Fórum témák
» Több friss téma |
Lambda-szonda mind 2 ,szívósor tömítés ,hőgomba , benzin szivattyú+ szűrő, fojtószelep tísztítás utána beállitás ,
A lambdaszondának biztosan nincs köze a hibához. Hibakódot olvastatok-e? A hőgomba vezetékét és csatlakozóját vizsgálnám meg elsősorban. Aztán a fals levegő forrásokat a szívósor tömítés kivételével.
olvastunk 1 szer adta h gyenge a jel a kulcsnál azt megnézettem,aztán gép szerint nem annyi volt a hőfok mint óra szerint ,ezt háznál nézettem meg, VW szervizben is volt ott csináltak 1 frísítést ,de ott hibát már nem dobott ki,(fúrcsa) és a vezetéken meg a csatin mit nézessek meg ?
köszönöm az eddigi segítséged.
Hogy nincs-e szakadás, vagy rossz érintkezés, esetleg zárlat.
értem,üzemanyaggal kapcsolatban lehet valami? mikrókapcsoló az ajtóban jó ,ajtó nyitásra megy a szivattyú ,de viszont gyújtásra nem megy , szivattyú nyomás is jó nyomásmérővel is lett nézve ,most utólag 2 hétig volt szerelőnél és ugyan olyan ,főtengely jeladót mondta még,most cseréltem 1 hőgombát gyárit hoztam bele bontóból ,mert már 2 vettem boltba, 2 óra állás után nem indult ,vissza gyújtás második indításra pedig egyből indul,meleg motornál mindig indul de határ esett a tekerés
Sajnos így messziről nincs ötletem, látni kéne. Azt kellene megvizsgálni, hogy amikor nem indul benzin, vagy gyújtás nincs. Tehát hidegen az első indításnál kell vizsgálódni.
értem, most hogy reggelente hűvösebb az idő indul, ( érdekes nekem )fordulat is 1000 pár perc és 800 , viszont ha másodjára indult 1200 fordulat 2 percig és aztán esett vissza.
Kipucoltam az EGR szelepet, zsíroldóban állt két napig, patyolat lett. Visszakötöttem, de csak az elektronikát, mert ha le van húzva, check engine-> potméter állás túl magas hibával jelez. Kipufogócsonkot most nincs idő leszedni, azt is kipucolni. Így, hogy rajta van, így már csak egyetlen hibát ír a vag-com : vezetőoldali tükör fűtéssel van baj. Műszaki vizsgán nem megy át ha világít a motorhiba lámpa, le is fényképezik állítólag. A kérdésem az lenne hogy mikor fényképezik? Ha járó motornál akkor oké, mert akkor nem jelez a lámpa, viszont ha csak rá van adva a gyújtás akkor igen, de akkor az EPC is jelez. Valakinek valami ötlet?
Járó motornál fényképeznek. Ha csak a gyújtás van rajta akkor jeleznie is kell, így lehet ellenőrizni a visszajelző működését.
Köbö 1 hónapja olyat csinál a kocsi, hogy az akkumulátor jelző fel fel villan. Azóta néha töltöm az aksit. Volt olyan, hogy egész nap kint állt az autó és este mikor mentem éget az aksi jelző majd mikor eltűnt a világításom is erősebb lett. Az aksinak kuka?
Nekem volt. Telement a fesz szabályozó szénkefe háza porral szét kellett szedni kipucolni össze rakni aztán jobb lett. Utána kellett egy plusz földelő kábel a kasztni és a motor között azóta oké.
Az akku tetején található biztitáblában az első biztositék a generátoré. Szeret kontakthibát produkálni, érdemes ellenőrizni.
Üdv.
A problémám a következő! Csomagtartóban a világítás nem kapcsol fel csak ha valamelyik oldali ajtót kinyitom egyébként nem világít. Ötlete van valakinek mi lejet a baja? A másik, hogy kicseréltem a belső izzókat ledre és mindegyik világít halványan valószínűleg van valami szivárgó feszültség ami eléri a nyitó feszültséget nem tud rá valaki valami megoldást? Hátha valalki találkozott már vele és megoldotta. Központizár egységből jön ki a feszültség. Köszi!
Szervusztok.... használtan vásárolt Golf 4 (2003) 1.6 benzines autómban a mûszerfalon lévõ jobb index kontroll lámpája, illetve a rövid fény kontroll lámpája nem világít. A kinti lámpák mûködése az indexet is beleértve jól mûködnek. Kérdésem, hogy ez égõk kiégése okozhatja-e vagy nagyobb a baj?
Köszönöm elõre is a válaszokat!
Sziasztok4
golf-4 1.9 TDI 90 le 2001-es autó azt csinálja hogy indítás után hidegen csökken a fordulat,majd az elektronika húz rá gázt. Pár mp. múlva újra csökken a fordulat megint húz rá gázt. Ezt csinálja még be nem melegszik. Ha meleg akkor már csak azt csinálja hogy lassú gázadásnál ezerpárszáz as fordulatnál rángat a motor,mig tovább nem nyomom a gázt. Amikor hidegen ráhúz az elektronika,fekete füst jön a kipufogón,nem sok,egy kicsi. Először úgy kezdte hogy le is állt,ekkor ki lett cserélve a légtömegmérő,azóta csak sétál a fordulatszám hidegen. Ja és a fogyasztása is megnőtt egy picit,4.5-ről kb. 4.8-4.9-re. Találkozott már valaki hasonlóval?
Sziasztok! Ha valaki ért 1.9 TDi motorokhoz akkor az írjon már privátba!
Inkább írd le mi a gondod. Könnyebben lesz válasz és más is tanulhat belőle.
Az a problémám, hogy múlthéten a hűtő folyadék szint alacsony volt, öntöttem bele. Tegnap az olaj hűtő és az olajszűrő ház között észrevettem, hogy szivárog ki az olaj, ami október elején lett kicserélve jelenleg minimum szintet mutat. Már szerelőnél van az autó, de csak jövőhéten tud hozzá nyúlni, azt megállapította, hogy turbó nyomásom nincs és fehér füst jön a jól megszokott fekete helyett. Gondolom turbó off valakinek valami ötlet?
Ja igen ami kimaradt 1.9 TDi motorról beszélünk ami chippelve van, nyitott kipufogó rendszer és egr szelep kiiktatva
Az olaj szivárgást tömítetlenség okozhatja. Hogy minimumon van október elejei csere ellenére az olaj, az nem információ. Mert ha azóta áll a garázsban, akkor sok fogyott, de ha mentél vele 10000km-t akkor meg kevés. Turbónyomás hiánya nem jelenti feltétlen a turbó halálát. Lehet probléma a csöveivel, az intercoolerrel vagy a nyomásszabályozó rendszerrel is. Majd a szerelő látja mi a baj.
volt használva rendesen, meg bele nézegettem a motortérbe, feltűnt volna már akkor hamarabb a szivárgás. Persze lehet, hogy 2 külön dolog az egész. Jah még annyi, hogy ilyen érdekes ,,madár" hangot adott ki a turbó váltáskor.
Az is arra utal, hogy valahol lyukas a nyomó oldalon a cső, vagy laza egy bilincs. Valahol kiszuszog a rendszer.
A hozzászólás módosítva: Nov 26, 2015
Köszönöm a válaszokat, hétvégén szétkapjuk ha kell az egészet!
A generátorom ugye egy ideje rossz, nem tudom esetleg nem lehet, hogy az is ludas a hibákban? A hozzászólás módosítva: Jan 24, 2016
Annak a fentiekhez nem sok köze van.
Szerintem lyukas cső miatt nem fog fehéren füstölni. Lyukas csőtől terhelésen feketén kellene füstölnie.
A lyukas csövet a turbónyomás hiányára írtam.
Csak ha a turbónyomás hiánya, a furcsa hang és a fehéres füst együtt jött,
akkor az nem lyukas cső lesz.
Mivel én nem látom az autót, csak találgatni tudok, ahogy te is.
A hozzászólás módosítva: Nov 26, 2015
A furcsa hang így visszagondolva már megvolt egy ideje. A füst az az olaj égetés miatt van hiszen nem is gázolaj szag van hanem sima égetett olaj.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |