Fórum témák
» Több friss téma |
Szívesen.
A zöld egy csomagtartó kimenet, amivel egy relét kapcsolhatsz, az pedig az elektromágnest, ami nyitja azt. Idézet: „Kék: ajtókapcsoló? (testre zár,ha nyitva az ajtó)” Igen.
Köszi. Akkor szerintem nekem a zöld sem lesz bekötve. Mert van ugyan motor,amit tudna működtetni,de gondolom azt akkor nyitná amikor a központi zárat is. Annak meg mi értelme?
Az ajtókapcsolóra kötöttem a kéket,nem fix tápra,csak kíváncsi voltam hogy miért úgy működik a kapcsoló.De nem lesz semmi baja,mert a kék/feketét testre kötöttem???Gondot nem okozok vele?Ha igen lekötöm a testről.
A hozzászólás módosítva: Dec 26, 2013
Általában szokott lenni egy külön csomagtartó nyitó gomb a távirányítón, így egy gombbal be tudnál pakolni a csomagtartóba, úgy, hogy közben a többi része akár zárva van. Nem igazán jó ide a kp zár motor, egy erre a célra szolgáló elektromágnessel szokták ezt megoldani.
A kék a testet érzékeli, a kék/fekete pedig a kapcsolt +12V-ot, amelyik autóban amilyen van, azt kell csak bekötni. Általában testet kapcsolnak az ajtókapcsolók, mint nálad is, ilyenkor a másikat nem kell bekötni. Mivel ott +12V-ot várna, de testen van, nem oszt nem szoroz. Akkor lehetne baj, ha olyan megoldással lenne a 2 bemenet, amik hatnak egymásra, de ezek szerint ez nem áll fenn.
Közben megtaláltam,a nyitó gombot kell nyomni 3 másodpercig. Akkor mégis bekötöm. A mondeoban gyárilag úgy van,hogy megnyomom a zárat,akkor nyitja egy (szerintem) motor,így lehet felnyitni.Alapesetben zárva van a csomagtér,ha be van zárva a többi ajtó,ha nincs.
Rendben, kell egy relé, ami gyári gombbal párhuzamosan lesz kötve.
Na, ma bekötöttem a cuccot. Működik szépen. Viszont az ajtókapcsolóval bajban vagyok... Ugye két vezeték megy oda,egyiken +12v fixen,ha nyitva,ha csukva. Jól értelmezem, hogy akkor ez pozitívot kapcsol? Nekem meg ugye negatív kéne. Meg kell reléznem? Kedves Inhouse?
A másikon negatív. A kapcsoló meg úgy van,hogy ha nyitva az ajtó akkor zárja az áramkört.
Valami nem kerek. Ha az egyiken fix +12V van, a másikon meg negatív, akkor a kapcsoló egy nagy rövidzárat csinálna. Ezt is meg kellene nézni nyitva és csukva.
A negatívat kapcsolóknál (az autók 99%-a), az izzó kap +12V-ot, a másik lába jön le a kapcsolóhoz, aminek a másik fele testet kap. Így nyitott ajtónál testet lehet mérni mindkét lábán, csukott ajtónál pedig a fix test persze marad, de az izzón keresztül +12V mérhető (kicsi az ellenállása a műszerhez képest). Ha pozitívat kapcsolna, akkor ugyanez fordítva, a kapcsolón +12V-nak és testnek kellene lennie csukott ajtónál és nyitottnál pedig mindkettőn +12V-nak.
Bele zavarhat a képbe,hogy időzítős a belső lámpa? Mert az ajtókapcsoló egy relét kapcsol,hallani.Viszont ha próbalámpával néztem a +12-es szál és a karosszéria között,akkor a próbalámpa nem világított,viszont relé kattanást hallottam.
Ja, lehúzott kapcsolóval mértem a két szálon ezeket.
Lehet,hogy úgy lesz ahogy mondod... Rádugott kapcsolóval,nyitott ajtónál, (tehát kapcsoló zár) mindkét szálon negatívot mérek.Pontosabban bármelyik szál és a karosszéria,vagy a két szál között nincs 12v.Bocs,nem vagyok villanyos,nem ismerem a szakszavakat.
Rákötöttem a kéket arra amin pozitívot mértem (akkor az valóban az izzón keresztül jövő poz.),működik,riaszt ha kinyitom az ajtót. Van benn olyan feature,hogy ha kinyitom az ajtót,villogtatja mindkét indexet 15 mp-ig,vagy amíg be nem csukom az ajtót. Néha jól jöhet. Köszi a segítséget Inhouse!!!
Lehúzott kapcsolónál értelmezhetetlen a csukott/nyitott ajtó! Amelyik szálon csukott állapotban +12V, nyitottban test van, azt kell a riasztó negatív trigger bemenetére kötni. Megint kiderült, hogy nincs titok, csak jól kell hozzányúlni!
Közben látom, hogy megoldódott. Szívesen. A hozzászólás módosítva: Jan 2, 2014
Csak kicsit késtél. Jó móka volt kibogarászni a kocsiban,melyik vezeték micsoda,de megoldódott.
Egyszerre írtuk, akkor láttam, amikor az enyém már elment. Most épp fenn vagyok, egyébként várhattál volna egy napot.
Ha egy kapcsoló állapota alapján változó feszültséget keresünk, akkor nem kötjük ki a kapcsolót a rendszerből!
Valóban,közben rájöttem.Néha előbb kérdezek,aztán gondolkodok.
Üdv!
Kaptam egy HD LJ064-es autóriasztót és olyan problémám van vele, hogy ha nincs beélesítve, akkor is elkezd riasztani vagy csak az indexet villogtatja nyitott ajtójelzésre(nem tudom melyik, mert a szirénát nem kötöttem rá, csak a relét hallom gyorsan kattogni), amint kinyitom az ajtót. A shock szenzor rendesen csak élesítéskor adja a riasztójelet. Az normális, hogy ha csak a tápfeszt adom rá, akkor is behúz valamelyik relé? Alapból szerintem nem kéne... Az ajtókapcsolót a kék színű negatív bemenetre kötöttem, ahogy a leírásba szerepel. A hozzászólás módosítva: Jan 17, 2014
Na megnéztem és szerencsére ez csak a nyitott ajtójelzés funkció, amit nem tudom hogyan kell kikapcsolni.
Valaki tud segíteni?
Ha nincs benne a leírásában, akkor leginkább sehogy, vagy nagyon körülményesen.
Ez a csúcstechnológiás autóriasztó feltűnően hasonlít az én kínai szaromra. Nekem sincs benne a lírásban,hogy ki lehetne kapcsolni.Viszont kb 10 mp-t villog,aztán befejezi.Szerintem hasznos!
Köszi, minden tökéletesen működik, meg vagyok vele elégedve, csak nem minden funkciót értek még, mivel a leírás elég gyatra.
Ki lehet iktatni azt a részt relézéssel, de mivel 10mp után befejezi, ezért nem idegesít. Gyújtáson meg nem is csinálja tovább. Viszont a néma zárás után ha beriaszt, akkor az miért néma? néma riasztás? A hozzászólás módosítva: Feb 3, 2014
Sziasztok!
Van egy Thunder CA103(-419) bicskakulcsos ugrókódos riasztóm. Azonban a távirányítói pár év használat után szétestek.megragasztva még működnek, de mindkettő baromi ronda. Tudtok abban segíteni, hogy milyen 4 gombos ugrókódos távra tudnám lecserélni? (Természetesen a bicskakulcsra semmi szükség.) A hozzászólás módosítva: Feb 4, 2014
A tiéd is nagyon hasonlít a mi "kis kínai sz@runkra"
A hozzászólás módosítva: Feb 8, 2014
Nekem eddig semmi különösebb problémám nem volt vele. Tette a dolgát. Amennyibe került, csodákat eleve nem vártam tőle. Kötelező kedvezményekben pedig már réges-rég vissza is hozta az árát.
Egyébként azóta a forgalmazótól vettem másik távirányítót, sőt kaptam egy egyben lévő bicskakulcsos házat is (ennek a belseje kaput) a tartalék távhoz. Szóval maximálisan segítőkészek voltak.
Egyébként pedig a Microchip HCS301 Keeloq ugrókódos chipje van benne, ami ahhoz képest elég jónak számít
A távirányító alapján hasonló lehet az enyémhez (Thunder CA103) Nálam a panelen lévő jumperrel lehet ezt a funkciót kikapcsolni. Ott az "automata élesedés ki" jumper, amiről beszéltem.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |