Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Golf IV elektronika
 
Témaindító: Tomszy, idő: Jún 28, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   21 / 48
(#) golf 4 válasza zolika60 hozzászólására (») Szept 29, 2015 /
 
Lambda-szonda mind 2 ,szívósor tömítés ,hőgomba , benzin szivattyú+ szűrő, fojtószelep tísztítás utána beállitás ,
(#) zolika60 válasza golf 4 hozzászólására (») Szept 30, 2015 /
 
A lambdaszondának biztosan nincs köze a hibához. Hibakódot olvastatok-e? A hőgomba vezetékét és csatlakozóját vizsgálnám meg elsősorban. Aztán a fals levegő forrásokat a szívósor tömítés kivételével.
(#) golf 4 válasza zolika60 hozzászólására (») Szept 30, 2015 /
 
olvastunk 1 szer adta h gyenge a jel a kulcsnál azt megnézettem,aztán gép szerint nem annyi volt a hőfok mint óra szerint ,ezt háznál nézettem meg, VW szervizben is volt ott csináltak 1 frísítést ,de ott hibát már nem dobott ki,(fúrcsa) és a vezetéken meg a csatin mit nézessek meg ?
köszönöm az eddigi segítséged.
(#) zolika60 válasza golf 4 hozzászólására (») Szept 30, 2015 /
 
Hogy nincs-e szakadás, vagy rossz érintkezés, esetleg zárlat.
(#) golf 4 válasza zolika60 hozzászólására (») Szept 30, 2015 /
 
értem,üzemanyaggal kapcsolatban lehet valami? mikrókapcsoló az ajtóban jó ,ajtó nyitásra megy a szivattyú ,de viszont gyújtásra nem megy , szivattyú nyomás is jó nyomásmérővel is lett nézve ,most utólag 2 hétig volt szerelőnél és ugyan olyan ,főtengely jeladót mondta még,most cseréltem 1 hőgombát gyárit hoztam bele bontóból ,mert már 2 vettem boltba, 2 óra állás után nem indult ,vissza gyújtás második indításra pedig egyből indul,meleg motornál mindig indul de határ esett a tekerés
(#) zolika60 válasza golf 4 hozzászólására (») Okt 1, 2015 /
 
Sajnos így messziről nincs ötletem, látni kéne. Azt kellene megvizsgálni, hogy amikor nem indul benzin, vagy gyújtás nincs. Tehát hidegen az első indításnál kell vizsgálódni.
(#) golf 4 válasza zolika60 hozzászólására (») Okt 3, 2015 /
 
értem, most hogy reggelente hűvösebb az idő indul, ( érdekes nekem )fordulat is 1000 pár perc és 800 , viszont ha másodjára indult 1200 fordulat 2 percig és aztán esett vissza.
(#) kala1982a hozzászólása Okt 20, 2015 /
 
Kipucoltam az EGR szelepet, zsíroldóban állt két napig, patyolat lett. Visszakötöttem, de csak az elektronikát, mert ha le van húzva, check engine-> potméter állás túl magas hibával jelez. Kipufogócsonkot most nincs idő leszedni, azt is kipucolni. Így, hogy rajta van, így már csak egyetlen hibát ír a vag-com : vezetőoldali tükör fűtéssel van baj. Műszaki vizsgán nem megy át ha világít a motorhiba lámpa, le is fényképezik állítólag. A kérdésem az lenne hogy mikor fényképezik? Ha járó motornál akkor oké, mert akkor nem jelez a lámpa, viszont ha csak rá van adva a gyújtás akkor igen, de akkor az EPC is jelez. Valakinek valami ötlet?
(#) zolika60 válasza kala1982a hozzászólására (») Okt 20, 2015 /
 
Járó motornál fényképeznek. Ha csak a gyújtás van rajta akkor jeleznie is kell, így lehet ellenőrizni a visszajelző működését.
(#) Benteng17 hozzászólása Okt 22, 2015 /
 
Köbö 1 hónapja olyat csinál a kocsi, hogy az akkumulátor jelző fel fel villan. Azóta néha töltöm az aksit. Volt olyan, hogy egész nap kint állt az autó és este mikor mentem éget az aksi jelző majd mikor eltűnt a világításom is erősebb lett. Az aksinak kuka?
(#) lanti válasza Benteng17 hozzászólására (») Okt 25, 2015 /
 
Nekem volt. Telement a fesz szabályozó szénkefe háza porral szét kellett szedni kipucolni össze rakni aztán jobb lett. Utána kellett egy plusz földelő kábel a kasztni és a motor között azóta oké.
(#) turbolader válasza Benteng17 hozzászólására (») Okt 26, 2015 /
 
Az akku tetején található biztitáblában az első biztositék a generátoré. Szeret kontakthibát produkálni, érdemes ellenőrizni.
(#) tarimate hozzászólása Nov 4, 2015 /
 
Üdv.
A problémám a következő!
Csomagtartóban a világítás nem kapcsol fel csak ha valamelyik oldali ajtót kinyitom egyébként nem világít. Ötlete van valakinek mi lejet a baja? A másik, hogy kicseréltem a belső izzókat ledre és mindegyik világít halványan valószínűleg van valami szivárgó feszültség ami eléri a nyitó feszültséget nem tud rá valaki valami megoldást? Hátha valalki találkozott már vele és megoldotta. Központizár egységből jön ki a feszültség.
Köszi!
(#) Orpheusz hozzászólása Nov 16, 2015 /
 
Szervusztok.... használtan vásárolt Golf 4 (2003) 1.6 benzines autómban a mûszerfalon lévõ jobb index kontroll lámpája, illetve a rövid fény kontroll lámpája nem világít. A kinti lámpák mûködése az indexet is beleértve jól mûködnek. Kérdésem, hogy ez égõk kiégése okozhatja-e vagy nagyobb a baj?
Köszönöm elõre is a válaszokat!
(#) stefi54 hozzászólása Nov 19, 2015 /
 
Sziasztok4
golf-4 1.9 TDI 90 le 2001-es autó azt csinálja hogy indítás után hidegen csökken a fordulat,majd az elektronika húz rá gázt. Pár mp. múlva újra csökken a fordulat megint húz rá gázt. Ezt csinálja még be nem melegszik.
Ha meleg akkor már csak azt csinálja hogy lassú gázadásnál ezerpárszáz as fordulatnál rángat a motor,mig tovább nem nyomom a gázt.
Amikor hidegen ráhúz az elektronika,fekete füst jön a kipufogón,nem sok,egy kicsi.
Először úgy kezdte hogy le is állt,ekkor ki lett cserélve a légtömegmérő,azóta csak sétál a fordulatszám hidegen.
Ja és a fogyasztása is megnőtt egy picit,4.5-ről kb. 4.8-4.9-re.
Találkozott már valaki hasonlóval?
(#) Benteng17 hozzászólása Nov 25, 2015 /
 
Sziasztok! Ha valaki ért 1.9 TDi motorokhoz akkor az írjon már privátba!
(#) zolika60 válasza Benteng17 hozzászólására (») Nov 25, 2015 /
 
Inkább írd le mi a gondod. Könnyebben lesz válasz és más is tanulhat belőle.
(#) Benteng17 hozzászólása Nov 25, 2015 /
 
Az a problémám, hogy múlthéten a hűtő folyadék szint alacsony volt, öntöttem bele. Tegnap az olaj hűtő és az olajszűrő ház között észrevettem, hogy szivárog ki az olaj, ami október elején lett kicserélve jelenleg minimum szintet mutat. Már szerelőnél van az autó, de csak jövőhéten tud hozzá nyúlni, azt megállapította, hogy turbó nyomásom nincs és fehér füst jön a jól megszokott fekete helyett. Gondolom turbó off valakinek valami ötlet?
(#) Benteng17 válasza Benteng17 hozzászólására (») Nov 25, 2015 /
 
Ja igen ami kimaradt 1.9 TDi motorról beszélünk ami chippelve van, nyitott kipufogó rendszer és egr szelep kiiktatva
(#) zolika60 válasza Benteng17 hozzászólására (») Nov 25, 2015 /
 
Az olaj szivárgást tömítetlenség okozhatja. Hogy minimumon van október elejei csere ellenére az olaj, az nem információ. Mert ha azóta áll a garázsban, akkor sok fogyott, de ha mentél vele 10000km-t akkor meg kevés. Turbónyomás hiánya nem jelenti feltétlen a turbó halálát. Lehet probléma a csöveivel, az intercoolerrel vagy a nyomásszabályozó rendszerrel is. Majd a szerelő látja mi a baj.
(#) Benteng17 válasza zolika60 hozzászólására (») Nov 25, 2015 /
 
volt használva rendesen, meg bele nézegettem a motortérbe, feltűnt volna már akkor hamarabb a szivárgás. Persze lehet, hogy 2 külön dolog az egész. Jah még annyi, hogy ilyen érdekes ,,madár" hangot adott ki a turbó váltáskor.
(#) zolika60 válasza Benteng17 hozzászólására (») Nov 26, 2015 /
 
Az is arra utal, hogy valahol lyukas a nyomó oldalon a cső, vagy laza egy bilincs. Valahol kiszuszog a rendszer.
A hozzászólás módosítva: Nov 26, 2015
(#) Benteng17 válasza zolika60 hozzászólására (») Nov 26, 2015 /
 
Köszönöm a válaszokat, hétvégén szétkapjuk ha kell az egészet!
A generátorom ugye egy ideje rossz, nem tudom esetleg nem lehet, hogy az is ludas a hibákban?
A hozzászólás módosítva: Jan 24, 2016
(#) zolika60 válasza Benteng17 hozzászólására (») Nov 26, 2015 /
 
Annak a fentiekhez nem sok köze van.
(#) mtomihun válasza zolika60 hozzászólására (») Nov 26, 2015 /
 
Szerintem lyukas cső miatt nem fog fehéren füstölni. Lyukas csőtől terhelésen feketén kellene füstölnie.
(#) zolika60 válasza mtomihun hozzászólására (») Nov 26, 2015 /
 
A lyukas csövet a turbónyomás hiányára írtam.
(#) mtomihun válasza zolika60 hozzászólására (») Nov 26, 2015 /
 
Csak ha a turbónyomás hiánya, a furcsa hang és a fehéres füst együtt jött,
akkor az nem lyukas cső lesz.
(#) zolika60 válasza mtomihun hozzászólására (») Nov 26, 2015 /
 
Mivel én nem látom az autót, csak találgatni tudok, ahogy te is.
A hozzászólás módosítva: Nov 26, 2015
(#) Benteng17 hozzászólása Nov 27, 2015 /
 
A furcsa hang így visszagondolva már megvolt egy ideje. A füst az az olaj égetés miatt van hiszen nem is gázolaj szag van hanem sima égetett olaj.
(#) akos_ hozzászólása Dec 5, 2015 /
 
Sziasztok!

Egy olyan problémám lenne, hogy a hátsó ablaktörlőm szaggatva működik. Plusz van olyan néha, hogy ha ráadom a gyújtást, akkor elkezd magától törölni, pedig be sincs kapcsolva. Ezek mi miatt lehetnek?
Következő: »»   21 / 48
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem