Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Témaindító: Topi, idő: Nov 18, 2007
Néha, ha reklámra kattintasz, akkor jön be így. Jobb felső sarokban van a nyelv választó, vagy valami olyasmi, hogy go to global site és akkor angol lesz.
Köszi.Tényleg így volt.Már meglepődtem, hogy az oroszok megvették a céget
![]()
Tudja valaki hogy kell a nádszövetet felrakni a falra? Hiába kértem hogy nem kell megvették és most rakjam fel.
A hozzászólás módosítva: Aug 26, 2018
Szögeld fel és vakold be. Ez a klasszikus módja.
Leméred a vályogtéglás falfelület magasságát, amelyet le akarsz fedni vele, legörgetsz ennyit a nádszövetből, levágod méretre, utána föltekered ezt a darabot. A fal felső részén két szegre felakasztod ezt a darabot és legörgeted, majd elkezded ledrótozni a tetejéről és a széléről indulva, úgy, hogy a szegre rátekered a drótot, beütöd azt és haladsz lefelé vele soronként, két soronként ütsz egy szeget, amire rátekered a drótot, és így le egészen az aljáig. Persze a drót legyen feszes és a szög feje ne álljon ki a síkból a végén. Aztán 25-30 cm-rel mellette szintén ledrótozod és így tovább a nád másik széléig. Aztán jöhet a következő darab nád, amíg le nem feded az egész falfelületet. Az egymás mellé kerülő náddarabok között lehet pár centi átfedés.
A hozzászólás módosítva: Aug 26, 2018
Azért mert már nincs sok hátra.
Sziasztok!
Mi a fenéért nem tud végre az Ebay teljesen magyarosodni is, mámint úgy, hogy a hatájos vámolt árak jelenjenek meg :/ Arról nem is beszélve, hogy globálisan jelennek meg a hírdetések és persze egyik másikra heteket is kell várni mire az ember választ kap, ja és nem mind 1, melyiken regelsz, mert pl a .de nem fogadja el a felhaszn.név+jelszót de a .com igen.Érti ezt a zagyvaságot valaki? - Nem a saját írásomra gondolok ![]() Idézet: „Mi a fenéért nem tud végre az Ebay teljesen magyarosodni is, mámint úgy, hogy a hatájos vámolt árak jelenjenek meg” Nagyjából annyi energiát fektetnek bele, mint mint te, lásd: Idézet: „hatájos” vagy hatályos ![]()
Felesleges lenne. Nincs már elég emberük. Hetek óta várok egy kiszállításra. A Postásoktól tudom, hogy nincs elég ember. Magyarisztán kiürül. Nincs már pénztáros, postás, pénzszállító, villanyszerelő... Miért törődnének jobban velünk, mint mi - saját magunkkal? Igaz ez már itt is off.
Van pedig. Tegnap 15 percet vártam egy csomag kiadására. 3 an beszélgettek bent, 1 dolgozott. Nimcs ezzel baj ha nem lettem volna én, az ügyfél. Pont a posta, csekkbefizetés az ami automatizálható. Igen, akkor is kell a dolgozó, nem is kevesebb mint az a 4 aki akkor épp benn volt. 1 csomag feladása 7.5 perc számítógéppel. Vicc. Csak az a baj ez a valóság.
Én több mint 1 órákat állok sorban a postánál havonta egy 15000-es településen - és nem vagyok egyedül ezzel. Van aki már a szomszéd településre átmegy inkább autóval, csak ne kelljen ennyit várnia. Így is spórol fél órát legalább. Hiába az ügyfélirányító rendszer, ha az ablaknál nincs senki.
Innentől csak futárt használok, azt a pár száz forintot akinek kell fizesse ki. Sajnos módom nincs csomagautomatázni. Sajnos kell olyan is még mindig hogy posta, kínai rendelések miatt. Kértek nevet, személyigazolvány számot, aláírást. Após bent volt szombaton, mondja dolga ban ott is, ment is mint a karikacsapás akkor , nem, nem adták ki neki. Nekem úgy hogy 12345MF is beírhattam volna kiadták a csomagot. Igazolványt elő se vettem. Mivel szépségtanácsadónő is vagyok (írták
![]() A hozzászólás módosítva: Aug 28, 2018
Ezzel én is így vagyok, mi a bánatnak cipeljek akármit a postára, vagy menjek el érte, ha idejön a ház elé a futár eladásnál és vásárlásnál is. Egy nagy gond van velük, nem tudsz törékeny dolgot feladni, ami mondjuk egy csöves szkóp esetén elég nagy rizikó.
Mert hiába van akármilyen szuperül becsomagolva, ha leesik az nem biztos hogy jót tesz neki. Megkérdeztem a GLS sofőrt, azt mondja, egyszerűen nincs rá idő és energia hogy még ilyennel is bajlódjanak, kb. négyszer ötször annyi csomagot terít egy sofőr manapság mint néhány évvel ezelőtt, szóval nem tudnak megkülönböztetett figyelmet fordítani adott csomagoknak. A DPD sofőrje meg azt mondta, hogy a szállítás adott részét a futószalag intézi, emberi kéz beavatkozása nélkül. Ha leesik az 1 méter magas szállítószalagról a csomag, azért ők nem tudnak felelősséget vállalni. A szabályzatukban, amire pl. a furgefutar.hu-n ki is térnek, eleve tiltja mindenféle törékeny dolog feladását mindegyik futárcég.
Tegnap délelőtt rendeltem Szlovákiából egy fejhallgatót. Már egy órája a fejemen van.
![]()
Üdv!
Egy olyan problémám lenne, hogy a motoron (Suzi Gz 125) most cseréltem új gyertyát, ( NGK-t ) majd pár perc járás után bekormolt, és csak alapjárat van. Ha adok neki egy kis gázt akkor egyből leáll. Minimális fordulttszám emelkedés 100-200 után. De addig a max 2 percig tudtam rendesen öblögetni a gépet. Gondolom amíg be nem kormolt a gyertya, de csak gondolom. Előzmények: Az előző gyertyában 13ekm volt, illetve hazafelé egy noname kúton tankoltam egy kis faluban 5l 95-ös kagylós benzinre kb 8-9 litert. Majd 80km után elkezdett ki-ki hagyni a gyújtás pár 100méteren át, majd utána le is állt, és csak alapjárat volt. Akkor megtisztítva a gyertyát rézkefével kb 1km-t tudtam menni. Mi okozhatja ezt vajon?
Nekem nèha meg az a bajom, hogy hürrhög-bürrhög az erösitöm. Azon szoktam az asztal alatt nèha tartani a làbam. Olyankor jobban èrezhetõ.
Itt esélyes hogy nem a gyertya a hibás, sajnos végig kell menni a lépéseken. Viszonylag egyszerű a blokk, sajnos volt hozzá szerencsém egy GN125-ben. Sok másik gépbe is szerelték (NF41A), állítólag nagyon megbízható, előfordulhat hogy csak én fogtam ki egy lelakottabb példányt, és 1,5 évig szörnyű álmatlan éjszakákat okozott (bár az is igaz, hogy soha nem hagyott az út szélén).
Ha már úgyis szét kell kapni, első körben kezdenék egy karbipucolással, tipikus ezeknél a régebbi japán gépeknél, hogy nem bírják az etanolos üzemanyagot, és 3-4 évente szétmegy a membrán. Utána lehet kezdeni keresgélni másfelé, szűrők tisztítása, gyújtásrendszer, stb.
Eddig 17-18ekm-t tettem bele mióta megvan, és most volt az első lerobbanásom, amikor haza kellett szállítani. Egyébként ez a blokk, vagy a licensze van pár Keeway-ben is.
Igen, a karbi pucolást azt megcsinálom, megnézem akkor a membránt is egyúttal. Csak az a furcsa hogy ha a gyertya tiszta akkor veszi a fordulatot.
Szia . Az üzemanyagot cserélném le a már említett karbi tisztitással együtt . Ha nem szünik meg a probléma , akkor meg kell nézni , honnan került túl sok olaj a hengerbe . Például szimering , vagy hengerfej . Ennyi km után a szelepbeállítás , karbipucolás nagyon is aktuális ! Remélem az olajat cserélni szoktad ? Jó munkát !
Nem biztos hogy olaj került bele. Bár a gyertyáról készült kép mellé nincs leírás, de ha túl sok olaj kerülne bele, akkor sokkal olajkormosabb lenne, illetve a meneten is lenne bőven. Ugyan ez a blokk kopáshatáron lévő gyűrűvel még simán hozta az újkori teljesítménye 70-80%-át, miközben a gyertyának nem csak a feje, hanem a menete is már tocsogott az olajban (amikor a kép készült, utána még egy majdnem egy évig probléma nélkül üzemelt, sajnos frissebb képem nem maradt róla).
Persze azért a szelephézagot, szelepszár szimeringeket nem árt ellenőrizni, tekintve hogy mindennel együtt nem tart tovább fél óránál.
Bár ez itt off, de szegény a keverék.
Sziasztok!
Remélem nem off itt: Mit tudtok a képcső jellegű hulladék eltüntetéséről, hogy lehet megoldani? Elképzelhető hogy akadna vagy száz kiló, mondjuk úgy járulékos veszteségként. Lehetőleg nem az elásás és szomszédba átdobálásra gondolok ![]()
Veszélyes hulladék! Nem kéne kályhához felhasználni.
Ne adj rossz tanácsot!
Hulladékudvar, e-hulladék lerakó.
Átveszik, valamilyen összeget fizetned kell érte. Ha természettudatos vagy, csak ide viszed,és nem dobod ki. Habár ezt írtad,és értékelem is ![]() A hozzászólás módosítva: Aug 29, 2018
8.300 forintért viszik el ártalmatlanítani köbméterenként.
17 köbméteres autó, olyan negyed milla, per kanyar ![]() Ha fizetsz kukadíjat, akkor ennek bizonyítása ellenében 100 kiló magasságában talán még leadható az udvarban... Mellesleg ez a nálatok hivatalos szabályzat. A hozzászólás módosítva: Aug 29, 2018
Szelephézag beállítás óta kb 1000-1500km-t mentem max
![]() A hozzászólás módosítva: Aug 29, 2018
A sok olajat , azért írtam , mert én jártam , már így . A benzint biztos , hogy az Ő helyében , már rég leengedtem volna , úgy is jártam , már
![]() |
Bejelentkezés
Hirdetés |