Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóriasztó és központi zár
 
Témaindító: hzsolt77, idő: Jan 15, 2006
Témakörök:
Lapozás: OK   132 / 167
(#) belepes válasza Inhouse hozzászólására (») Júl 19, 2016 /
 
Nem is írtam, hogy leengedném. Hidd el pontosan úgy kötöttem mint a rajzon van mindent. Megint hangsúlyozom, hogy az ablakfelhúzás a távirányítóval történő lezárásra működik, villognak az indexek, az ajtó bezár ill kinyit, vijjog és villog ha meglököm az autót vagy kulccsal kinyitom. Tehát minden oké, egészen addig amíg - bárhová - rá nem kötöm a relét és/vagy a vezérlő szálat (gyári rajzon ez a fehér és a sárga szál).
De hagyjuk, nekiálltam inkább csinálni egy rendeset. Már tervezem a nyákot. Ez egy használhatatlan fos, senkinek nem ajánlom hogy megvegye - de ha még is kell valakinek, van 2db eladóm - de még a márkát is kerülni érdemes. Mint írtam a szakszervizének sincs róla fogalma hogy működik, hová kell kötni, de még hogy mit tud azt is akkor lapozgatta a füzetben mikor felhívtam.
Valahol fent van a link, de már annyi időt elbasztam ezzel a szarral, hogy többet egy percet sem akarok. De hidd el, eléggé egyértelműen le van írva a funkció magyarul és szlovákul.
Azért köszönöm mindenkinek.
(#) zoszka válasza belepes hozzászólására (») Júl 19, 2016 /
 
Ha a sárga szálon gyujtás levétele után is marad 2V-nál magasabb feszültség akkor nem fog visszanyitni a zár. Csak tipp, bekötve mérd meg.
(#) belepes válasza zoszka hozzászólására (») Júl 19, 2016 /
 
Mondom, az a baj, hogy ha a sárga szál is be van kötve - bárhová - akkor már távirányítóra sem húzza fel az ablakot, esetenként ugyan lezárja az ajtót fékre lépve, de ki soha nem nyitja ha kiveszem a kulcsot.
De amúgy kötöttem a gyújtáskapcsoló azon lábára is, ami a kulcs levétele után nem kap egyáltalán tápot, sőt azt is kipróbáltam, hogy gyújtást kikapcsoltam és a kábelt elvágtam. Szar a programja. De nem tudom mit vártam tőle. 8e az ára. Egy sima garázskapú távirányító nagykerben olyan 2e/db - itt 2 van benne -, tehát az már 4e, egy relé hozzá mondjuk 400, a kürt mondjuk 1000, a rezgés érzékelő legyen mondjuk 1000 és máris 6400-nál járunk, a maradék 1600-ból kellene kihozni a központot, kábelt, csomagolást, stb. Ami nem megy. Ebből is látszik hogy gagyi szar. Ezért nem tudja senki hogy kell bekötni, nem ismerik az autovillamosságisok sem, de még a saját szervize sem.
(#) belepes válasza zoszka hozzászólására (») Júl 19, 2016 /
 
Amúgy meg 5e körül van PC-ről programozható lakásriasztó, ami 12V-al megy. Ehhez kellően sok távirányító vehető, van hozzá akár 20e körül átjelző, ami telóra átjelez ha riasztás van, sőt akár telóról vezérelhető is (2 bemenete és 2 kimenete van az átjelzőnek és kártyafüggetlen). Már arra is gondoltam hogy azt veszek. Beállítható ott hogy pl x másodperc múlva magától beriasszon, de akár az is hogy mondjuk minden este 8-kor beriassza a kocsit. Bármilyen érzékelő ráköthető, akár külön aksiról is mehet, stb.
(#) 6 Imre 38 hozzászólása Júl 29, 2016 /
 
Sziasztok. Nemrég vetem egy 1999-es Fiat Ulysst benzin gázos, 2000 köbcentis. nem működött a központi zár, de annyira nem zavart. múltkor volt egy kis időm, gondoltam megnézem mi a hiba.
Le volt kötve róla az egyik csatlakozó, szerencsésen visszakötöttem, azóta a központi működik
de az autó nem indul.
SEGÍTSÉG!
Nincs semmi hibakód, nem tudjuk mi a probléma.
Ha valaki találkozott ilyen esettel. szeretném a segítségét kérni
előre is köszönöm.
(#) Inhouse válasza 6 Imre 38 hozzászólására (») Júl 29, 2016 / 1
 
Központi zár vezérlő nem szokott gyújtástiltást csinálni, az a riasztók dolga, lehet, hogy az volt? Ha újra lehúzod, ahogy volt, akkor indul? Nem történhetett a művelet közben, vagy következményeként egy zárlat és esetleg nincs gyújtás? Biztosítékokat nézted? Mi az, hogy nem indul? Műszerfalon világítanak a megszokott lámpák? Indítózik és nem indul be, vagy már az sincs? Próbáljátok már meg kedves segítségre szorulók a kérdés mellé pakolni az összes elérhető információt, mert ez nem jósda!
Nem lehetne erről valamit beletenni a felhasználási feltételekbe? Esetleg a friss kérdezőknek a kérdés feltevésekor figyelmeztetést kirakni? Meg ugye új topic nyitásakor is...
(#) 6 Imre 38 válasza Inhouse hozzászólására (») Aug 4, 2016 /
 
szia, köszönöm hogy, válaszoltál. az autón gyújtás van, az önindító hajtja a motort, de nem indul. A kesztyűtartó alatt van egy doboz, 2 csatlakozó van rajt, az volt lehúzva amelyik az ajtókból jövő kábeleket csatlakoztatja. Ha újra lehúzom sem indul a motor, a biztosítékok jók, számítógépre is rákötöttük de semmi hibát nem jelez. a műszerfalon világítanak a kijelzők. Az előző tulaj valószínűleg motorvezérlőt cserélt rajt.
(#) Inhouse válasza 6 Imre 38 hozzászólására (») Aug 5, 2016 /
 
Mit jelent pontosan a nem indul? Pörgeti kellő intenzitással, de nem kapja el? Ez esetben, akár az is lehet, hogy az üzemanyagszivattyú lett megszakítva.
Egy csatlakozó csatlakoztatása nem okozhat szakadást...
Munkálkodás közben az immo-t nem érte valami?
A hozzászólás módosítva: Aug 5, 2016
(#) 6 Imre 38 válasza Inhouse hozzászólására (») Aug 6, 2016 /
 
Szia, a motort pörgeti, de szikra sincs és a befecskendezők sem adnak üzemanyagot. gyanítom, hogy az a csatlakozó nem hiába volt lekötve. hol van ezen az autón az immó? Hogy lehet kideríteni, hogy az tiltott le? az üzemanyagszivattyút hallani gyujtás ráadásakor. 3 kulcsot kaptam, egyikben van a távirányító, egyik egy sima kulcs, és van egy más színű ami sehova sem jó, lehet, hogy nem is ehhez az autóhoz tartozik.
(#) Inhouse válasza 6 Imre 38 hozzászólására (») Aug 7, 2016 /
 
Az immo érzékelő tekercse a gyújtáskapcsoló köré van építve, hogy közel legyen a kulcsban elhelyezett kis chiphez. Egyik kulccsal sem indul?
Azzal, hogy visszaraktál egy csatlakozót, nem szakíthattál meg semmit. Valamint ha lehúzod, vissza kellene állnia az előző állapotnak. Ha nem, akkor esetleg kiment egy ehhez kapcsoló biztosíték. Vagy a munkálkodás közben valami más kontakt szűnt meg. Más tippem nincs.
(#) Balabmw válasza 6 Imre 38 hozzászólására (») Aug 8, 2016 /
 
Mit jelent, hogy "számítógépre is rákötöttük"?
A motorvezérlő és az immovezérlő hibatárolói ki lettek olvasva és nem árulkodnak semmiről?
A hozzászólás módosítva: Aug 8, 2016
(#) zaza99 hozzászólása Aug 11, 2016 /
 
Sziasztok!
Renault Twingomon /2000/ először a központizár nem működött majd hol elindult hol nem. A kulcsból kivettem a panelt és a gyújtáskapcsolón lévő érzékelőre szigetelve egy ideig indult is, de már nem.
Megtaláltam az immobilisert amiben el van égve egy alkatrész /ellenállás szerintem/. Rajzot valaki tudna hozzá linkelni vagy akinek ilyen van lefényképezné nekem?
Ezen kívül szerintem más baja is lesz ezért kérném segítségeteket.

Köszönöm.
(#) 6 Imre 38 válasza Balabmw hozzászólására (») Aug 13, 2016 /
 
Szia, próbáltunk hibakódot kiolvasni, de semmit hibát nem jelzett. Azóta a motorvezérlőt elméletileg újraprogramozták és kikapcsolták az immót, de most sem indul.
Nincs véletlenül valakinek egy kapcsolási rajza?
A kilométer számláló gyújtás ráadásakor elkezd visszaszámolni, és 0 két vonalnál megáll
(#) zoly15 hozzászólása Aug 14, 2016 /
 
Sziasztok!
Valaki épített már be/ látott/ javított/ bármilyen infó, Magicar 871A típusú, kétirányú távirányítós autóriasztót?
Milyen minőségű a termék, hibamentesen működik-e, megbízható-e?
Most nagyon rákattantam, a sok bóvli riasztó miatt, én is belefutottam egybe, aztán most megpróbálnám ezt, nem olcsó, de ha olyan jó mint a leírása akkor kell nekem
Előre is köszönöm a választ!
(#) zoszka válasza zoly15 hozzászólására (») Aug 14, 2016 /
 
Nekem kb 10 éve van egy 9000-em. Egyik autóból a másikba rakom. Sose volt vele bajom. Indítással se. Sem az autómata sem a sima váltós autóba, vagy diesel, vagy akár benzinesbe se.
A hozzászólás módosítva: Aug 14, 2016
(#) zoly15 válasza zoszka hozzászólására (») Aug 14, 2016 /
 
Köszi a választ! A távirányító mennyire eszi az elemet?
A leírásban ott van, hogy sebességben megakadájozza a motorindítást, honnan tudja, hogy üresben van-e??
Immobiliseres autóban hogyan indít távolról?
A hozzászólás módosítva: Aug 14, 2016
(#) zoszka válasza zoly15 hozzászólására (») Aug 14, 2016 /
 
A távirányító használatfüggő.
Az indítás megakadályozása... Szóval, ha nem biztonsági módban állítod le, vagy leállítás után változik az állapot (pl kinyitod az ajtót) akkor nem engedi indítani. Onnan tudja, hogy nincs sebességbe, hogy járó motorral szálsz ki, becsukod az ajtót, majd ő lezárja a kocsit és élesedik.
Kulcs... Lehet venni hozzá pár ezer Ft-ért egy ugynevezett bypass modult amibe belerakod az egyik kulcsod és jó mélyen eldugod a műszerfal mögé. Az fogja továbbítani az immo kódját. Én ezt használom normál indításra is az egyik segédkimenettel vezérelve. Épp ezért az indító kulcsomban nincs is immo és csak a segéd kimenet aktíválásával lehet indítani is. Tripla védelem.
A hozzászólás módosítva: Aug 14, 2016
(#) zoly15 válasza zoszka hozzászólására (») Aug 14, 2016 /
 
Köszönöm a választ!
Igazából (még most) nincs szükségem a távoli indításra, így azt nem kötném be.
(#) zoszka válasza zoly15 hozzászólására (») Aug 14, 2016 /
 
Be fogod kötni így is úgy is, mivel úgy vannak kialakítva a ki- és bemenetek. (15,30,51.. Stb)
A hozzászólás módosítva: Aug 14, 2016
(#) zoly15 válasza zoszka hozzászólására (») Aug 14, 2016 /
 
Tehát muszály bekötni, mert ott bontja az önindító behúzó tekercsét, vagy jó dolog és ki akarom majd próbálni?
A távirányító mennyire bírja a strapát?
(#) zoszka válasza zoly15 hozzászólására (») Aug 14, 2016 /
 
Én eddig 1x cseréltem rajta tokot. Jól bírja.
Attól függ hogy kötöd az indításvédelmet, max 1 szállal kell többet bekötnöd, na meg a bypass.
A hozzászólás módosítva: Aug 14, 2016
(#) zoly15 válasza zoszka hozzászólására (») Aug 14, 2016 /
 
A bypass modul nélkül is üzemel a riasztó rendszer, csak nem tud indítózni igaz?
Én mindég sebességben hagyom az autót, így nem lenne jó a távindítás, vagy csak később esetleg.
(#) zoszka válasza zoly15 hozzászólására (») Aug 14, 2016 /
 
Ne hagyd sebességben.. Kézifék. Ha nem jár a motor amikor kiszálsz, akkor úgyse engedi indítani, kivéve, ha aktíválod az autómata váltót. Ahhoz pedig el kell vágnod benne egy vezetéket, tehát csak butaság miatt lehet gondot okozni. A baypass nélkül is inditózik, legfeljebb nem indul, mert az csak a kulcsban lévő immót továbbitja.
A hozzászólás módosítva: Aug 14, 2016
(#) zoly15 válasza zoszka hozzászólására (») Aug 14, 2016 /
 
Köszi a válaszokat!
Ahogy olvasom, ez a riasztó rendszer nem tud távoli indítást csinálni, legalábbis a leírás alapján.
(#) zoszka válasza zoly15 hozzászólására (») Aug 14, 2016 /
 
Na igen az a 880AS
(#) zoly15 válasza zoszka hozzászólására (») Aug 14, 2016 /
 
Talán nem is baj hogy nem tudja, még el kell gondolkodnom, hogy kell-e nekem más vegyek olyat, vagy jó ez, bár a távindítás annyira nem izgat, később lehet bánni fogom...
(#) zoszka válasza zoly15 hozzászólására (») Aug 14, 2016 /
 
Nekem nagyon bejött.. Télen meleg, nyáron hideg autóba ülök be. És mivel épp diesel így télen se kell a motor bemelegedésére várnom, az ablakok is leolvadnak stb....
A hozzászólás módosítva: Aug 14, 2016
(#) zoly15 válasza zoszka hozzászólására (») Aug 14, 2016 /
 
Ha szabad megtudni, milyen autóban van most neked?
Mondjuk menő lehet, ha én még készülődöm az autó meg már melegszik a garázsban
Van egy Magicar 870AS típusú riasztó ,az csak 5E-el drágább és tudja a távindítást.
A hozzászólás módosítva: Aug 14, 2016
(#) zoszka válasza zoly15 hozzászólására (») Aug 14, 2016 /
 
Most Passat 1.9PDTDI automata. Előtte volt Octavia II-be, váltós, benzines, azelőtt Fabia-ba szintén benzines, váltós.
A 870AS ráadásul can-bus-os. Az összes érzékelés 2 szálon fut. (Ajtó, gyújtás, csomagtér, motortér, zárak) alig kell valamit bekötni.
A hozzászólás módosítva: Aug 14, 2016
(#) zoly15 válasza zoszka hozzászólására (») Aug 14, 2016 /
 
Én F Astra benzinbe tenném, mert már pórul jártam a bicskakulcsos riasztóval ,jó is votl vagy 3 hónapig, most már haldoklik....
Egyik kollégám mesélt erről a Magicar-ról, de neki ez csak álom marad...
Szerintem fel kellesz locsolni ha megmutatom neki a jövő héten
Következő: »»   132 / 167
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem