Fórum témák
» Több friss téma |
Üdv.
Nem volt nullára tekerve a potméter. (0-ra tekerve is világítania kell halványan.) Egyenlőre a probléma megoldódott. Szétszedtem a világítás kapcsolót, voltak elég rossz forrasztások, repedések, átforrasztottam. Rézérintkezők elég oxidosak voltak, felcsiszolgattam. Összeraktam, visszatettem az autóba, azóta nem volt ilyen problémám vele. Ha mégis lenne, kap egy újat. Szép napot mindenkinek! A hozzászólás módosítva: Aug 18, 2015
Sziasztok! Olyan problémáim vannak, most vásárolt golfommal, hogy:
1. az ablaktörlő nem mindig jó helyen áll meg, ha egyáltalán megáll. 2. tegnapra a duda megszűnt működni 3. rádió villog és ilyenkor a zenék ugranak 4. a műszerfal világítás erősségén mikor állítok, csak a mutatók erősödnek 5. a fűtés kapcsolókon nincs világítás mikor a lámpák égnek Az aksija jó és a biztosítékok is! Valami ötlet?
Több apró hiba okozza őket. Némelyiknek sejtem az okát. Az ablaktörlő motorban van a végállás kapcsoló, az elkoszolódik vagy beég akkor van ez a jelenség. Ha még szétszedhető fajta akkor egyszerűen javíthatod takarítással. Ha ez nem járható út csak a csere segít. A duda gyakran szintén eloxidálódik vagy a csatlakozójánál, vagy szintén belül az érintkezőnél. Kösd direktbe, ha úgy szól akkor a vezetékeket és a csatlakozókat vizsgáld meg. A rádió baját nem tudom, tán egy típus segítene. A műszerfalban gondolom kiégtek a háttérvilágítás izzói és ugyanez a baja a fűtéskapcsolónak is.
köszönöm a gyors válaszokat, egy próbát megérnek. A rádió JVC KD-X210 és itt a hiba akkor kezdődött mikor egyesével kiszedegettem a biztosítékokat, hogy megnézzem jó-e ,a rádió közben be volt dugva.
Sajnos nem ismerem a készüléket. Nincs hozzá használati utasításod? Talán csak az áramtalanítás miatt valami furcsa üzemmódra váltott.
Sziasztok!
Lenne egy problémám, mivel már nem tudom mit kezdjek. VW Golf 4 1.6 SR AKL '97 Alapjáratom ingadozik, szinte mindig, de van, hogy csak melegen. Ötletetek van, hogy miért lehet? (Holnap lesz vezérműtengely jeladó cserélve, mert nem jó) Esetleg lehet ez a gond?
Esetleg. Ha úgy is cseréled kiderül. De lehet például fals levegő is valahol.
Szia! EZT a hozzászólást és az azt követő kettőt olvasd még el, talán segíthet eligazodni a problémában.
Kiderült csak kikellet, hogy vegyem a Demo üzemmódból
Na sziasztok.
Kicseréltük a vezérműtengely jeladót, visszajöttek a pacik az autóba, az alapjárat változatlan, ingadozik. Jeladó csere után nem tudta a kocsi, hogy mi van vele. Be se akart indulni, pár percig alapjárat se volt, most úgy ahogy beállt, ahogy eddig volt. Van, de ingadozik. Viszont, hogy ki lett cserélve, most már valami miatt a gázpedálom ugrál, fel-le-fel-le, szemmel nem észrevehető, viszont lábbal eléggé zavaró, kellemetlen. De miért is csinálja ezt? Hm. Ha a kormán yszervó csatiját lehúzom, azonnal jó kell lennie az alapjáratnak, ha ez a hiba nálam is? Köszi a segítségeteket. A pedálugrálásra ötlet esetleg? (Szombaton ki lesz pucolva a fojtószelep.)
A szervószivattyú nyomásának meglétét ellenőrzi le ez a nyomáskapcsoló érintkező, amire a vezérlő fordulatot emelne ha "nyugton" maradna a kontaktus. Ha lehúzod és kisimul az alapjárat, biztosan ez volt a probléma.
Újabb segítségre lenne szükségem.
Hallottam olyat, hogy "gyári visszaállítás"-t végeztek az autón úgy, hogy az aksiról levették a sarukat, összezárták, és közben 5 percig nyomták kb a féket. Segít ez valamin? Esetleg kamu? Hátha csak azért nem jó a jeladóm, mert összezavarodott az agya...
Szia! Ez a leírás ITT olvasható. Csak azt csináld ami le van írva, féket meg saru összeérintést NE! Ha a szervó szenzor hiba megszűnt, akkor nem kellene még ilyesmivel is bajlódni.
Már csak a 4. pont áll fent, ott valószínűleg az egész panelt kell cserélni.
Új jelenség a bal ablak mikor le engedem majd vissza utána kattog kiveszem a kulcsot, megszűnik a kattogás. Ha valaki nagyon ért a dízel golfokhoz más területen is az írjon már privátba.
Nagyon nem értek, ezért itt írok, de szeretném tudni melyik panelre gondolsz? A kattogás valószínűleg azért van, mert az elektronika nem érzi a végállást. Az okát nem tudom.
A műszerfali. Egyik ismerősömnek is ez volt igaz nála BMWnél. Mint írtam korábban mikor a potméteren állítom csak a mutatók erősödnek, meg most már a közép konzol is erősödik.
Sziasztok. Nekem volt/van a vezérműtengely holtponti HALL jeladó hiba.
Megkapta nemrég az újat, 3 indítást bírt, és meghalt. Mi okozhatja, hogy ennyit bírt? Minőségi hiba lenne? Gyári hibás? Pár nap és kap egy másikat, ha az is így jár, akkor a baj nem kevés. Ötlet esetleg? Köszi. VW G4 1.6 SR '97
Valaki fényképezze már le nekem és privátba küldje már el 1,9 TDI-ben a biztosítékokat, had lássam hol milyen van.
5 voltról működik, meg is mértem, tényleg annyi
1 csavarral volt rögzítve az ezelőtt lévő és az új is, bár nem hiszem hogy így ez jó. létezne? vagy emiatt elmozdulhat és nem ad jelet? ötlet? erről van szó: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41vC0dK-GaL.jpg
Szia! Én úgy "tudom", hogy nem mind méretpontos felfogatású és ebből adódóan a felhelyezéskor a "fazék" hozzáérhet és kimelegíti a súrlódástól. Talán ha megoldható lenne a felrakáskor a kihézagolás egy papírdarabbal ami forgáskor kidobódik magától. Valamelyikhez még csapágy is tartozik de a robbantott rajzon nem látszik, hogy ez hová való. .. az érzékelő Bővebben: Link
A hozzászólás módosítva: Szept 7, 2015
Rendeltem egy másikat is nemrég, kb 1-2 nap és megérkezik. Kíváncsi leszek, hogy mi lesz az eredmény. Bízok abban, hogy az előző "gyári hibás" volt. Felhelyezésnél figyelni fogok.
Később majd írok hogyan alakult! Szép napot.
Nem tudom milyet gyártótól rendeltél de egyiknek sem volna szabad ilyen rövid életűnek lennie. Garancia? Persze ha Te szereled akkor sehol sem jár a garancia, mert azt csak szakszervizben elvégzett munka esetén érvényes. A "csapágy" az szerintem a csapra felhúzható pozicionáló illesztő elem lehet a megvezető részen Bővebben: Link, mint ahogy a képen is látszik az a nyúlvány.
üdv most vettem nemrég egy golf 4est és folyamatosan időközönként az epc felirat megjelenik majd utána a motor elenőrző ikon közbe letilt a fordulatszám 3.2nél mi lehet a probléma? Válaszotokat előre is köszönöm.
Szia! Csak találgatni lehet hibakód ismerete nélkül, de a pedálok kapcsolói (fék, kuplung,elektromos gázpedál) okozhatnak "Electronic Power Controll" jelzést. Talán a gázpedál potmétere ki van kopva.
Köszönöm a választ akkor keresek egy hibakód olvasót akkor okosabb leszek köszönöm még egyszer .
Üdv mindenkinek !
Golf 4 1.4 16V AXP motorkódú autóm van, hűlt motornál 4-5 óra állás után ,csak teker és nem indul csak második índitásra indul be ,melegen egyből indul ,sok minden lett már cserélve de a hiba még fent áll ,valakinek valami ötlete köszönöm.
Előjött egy hiba az EGR rendszerrel. Ezt az érzékelőt leszigetelték, helyét "levakolták". Szeretném műszakira vinni a hetekben az autót. Semmilyen más hiba nincs. Ha kitörlöm a hibát, kb úgy 30-50 kilométer után visszajön. Kevés kipufogógáz mennyiségre hivatkozva. Melyik vezetéket kellene testelni, vagy felhúzni tápfeszre, hogy ne jöjjön elő ez a hiba? (Golf 4 1.4 16V AXP)
A hozzászólás módosítva: Szept 29, 2015
|
Bejelentkezés
Hirdetés |