Fórum témák
» Több friss téma |
Idézet: A hőmérséklet szenzor csak a kijelzőre megy. „Ez kihat az ecu-ra mármint ehez a hibás értékhez igazítja a motor működését?”
Ez már meglett időközben. Azért kösz.
Sziasztok!
Új vagyok még itt keresgéltem, de még nem találtam a problémámhoz hasonló beírást... A gondom: Astra g '98 1,7 TD. Néha elmegy a szervóm és ez eddig csak kb egy"biztosra" vehető időszakra határolható be, amikor megtörténik: a hőmérséklet +15C környékétől felfelé...Télen nincs gondom vele. Van hogy hidegen már nincs, van hogy autópályán megy el, van mikor parkolásnál. Tehát nagyon változó. Van mikor egy ideig semmi gond. Generátor új, akksi jó állapotú. Semmi visszajelzés nincs ilyenkor a műszerfalon. digis kijelző alapján(szivargyújtóra rakva) nincs nagy eltérés a feszben, mikor van ill. nincs szervóm. Egyébb ötlet? Elektronikát nem szeretnék cseréltetni...az sokban van sajnos...
Szia! Az szervó tartályában az olaj minősége és annak szintje rendben van? Mi lesz ha mégis az elektronikának lesz hibája? A hibatárolót nem ártana kiolvasni, hátha van benne tárolt hiba a szervóról.
Ha hibakód lenne az ECU-ban, akkor a motorhibakód visszajelző ikon világítana folyamatosan a műszerfalon. Elektronika alatt mit értetek?
Nincs visszajelzés erről..mivel ez még olyan opel astra g.
Olaj csöpögés tudtommal nincs, mostanában nem néztem az olajszintet... Elektronika alatt én azt értem, hogy van egy panel, ami által irányítva van a szervo elektronika.
Nem értem azt a részt, hogy "ez még nem olyan astra g". Többféle motorvezérlővel gyártották, de a hibakódok egységesek, nem?
Kapcsolási rajz alapján a motorban van az elektronika. A motor a tartály alatt van. Ha szükséged van rá, kérlek írj rám és küldök ábrát az elhelyezkedéséről. A motornak van egy DIAG kivezetése, gondolom diagnosztikai eszköz számára. Tech2-vel vagy opcom-al lett nézve?
Sziasztok!
A következő kérdéssel fordulok hozzátok: Opel Astra F TD autómon kellene kicserélni a hűtőventilátor ellenállását (az 1. fokozat nem működik), viszont azt sajnos nem tudjuk, hogy ez pontosan hol található. Valaki tudna nekem ebben segíteni?
Hello! Feltételezem, hogy a fűtő/szellőző ventilátorról van szó, nem a hűtőről. Pld..
Ha jól emlékszem, a ventilátor alatt van - egy kis lyukacsos fém kalitkában.
Ha az egyik fokozata nem működik, feltehetően letörött az ellenállás lába. Olyankor többnyire nem épp kötelező kicserélni, mert simán vissza lehet cínezni, avagy mechanikusan rögzíteni (pl. egy csavaros csokival). A kérdés alapján én inkább a nagy (motort hűtő) ventilátorra gondolok. A fűtő/szellőző ventilátor ellenállása egy kissé bonyolultabb helyen van, de ahhoz minimum ki kell szerelni a szellőztető motort ... /na meg előtte a kesztyűtartót, stb../ A hozzászólás módosítva: Máj 14, 2018
Köszi a választ, igen a motort hűtő ventilátorról van szó. Továbbítom az infót a család férfi tagjainak, én sajnos nem értek annyira a kocsikhoz.
Valami folyton kicsapja a vizet a kiegyenlítő tartályból, nézegettük mitől lehet, így tűnt fel, hogy a ventilátor nem kapcsol be 98 foknál. Tettünk bele egy kapcsolót, ami 2-es fokozaton működteti a ventilátort, de hiába kapcsolom be manuálisan, még mielőtt eléri a víz a 90 fokot, ilyen alacsony hőmérsékleten is kimegy a víz. Sapkát is lecseréltük, hátha az ereszt. Azt mondják kizárásos alapon ez csak hengerfej tömítés miatt lehet...
Rossz hengerfej tömítés miatt viszont folyton vizes lenne a motorban az olaj!
Én elsőre talán a ventilátor motor előtét-ellenállásait nézegetném, melyikük nem érintkezik rendesen. https://www.kepfeltolto.com/kep/ventilator-szabalyzoja Bővebben: Link A hozzászólás módosítva: Máj 18, 2018
Ha kinyomja a vizet akkor valami nem klappol. Túlnyomás jön létre. Ezt okozhatja a hengerfej repedése ami néha meleg motornál jelentkezik mikor kitágul a repedés. Az is lehet hogy a leömlő környékén repedt és így nincs habos olaj. Kipufogó gázt nyom a hűtő körbe. Szerelő kell neki mindenféle képen.
Tisztelt Fórumozók! A segítségeteket szeretném kérni. Opel Astra F-ben gyári központi zárhoz hogyan tudok beszerelni és milyen központi zár távirányítós vezérlőt érdemes vásárolni? Az érdekelne, hogy a lehető legkisebb szereléssel a gyári, kulcsos-záras nyitási módszert távirányítósra tudjam változtatni az eredeti alkatrészek megtartásával. Számos távirányítós központi zár egységet kínálnak nem túl magas áron, de vajon ez csatlakoztatható a gyári vezérlőjéhez vagy annak teljes kiváltására való, a gyárit ki kell venni belőle és annak helyére kerül? Köszönöm szépen a válaszotokat!
sziasztok, (z19dt) egy érdekes problémám van a kocsi olykor olykor nagyon nehezen indul 5-10 indítás igazából semmihez nem köthető csak ha olyan hangulata van(ami elég gyakori), viszont ha lehúzom a vízhőfok jeladót akkor pöccre indul bármikor, 3 napig így jártam vele jeladó cserélve de a hiba ugyan az, nem tudjátok indításkor pontosan milyen szenzorokat néz a vezérlő? -előre is köszönöm a válaszokat
Szia! Nem szívósor problémád van véletlenül? Bővebben: Link
szia a z19dt-n nincs a szívósoron szelep az a z19dth-n van. De köszi a tippet!!!
Mérted az új jeladó paramétereit(ellenállás)?
Sziasztok,
20. oldalig elolvastam az elejétől a topicot, de inkább most már kérdezek mert még jobban belezavarodtam. Kollégám 1999 12. havi F-es Astrája X16XEL Ecotec motorral van szerelve, DELCO ECU-val. Most akkor ennél gyújtás ráadásakor el kell indulnia a tankban a tápszivattyúnak vagy nem? Elég ellentmondóak a NET-en található infók erről. Ha áll egy napot a motor, főleg hidegben akkor csak hosszas köszörülésre indul be. Az indítózás pillanatában meghúz az AC reléje nyom is rendesen, lefullasztáskor ki is kapcsol. Egyébként jár az autóval, más baja nincs. h
Szevasz.
A benzinpumpa valószínű elengedi a nyomást mikor tovább áll az autó. Van benne egy kis szelep ami kell hogy tartsa a nyomást. Indítózásnál indul a pumpa.
Köszönöm!
Tehát akkor ez a szelep a tankban, az AC. egységben keresendő nem a motortérben ugye? Elképzelhető, hogy ez a probléma mert állítólag nem sokkal előtte egy szerelő kitakarította a tankot, lehet valamit elbaltázott. Maga a nyomást mi tárolja álló helyzetben, a gumi/műanyag csövek rugalmassága, vagy van valami mondjuk rugóerős, membrános kis tartályszerűség amit felpumpál? Erről a részről jó lenne valami robbantott ábra.
Igen a tartályban található. Ez a nyomás a csövekben meg a befecskendező sorban van. Nincs külön tartály e célra. Lehet a szerelő nem rögzítette rendesen a csövet a pumpához,és ott elengedi a nyomást. Vagy piszok ment a kis szelepbe,ez a pumpában található.
A hozzászólás módosítva: Jún 26, 2018
Helló !
Ha tudnátok segíteni: Melegben ( külső hőmérséklet 27 C felett ) hosszabb lassú, alapjáratban ) kigyullad a chek lámpa, majd ha a motor lehűlt ( pl másnap) induláskor nem ég. Majd ismét ugyanaz. Van-e valakinek ötlete, tapasztalata ? Előre is köszönöm
Talán olyankor szeretné bekapcsolni a hűtöventillátort, de nem sikerül neki.
Tiszteletem!
Opel Astra F középkonzolján nem működik az óra és semmilyen funkciót nem mutat, háttérvilágítás sincs. Az öregem így vette pár éve. Néztem a biztosíték táblát, minden biztosíték rendben van. Van e még valahol bárminemű biztosíték ami a kijelző működését befolyásolja? Vagy merre kell keresni a hibát? Köszönöm!
Általában a háttérvilágítás izzója szokott kimenni. Biztos, hogy a kijelző sem kap áramot? A kijelzőre lámpával rávilágítva sem látszik semmi?
Sajna nem! Találtam itt egy képet, amin látszik a rávilágításnál a karakterek, de ez teljesen halottnak tűnik! Még nem bontottam ki, de amint itthon lesz a kocsi, megnézem! Köszönöm!
|
Bejelentkezés
Hirdetés |