Fórum témák
» Több friss téma |
EATON adta az akukat. Azt mondták van olyan tápjuk,
amiben 40db aku van sorba és így töltik. Az a helyzet, nem tudom, hogy atáp hogyan reagál ha túlterhelem. Leold, vagy átmegy áramgenerátoros üzembe...
Előbb nem, engedte módosítni.
Ener-gom cns300 55.5V 5.5A A kimeneti feszt át tudtam állítani, kettő sorba kiadja a töltőfeszt. Viszont a kimenő áram trimmerét nem merem piszkálni. Most kipróbáltam, rövidzárban 10A-nél több is kijön belőle...
Ha pl:
10A-el akarok tölteni akkor 80*10=800W 80/10=8ohm Azaz kell egy 800W 8ohm-os ellenállás... Ez brutál nagy...
4 db vasaló !!!
Nem hülyeségből írtam, de egy vasaló 1600 W kb. 32 Ohm az ellenállása.
Csak nem tetszik ez nekem így...
Rengeteg energiát elfűtök így... Kéne valami kapcsolóüzemű megoldás... Azt hittem meg tudom úszni... Fénycsőfolytó mekkora ellenállás lehet?
Ma tekeregtem kicsit, egy barkácsáruházba. Eszembe ötlött, hogy egy reflektor(fényvető) 1000W-os is van.
Na ennek az izzója kb jó is lehetne, de ki kellene számolni mekkora töltőáamot jelentene ez. Méregetek itt egy izzót, de a hidegellenállása merőben más, a melegnél. Azt nem tudom, egy 230V-ra méretezett izzó kb mennyire melegeden fel?-->Mekkora lenne a töltőáram?
Tisztelt Nállamsokkaltöbbet-tudók!
Kicsit félve kopogtatok be hozzátok, de kíváncsi vagyok a véleményetekre, építő ötleteitekre. Megvalósítottuk viszonylag olcsó alkatrészekből a hátsó kereket meghajtó elektromos hibrid projektet. Egy SAXO-ra építettük rá, és kedvezőek az első tapasztalatok, meglepőek a mért adatok. 2X2,5 kw-os egyenáramú 3 fázisú motort építettünk le- és feltehető KIT módba. A meghajtás szépen működik hibrid üzemmódban. Részletesen leírtam az átépítést és a paramétereket az Bővebben: Linkwww.ecarkit.hu weboldalon, kérlek ha van időtök nézzétek meg és minden építő kritikát, véleményt, kérdést szívesen veszek. Erdélyi Attila
Szia !
Gratula ! Olvastam a honlapot is. Érdekelnének az árak és a beszerzési lehetőségek. Amit csináltatok járható útnak tünik. Én a fékdob helyére szerelhető dobmotorban gondolkoztam, de az már sértheti a közlekedésbiztonsági előírásokat. A teljesítményben engem nem lepett meg. 4-6 kW elég lehet városi közlekedésben. Végre nem egy fellegekben járó álmodozásról olvashattam. Üdv mgy
Jé egy hasonló rendszert adtam be a szabadalmi hivatalba 4 éve DDDDD Pontosan az volt a lényege, hogy bármilyen egyszerű autóra utólagosan beépíthető hibrid hajtás, én úgy hvtam, hogy CD meghajtás "ez volt a plakát"
Annyi különbséggel, hogy én belülről terveztem ráépíteni, hogy ne látszódjon, gratulálok nektek, hogy sikerült, sajnos nekem anyagi akadályaim voltak, hogy elkezdjem a prototípust
Szia!
És mi lett a szabadalom vége? végül elhalt a vonal? Belülről elhelyezve sajnos már tuti átalakítás köteles. Azért fejet hajtok az elődöm előtt... kint Kínába már sok agymotorral hajtott autó fut.
Ez túlzás, de az igaz, ha lemaradunk kimaradunk.
"Tudor" kérdésében- van egy fórumtársatok, akinek van egy épülő gépe. Krisztián, és Jászberényben lakik (nem akarom a teljes nevét kiírni, nem tudom örülne-e neki). Láttam a mopedautó átalakítását, sajnos idő hiányában nem tudtam kipróbálni, na ő viszi a prímet. Gyönyörű, profi és kompromisszum mentes egy külső szemlélőnek. Elméletben sok mindent számíthatunk, de akkor műkszik valami, ha gyakorlatban is fut. Ez a KIT működik, és fut... és az első tesztek alapján sokat sporólhatok vele. Már 50 % megtakarítás felett vagyok.
Be tudnál légyszi az oldalra reggelni (fél perc), tanácsot kérnék szemlélyesen....
www.ecarkit.hu
Bocs Endlos-nak szántam.
Regisztrálj be légyszi, és ott meg tudjuk beszélni az üzenetküldőbe, hogy mi kb mennyibe kerül, addig amíg nem lesz webshop! Köszönöm.
www.ecarkit.hu
Jaj, óvatosan rámszóltak, hogy reklámozom magam.
Igaz , elnézést,helyreteszem magam.
fiók létrehozása, gondolom
Hello!
Nagyon jó és ötletes megoldás. Sajnos szerintem erre is kell engedély. Arra lennék kíváncsi, a két motornál hogyan oldod meg a "differenciálmű" kérdést? Írtál szoftveres difit?
Mechanikai szempontból a két külön motor már alapból diferál, mivel egymástól függetlenül nagyjából ugyanazt a nyomatékot adja le, a belső körön lévő alacsonyabb fordulaton, így szerintem nincs megcsúszás (én így képzelem, aztán majd a puding próbája az evés)
Már egyszer biztosan leírtam, hogy nyomatékmódban a differenciálmű hatás megvalósul. De sebességmódú szabályozás esetén meg kell oldani az elektronkus differenciálművet. Tehát, ha valaki tempomatot szeretne sebességmóddal megvalósítani, akkor muszály lesz foglalkoznia a kérdéssel.
Szia!
Egyetértek veled, a puding próbáján túl vagyok. Semmi különbség nincs, ha benzines, vagy ha elektromos módban fut, és fordulok vele. Direkt próbáltuk városban utcákban jobbra , balra fordulgatni, ugyanaz, mintha a benzines elsőkerék diffije dolgozna. Megjegyzem, hatalmas nyomaték sincs, ami kitörne. De örülnék ha egyszer kipróbálnátok! Én úgy gondolom, a két vezérlőt közösen szabályzó hall elektromos gázpedál nyomaték szabályzást végez.
Szia.
Mivel én már tudtam a projektedröl igy azt nem fényezem tovább.Szerintem zseniális.Legfőképpen az hogy egy működő dologrol van szó és nem elméleti okfejtésekröl.Király! Az oldalad nagyon beinditó.Tudom hogy sokan próbálkoztak már hasonlóval SAJNOS kevés sikerrel.Egy picikét belelátok egy (how it's made) ki,hogyan,miböl,mennyiért,mekkorát,stb...Tehát egy átépitős gyüjtőhejet a lehető legtöbb beszerezhető infóval,videókkal,hozzászólási lehetőséggel,stb...Ha valaki átépitésre szánya magát az oldaladon okulhat a sok tapasztalati leirásokbol. Ha bepróbálkozol egy ilyennel szeretnék én az első lenni aki megosztja a nagyérdeművel a tapasztalatait.Kapsz tőlem leirást,videókat,képeket. Szerintem még egy pár embert rátudunk venni.Aztán beindul magátol az oldal. Na,mekkora ötlet????
Szia Krisztián!
Király vagy, és megtisztelsz, és köszönöm, hogy segítesz! Ennek egy plusz előnye is lehet, össze tudunk fogni, és úgy tudunk kintről cuccost hajtani. Mondjuk úgy is, hogy aki megosztja egy átépítésének leírását vagy értékes infóval szolgál, az egy belső kör tagja lehet, és önköltségi áron összegereblyézzük kintről a következő alkatrészpakkot neki is. Én most kitettem kérésre néhány már beépített motor görbét, adatot, de már csak regisztrációval,. Bevallom, nem az volt a cél, hogy nagy közösségi oldal, és világmegváltás stb. Inkább az, hogy valami indul, de valahogy a multik felöl. Ha nem népszerűsítjük az átlagember lehetőségeit, akkor elhisszük azt, hogy az elektromos közlekedés 8 millánál kezdődik. Engem ez zavar. Szóval tegyük, verbuváljunk...
Szia!
Nagy ötlet! Én is szeretnék gratulálni! (A menetirány szerinti jobb oldali kitámasztó, biztos nem lóg túl a tükrön?) Kicsit futurisztikus, de a megvalósítás, ha nem változtatnak gyorsan a KRESZ-en, talán tényleg jövőbe mutató.. Akartam kérdezni, hogy egy kerékcsere, így mennyi időt vesz igénybe? A két 2,5kw-os mocival, így mennyi a végsebessége? Nem tudom, mennyi a SAXO önsúlya, de egy 40-45km/h max-ra saccolnék... EcoPityu
Szia!
Tegnap fűggőónnal lemértem a kilógás és a tükör viszonyát. Fűggőonnal levetítettem a betonra a motorok és a tükrök legkiállóbb pontjait, és a motorok összesen 2 cm-rel beljebb vannak mint a tükrök vonala. Ez azért is volt jó, mert ha a rendőr is ezen akad meg, akkor függőón, krétával jelölés a betonon, és már centizhetünk is együtt. Ezeket az eszközöket már bepakoltam a kocsiba. A motor adapter tárcsája 3 db 12-es csavarral központosítva rögzül a felnihez. Hátulról is jól hozzá lehet férni. Ezeket a csavarokat le, aztán ugyanaz. Egyre azért figyelni kell, a pótkerék felnijén nem árt, ha rajta van a központosított 3 lyuk... Rosszul saccolsz. 60km/h-tud, de ezek a paraméterek le vannak írva az átalakítás leírásában a weboldalon. Áramfelvétel, nyomaték... Sőt tegnap estétől a motorok jelleggörbéi és technikai paraméterei is elérhetők.
Ha tudok, és igénylitek, én is szívesen teszek hozzá
Én is mindenre felkészülök ne tudjanak semmibe sem belekötni
Most nézem csak, hogy neki is bekerült a variátor Amit említettem korábban, hogy jót tenne a meghajtásban, és butaságnak tartottátok )
igen, az új tulaj építette be.
- a lánchajtás hangos volt, tényleg, zavaróan - a variátorral álítólag sokkal kisebb lett a motor igénybevétele, nőtt a hatótáv, és a sebesség. amikor tőlem elment alig tudott 40km/h, ezzel a variátorral több mint 50-et ment. tegyük hozzá, az átalakítás végköltségét is megnövelte! |
Bejelentkezés
Hirdetés |