Fórum témák
» Több friss téma |
Szia.
Mèg annyit hogy ha szépen szeretném az ajtó átmenőbe befuzni a kábeleket akkor milyen csatlakozót(Saru,èrvèg hüvely...) Rakják a kábel végére ?
A 12V az működik, de az is lehet hogy nem. Ha nem működik, akkor marad az amit előzőekben írtam, hogy az ablak le szálat ki kell vezetni és azt külön vezérelni (annak biztos 12V kell).
Hátulra komplett csere kell, tehát régi mechanika ki új motoros emelő be. Többeknek építettünk már be utólag, volt akinek ki volt építve a köteg, volt akinek nem. Vagyis az esetek többségében csak az ajtón belül volt a köteg, de az átmenőtől előre már semmi, tehát ezt utólag kell bevezetékelni. Sajnos kimondottan olyan csatit ami a stekkerben van nem találtam. Anno én azt a csatit használtam, ami az alaplapokon a fekete kis műanyag csatlakozóba van (alul linkeltem). Annyi a különbség, hogy ennek rövidebb a hossza, de maga a csatlakozó felület mérete ugyanaz. Lényegében a műanyag házba szerelésnél fog gondot okozni a berögzítése, mert a stekker a tehermentesítő részére szorít rá (ahol a saru él a vezeték találkozik), viszont mivel az előbb említett csatlakozó rövidebb, így nehezebben tudja stabilan befogni. Itt érdemes esetleg ha biztos vagy a dolgodban egy csepp olcsó pillanatragasztóval befogatni, vagy esetleg zsugorcsővel megvastagítani ezt a részt (azért olcsóbb mert nincs olyan tartása mint a minőséginek, és ha kell ezt könnyebb bontani.) Ha ezt a csatit nem rögzíted a házba, akkor összeszerelésnél vissza fog csúszni és nem lesz kontakt. csatlakozó
Szia.
Szerencse van ilyen csatlakozom(Gondolom ez az anyás ez van az ajtóba). Steckereknek valahol megtalálom a lábkiosztást? Melyik lábon mi megy.
Sziasztok!
Esetleg -netán tudna valaki segiteni??? Mert teljes tanácstalanságba keveredtem.... Opel Frontera "A" 1994. 2.3TD 101PS 23TDR autóban hol található a müszeregység fordulatszámérőjének jeladója? Esetleg milyen tipusú??? Köszönök elöre minden segitséget
Valószinüleg a fötengely holtponti jeladóról veszi a jelet a kijelzéshez.
Káosz a köbôn..., ma levettúk a generátort --- állitólag még az eredeti 2.5. TDS - s motorról való a genenerátor, mert idõközben átlett szerelve egy 2.3TDI - s motor az autóba....
Ezen a generátoron van " W" kivezetés..., amin meglepö modon nem volt vezeték, de megmertúk és kb 7V váltófesz viszont kijön...., csak +B, és +D vezeték van bekötve, egyébbként gencsi közelében sem látni valami üres vezetéket ami esetleg gencsihez tartozhatna... Tulaj szerint régi 2.5TDS motorral még volt fordulatszàmmutatás a müszerfalban.., muüszetfal még eredeti , nem lett cserélve.. Esetleg kuplungharangnál lehetett a régimotornál??? Sebváltóházzal egyútt lett a motorcsere..., viszont ott se találtunk---- idáig legalább is nem--- valami lógó vezetéket ami valami jeladón lehetett..., bár elég zürzavaros kábelsaláta van az autóban... Köszi a segitségetek...,,csapataink továbbra is harcban állnak----igaz egyre reménytelenebbül.... Üdv C.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Tudja valaki, hogy hol találom a kapcsolási rajzban X26 -tal jelölt csatlakozót a motortérben? Ezen keresztül megy a klímakompresszor kuplung , a klíma nyomás jeladó és a hűtőventillátor jele illetve feszültsége. Az autó Astra H, a motor Z16XER. Köszönettel
Üdv mindenkinek!
1.4-es benzines G Astrás kérdés: az indítókapcsoló közvetlenül adja az áramot a bendix behúzótekercsének, vagy egy relén keresztül? Ha relén keresztül, akkor ezt a relét hol találom? Köszönöm!
1998-2001 ig A PDF 6.-ik oldalon jobb oldalán van amit keresel De ha esetleg nem indul kulcs fordításra, akkor az önindító motor szokott bedögleni.
A hozzászólás módosítva: Máj 8, 2023
Szia!
Mikori az autó? Van egy két rajz. 99-ig és 2000-töl is a gyújtás kapcsoló kapcsolja.
Sziasztok!
Opel Astra J 1.4 benzines autóm motorja az utóbbi pár napban azt produkálja, hogy üzemmeleg motornál üresben kisebb gázadásokra a szokásos mértékben felpörög, aztán azonban nem esik azonnal vissza a fordulat, hanem egy kicsit tovább emelkedik. Ezután a szokottnál lassabban csökken vissza az alapjárati fordulatra, melyet követően eseti jelleggel egy pár másodpercre be is dadog a motor, melyet csak egy kisebb gázadásra hagy abba. Hidegen nem tapasztalom ezt a problémát, csak üzem meleg motornál és csak is üresben. Valakinek valami tipp?
Szeva!
EGR szelepet takaríts ki. Lehet hozzá kapni spéci spray-t.
Jó a sima konyhai zsíroldó is, nem kell semmi spéci oda, kivéve ha sok a fölösleges pénz. link
Sziasztok!
Klíma problémám támadt a x14ex 98-as astra-n. Nem húz be a kuplung a kompresszoron. A csatlakozójából nem jön semmi. Van ennek valami reléje, azt hol találom meg? A biztosíték táblát néztem, van pár üres hely, nem vagyok már teljesen biztos benne, hogy amikor régebben bizgeráltam más elektromos hiba miatt, akkor nem b-tam el valamit, de már nem tudok visszaemlékezni, a leírásokban, meg amiket találtam, nem egyértelmű, hogy melyiknek van konkrétan ehhez köze? A 40-es gyanús, hogy az lehet az egyik, de abban jelenleg nagyon minimális feszültséget mértem, valami 1,4V-ot! Van több biztosítéknál is, hogy klíma rendsze, azokat nem tudom, hová tenni!? 35, 39 , 40, nálam a 35 és a 40 jelenleg üres, ennek a háromnak mi köze az air condition-hez? Hol van még relé, meg biztosíték ezen a táblán, meg a motorban a tágulási melletti dobozon kívül?
Sziasztok!
Tanácsot kérnék! (Lehet, írtak már ez ügyben.) Opel G Astra z16xe (kombi) Következő a hiba: alapjáraton szépen jár, azomban a gázpedálra semmit sem reagál. Hiába nyomkodom. Milyen szenzor, gomba, jeladó, érzékelő purcant ki? Köszönöm válaszaitokat!
Nem biztos hogy olyan jellegű problémája van, sőt általában nem az van, hanem, van benne egy kettős nyomásérzékelő, vagyis csak akkor tud bekapcsolni ha a rendszerben lévő gáz nyomása ezen értékek közt van. Ha túlnyomás van akkor bontja az áramkört, ahogy akkor is, ha elszökött a gáz, vagy már annyira kevés hogy lecsökkent emiatt a nyomás, pontos értékre nem emlékszem, de ilyen 1-2 barnak kell lenni benne különben bontja az áramkört a nyomáskapcsoló.
Az persze valószínűtlen, hogy megnőtt a gáznyomás. Inkább arra tippelnék, hogy alacsony.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni egy hiba beazonosításában.
Van egy 1999-es X14NZ motorkódos Opel Astrám. Figyelmetlenségből pár másodpercre fordítva lett bekötve az akkumlátor. A generátor cserélve lett. Azóta az olajnyomás visszajelző lámpa fordítva működik. Gyújtás ráadás nélkül folyamatosan világít, ha ráadom a gyújtást elalszik. Az autó indul, jön-megy. Az olajnyomás érzékelő jónak tűnik, viszont ha a vezetéket lehúzom az olajgombáról, akkor is folyamatosan világít a lámpa gyújtás nélkül a műszerfalon. Valakinek ötlet, hol keressem a hibát? Köszönöm!
Szia!
Ha nem kap áramot a kompresszor elektromágnese először ellenőrizd a klíma csövein lévő nyomáskapcsolókat. Elvileg zárva kellene lenniük. Ha nyitva van akkor vagy túl alacsony a gáznyomás, vagy fagyás/dugulás miatt túlnyomás keletkezett a rendszerben és ezért leállt. Én ezzel kezdeném... A következő lépés: látja-e a számítógép hogy bekapcsoltad a klímát? A klíma rendszer elvileg zárt, de az autó elég mostoha körülményeknek van kitéve, elfárad egy két dolog és a gáz a legkisebb lyukon is elillan.
Köszi, megoldódott, úgy néz ki, a nyomás szenzor kh-s lett, lehúztam a csatlakozót, meg vissza dugtam, és már működik.
Adott egy G Astra (z17dtl) és egy olyan irigylésre méltó hibája van, hogy mínuszba hűt a klíma.
A szerelő kicserélte a expanziós szelepet, és a klíma motoron belül is valami vezérlőt de a hiba nem oldotta meg a hibát. Nekem az a furcsa, hogy a klímakompresszor folyamatosan megy pedig régebben mintha ki-be kapcsolgatta volna magát. Van ebbe a típusban fagyáskapcsoló vagy valami elektromos szabályzó?
Astra g 2.0 kérdés a hűtőventilátorok hány féle fokozatba kapcsolnak a képen a réztekercs szerűség mi célt szolgál?
A fokozatot nen tudom, de a tekercseknek az a feladara, hogy elnyomják a ventilátor motor áltál keltett zavarokat.
Egy kérdés astra g 2.0 igaz-e hogyha a hűtő ventilátorok vezérlő modulját lecsatlakoztatom a vezetékekről majd vissza csatlakoztatom nem lehet beinditani az autott nem gyullik be?
Szerintem nem. Ha nem indul más a gond.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |