Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autóelektronika
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Hali. Foglalkozik ez a fórum immobilizerek deaktiválásával? Vagy van külön fórum ami ezzel foglalkozik?
Igen, én is rákerestem, de nem találtam egyértelmű választ, azért kérdem.
Konkrét probléma most úgy nincs, csak elkezdtem foglalkozni immók deaktiválásával, és kíváncsi voltam, foglalkoznak-e itt a fórumon ilyennel, ha gondom lenne, lenne-e kitől kérdezni.
Egy hirtelen kérdés, 68HC11E motorola IC-t lehet-e programozni anélkül, hogy ne legyen kiforrasztva? (Mondjuk ez már nem is annyira autóelektronika, hanem programozás kérdése, azért kérdem, van-e ilyen fórum, mert én kimondottan immók kódolásáról szóló topicot nem találtam)
Sziasztok!
Egy kis segítség kellene. Adott egy 2006 os swift. alapból ő h4 es izzókat használ. De kicseréltem angel eyes re a lámpákat. Ez h7 meg h1 asszem. Namármost a gond az hogy amikor felkapcsolom a távolságit akkor a tompított elalszik. Ezt szeretném kiküszöbölni. Amikor felkapcsolom a távolságit akkor a tompított égve maradjon. Ez lenne a cél. De a dolgot egy kicsit bonyolítottam azzal hogy egy olyan projektor került beépítésre ami "bi projektor", van benne egy tekercs ami mozgatni tudja és ezáltal ha például xenont rakok bele akkor bi xenon lesz. Lefotózom a kábeleket. Valaki eltudná magyarázni hogy hogyan kössem össze őket? Diódákat vettem az jó hozzá? Köszönöm előre is!
Ha vissza olvasol akkor azt hiszem pont ebbe a topicban volt már szó egy ilyen dologról és megoldás is született rá,de ha nem itt akkor elnézést.
Sziasztok!
Szerintetek van esély az újratekercselésnek a képen látható km/h léptető motornál? A belső tekercs szakadt rajta. Ford Focus óracsoportból van. Ha lehet tekercseltetni, akkor hol próbálkozzak? Köszönöm a segítséget!
Én szétnéznék a bontókban első körben. Biztosan újra lehet tekercselni, csak nem biztos, hogy érdemes.
Komplett óracsoport van eddig a legolcsóbb 8000Ft + posta.
Meglepődnék ha 4-5000 alatt valaki megcsinálná rendesen... Egyetértek potyo-val.
Ezért tettem fel a kérdést, fogalmam sem volt mennyiért csinálnák meg.
Megkísérelheted magad megtekercselni. Letekerésnél megszámolod a meneteket é ugyanolyan drótból ugyanannyit visszatekersz. Ha erre nem mersz vállalkozni, akkor az a 8000Ft + posta nem sok.
Meglátom mi lesz.
Másik kérdés. A összes megtett km az nem az órában tárolódik ugye? Ha másikat teszek bele, akkor is annyi km lesz a kocsiban? Köszönöm a segítséget!
Én áttenném a bontott óracsoportból ezt a tekercset a régi helyére, nem cserélném ki az egész óracsoportot.
ok.
Köszi!
Sziasztok!
Ma reggel pörce indultat az autóm, mentem vele 25 Km-ert. Letettem az autót egy parkolóba kb. 2 órára majd vissza mentem és kb. 1 órán át vártam a többiekre és közben hallgattam a rádiót. Megjöttek a többiek és gyújtódtam az autót és csak VU VU lemerült az aksi alig tudta forgatnia motort. Nem volt más lehetőség, betoltuk be is gyúlt! Hazafele csak úgy magától vissza est párszor a fordulat szám és a számítógép is meg volt bolondulva (azt jelezte, hogy elfogyasztott 30 liter üzemanyagot 25 Km-alatt, miközben csak 3-4 et). Otthon vártam kb. 1 órát és ismét gyújtatom pörce indult, alapjáraton bekapcsoltam a lékondit fényeket meg minden ilyen nagyobb fogyasztót a fordulatszám vissza eset és el kezdet befele döglen. Kivetem az aksik fel tettem tölteni több mit 5 amperrel töltötte a töltő lassú töltésű üzemmódban, majdnem minden cella elkezdet pezsegni kivéve egyet abban nem volt pezsgés. Szeretitek mi lehet a probléma? Szerintem az aksi halott. De akkor mivel magyarázhatók a fogyasztási adatok és a hirtelen fordulat szám esés miután bekapcsoltam a fogyasztókat... Az autó Audi A4 2002 évjárat. A válaszokat előre is köszönöm!!! A hozzászólás módosítva: Márc 11, 2015
Jól látod, hogy az akksi halott. De nem ártana a generátort is átvizsgáltatni, meg a testcsatlakozást ellenőrizni. Egy rossz testcsatlakozás nekem hazavágta a generátort, fesszabályzóstól, meg a fél műszerfalat.
Kösz!!!
Tapasztalatból tudom , hogy a rossz aksicella sokkal jobban pezseg mint a többi , ha levállt vagy leszakadt az áramkőrből , akkor erős folyadék bontás indúl és gázok keletkeznek (elektrolizis)
Sziasztok!
Kérdésem lenne hozzátok. Nekem egy 1.3 MPI Skoda Felicám van. A ventilátor kapcsoló 1-es illetve 2-es fokozatban szinte alig fújja be a levegőt az utasérbe. 1-es fokozatban pedig egyáltalán nem. Ezt a meghibásodást okozhatja az előtét ellenállás részleges meghibásodása érintkezők korrodálása,mert a 3-as,és 4-es állásban kitűnően fújja a levegőt! Előre is köszi a tanácsokat!
Az is lehet. De előfordulhat az is, hogy szoros a tengely és kis fokozaton kevés az áram ennek a legyőzésére.
Köszi a tanácsod! Előbb kontakt spray ha ez sem segít akkor lehet,hogy fűtőmotor csere lesz!
Elég neki egy kis kenés aztán újra forog.
Lenne még egy kérdésesem. Hány amperes akkumulátort ajánlotok bele (a jelenlegi 74Ah). És milyen márkát.
A motor 1.6 benzin
WD40 jó. Kiszereléséről nem tudok semmit, mert nem ismerem a típust.
Én személy szerint a Banner-t javasolnám,az Ah maradhat.
Elméletileg meg bármilyen akkumulátor jó lehet amire adnak 2 év garanciát.
A 74-es jó. Bár kicsit kisebb vagy nagyobb is megfelel. Az Unix programja például 56 és 77 közöttieket hoz rá. Én a sajátomba Eagle márkájút vettem legutóbb, mert ez ott a legolcsóbb, de ugyanúgy két év garancia van rá mint a többire. Itt a szervizben sok akkut veszünk garanciális időn belül ezzel a márkával nálunk nem volt még probléma az elmúlt évek alatt.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |