Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » FIAT elektromos hiba
Témaindító: Peti.Janka, idő: Máj 11, 2007
Témakörök:
Pedig ott van a hozzászólásomban az ilyesmi felirat alatt. A gyútáselosztóban van egyébként. Merrefelé laksz?
Zolika60 még annyit kérdeznék hogy a szükséges tömítést hol tudom beszerezni?Mert néztem a bà.di meg az u.ix webshopjàt ott nem volt.Debreceni vagyok esetleg ha ismerős vagy itt és tudnàl ajànlani boltot megköszönném.Meg esetleg nagyjábóli àràt meg tudnàd írni???!!
Könyvet meg Dabóczi Lajos Fiat Uno pdf-ét tudtam letölteni.Esetleg màst tudsz e ajànlani ami részletesebb.
Ja nem vettem észre !Ez lenne az a csatlakozó?Amúgy Debreceni vagyok.
Na ezt talàltam ma.A gyujtàselosztón talàlható elektronikai modulból kijövő két vezeték külső szigetelése sérült.(1.kép)
A gyujtàselosztón talàlható vàkuumdoboz műanyag csöve repedezett(2.kép) Ez a gyujtàselosztón talàlható elektronikai modul(3.kép) Ezen kívül most màr hogy jobban utàna olvastam a dolgoknak értelmezni tudtam az előzőekben említett könyvet.Esetleg megadom az e-mail címem(jnelek@gmail.com) zolika60 és úgy el tudnàm neked küldeni.Azért te jobban értelmezed mint én.Szépen le van írva az elektronika. Ez a szigetelés sérülés okozhatja a motor problémáit?Most szigetelő szalaggal betekertem a két vezeték tövét nem tudom az segít e ???!!!Na mindegy.Várom a vàlaszt.
Szia! Nálam volt hasonló bibi, amikor vettük a suzukit. Ott a sebességmérőbe forrasztottak bele rendkívül szakszerűen valami bádogos pákával (van benne egy ezer lábú SMD IC, annak a lábai voltak KH-sak). Amióta rendberaktam nem csinálta.
Ezt a jeladót lehet cserélni?Nem tudom hogy amit belinkelt Zolika60 hogy megy bele a gyújtàselosztóba.Le kell venni a modult és úgy jön ki maga a jeladó?
Ha valaki tud Debrecenben egy megbízható,munkàjàra adó nem csak a pénzt felvevő autó elektronikai szerelőt és megadnà az elérhetőségét azt megköszönném.Tovàvbi szép napot!
Bocsánat, hogy csak most jártam erre. Szét kell szedni az elosztót és úgy lehet kicserélni. Lehet nem is maga a jeladó rossz, csak a vezetéke. A vákuum dob nem szakadt? Ha megszívod szájjal egy csövön keresztül mozdítja-e az alaplapot az elosztóban? Folyamatosan jön-e rajta keresztül a levegő, vagy csak amíg a membrán mozdul? Az email címem fent van az adatlapomon, arra elküldheted a leírást. Sajnos messze vagyunk egymástól, egyébként szívesen megnézném neked.
Szia! Ezt a jeladót nem fontos kiszedni de a csatlakkozója legyen nagyon tiszta a jó kontaktus érdekében, hogy a gyújtást a megfelelő pontban menjen végbe. A befecskendező és környéke, plusz a fojtószelepállás érzékelő és ezek tisztasága is nagyon fontos a megfelelő üzemállapot fenntartásához. Féktisztító sprével lehet jól letisztítani ezeket a részeket. A vákuumos résznek pedig nagyon tömörnek kell lennie, ahogy "Zolika60" is említi.
Sziasztok!
Fiat bravo2 digitklímával kapcsolatban szeretném a segítségeteket kérni! Álltalános típushibárol van szó. Vezető oldalon cserélni kellett a terelőmotorokat amik a lapátokat állítkák. Valamint a műanyag közbetéteket amik eltörtek. Rendben sikerült is,igaz kétszer bontottam ki hozzá a komplett műszerfalat. (Okosan van megoldva.) A problémám az hogy hiába csináltam meg a gyári szervízleírás szerinti kalibrációt ami beállítgatja a motorokat alaphelyzetbe és elméletileg átírja az epromot az új értékre,másnapra elfelejti. Mikor végez kiírja a jó kodokat a kijelzőn ami:00 00 00. Ez elméletileg azt jelenti hogy mindent rendben talált és elméletileg ilyenkor menti a jó beállítást. Aznap jól is működik,hűt fűt ahogy csak kell automata és manuál módban is,de reggelre mintha minden törlódne. Én egy elgyengült kondira gyanakszom a vezérlőpanelen,de ezt csak laikusként. Ha tudnátok segíteni nagyon megköszönném.....
Sziasztok, egy nagyon profán kérdésem lenne:
Hol van a Fiat Cinquecentóban(899 cm3-esben) a kürt - egészen pontosan? (Elromlott a duda és nem tudom cserélni, mert nem találom a telezsúfolt motortérben.) Előre is köszönöm az érdemi választ.
Szia! Igazából én se tudom megmondani neked hol van mert nem igazán ismerem azt a típust. De ha a biztosíték táblánál megnézed milyen színű vezeték van és azt követed a motor térbe nagy valószínűségél oda vezet a dudához. Bár az is lehet hogy csak a biztid ment ki.
Ha nem csal a szimatom és nem barkácsolták át, akkor az első lökhárító bal széle mögött.
Fiat Doblo Cargo 1.9JTD (2004) üzemanyag ellátási zavaraim vannak egy ideje. Ilyenkor a motor szimbólum folyamatosan világít a műszerfalon. A tankban lévő szívattyú jár, és egy idő után leáll, mintha feltöltötte volna a rendszert. Többszöri próbálgatás, 1-2 perc várakozás, újraindítás egyszer csak elindul. Üzemanyag szivattyut, gázolajszűrőt cseréltem. Aztán látszólag a hiba megoldódott...illetve mégsem. A hiba rendszertelenül elő-előjön, leginkább akkor, amikor kb.20% alatt van a gázolajszint. Tapasztalat? Mi okozhatja? Van-e valami nyomásszelep, stb..., vagy egyéb hiba okozhatja? A tankban a hiba idején, vagy velejárójaként, buborékoló hang hallatszik, ha leveszem a gyújtást,utána is még 5-10 másodpercig... Van úgy, hogy menet közben kigyullad a motorhiba jelzés, de mégsem áll le a motor, tudok egy ideig haladni, ha leállítom, el kell vele játszani egy ideig mire elindul. Ebben kérném valaki segítségét. Köszönöm.
A hozzászólás módosítva: Máj 21, 2017
Szaisztok az lenne a kérdésem hogy a féktartàlyt hogy lehet leszedni a főfékhengerről?Tartja valami csavar vagy valami?Én úgy gondolom nem.A vàlaszt előre is köszi
Az üzemanyag csöveid tisztáik? A bugyborékoló hang az szerintem biztos nem egészséges.
Sziasztok!
Fiat Seicento 2004 évjáratba nem megy az elektromos ablak, biztosítéknál nincs feszültség, rajz hiányában nem nagyon akarok "bóklászni" benne, esetleg tudna valaki segíteni benne? Esetleg egy bekötési rajzzal?
Hát bekötési rajzot momentán nem tudok neked prezentálni de szerintem szál szakadásod van vagy a sarunál nincs rendes kontakt. Mozgasd meg húzd le s sarut ragad vissza.
Szia,
sikerült megoldást találni az elektronikai hibára amit áprilisban írtál? nekem is ugyan ezt produkálja... Válaszodat előre is köszönöm!
Üdv! FIAT PUNTO 2, elektromos szervo Két hete megbolondult, hol működik, hol nem, indításonként ötletszerűen működik/beszarik. Nem a CITY funkció, a sima rásegítés adja meg magát, hogy erőből kelljen tekerni a kormányt. Ötletet, javaslatot, tanácsot, hibafelderítést köszönettel fogadok.
A villanymotor szénkeféit nézd meg.
Szervusz Tomek!
Sajnos ezidàig nem talàltam megoldàst.Most az elektronikai modullra vagy amit zolika60 mondott anno a jeladóra gondolok.Ha lesz pénzem azokat cserélem.Esetleg próbàld ezeket ha gondolod.Ha megpróbàlnàd írd màr meg az eredményt én is így teszek.Remélem segítettem. Üdv:Jani
Szia!
Vagy sima kontakthiba, vagy a két relé cseréje szokott megoldás lenni az ilyen tünetekre... A benne lévő relé típusa: siemens v23072 c1061-a308 Emlékeim szerint Lomexben találtam 2012-ben helyettesítőt fillérekért
Köszi, a relé gyengeségéről olvastam. Kontakthiba is lehet, a reggeli hűvösben nem jelentkezik.
A harmadik hibajelenség a nyomatékérzékelő lehet, mint olvastam. A salgótarjáni FIAT SZERVIZBEN minden diagnosztika nélkül ezt valószínűsítették, és mondtak hozzá egy 130 ezres árat. Ennyire hülyének még sehol nem néztek Egy alkatrész és kicserélése... Mindegy, erősíti a karomat, a kocsit meg úgyis cserélni akarom.
A kormányburkolatot bontsd le, majd a motor csatlakozóját lehúzod, megtisztítgatod, befújod kontaktsprével és mehet vissza. Esélyes, hogy megoldja a problémád.
Köszi. Egy hét múlva leszek ilyen helyzetben, hogy kipróbáljam. De tudósítani fogok a történtekről, mások okulására.
Szia.
Javítottunk ilyent, gyakori probléma. Volt egy a családban, s egyik barátomnak is, mindkettônél ugyanaz volt és sikerült is megjavítani. Szét kell szedni a motrot és a forrasztásokat kell újraforrasztani. A sok év használattól, hideg-meleg folyamatos változása miatt meggyengülnek és megrepednek a forrasztások. Ha az újraforrasztás nem segít, akkor van benne 2 rele, azokat kell cserélni, és ha ESP van az autóban, akkor visszaszerelés után újra kell kalibrálni a kormányt teszterrel, különben az autó furán fog viselkedni menet közben.
Tempomat. Aki jártas benne kérem segítsen néhány hasznos információval. Fiat Doblo Cargo 1.9JTD
2004. ilyen autóm van. Ebbe szeretnék tempomatot. Amit eddig tudok, hogy a motorvezérlő tudja , csak kar kell hozzá? ( Ez pár ezer a A.E.-n)Valaki szerelt már ilyen vagy hasonló FIAT-ba TM-t. Azt is olvastam, hogy a csatlakozó kimenetet meg kell hogy legyen a kormányoszlopon, ezt pontosabban hol keressem? Az információkat előre is köszönöm...
Köszönöm, tökéletes a diagnózis. Az egyik relé lábának a forrasztásánál látható is volt a kontakthiba, biztos ami biztos alapon a relét cseréltem (300 HUF:eek a másikat csak újraforrasztottam. Működik.
1. Szerintem az eredeti gyári relé lába túl rövid, alig nyúlik túl a nyák alsó síkján, kevés lehet a gyári forrasztás. Az új relé lábai hosszabbak, le is kellet belőle vágni, hogy ne súroljon a forgórésszel. Amúgy nem egyszerű a javítás, így elsőre vagy 3 óra. 2. A max 10e HUF anyag+munkadíj összevetve a diagnózis nélküli 130 ezer forintos hivatalos márkaszervíz árajánlatával összehasonlítva sok mindent elmond a hazai lenyúlási viszonyokról... |
Bejelentkezés
Hirdetés |