Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Tina
Heló! igen tettem de ezt írja ki elég kezdő vagyok úgyhogy elég csúnya lett bocsi.
Szia! Transient módba elindul a szimuláció.
Hello!
A Tina honlapjáról le tudod tölteni. Ez csak demó változat, de tökéletesen használható. A teljes változat drága móka...
OK köszi, de sajna nem tudom megnyitni valamiért. Hol lehe beállítani azt a módot?
Köszi!
Interactive / transient, de a hibákat javítsd ki amiket az ERC kiad.
Hello
Azt szeretném kérdezni, hogy mit jelent az Operating Point Not Found ezt írja ki nekem analíziskor. El olvastam a helpet, de nem lettem okosabb. Kössz
Hello!
Amikor egy analóg áramkört szimulálunk, először ki kell számolnia a kezdeti állapotot, vagy is a munkaponti áramot-feszültséget. Ha egy digitális dolgot szimulál (pld. egy 555-van benne), ezt nem tudja megtenni, ezért szól. De analóg áramkörnél is lehet gond, ha túl sok az iteráció, egy poti változtatható ellenállásnak van használva és 0% vagy 100%-on áll, nincs tápfeszültség bekötve, vagy feszültség forrás zárlatban van kötve stb. ekkor nem tud munkapontot számolni. üdv! proli007
Esetleg, ha nincs földelés téve az áramkörbe, akkor is tud hasonló érdekes dolgokat kiírkálni. pl.: a hálózat nem reguláris stb... Továbbá analíziskor ne felejts el vezérlőelemet választani. A vezérlőelemmel azt az alakatrészt tudod kiválasztani, aminek az értékét az analízis folytán változtatni fogja a Tina. Analízisnél még az is problémaforrás, hogy adott alaktrészt bemenetnek, vagy kimenetnek van kiválasztva.
A potim 50%-on áll elindul az amalízis. Nincs más, mint egy egyenes vonal.
Földelésem van.