5.9 literről.
AXG7 90%
PGY 80%
HHO 70%
4.13l lenne. Azt egy 1.0 Suzi tudja 80%-nyi tömeggel (1000 helyett 800kg) .és elsőkerékhajtással, kardánveszteség nélkül.
Melegítés: 100km alatt nem használom az autót.
A hozzászólás módosítva: Feb 11, 2014
Én a téli vagy nagyon párás indítást úgy "kompenzáltam" hogy a 4-ik hengernél a szikraköz maradt a régi, és az az egy henger tuti könnyen indult, előgyújtást nekem is állítani kellett picit, de egy 2106-os zsigulinál ez nem túl nagy gond
Kb fél litert jelentett fogyasztásban a Kínából rendelt cucc.
Pontosan mit rendeltél Kínából?
Kondenzátorokat, mert itthon a kapacitását több darabból tudtam összerakni és persze jóval drágábban
Sziasztok Szakik!
Hol tudtatok venni o-ohmos gyertyát?
Esetleg márkát és típust tudtok írni hogy hogyan keressem?
2 és 4 ütemű léghűtéses egyhengeres motorblokkokra szeretném megcsinálni. Ha nem kapok mégse akkor sima mezei gyertyával mennyire hatásos?
Szia , Laccus86 Mi az hogy "mezei"? Ha nincs benne ellenállás akkor jó.
A Gyertyák jelzésében az R betű utal arra hogy van benne ellenállás, de én egyszerű ohm méréssel szoktam ellenőrizni. A gyújtókábelt is 0 ohmosra ( pl. réz kábel ) cseréld, lehetőleg szilikon szigetelésűre. A zavart, azt árnyékolással szüntesd meg. A trafónál is kisebb belsőellenálású álltalában nagyobb teljesítményű ad jó eredményt, mert a +kapacítás késlelteti a szikrát, amit az előgyújtánál korrigálhatsz.
Sok sikert a precíz munkához.
Egy kérdést csak egyszer, egy helyen teszünk fel!