Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » HESTORE.hu
HESTORE elektronikai alkatrész kis- és nagykereskedelem - Elérhetőségek
Ez a fórum a HESTORE.hu alkatrész áruház műszaki, webes és beszerzési kérdéseire jött létre, nem hivatalos kapcsolatfelvételi lehetőségként kötetlen formában. HESTORE-os ügyintézők fel-fel néznek ide szabadidejükben is, de hivatalos ügyfélszolgálati és rendelésekkel kapcsolatos kérdésekkel továbbra is ügyfélszolgálat keresendő. Ügyfélszolgálat: info@hestore.hu (+36 1 783 3436)
Persze, ezt értem, de akkor azt is rám bízhatnák, hogy milyen színű, esetleg csak egy színű ledekkel szeretném megvenni. Egy selyemfényű narancs például, vagy fehér.
És akkor tényleg rám lenne bízva. Így meg ha nem tudnék meglenni nélküle, akkor dobjak ki 132 SMD ledet, és vegyek bele ugyanannyi egy színűt. Na mindegy, csak morgok itt a nagy semmiért, mert ez nem fogja meghatni a gyártót.
A webáruház az alábbi BC-s tranzisztor elérhetôségét 1-3 munkanapnak mutatja.
Valóban ennyire hamar kézhez kaphatom ha megrendelem?
Rendeltem tőlük most is hiánykészletest és igen gyorsan beszerzik szerencsére.
Akkor csak véletlen lehet, hogy 2 hónapja megrendeltem és semmi. Igen felvettem velük a kapcsolatot, de nem lett azóta sem elérhetőbb a rendelésem.
Ne haragudj a saját tapasztalatom írtam le neked.
Vedd fel a munkatársakkal a kapcsolatot eddig nekem is készséggel segítettek mindenben.
Gyanítom, hogy mindenki azt szeretné, hogy újra legyen minden alkatrész és eszköz elérhető, mint korábban. Hestoreosok is meg mi is.
Pl. Lassan egy éve várok egy makita alkatrészt fűnyíróhoz egy másik boltból, minden hónapban megkérdezem a szerszámboltot, és ők is csak várnak-várnak. Nehogy azt hidd a szerszámbolt nem akar eladni nekem egy fűnyíró alsó takarólemezt, ők is jobban örülnének ha lenne. Mindig megkérdezik akarom-e töröltetni a makitás rendelést, de én bizony kivárom Nem túl nehéz jelenleg belefutni olyan műszaki cikkbe amire várni kell, mindegy melyik shop az.
Pici eltérés hogy ahogy látni 1-3 munkanapot jeleznek (azaz nem "rendelésre, majd egyszer"), 2 hónapja, és nem egyedi tartozék, hanem egy általános BC-s tranzisztor. Meg még egy hasonlóan kommersz MOSFET. Meg még kb. 15 féle masik alkatrész ami van remélem (volt év elején) mert kifizettem.
Igen ez volt a helpdesk visszakérdezése egy hónapja, hogy töröltetem-e. Nos, mivel 1-3 munkanap és lesz, ezért nyilván azt megvárom... csak úgy fest a naptáraink nincsenek összhangban.
Gondolod, hogy csak a HEStore-nál vannak ilyen anomáliák? Hát nem. Mit tudnak tenni, ha pl. a nagykertől azt az infót kapják, pár nap és beszerzik, miközben mégsem? Attól, mert "általános" alkatrész, még nem jelenti azt, hogy konténerszámra tart belőle bárki is. Éppen a veszett nagy típusválaszték az, ami miatt már kb. semmi sem általános, mert ha az általános alkatrészt kell legyártani, akkor is át kell állítani a gyártósort a "nem általános" alkatrészről.
Csak ez hiányzik a rendelésből?
Hány darab kell? Holnap megnézem, van-e a fiókban?
Ha beszéltél velük, akkor valószínűleg elmondták pontosan mi a valós helyzet.
Kár ezen rugózni, és pláne hiba itt kitárgyalni egy olyan ügyet, amit velük egyetlen telefonnal rövidre lehet zárni. Én több vásárlás tapasztalatainak birtokában csak jót tudok mondani róluk. Nekem is volt már készlethiányos része a rendeléseimnek. Hívtam őket, elmondták mikor várható az érkezés. Olyan is volt, amikor ez hosszabb volt mint ami belefért, és könnyedén tudtam az érintett tételt helyettesíteni olyannal, ami volt. (Egy általános tranzisztort biztosan lehet helyettesíteni néhány egyéb típussal.)
Én mikor néha rendelek, akkor azt szoktam csinálni, hogy kizárólag olyan termékeket válogatok össze, amik éppen vannak raktáron (minden terméknél jelzi), így nem kell sokat várni a rendelésemre. Bármit is tervezek éppen, próbálom kizárólag elérhető termékekkel megvalósítani.
Igen, ez is egy jó szempont. De ha valami valóban 1-3 nap alatt elérhetővé válik, az nekem még általában bele szokott férni. (Illetve nem mellékesen, én egyéb helyekről is szoktam rendelni.)
Még nem, köszönöm az infót megkeresem őket is. Igazából ráér még a makita alkatrész, amíg nem nő a fű.
Január 03-án ugyanígy 1-3 munkanapon állt mint most amikor befotóztam, ezért is voltam olyan botor bátor hogy megrendeltem/kifizettem. Ott adminisztrációs hiba van, ha két hónap elteltével is ugyanez a státusza az ezek szerint beszerezhetetlen alkatrésznek. Egy hónapja rákérdeztem, hogy esetleg, véletlenül nem-e érkezett meg, de a rendelés elállását javasolta a helpdesk. De hát miért állnék el amikor már csak 1-3 munkanap és lesz... ugye?
Nemrég (idén) a "Lehel úti konkurensnél" rendeltem egy marék azonos IC-t (nem kevés pénzért), amikről kiderült hogy az összes selejtes. Visszavették és a maradék többszázas készletet is levették a webáruházukból, talán azért, nehogy más is belefusson...
Neked könnyű, ha budapesti vagy, viszont én a Balaton mellett lakok...
Én inkább nem kockáztatok, csak raktáron lévőket rendelek... (Idővel türelmetlenebbé váltam volna? ) A hozzászólás módosítva: Márc 1, 2022
Ez akkor már teljesen megszűnt/nem létezik?
Hát, én eről nem írtam, midig csak házhozstállítást szoktam választani, és általában több kisebb tétellel sem szoktam elérni a 15000 Ft-ot, így erről nem tudok, még nem volt rendelésem házhozszállítási költség nélkül.
Üdv a HESTORE csapatának!
Wemos/Lolin S2 Mini fejlesztőpanel beszerzésére van lehetőségetek emberi időn belül (max 2 hét)? 5db érdekelne első körben.
Én úgy látom, hogy nincs azonnali készleten. Legalábbis amiket linkeltél azok a termékek nincsenek. De miért nekünk teszed fel a kérdést. Van ügyfélszolgálatuk. Nem mi csomagolunk fórumtagok.
Én tegnap rendeltem kicsivel több, mint 15.000.-Ft értékben, házhoz szállítással, és ingyenes.
Megnéztem mégegyszer azt írja hogy 1-3munkanapon belül. Egy hónapja rendeltem kb30000ft értékben.
Én meg elfelejtettem a felhasználó nevem és jelszavam, de nem rendeltem semmit.
Az is ingyenes, házhoz hozta a futár.
Az OFF topikban lévő információkhoz igazodva a már korábban törölt hozzászóláshoz kapcsolódó (így már semmihez nem kapcsolódó) válaszok törlésre kerültek.
Kérünk szépen mindenkit, hogy a korábbiakhoz hasonlóan, MINDEN rendeléssel kapcsolatos ügyintézést a HESTORE saját elérhetőségein bonyolítsatok, ez a topik nem erre való. A moderátorok a jövőben is törölni fogják a konkrét rendelésekkel kapcsolatos eltévedt hozzászólásokat, nem kell meglepődni sem, hogy a fórumtagok ezen hozzászólásokat jelentik a moderátornak, hiszen a fórumtagok sem tudnak semmit tenni-segíteni, csak zavarja őket. Köszönjük szépen előre is!
Üdv,
Szeretném jelezni, hogy az Uno-hoz való akrill háznál kevés csavart mellékelnek "gyárilag". A zacskó zárt, M2.5 csavar van benne, ehhez 9 db csavart adnak és 6 db műanyag alátétet. Akril (plexi) ház, Arduino Uno R3 alappanelhez Ahhoz, hogy a panel megfelelő magasságba kerüljön, 4 db műanyag alátétet és 4db csavart kell felhasználni. Ha nem ennyit használok fel, akkor nem a megfelelő pozícióban lesz és feszül. További 4 darab csavar a panelt rögzíti a csavarhoz. Tehát 1 csavar marad meg, amivel nem lehet a házat összeszerelni. Jó lenne, ha még 3 vagy 4 csavarral több lenne. (1 a tartalék.) Minőségi összeszerelést szeretnék elvégezni, nem ákom-bákomot, jó-lesz-az-úgy dolgot...
Gondolod, hogy a HEStore munkatársai készítik össze a csomagokat? Én, ha minőségi összeszerelést akarok végezni, előveszem a saját csavarkészletem mert gyakori az ilyen hiba, miszerint hiányzik egy-két csavar innen-onnan.
Tisztában vagyok, hogy nem ők készítik össze a csomagot. Viszont visszajelzés nélkül nem tud a problémáról, sem a gyártó, sem a webshop. +4 csavart akár a Hestore is tud mellékelni, ha a gyártó nem hajlandó javítani. Itt a presztízs lehet a kérdés. A mostani felállásban nagyon gyenge így a minősége ennek a terméknek.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |