Fórum témák
» Több friss téma |
Nem tiltás mentes a CDI !
Olyan kell ami tiltás mentes, a gyárit nem tudod szétszedni épségben..ergó ecet!
Ismeri-e valaki a képeken látható gyújtáselektronikát? Nem a működése érdekel, azt tudom. Be is lehet szerezni a linken. ~2*3 cm. Gyújtás, egy vezetékes
Akárhogy forgattam a szavakat, se németül, se angolul nem találtam. Nem az ára zavar itthon, hanem az 1700.-Ft postaköltség. A hozzászólás módosítva: Okt 30, 2016
Sziasztok.
Valaki nem tudna segiteni,van egy 110 kinai quadom és mindent kicseréltem rajta tekercset,trafót,cdit és semmi szikrát nem ad.Ha valaki valami megoldást tudna előre is köszönöm.
Kill switch??
Azaz a leállító gomb és vezetéke renden van?
Na meg a biztonsági kapcsoló, amely borulás esetén leállítja a gyújtást.
Na olyannal én még kínain nem találkoztam! Persze ez nem kizáró ok...
sziasztok van egy minarelli 50es 2t cdi m következö a kérdésem motowell mafnet 4t be beépithetö lenne müködhet?
erröl lenne szó és amejik a kezemben van az lenne a csati amire rákellene kötözgetnem. valami ötlet esetleg vagy nem lessz jo igy? esetleg valakinek 4t cdi motowell magnethez ?köszönöm a segitséget A hozzászólás módosítva: Dec 31, 2016
Sziasztok,
Nemrég vettem egy hibás Honda NS125 F típusú motort (elvileg elromlott a cdi és a szerelőnél eltűnt) én már szereztem bele egy NSR125-ös cdi-t viszont így sem ad szikrát. Vezetékeket kimértem sehol nem találtam szakadást, A cdi töltőtekercsén kb 50-60 AC-t mértem ami szerintem kevés neki. Valaki tudna információval szolgálni hogy a töltőtekercsnek hány ohmosnak is kellene lennie, esetleg a picup tekercsének az ellenállása is érdekelne, hogy azt is kitudjam zárni mint hibalehetőséget, vagy más úton is belehet azonosítani a problémát? Előre is köszönöm a segítséget.
Sziasztok!
Van egy Zongshen 250 OHV típusú motor, aminek a CDI-jéhez a "Kill switch" lábához sikeresen +12V-ot adtunk, földelés helyett. A CDI-nek annyi, de kérdezném, hogy szerintetek más elektromos alkatrész is tönkre mehetett-e? (Gyújtótrafó, gyújtótekercs, feszültségszabályzó, vagy ami a "pulzáló" jelet adja stb..) Másik fontos kérdés, hogy egy ilyen CDI beszerzésekor kell-e figyelni arra hogy hány ccm a motor? Pl egy 250eshez jó-e a 125-ösé? (Persze mindkettő 4 üteműhöz való CDI.) Vagy hogy miben térnek el ezek a CDI-k, mire kell figyelni? Az oké hogy a csatlakozó, meg hogy 4T-hez legyen. Én pl találtam egy kínai "univerzális" 4T CDI-t ami külsőre ugyanaz mint a halott. (A Zongshen is kínai.) Előre is köszönöm a válaszokat!
Sziasztok! Lenne egy olyan gondom hogy a robogóm nem indul hidegen. Egy Kymco agility 50 4T ről van szó. Amiket meg csináltam illetve próbáltam: gyertya, automataszívató új, karbi ki pucolva. Amikor nagy nehezen sikerül elinidítani akkor viszont megy rendesen nem rángat nem füstöl és melegen könnyen indul. Amire kíváncsi lennék hogy a CDI egység, vagy a gyujtás valamelyik része csinál-e ilyent?
Szia.
Mivel hidegen nem indul,akkor az több állásidőt jelent nyilván a két berugás között. Ez a motor akkor sem indul,ha magas a benzinszint,vagy tulfolyik.Tehát azt javasolnám,hogy a porlasztót vedd ki,tégy rá benzinbevezetésre egy 2 méteres benzincsövet függőlegesre állitva és azt töltsd fel benzinnel.Ha megtartja a szintet ,akkor a tüszelep jó-ha nem akkor a saját tüszelep kis kupjával be kell csiszolni-műszerészfogóval meg lehet fogni a tüszelep végét.De ellenőrizni kell ezzel párhuzamosan az automata benzincsapot is,hogy zár-e. Egyelőre ennyi.
A gondom a következő lenne van 2 db am6 blokkom egy ducati energia gyújtásos és egy kínai meg oldható valahogy hogy a kínai gyújtás passzoljon a ducati cdi hez
Szia. Ha majd megtanulsz köszönni, és helyesen írni, talán fogsz választ kapni. Így nem.
Tiszteletem. A probléma a következő amivel hozzátok fordulok: malaguti f12 nyolc tekercses gyújtás alaplap,három vezeték kivezetéssel, aminek nem találom a helyes bekötését. Az alaplap újra lett kábelezve, van egy fekete-lila,egy sárga ,egy barna bekötés, ami a motor kábel kötegébe megy.Ha ősszekötöm a gyújtás tekercs kábelt a fekete-lilával, a barnát a jeladóval akkor rendesen pörög a motor , ha alapjáraton rákötöm a villágitás tekercset a sárga vezetékre akkor annyira leesik a fordulat hogy láll a motor hiába emelem az alapjáratot akkor is. Válaszatokat előre is köszönöm
Bocsáss meg , bár nekem nem f12 van,de én megpróbálnám a fesszabályzót lehuzni,és ugy megpróbálni csak-kis időre alapfordulaton hogy ki ne vágja az égőket.Ha ugy sem jó,akkor megmérném hogy nincs e valahol a vezetékkötegben zárlat,kizárásos alapon tól-ig darabonként.
Van egy Honda Lead tönkrement a CDI vetem hozzá egyet össze szereltem. Próbáltam indítani de makacs volt nem indult. Kiszereltem a gyertyát úgy próbáltam önindítóval forgatni meglepődtem amit láttam ugyanis az első fordulatnál adott egy szikrát és ezzel be is fejezte. Most az új CDI nem hozzá való vagy más probléma is lehet a gyújtó rendszerrel. Kérem ha valakinek van ötlete segítsen.
Sziasztok! Olyan problémám van, hogy hoztak hozzám egy kínai noname 2ütemű robogót azzal a hibával, hogy új a karbi, új a cdi, új a gyújtótrafó, mégsem pörög ki. Pöccre indul hidegen-melegen, de forogni azt nem hajlandó. Ha az ember húzza neki a gázt, és eléri azt a bizonyos fordulatot, akkor a motorból detonációs égésre emlékeztető hangok jönnek, gondoltam túl nagy az előgyújtás. Rátettem a stroboszkópot, és olyat láttam, mint még soha: a lendkerék külsején lévő "hosszúkás dudor" amikor odaér a jeladóhoz, akkor is van szikra, és amikor a dudor vége elhagyja a jeladót, akkor is, tehát a két említett pozícióban állónak látszik a lendkerék. A gond az, hogy az lenne a "jó" szikra, amikor elhagyja a dudor a jeladót, akkor van kb. 2mm előgyújtása, viszont azon a bizonyos fordulatszámon, ahol elkezd "csörögni" a motor a CDI "figyelmen kívül hagyja" azt, amikor elhagyja a dudor a jeladót, és csak akkor ad szikrát, amikor odaér a dudor a jeladóhoz, ez viszont akkor van, amikor a dugattyú éppen csak elindul felfelé alsó holtpontból, a próbálkozások alatt volt olyan, hogy az egyik korai szikra hatására elindult hátrafelé a motor. Találkozott már valaki ilyen hibával? Én arra tudok gondolni, hogy esetleg 4 ütemű lehet a CDI, mert azoknál van egy "felesleges" szikra, de nem tudok semmit a CDI-ről azon kívül, hogy egy fekete doboz feliratok nélkül, amin van egy 2 pólusú és egy 4 pólusú csatlakozó.
Szia! Ezek között biztosan találsz megfelelő rajzot, bekötést ahhoz a motorhoz. Talán az eredeti CDI-ben benne van a gyújtástiltás ami nem teszi lehetővé a nagyobb sebességgel való közlekedést. Vagy csinálni kell egy másik elektronikát, vagy venni egy olyat amiben nincs ilyen korlátozás elektronikusan.
Szia! Nem a fordulatszámtiltás a ludas, mert olyan kicsi fordulaton csinálja a leírt jelenséget, hogy még a röpsúly sem kezdi vinni a kereket. A gond az, hogy egy fordulat alatt kétszer ad szikrát, és sajnos az első szikrát nagyon rossz helyen adja.
De, hogy a gazdija nem árulta el, hogy ami most benne van az talán 4T-hez való és nem 2T-hez. Az sajnos így küllemileg nem igen található ki csak úgy ahogyan most ránéztél a stroboszkóppal. Némelyik eladónak mindegy, hogy mit ad el csak elvigye a vevő, de vissza már nem veszi, mert már be volt építve és az abból adódó meghibásodást nem vállalják be ha másnak kell majd eladni a már megreklamált árut. Bővebben: Link
A hozzászólás módosítva: Jún 17, 2017
... majd nézd már meg, hogy milyen jellel van indítva AC vagy DC-t kap?
Ac-t kap, direktbe bemegy az induktív jeladó mindkét vezetéke a CDI-be. Az előbb kínomban már azt próbáltam ki, hogy levettem a lendkereket, kivettem a főtengelyből az éket, és úgy tettem fel a lendkereket a főtengelyre, hogy a gyári helyzethez képest egy "dudornyit" késik a lendkerék, tehát így az első szikra van jó helyen, a második valahol a terjeazkedési ütem vége felé van, így tökéletesen kipörög, a fordulatszámmérő szerint simán beleforog a 10000-be is, és fülre is valahol akörül foroghat. Ami érdekes, az az, hogy olyan 4000-es fordulat körül már csak egy szikra van, a második elmarad, és így eltolt lendkerékkel a megmaradó első szikra jó helyen keletkezik, kb. 8 fok előgyújtással. Ha az eredeti állásban van a lendkerék, akkor ahogy eléri ezt a 4000 körüli fordulatot, szintén eltűnik a második szikra, marad az első, de az kb. 45 fok előgyújtással.
Szia . Az egy előgyújtás szabályzós 4T CDI, ami szerintem tévedésből felkerült arra kétütemű motorra. ki kell cserélni és minden probléma megszűnik.
Én is erre gyanítok, de a tulaj és a boltos, akinél vette a CDI-t, állítják, hogy ez egy univerzális kínai 2 ütemű CDI, de konkrétan behatárolhatatlan, mert se egy jel, vagy felirat nincsen rajta, szóval tudja a fene, hogy mi van benne... Kerítek valahonnan egy tutira 2 ütemű CDI-t, és megpróbálom azzal.
Építeni is lehetne, de venni már mostanában olcsóbb. Ide jutottunk
Üdvözlet !
Suzuki lets( kétütemű ) 50km/h nál tilt az elektronika. Venni nem nagyon lehet hozzá tiltásmentest. Vettem utángyártottat amivel felment ugyan 60 km/h fölé de csak nyögvenyelősen mert túl nagy volt az előgyújtása. Állítani pedig nem lehet. Nincs valami ötletetek ? Köszi
Én az ebay-től vettem nyitott elektrónikátt.
Csinálj egyet!
Csináljak....
Még ha lenne valami rajz hozzá...
A Keeway-em ezt szintén ezt csinálja új kora óta. kb. 20 óra állás után nehezen indul hidegen. 2 évemben telt mire rájöttem hogy miként tudom elindítani egy rúgással akár -10 fokban is.
kb. 10-szer átforgatom a dugattyút lassan a berúgókarral. Utána ráadom a gyújtást és első rúgásra indul. Fél évenként elviszem szervizbe átnézetni. Azt a választ kaptam hogy elpárolog a benzin a porlasztóból. |
Bejelentkezés
Hirdetés |