Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóelektronika
 
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   182 / 340
(#) jdani hozzászólása Feb 24, 2015 /
 
Hali. Foglalkozik ez a fórum immobilizerek deaktiválásával? Vagy van külön fórum ami ezzel foglalkozik?
(#) jdani hozzászólása Feb 25, 2015 /
 
Igen, én is rákerestem, de nem találtam egyértelmű választ, azért kérdem.
(#) zolika60 válasza jdani hozzászólására (») Feb 25, 2015 /
 
Inkább írd le mi a problémád.
(#) jdani válasza zolika60 hozzászólására (») Feb 25, 2015 /
 
Konkrét probléma most úgy nincs, csak elkezdtem foglalkozni immók deaktiválásával, és kíváncsi voltam, foglalkoznak-e itt a fórumon ilyennel, ha gondom lenne, lenne-e kitől kérdezni.
Egy hirtelen kérdés, 68HC11E motorola IC-t lehet-e programozni anélkül, hogy ne legyen kiforrasztva? (Mondjuk ez már nem is annyira autóelektronika, hanem programozás kérdése, azért kérdem, van-e ilyen fórum, mert én kimondottan immók kódolásáról szóló topicot nem találtam)
(#) Antauri81 hozzászólása Márc 2, 2015 /
 
Sziasztok!
Egy kis segítség kellene.
Adott egy 2006 os swift. alapból ő h4 es izzókat használ.
De kicseréltem angel eyes re a lámpákat. Ez h7 meg h1 asszem.
Namármost a gond az hogy amikor felkapcsolom a távolságit akkor a tompított elalszik.
Ezt szeretném kiküszöbölni.
Amikor felkapcsolom a távolságit akkor a tompított égve maradjon. Ez lenne a cél.
De a dolgot egy kicsit bonyolítottam azzal hogy egy olyan projektor került beépítésre ami "bi projektor", van benne egy tekercs ami mozgatni tudja és ezáltal ha például xenont rakok bele akkor bi xenon lesz.
Lefotózom a kábeleket.
Valaki eltudná magyarázni hogy hogyan kössem össze őket? Diódákat vettem az jó hozzá?
Köszönöm előre is!

DSC_0100.JPG
    
(#) attika válasza Antauri81 hozzászólására (») Márc 2, 2015 / 1
 
Ha vissza olvasol akkor azt hiszem pont ebbe a topicban volt már szó egy ilyen dologról és megoldás is született rá,de ha nem itt akkor elnézést.
(#) BarnaPili válasza attika hozzászólására (») Márc 3, 2015 / 1
 
Előző lap vége.
(#) Thomas10100 hozzászólása Márc 5, 2015 /
 
Sziasztok!

Szerintetek van esély az újratekercselésnek a képen látható km/h léptető motornál? A belső tekercs szakadt rajta. Ford Focus óracsoportból van.
Ha lehet tekercseltetni, akkor hol próbálkozzak?
Köszönöm a segítséget!
(#) potyo válasza Thomas10100 hozzászólására (») Márc 5, 2015 /
 
Én szétnéznék a bontókban első körben. Biztosan újra lehet tekercselni, csak nem biztos, hogy érdemes.
(#) Thomas10100 válasza potyo hozzászólására (») Márc 5, 2015 /
 
Komplett óracsoport van eddig a legolcsóbb 8000Ft + posta.
(#) adapter válasza Thomas10100 hozzászólására (») Márc 5, 2015 /
 
Meglepődnék ha 4-5000 alatt valaki megcsinálná rendesen... Egyetértek potyo-val.
(#) Thomas10100 válasza adapter hozzászólására (») Márc 5, 2015 /
 
Ezért tettem fel a kérdést, fogalmam sem volt mennyiért csinálnák meg.
(#) zolika60 válasza Thomas10100 hozzászólására (») Márc 5, 2015 /
 
Megkísérelheted magad megtekercselni. Letekerésnél megszámolod a meneteket é ugyanolyan drótból ugyanannyit visszatekersz. Ha erre nem mersz vállalkozni, akkor az a 8000Ft + posta nem sok.
(#) Thomas10100 válasza zolika60 hozzászólására (») Márc 5, 2015 /
 
Meglátom mi lesz.
Másik kérdés. A összes megtett km az nem az órában tárolódik ugye? Ha másikat teszek bele, akkor is annyi km lesz a kocsiban?
Köszönöm a segítséget!
(#) potyo válasza Thomas10100 hozzászólására (») Márc 5, 2015 /
 
Én áttenném a bontott óracsoportból ezt a tekercset a régi helyére, nem cserélném ki az egész óracsoportot.
(#) Thomas10100 válasza potyo hozzászólására (») Márc 5, 2015 /
 
ok.
Köszi!
(#) ATOMIC hozzászólása Márc 11, 2015 /
 
Sziasztok!
Ma reggel pörce indultat az autóm, mentem vele 25 Km-ert. Letettem az autót egy parkolóba kb. 2 órára majd vissza mentem és kb. 1 órán át vártam a többiekre és közben hallgattam a rádiót. Megjöttek a többiek és gyújtódtam az autót és csak VU VU lemerült az aksi alig tudta forgatnia motort. Nem volt más lehetőség, betoltuk be is gyúlt! Hazafele csak úgy magától vissza est párszor a fordulat szám és a számítógép is meg volt bolondulva (azt jelezte, hogy elfogyasztott 30 liter üzemanyagot 25 Km-alatt, miközben csak 3-4 et). Otthon vártam kb. 1 órát és ismét gyújtatom pörce indult, alapjáraton bekapcsoltam a lékondit fényeket meg minden ilyen nagyobb fogyasztót a fordulatszám vissza eset és el kezdet befele döglen.
Kivetem az aksik fel tettem tölteni több mit 5 amperrel töltötte a töltő lassú töltésű üzemmódban, majdnem minden cella elkezdet pezsegni kivéve egyet abban nem volt pezsgés.
Szeretitek mi lehet a probléma? Szerintem az aksi halott. De akkor mivel magyarázhatók a fogyasztási adatok és a hirtelen fordulat szám esés miután bekapcsoltam a fogyasztókat...
Az autó Audi A4 2002 évjárat.
A válaszokat előre is köszönöm!!!
A hozzászólás módosítva: Márc 11, 2015
(#) maszek0005 válasza ATOMIC hozzászólására (») Márc 11, 2015 / 1
 
Jól látod, hogy az akksi halott. De nem ártana a generátort is átvizsgáltatni, meg a testcsatlakozást ellenőrizni. Egy rossz testcsatlakozás nekem hazavágta a generátort, fesszabályzóstól, meg a fél műszerfalat.
(#) ATOMIC válasza maszek0005 hozzászólására (») Márc 11, 2015 /
 
Kösz!!!
(#) Fülöp Ferenc 49 válasza ATOMIC hozzászólására (») Márc 11, 2015 / 1
 
Tapasztalatból tudom , hogy a rossz aksicella sokkal jobban pezseg mint a többi , ha levállt vagy leszakadt az áramkőrből , akkor erős folyadék bontás indúl és gázok keletkeznek (elektrolizis)
(#) abasita hozzászólása Márc 12, 2015 /
 
Sziasztok!
Kérdésem lenne hozzátok. Nekem egy 1.3 MPI Skoda Felicám van. A ventilátor kapcsoló 1-es illetve 2-es fokozatban szinte alig fújja be a levegőt az utasérbe. 1-es fokozatban pedig egyáltalán nem. Ezt a meghibásodást okozhatja az előtét ellenállás részleges meghibásodása érintkezők korrodálása,mert a 3-as,és 4-es állásban kitűnően fújja a levegőt! Előre is köszi a tanácsokat!
(#) zolika60 válasza abasita hozzászólására (») Márc 12, 2015 /
 
Az is lehet. De előfordulhat az is, hogy szoros a tengely és kis fokozaton kevés az áram ennek a legyőzésére.
(#) abasita válasza zolika60 hozzászólására (») Márc 12, 2015 /
 
Köszi a tanácsod! Előbb kontakt spray ha ez sem segít akkor lehet,hogy fűtőmotor csere lesz!
(#) zolika60 válasza abasita hozzászólására (») Márc 12, 2015 /
 
Elég neki egy kis kenés aztán újra forog.
(#) abasita válasza zolika60 hozzászólására (») Márc 12, 2015 /
 
WD40? Nehéz kibányászni?
(#) ATOMIC válasza ATOMIC hozzászólására (») Márc 12, 2015 /
 
Lenne még egy kérdésesem. Hány amperes akkumulátort ajánlotok bele (a jelenlegi 74Ah). És milyen márkát.
A motor 1.6 benzin
(#) abasita hozzászólása Márc 12, 2015 /
 
Már a fűtőmotort!
(#) zolika60 válasza abasita hozzászólására (») Márc 12, 2015 /
 
WD40 jó. Kiszereléséről nem tudok semmit, mert nem ismerem a típust.
(#) attika válasza ATOMIC hozzászólására (») Márc 12, 2015 / 1
 
Én személy szerint a Banner-t javasolnám,az Ah maradhat.
Elméletileg meg bármilyen akkumulátor jó lehet amire adnak 2 év garanciát.
(#) zolika60 válasza ATOMIC hozzászólására (») Márc 12, 2015 / 1
 
A 74-es jó. Bár kicsit kisebb vagy nagyobb is megfelel. Az Unix programja például 56 és 77 közöttieket hoz rá. Én a sajátomba Eagle márkájút vettem legutóbb, mert ez ott a legolcsóbb, de ugyanúgy két év garancia van rá mint a többire. Itt a szervizben sok akkut veszünk garanciális időn belül ezzel a márkával nálunk nem volt még probléma az elmúlt évek alatt.
Következő: »»   182 / 340
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem