Fórum témák
» Több friss téma |
Helyzetjelzőn is. A ködlámpa lényege az lenne, hogy lentebb világítja meg az utat, mint a tompított. Ha tompítottal együtt használod, semmit nem ér, a tompitott fényét visszaveri a köd, "elvakít".
Tehát akkor helyzetjelzőnél nem tudom bekapcsolni?
Akkor melyik szálra kössem? a "gixer" hogy ezt az autót nem gyártották MO-n ködlámpával, Németeknél meg Briteknél ...FR. -ben van olyan ami ködlámpás így kapcsolási rajzom sincs hozzá.
Sziasztok!
Ha jól tudom akkor a KRESZ úgy írja elő, hogy a ködlámpa CSAK a tompított fénnyel mehet együtt. Ésszerű lenne a helyzetfénnyel de sajnos az előírás más. Üdv: Gábor
Gyári megoldásokban is helyzetjelzönél felkapcsolható.
Szia!
Elnézésedet kérem igazad van. Utánanéztem és találtam egy régi rendeletet de szerintem azóta nem módosították. Üdv: Gábor
Sziasztok!
Egy 2003-s évjáratú Swift ablakemelőjét javítottam. A jobb első ablak feltekerésénél megállt a kerettől kb. 10 cm-re. Ezt követően már a bal oldali elsőt sem lehetett tekerni. A hátsók régóta nem működnek, nincs is használva. A cél az volt, hogy minimalista módon a bal- illetve a jobb első ablak üzemeljen. Akkumulátorról direktben mind a két oldal szépen működött (tempósan tekert). Az elektromos ajtózárat baloldalon kikötöttem. A bal hátsónál mindent (zárlatra gyanakodva). Bal első kábelköteget (ami a vezérlő panelre megy) kiszedtem és a panellal együtt kimértem nem találtam hibát. A jobb oldalon nem iktattam ki semmit. Leszedett kárpittal vidáman működött mind a két első ablakemelő. Kárpit fel próba a jobb oldali ablak mint a csiga úgy ment fel, bimetál kiold mozgás nulla. A jobb oldali ablak mint a csiga úgy ment fel. A bimetált az esetleges túlterhelés miatt nem akartam kiiktatni. Már kezdek mechanikus hibára gyanakodni. Megköszönném ha tudnátok segíteni. Üdv palp
Üdv.! Mindenkinek
2001 évjáratú Suzuki Swifttel rendelkezem, melyhez a mai napon hozzájutottam egy eredeti japán digitális órához. Azonban valaki nem szakszerűen a csatlakozó kábel széthúzásával szerelte azt ki a régi autóból, hanem barbár módon csak úgy simán levágta, így az órából négy sima vezeték lóg ki, melyeket nem tudom, hogy hova is kellene bekötni. Átolvasva a topikot pontos leírást nem találtam (lehet, hogy átsiklott felette a vén fejem), csak annyit, hogy talán van csatlakozó az óra részére valahol a rádió mögötti részen. Kérdéseim közül az első az lenne, hogy abban a csatlakozóban- ami állítólag van - megegyeznek-e a vezetékek színei az órából kilógó vezetékek színeivel? Második kérdésem az lenne, hogy - ha nincs csatlakozó kialakítva, illetve a színek nem egyeznek meg - a kilógó vezetékeket hova is kellene kötni? A kilógó vezetékek színjelölései (Zárójelben az óra kisebbik NYÁK lapján lévő csatlakozóknál lévő jelzés - mellékelt képen látszanak - , nem-e másképpen dugdosta fel valaki, mint ahogy az eredetileg való) : Piros, narancs csíkkal ( LAMP); Fekete (EARTH); Fehér (B); Fehér fekete csíkkal (ACC). Mind a négy vezetéken látszanak ezüst pöttyök. Eddig sikerült a normálisnak tűnő működést kisakkoznom, de a piros - narancs csíkos vezeték működésére/rendeltetésére a fentik szerinti vezetékelrendezés mellett nem sikerült rájönnöm . Kérlek benneteket, hogy segítsetek egy elektromosságban, gépjármű elektronikában meg még annyira sem nem túl jártas vénembernek. (Nekem a kapcsolási rajzok nagyon kínainak látszanak ) Segedelmeteket előre is köszönöm. A hozzászólás módosítva: Szept 19, 2017
Szerintem a kiosztás a következő lehet rajz szerint:
Fekete Test PIROS/NARANCS lámpa / ha felkapcsolod a lámpát tompítja az óra fényerejét/ Fehér direkt 12V /ez tartja a memóriáját az órának/ Fehér/ fekete Kapcsolt 12V ennek bekapcsolt állapotánál van kijelzése az órának Lehet hogy a két utolsó tétél fel van cserélve általam,de hiba nem lesz belőle Legegyszerűbben ezeket a vezetékeket a rádió üregben találod meg aztán színre színt,és működnie kell ha az óra egyébként működő képes Suzukisok tartsunk össze! Nekem is az van csak az 2006-os
Sziasztok!
Létezik halkabb, vagy egyenesen hangtalan (ezt díjaznám leginkább) index relé suzukiba? Egy 2003-as swift sedan a leendő beavatkozás alanya. Sajnos nem tudom megszokni ezt a hangos kattogást, általában érzéketlen vagyok a hangokra, de ennek a relének a kattogására pont nem. Lassan az őrületbe kerget. Kérlek adjatok tanácsot, mire lehetne kicserélni?
Köszönöm az értékes segedelmet. SIKERÜLT! és Működik.
Szia, Mentem már akkora ködben, hogy a tompítottat is le kellett kapcsolni, mert már az is vakított, nem láttam, csak a fehér foltot.
Örülök,hogy elindult.Használd sokáig egészséggel!!
Sziasztok! Gyújtás kapcsolót kellene cserélnem egy 2000-es évjáratú Swiftben! Az immot kitudom iktatni? Vagy , hogy megy feldobom az új kapcsolót és úgy is indulnia kell az autónak? Vagy be kell, hogy tanítsuk hozzá az új kulcsot?
Hali karaty! Olvasom a linkben szereplő Suzuki könyvet,nagyon sok azonosság van az én 2002-es Vagon r+ automata váltós működésével. Nincs meg esetleg neked? Üdv Pali.
Cseréljünk autót nekem pont az a bajom, hogy iszonyat halk, többször maradt kint az index (lágy körforgalomból ki), ami nagyon veszélyes. Nálam a motortérben van a relé (meg minden). Már szétbarmoltuk a kormányt, van két GND jelem, mikor melyik megy, most tehetek be csipogót vagy egy hangos dummy-relét. Bár nem jó, mert nem impulzus jel van nekem, csak GND.
Neked köszönöm, hogy felhívtad a figyelmemet karaty posztjára, neki pedig a linket. Nekem igaz 2001-s évjárat van, de ez a gépkönyv részemre is nagy segítség.
KÖSZÖNÖM!
Sziasztok!
Van egy Suzuki Swiftem, 1.3-as GS típus, 2001-es gyártású. Tönkrement rajta a kormánykapcsoló átvezető szalagkábele, cserélve lett használtra szerelő által, de pár nap múlva egy éles kanyar után kigyúlladt az airbag lámpa. Egy másik, immár autóvillamossági szerelő átnézte, újra cserélte a szalagkábelt, kimérte, szakadást nem talált. Hibának az olvasón azt írja ki, hogy "22 hibakód - vezető imi ellenállás magas". A szerelő szerint amikor a szalagkábel a fordulásnál szétment, valszeg kicsinálta a vezérlő elektronikát de hogy az sokba kerül és ideje sincs cserélni... Gondoltam, hogy megnézem milyen típus van benne pontosan, keresek a neten megfelelőt (kb. 5-10e Ft körül már sok van) majd kicserélem magam. Viszont a problémám, hogy nem találom Tudja valaki, hogy hova dughatták a japánok?? Már leszedtem a kormány körüli borítást, a műszerfal alját, de sehol semmi...
Kerested már a kézi fék karjánál? Az újaknál legalább is ott van. Egy kis fekete doboz amivel csak óvatosan!! Legjobb ha lekötöd az akksit és vársz pár percet milőtt neki kezdesz.
Még nem kerestem meg hol van az enyém, de a gyanú felmerült nálam, hogy esetleg valami zümmer adja a hangot. Ha bármit sikerül kideríteni megírom.
Sziasztok!
Egy suzuki swiftben a kormány kapcsolón meghalt a lámpa kapcsoló. Kiraknám egy külön kapcsolóra. Nem tudjátok melyik vezeték az a csatlakozóban ami ezt viszi?
Szia! Például ITT is találsz segítséget ha így akarod megoldani a problémát.
Sziasztok! Régi Swift-ben (1999) hol van a hangjelző, ami nyitott ajtónál jelez, ha benn a kulcs? ill. a belső világítás kapcsolóvezetékén, ami az ajtóktól megy a lámpához lehet valami csatlakozó, kötés, ha igen, hol? Valaki nézte már? A világítás nem működik ajtónyitásra, csak direktre kapcsolva. A síp sem szól sosem.
Szia!
Első körben az ajtó kapcsolót nézd meg, inkább az szokott beázni. Ha sérült a gumiborítás még esélyesebb a dolog. Üdv: Gábor
Nem az enyém az autó, egyik barátomé, de az ajtókapcsolókat már nézte. A kapcsolókat kivette, a vezetéket direkt a testre kötve sem világít a lámpa, egyik ajtónál sem.
Szia!
A rajz remélem segít... Üdv: Gábor |
Bejelentkezés
Hirdetés |