Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Erősítő mindig és mindig
Mielőtt kérdezel, a következő két dolgot ellenőrizd! I. A helyes tápfeszültségek megléte. II. A kimeneten van-e egyenfeszültség. Élesztés.
Lapozás: OK   1872 / 2500
(#) reloop válasza ticko hozzászólására (») Jún 24, 2016 /
 
Szia! Valószínűleg van egy leszakadt, vagy rosszul érintkező test vezetéked.
(#) ticko válasza reloop hozzászólására (») Jún 24, 2016 /
 
Szia! Köszönöm a választ, meg fogom nézni, még nem ástam magam bele a készülékbe. Megjegyzem, eléggé laikus vagyok, inkább csak kedvtelésből forrasztgatok. Esetleg puffer kondenzátor nem okozhat ilyen jelenséget? A nyugalmi áramot nem kellene utánaállítani?
Mondjuk abban viszont elkél majd a segítség! Egyébként a leírt jelenség mint a jobb, mint a bal csatornára jellemző.
(#) reloop válasza ticko hozzászólására (») Jún 24, 2016 /
 
A puffer is lehet és más is okozhatja. A tünetegyüttes szerinti legvalószínűbbet említettem az alapján amit az eddigi javításaim során tapasztaltam.
A végtranzisztor csere után természetesen ellenőrizni kell a nyugalmi áramot.
(#) ticko válasza reloop hozzászólására (») Jún 24, 2016 /
 
Tehát, ha kicserélem a puffert, azzal valójában nem rontok el semmit! Viszont semmilyen adatom nincs a nyugalmi áram értékéről, arra van e valamilyen konkrét javaslatod, hogy mekkora kéne, hogy legyen, mert mint mondtam lövésem sincs , hogy eredetileg mennyi volt.
(#) Buvarruha válasza ticko hozzászólására (») Jún 24, 2016 /
 
Mindkét oldalon cserélve lettek a tranzisztorok?
(#) ticko válasza Buvarruha hozzászólására (») Jún 24, 2016 /
 
Értesüléseim szerint igen, sőt említették még, hogy NE5532 is cserélve lett benne, azaz valamelyik helyettesítője.
(#) Gafly válasza ticko hozzászólására (») Jún 24, 2016 / 1
 
De miért akarsz mindenképpen kondenzátort cserélni?