
(#) pluto válasza Nemzetes hozzászólására (») Szept 21, 2013 /
 
Szia!

A "benzin útját" a karbiban én féktisztító spray-vel szoktam kifújni. Nagyon hatásos, legalábbis nálam.
(#) laszlo raduj válasza Nemzetes hozzászólására (») Szept 21, 2013 /
 
Szia!
2 utemu vagy 4 utemu a motor?
Ha soha nem volt megbontva itt az ideje a levego szuro tisztitasahoz, ha nagyon kezd eldugulni, kisebb feluleteken eroteljesebben szivja a levegott igy mar atpreselheti magat kisebb piszok a szoveten (vagy barmilyen az anyaga), ami teljes vagy kismerteku dugulast okoz, persze lehet a benzinben is mocsok ami szinten okozhat dugulasst.
Nekunk nincs motoros funyironk (kasza es zsiros kenyer), de van lancfuresz, es kapa, de minden hasznalat utan kifujatva kompreszoral teszuk le, a batyam havonta jaratja 5-10 percet ha nem hasznaljuk.Ugyanis (foleg 4 utemu motornal) oxidalodik a porlaszto , ami szinten benzinhianyhoz vezet.
Vanak 1fuvokas es 2 fuvokas porlasztok (sot 3 is porlaszto tipusatol fuggoen), neked a hidegindító reszevel van baj, az 1 es 2 jaratu tipusunal elszukult a jarat , a 3 jaratosnal teljes dugulas, ha nem segit a kifulyas , akkor adalek segit a benzinben.
Az 1jaratu azt jelenti hogy egy pici lyukon keresztul bisztositja a porlaszto a 3 funkciot, 1 alapjarat, 2 gazalas, 3 hideg inditas, ebben az esetben manualisan pompalunk tobb benzint a karbiba es elzarjuk a levego utjat amig bemelekszik a motor.
A 2 jaratunal az egyik bisztositja az alapjaratott, a masik a gazolast es hideg iditast , itt is benzint pumpalunk be es elzarjuk a levego utjat.
A 3 jaratu karbiban , 1 alapjarat ,2 gazalas, 3 hideg inditozas, ebben az esetben vagy megnyilik a harmadik jarat, vagy elzarodik a levego aramlasa az 1-es 2-es jaratrol igy kotelezve a harmadik jaraton keresztul szivni a levegot ami ugye sokal dusabb benzinkeverek.
Tehat neked a hideg inditasal van baj, mert ha be melegedik a motor akor szepen korbejar. de az ujabb tipusu porlasztoknal , nem bisztos dugulas, rengeteg gumi membran es tomites van benne, ami a nem megfelelo anyag minosegbol fakadoan , megkemenyedik, kipuhul, kilyukad, elszakad, megreped, ami akar dugulast de farcs levego szivasahoz is vezet ami a hideg inditozas a'tka.
A 2 utemu motoroknal , elparologhat a benzin es marad az olaj lerakodva, ami hideg inditozasnal rengeteg todul be a motorba es lefulasztja azt , persze meleg motornal mar nagyobb az eges igy el eg hatalmas fustel. Ilyenkor jol ki kell jaratni a motort, egjen ki a kipufogobol is.
Remelem segithetem!
(#) Leraz válasza SzervízMacska hozzászólására (») Szept 21, 2013 /
 
Kössz ,ez nekem már sok az én szándékomhoz.Egyébként gratulálok a gépedhez.
(#) nagym6 válasza laszlo raduj hozzászólására (») Szept 21, 2013 /
 
Idézet:
„a batyam havonta jaratja 5-10 percet”

Én is ezt csinálom, inkább 3 hetente. Míg kicsit melegszik. Nem tud leülepedni semmi adalék (benzin elpárolgása után ottmarad) vagy más. Korróziók sem tudnak keletkezni. Nincs hosszabb pihenés, mindig egyből indul éveken keresztül + még 3db. bővebb családi körben.
A hozzászólás módosítva: Szept 21, 2013
(#) Gery78 válasza laszlo raduj hozzászólására (») Szept 21, 2013 /
 
Akkor lehet hogy a régi Skodánk is ezért nem indult? Ugyanez volt a baja, hogy melegen járt szépen, de viszonylag nehezen indult. Aztán egyre nehezebben lehetett elérni, hogy elinduljon, végül már nem indult el. Azóta tesómék Daewoo-ját használjuk, amely nem a szomszé-daewoo-t.
A hozzászólás módosítva: Szept 21, 2013
(#) granpa válasza Gery78 hozzászólására (») Szept 21, 2013 /
 
Annak más oka volt. Az én S100-asom 9 hónap állás után, pöc-röff indult (jól karbantartott aksival). A 120-asom 5 okból nem indult: autószerelő (ex)sógorom átnézte (utána öcsémmel megjavítottuk); új akkumulátor cellazárlatos lett (szerencsére gari-időn belül), ekkor a kivett régivel, pöc-röff!!; elektronikus töltésszabályzó nem töltötte az aksit (régi vissza: tolás, pöc-röff); vizes benzint tankoltam a Kerepesi-úti kútnál (ez nagy szívás volt); önindító kommutátora szétesett(gyújtás-kapcs. hiba, /t:p-f/).
A hozzászólás módosítva: Szept 21, 2013
(#) Gery78 válasza granpa hozzászólására (») Szept 21, 2013 /
 
Hát ezt már sajnos nem tudom meg, mert azóta egy bontós megvette tőlünk 10.000 Ft-ért. De kísértetiesen ilyen hibát produkált mint az említett fűnyíró.
(#) granpa válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Szept 21, 2013 /
 
Így utólag.
(#) granpa válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Szept 21, 2013 /
 
Sajnos a 100-ast lecseréltem a család behatására , azóta is bánom, és a sz.. 120-ast 'vettem' meg, ami 3 évig oktatókocsi volt (de 'garázsban tartott') . Már a szeméttelepre ment ~5 éve. Mi kellene, mert van még néhány dolog belőlük (ajtó, üveg, stb..).
A hozzászólás módosítva: Szept 21, 2013
(#) granpa válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Szept 21, 2013 /
 
Az már ritkább mint a fehér holló.Nekem is kellene egy kocsi(kamion) 20rúgós, mindjárt megcsinálnám a fűtésem(is), nem kellene télen Pestre jönnöm.
A hozzászólás módosítva: Szept 21, 2013
(#) jani1987 válasza granpa hozzászólására (») Szept 21, 2013 /
 
Következő: »»   2168 / 3614
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem