Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Széles bemenőfeszültségű DC-DC konverter
Lapozás: OK   3 / 3
(#) Atis57 válasza Massawa hozzászólására (») Jún 11, 2020 /
 
Szia!

Azért ez erős csúsztatás! Az ujságiró?

Igaz, hogy 5v a töltő kimenete --De az áthatoló 230V okozott áramütést ! !

A 40V nem hiszem ,hogy szabálytalan lenne mivel ; kb 90 éve ez a világitási feszültségek sora;

1,5V 2,5-3,5v 6v 12V 24V 36V 42V 72V 90V 110V 150V 230V .
s a 42V tűrésébe ez belefér.
(#) Massawa válasza Atis57 hozzászólására (») Jún 11, 2020 /
 
Én sem igen hiszem a töltö sztoryt, de bejárta mindkét hir a világsajtot - persze a részletekröl mindehol hallgattak.
Én egy szoval sem vitatom, hogy a 42 V nem szabványos, csak éppenséggel a bringán nem. De hagyjuk. Nézz után a szabványoknak milyen lehet a bringa felszerelése és garantáltan nem találsz ott sem 36 V-s sem 42 V- s lámpát. Ahogy az autoban is mindennek 6,12 vagy 24 Vra kell mennie.
(#) Massawa válasza GPeti1977 hozzászólására (») Jún 11, 2020 /
 
Ez is olyan agymenés mint az e-autokban 2x45W halogén izzo. Ott ahol sporolni kell minden wattal beraknak ilyen izzokat meg fogyasztokat. A bringán meg egyszerüen hihetetlen, hiszen annak müködöképesnek kell lennie akkor is, ha nincs benne az akku ( pedálozva). Ilyenkor mivel akarnak világitani? Nekem már lassan 7 éves az e-bikem és abban már akkor egy agydinamos kerékkel oldották meg a bicaj világitását teljesen szabványosan igy akár akku nélkül is lehet vele bicajozni.
A hozzászólás módosítva: Jún 11, 2020
(#) szs válasza Massawa hozzászólására (») Jún 11, 2020 /
 
Nem is kell megfelelie semmilyen EU szabványnak (a szabvány szó kiejtése nem piros ász, mi mindent visz)
A ,68-as bécsi közlekedési egyezményt akáíró államok (amik sokkal többen vannak, mínt a mai EU) az egyezmény alapján kialakították az annak megfelelő közlekedési szabályokat, és a járművek üzembentartásának és forgalombahelyezésének szabályait. Ez Magyarországon a 6/1990.
Ez csak annyit ír elő kerékpárra:150 méter távolságból láthatónak kell lenni a lámpáknak (és persze elöl fehér vagy sárga, hátul piro)
Nem határoznak meg sem feszültséget, sem áramot. Mégcsak olyan furmányosan sincs követelmény, mint a többi járműre (de feszültséget ott sem írnak elő)
Szóval: nyugodtan lehet 40 voltos is, de akár2V-os is, csak látsszon 150 méterről

Mondhatnám, hogy aki nem hiszi, járjon utána, de én nem kívánom benyögni: szabvány, tehát:
Njt-n meg lehet találni a mai nap étvényes állapotában.
6/1990
116 szakasz
A hozzászólás módosítva: Jún 11, 2020
(#) Massawa válasza szs hozzászólására (») Jún 11, 2020 /
 
Látom, hogy ehhez is annyira értesz mint a facsavarhoz. Aja.nlom olvasgatni az ECE104-s szabványt - annak kell megfelelnie a világitotesteknek.
(#) szs válasza Massawa hozzászólására (») Jún 11, 2020 /
 
A 6/1990 írja elő, mi milyen szabványnak feleljen meg. Pont.
Te mindenhez IS értesz, de nem olvasod el, amit ajánlottam?
Ha nem írja elő, akkor nem kell megfelrlnie, még a "békebeli" acetilénlámpát is szabad használni biciklin, csak látsszon 150 méterről.
Én elmondtam , te szokás szerint kekeckedsz. Hidd már el, a szabályok írhatják elő a szabványok használatát, és nem fordítva. Magyarországon ez a szabály (ha kegyeskedsz elolvasni), ezt kell betartani.

Mondom mégegyszer:
6/1990
116 szakasz
A többi csak okoskodás.
A hozzászólás módosítva: Jún 11, 2020
(#) Moderátor hozzászólása Jún 11, 2020
 
Ezt a vitát most zárjuk le, mert off. A felhasználó majd eldönti mit fog tenni. A belinkelt buck konverter megfelel a célnak és ha akar, tehet fel egy plusz generátort és diódákkal kétfelől táplálva még a toláskor is lesz világítása...
Következő: »»   3 / 3
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem