Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Tina
Igen kicseréltem. Most már generátor van benne, a GND pedig a két generátor összeköttetésénél van.
De viszont a jelgenerátort a VF1 re kellene kötnöm, de azt a jelgenerátor nem engedélyezi. (bocsánat, csak még kezdő vagyok a programban, meg a szakmában is) A hozzászólás módosítva: Okt 10, 2012
Szia! A program nem olvas a gondolataidban. A GND jelet kösd hozzá a kapcsoláshoz.
Hello!
A generátort sem kötheted közvetlen az invertáló bemenetre, mert az IC kimenete "elszáll a tápra". Ez ugyanis egy invertáló erősít kapcsolás akar lenni, ahol az erősítést az R2 és a generátor belső ellenállása határozná meg. Mivel a generátor belső ellenállása nulla lenne, az erősítés így végtelen. Tekintve hogy az IC egyenáramot is erősít (mert nincs leválasztó kondi) kis bemeneti hibaáramát végtelenül felerősítve meghaladná tápfeszültség értékét. Vagy is a tápfeszültségben lévő 10kohm-ot nem jó helyre rajzoltad, az az invertáló bement és a VF1 közé kell. Ekkor az erősítés 100k/10k, azaz 10-szeres lesz. üdv! proli007
Köszönöm szépen a segítséget!
Üdv: István
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy a Tina 8-ba hogyan kell új spice modellt beilleszteni?
Sziasztok. Tudnátok küldeni egy linket ahol le tudnám tölteni a TINA-t? teljes verziot. fontos lenne.
Köszi
*A He nem támogatja ezt! A hozzászólás módosítva: Feb 6, 2013
Sziasztok.
Aki ismeri a Tina áramkör szimulátort, kérem, segítsen! Én még most ismerkedem vele. Az alább csatolt áramkört szeretném tesztelni, de a 4017-re azt írja, a 13-as láb nincs bekötve. Én nem tudom, hogy kellene. Ha valaki tud hozzá leírást, megköszönném. Azt sem értettem, hogy a 4011 2 db. kapuját miért nem 1 IC-ként rakta be. Lehet, én nem csináltam jól valamit. A segítséget előre is köszönöm.
Hello!