Fórum témák
» Több friss téma |
Milyen motoros?
Rotoros? Ha igen, akkor a hall elem, vagy a gyújtás modul környékén kéne keresgélni, esetleg gyújtótrafó, mert lehet épp menetzárlatos a trafó ,csak melegen üt át, és nincs szikra.
x10xe. B Corsában ezres más nem volt.
Ha nincs szikra, akkor főtengely jeladó, vezérműtengely jeladó vagy trafó lehet.
Korábban nem néztem a HSz-eket, így nem tudtam milyen motor.
A klasszikus 1.4 motorra gondoltam, esetleg GSI-re de akkor nincs rotor
Ellenörizd a részegységeket ahogyan mellékeltem.
Hol van a főtengely jeladó? Google-van néztem,de nem egyértelmű (nekem). Nem tudunk rámérni,nincs számítógépem ehhez. Link is jöhet. Ha jól tudom x10xe a motorkodja. 1.0 ecotec motoros. A vezérlőegység nem csinálhat ilyet? Köszi
Szia! Ott keresd ahol a fogaskoszorú vonala van a főtengelyen, ahol az önindító forgat. Ha még kétségeid volnának a meghibásodással kapcsolatban Bővebben: Link
Astra H Kürtprobléma!
Szokásos Astra H Kürtprobléma : Kürt jó--CIM Kormány modul kapcsolóó rossz---szervizárajánlat kb 90.000Ft !!! Kormánykapcsoló cserével! Van esetleg valami javitási lehetőség???-esetleg egyébb hibaforrás ?? Vagy valami kevésbé fájó javitási lehetőség? Másik kérdés : Bontóból, hasonló felszereltségü stb, autóból való való kapcsolócsere után simán müködik minden?? Vagy pl valami diaggal, pl Opcom-al mindenképp kell konfigurálni a csere után??? Köszi és üdv Lezli
Szerelőhöz vittük a corsát. Főtengely jeladó volt a hibás. Köszönöm a hozzászólásokat
Szia! Bővebben: LinkEzt olvasd el,talán segít.
A CIM tüskés csatlakozóit ólommenets forrasztóónnal meg kell forrasztani (újraforrasztani).
Szia! Ebben a leírásban is mintha erre utalnának csak nem írják le konkrétan a megoldást inkább a teljes csere javasolt. Olyat mégsem írhatnak, hogy ónozza fel az érintkezőket és szép napot.
Corsa megjavult....indultam volna a B-s vectrával (1998-as, 2000-es dízel,exotec motor), de miután beindult, le is állt. Kigyulladt a motorelektronika lámpa (továbbiakban MEL). Ha gyújtásra teszem,akkor elalszik a MEL, de amint indítok egyből kigyullad és vagy azonnal vagy egy kicsi járás után leállítja a motort. Kicsit fura szaga van a füstjének. Felfigyeltünk arra,hogy most nem csikorog az ékszíj. Eddig mindig hallottuk. Most nem. És a motorfordulatszámmérő sem működik. Amikor egy picit tovább járt a motorja és próbálta a párom kipörgetni,akkor kb. 1 mm-t kimozdult a mutató,de ez eddig nem így volt. Este én álltam be vele a garázsba. Reggel meg már ilyet csinált. Vannak ötletek? Csak hétvégén tudnak számítógépet rátenni.
Szerintem nincs töltésed és már merülőfélben van az akku.
Ha nem működik a fordulatszámmérő, akkor esetleg lehetne főtengely jeladó. Lehetne akár egy töltés hiányos merülő akku is, de akkor valószínű be sem bírná már tekerni. De egy hibakód olvasás többet mondana. Nem tudom dízelnél működik-e, de egy próbát megér megpróbálni kivillogtatni a hibát. Féket és gázt kell nyomni folyamatosan, majd gyújtást ráadni és a MIL lámpa elkezd villogni. 4 jegyű hibakódok vannak, egymás után villogja ki a számjegyeket kis szünettel. Pl 0123 hibakódot így. 10 villogás(ez a nulla), kis szünet, 1 villogás(ez az egy) és a többi értelem szerűen. Ha sikerül már közelebb kerülünk a hibához. Ha több hibakód van, egymás után picit hosszabb szünet után villogja a következőt.
Ez CIM "megvasalás" figura nem piskota..,mivel valamivel följebb , a hiba okaként "rázkodásból adódó" belső kontakhibákat-lazulásokat stb emlegetnek,talán megér egy kisérletet mindenképp, olvastam még hogy a hátso REC modul legalsó csatija is szeret kontaktos lenni.., megprobálom ezeket .., ha nem jön be akkor már kinéztem a kürtrelét a motortéri dobozban stb..., és nyomogomb valami elérhető helyre a müszerfalon.,ha jnormálisan elérhető akkor csak ezért nem buktatnak a müszaki vizsgán.
A vizsgabiztos a kórmányon fogja nyomni a kürtöt nem a beépített nyomógombot fogja keresni. A csatlakozók érintkezőit kellene feszesebbé tenni úgy, hogy a tűket, kissé szét kell hajlítani (előfeszíteni) egymáshoz képest és a csatlakozáskor egy "fogpiszkálóval" segíteni a pozicionálást a stekkerbe. Vékony gyorskötözővel pedig lehetne rögzíteni egymáshoz a stekkereket a vezetékek között átfogva. Egy próbát megér de ha ez nem hoz megoldást akkor a CIM-nek van baja.
Haverom vizsgabiztos..,töle van a "nem automatikusan" ,kötelező a buktatás , ha nyomogomb nem a kormány közepén található..,a többi javaslatot észben tartom majd.
Én eddigi életem során egyszer sem hallottam a kocsim kürtjének hangját a vizsgákon (~10 vizsga alkalom). Annál többször hallottam, hogy: "hát, nincsen E betű a lámpatestben" (nem láthatatlanul világító gagyi ledes "lekszus" lámpa volt), "nem gyári a kipufogó" (nem röfögős sport kipufogó volt), "repedt a szélvédő" (5 cm jobb sarokban megfúrva megragasztva), "nem látszik a km állás jelző" (egyik háttérvilágítás izzó kiégve)...stb. Futómű, fék, és egyéb olyan dolgok amiktől az autó veszélyes lehet mindíg jók voltak. De ezek a kis indokok kellettek a vizsgabiztos +5...10eFt kiegészítő keresetéhez. Ennyit a kürtkapcsoló és a műszaki vizsga kapcsolatáról.
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem. Egy Opel Astra F típúsú autóba szeretnék tolató kamerát szerelni. A kamerához a 12 V ot a tolató lámpáról venném, de a kijelzőnek honnan adjak 12 V ot? A kijelzőnek csak hátra menetben kellene bekapcsolnia. A kamerához és a kijelzőhöz is van vezeték nélküli jel átvivő.
Szia!
A bal első küszöb burkolat alatt a nagy csatiban megtalálod a tolató lámpa kábelét, onnan indul ki minden
Szívesen!
Sajna nincs időm megkeresni neked a vezeték színét, de ebben megtalálod, nem lesz egyszerű menet, de benne van tutira, pin kiosztással ,vezeték színnel. Még valami: A kameráról csinálhatnál nekem pár fotót, hová szereled be, a monitort hová teszed stb, érdekelne! Esetleg a kamera tipusa. A hozzászólás módosítva: Aug 13, 2016
Köszi.
A vaterán vettem ezt a csomagot. http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/autovillamossagi_alkatresz/tolatokamera/led_ejjellato_tolatokamera_tukor_18cm_monitor_2314976276.html A kamerát a rendszám fölé teszem. Típusát nem tudom. A kijelzőt a tükörre kell tenni. Majd ha kész lesz írok róla.
Megtaláltad a keresett kábelt a küszöbnél?
Az a vas semmire nem jó. Azt az opel azért találta ki, hogy legyen valamit, ami úgy néz ki, mintha javítaná a hibát. Ha nem, akkor meg felajánlanak egy CIM cserét.
A biztos megoldás a forrasztás. |
Bejelentkezés
Hirdetés |