Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Témaindító: Topi, idő: Nov 18, 2007
Majd leírod, hogyan készült? Mik vannak benne? (A kavics anyaga, a díszítőelemek, minden).
Ajánlom figyelmedbe az akvarista.hu -t.Sokmindent tanulhat ott az ember.A szavaidból azt veszem ki,hogy kirámolod az egész akváriumot és elmosod a kavicsokat,pedig azt TILOS!Ha tévednék akkor bocsi.
Köszi a figyelmeztetést tudod ha egy hétvége alatt 1 ilyen oldalt összedobok akkor sok hiba lehet, pláne hogy elég bonyolult az oldal számomra, mivel kezdő vagyok.
Most, hogy a másik szobában az üresen álló akvárium közel azonos méretű, mint a linkben szereplő kb 200 literes, ezért valami hasonlót szándékozok majd létrehozni.
Bővebben: Link Apropó: mennyibe kerül egy 120x60 centiméter alapterületű állvány elkészítése? A hozzászólás módosítva: Szept 30, 2012
Ez ugye törékenyként lesz feladva?
Az ilyenekkel kár vitázni.. Az a baj, hogy nyilván úgy sem ismeri be, hogy csalás, de aki egy kicsit is ért ehhez, vagy veszi a fáradtságot és utánanéz, úgy is rájön, hogy kamu. Aki meg nem az szerintem meg is érdemli.
A hozzászólás módosítva: Okt 1, 2012
Szevasztok. Ti hogyan keresnétek emebekre, akik Bulgáriában élnek, de tudnak magyarul?
Tehát egy más országban lévő ember, aki tud magyarul. Bulgáriából kellene elhozni valamit, így keresnék embert, aki ott lakik-ott van, és jár néha haza. Facebookon, vagy google segítségével, esetleg valamilyen más oldalon?
Rendőrségen? Hátha ott is vannak magyar ajkú csempészek...
Én neten gondoltam a keresést És nem feltétlenül csempészés, EU tagállam
Add fel egyszerűen élőállatként és rajzolj rá egy kígyót, tuti nem fogja a postás kibontani
Az emebekek egy magyarul beszélő népcsoport?
Az emebekek azok néptáncosok De most komolyan...
Ti hogy keresnétek rá?
Szálláshirdetés? Aki Magyarországon hirdet szállást Bulgáriából az nagy eséllyel tud magyarul. Csak olyat kell találni aki arrafelé lakik amerre neked van dolgod.