Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Fejhallgató erősítő
Lapozás: OK   28 / 145
(#) Bassmester válasza martin96 hozzászólására (») Feb 23, 2012 /
 
Ezek párhuzamosított buffer kapcsolások 1×-es erősítéssel. Nem szólhat valami nagyot, főleg vonalszintről hajtva. Hallottál már Canamp-ot, vagy legalább egy rendesen utánépített klónját?
(#) Bassmester válasza Milcsi-bé hozzászólására (») Feb 23, 2012 /
 
Megnézted a kapcsolási rajzot? Elolvastad a cikket?
Mert ezekből meg lehet tudni, hogy igen "muszáj" hozzá szimmetrikus táp.
(#) martin96 válasza Bassmester hozzászólására (») Feb 24, 2012 /
 
Hallottam canamp-ot. Hát azért elég nagyot szól vonalszintről (az erősítőm pre-out-ja).
(#) moltam99 hozzászólása Feb 28, 2012 /
 
Üdv!
Kezdő vagyok, a kapcsolások közt lévő Canampot szeretném megépíteni. A cikk azt írja: Alkalmazzunk csillagpontos huzalozást.
Ha jól értem, akkor ez azt jelenti, hogy az összes föld egy pontba fut össze? Ez csak a tápra vonatkozik, vagy az erősítő részre is?
Ha arra nem, akkor ott az alkatrészek földpontját egymással kell összekötnöm, és az egyikre rákötnöm a tápból jövő földet?
Bocs, ha nagyon alap amit kérdezek
(#) Router hozzászólása Márc 6, 2012 /
 
Sziasztok!

Ma megépítettem a kapcsolások között található Canamp-ot.Szól.
A problémám annyi, hogy szinte csak a közép és magas tartományt engedi át. Az erősítő előtt még van mély, utána már semmi.
Egyébként ami átjön rajta az tökéletesen tiszta és részletes, idegen búgásnak, zúgásnak semmi nyoma.
Én a C1-re tippelek amiből csak 470nF kerámiát találtam itthon. Esetleg a fólia ennyit számítana vagy tegyek bele más értéket?

Köszönöm!
(#) compaqamplifier válasza Router hozzászólására (») Márc 6, 2012 /
 
Lehetségesen azzal van a gond. Amúgy nem egy nagy durranás sima földelt kollektoros kapcsolás van +- ra rákötve és kiegészítve egy műveleti erősítővel hogy ne csak amperek hanem voltok is menjenek rá.
(#) reloop válasza Router hozzászólására (») Márc 6, 2012 /