Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Lapozás: OK   1969 / 3601
(#) jani1987 válasza bundibacsi hozzászólására (») Szept 30, 2012 /

Majd leírod, hogyan készült? Mik vannak benne? (A kavics anyaga, a díszítőelemek, minden).
(#) bundibacsi válasza jani1987 hozzászólására (») Szept 30, 2012 /

Ajánlom figyelmedbe az akvarista.hu -t.Sokmindent tanulhat ott az ember.A szavaidból azt veszem ki,hogy kirámolod az egész akváriumot és elmosod a kavicsokat,pedig azt TILOS!Ha tévednék akkor bocsi.
(#) Szabi1 válasza vicsys hozzászólására (») Szept 30, 2012 /

Köszi a figyelmeztetést tudod ha egy hétvége alatt 1 ilyen oldalt összedobok akkor sok hiba lehet, pláne hogy elég bonyolult az oldal számomra, mivel kezdő vagyok.
(#) jani1987 hozzászólása Szept 30, 2012 /

Most, hogy a másik szobában az üresen álló akvárium közel azonos méretű, mint a linkben szereplő kb 200 literes, ezért valami hasonlót szándékozok majd létrehozni.
Bővebben: Link
Apropó: mennyibe kerül egy 120x60 centiméter alapterületű állvány elkészítése?
A hozzászólás módosítva: Szept 30, 2012
(#) szamóca hozzászólása Szept 30, 2012 /

(#) Action2K válasza szamóca hozzászólására (») Okt 1, 2012 /

Mit írtál?
(#) zolee1209 válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Okt 1, 2012 /

Ez ugye törékenyként lesz feladva?
(#) szamóca válasza Action2K hozzászólására (») Okt 1, 2012 /

Ezt-e, és válaszolt is.

csaló.jpg

(#) pepe091 válasza szamóca hozzászólására (») Okt 1, 2012 /

Az ilyenekkel kár vitázni.. Az a baj, hogy nyilván úgy sem ismeri be, hogy csalás, de aki egy kicsit is ért ehhez, vagy veszi a fáradtságot és utánanéz, úgy is rájön, hogy kamu. Aki meg nem az szerintem meg is érdemli.
A hozzászólás módosítva: Okt 1, 2012
(#) jdani hozzászólása Okt 1, 2012 /

Szevasztok. Ti hogyan keresnétek emebekre, akik Bulgáriában élnek, de tudnak magyarul?