Fórum témák
» Több friss téma |
A linked problémás...a vezérlő panelt nevezd meg inkább. Lehet fordítva van a cucc belőve, nyitás irány a zárás. Végálláskapcsoló ... nyitva vagy a zárva LEDek megfelelően jeleznek?
Kb. 5 éve üzemel. Most jött elő a hibajelenség. Nincsennek ledek. LCD/GRAFIKUS kijelző jelzi amit kell.
Csak nyitásnál nem fékez? Nem lehet, hogy menübe nincs beállítva.
Meg kell nézni, hogy a vezérlésen, milyen elven működik a fék. Lehet, hogy nem a személyi bejáró csatornájára hangoltad, hanem pl stop funkció. Ha jól tudom a beninca-nál van erre lehetőség. A leírást kéne levadászni, nem a motor linkjét küld el.
A LCD szegmens is jelzi amit kérdeztem...
A vezérlés meg a "MATRIX, CP.BULL" és van külön leírása (SzilCsong-nak): Bővebben: Link Reset+újra konfigurálás...ha nem jó kuka, a procija megbetegedtt.
A BLC menüt kéne megnézni, mert gyárilag nincs beállítva fék és jól gondoltam, a 2ch programozható
Meg előtte van az IBRA... Reméljük acél a fogasléc anyaga.
Kérdés, hogy a "nehéz kapu" mit takar, mert sima lakossági kapucska is tud lendületbejönni és csapódni, ha nem fogja a fék.
Lakatos kollégáim még sose adtak ki a kezük közül mechanikus vész-végütközők nélküli kaput, Persz az már gáz, ha azokról pattan vissza a kapu. Persze a BULL 10 az egy tonnás kapuval is boldogul...
BLC: 18, IBRA:80
Próbálgattam több lehetőséget. Még egy dolgot nem néztem meg, mert már bele zúgott a fejem teljesen, a kondinak a kapacitását. Indulni jól indul, meg szépen is megy. Ha esetleg sántít a kondi, nem tudom ez mennyire befolyásolhatja a fékezést. Egyáltalán nem fékez a motor.
Ha beleérsz az infrába, akkor hirtelen irányt kell váltania, ez oké?
Gyenge kondinál előfordul, hogy megy tovább ugyanabba az irányba, de fékezéskor nem kéne beleszólnia, ilyenkor mindkét irányba kb 50V (de ez tipustól függő)ot ad ki a vezérlés
Nincs infra.
Holnap jutok oda, hogy folytatom. A hozzászólás módosítva: Aug 7, 2024
Nekem rejtély, hogy a motorfék hogyan működhet ezekben a kétirányú aszinkron motorokban. Rövidzár a tekercsre, vagy fordított irányú megtáplálás...
Eddig 2 félével találkoztam.
Fékezéskor, külön relével, mindkét irányba, trafóról levett, egyenirányított feszültséget küld, kb 1 másodpercig. Kicsit kulturáltabb: mindkét iránynak külön 1-1 triac és fékezéskor a processzor megvezérli kb 50V-al mindkét irányba. Közbe figyeli az AC szinuszjelét, természetesen.
Sziasztok! Kettős uszókapuhoz Roll 230 vezérlők vannak összekötöttem őket, de nem mennek szinkronba mindig. Van amikor jól mennek mind a kettő távolodik vagy közeledik egymáshoz de ha az egyikről leveszem a tápot és a másikat elindítom akkor utána mind a kettő egy irányba megy csak.
Próbálkoztam távirányítóval mind a kettőre hangolva és kapcsolós vezérléssel is. Hogyan kell összehangolni őket, vagy milyen elektronika kellene?
Bővebben: Link
Kétszárnyúhoz írja. Hármat telepítettem abban a formátumban, ahogy írod. Tolókapuhoz.
Szia
Esetleg egy nem túl elegáns módszer, ha beállítod a társasház funkciót, akkor nyitás esetén ugye nem enged beavatkozni, így ha a másik nincs szinkronba, akkor könnyen szinkronba lehet hozni pár gombnyomással. Ha ezt nem tolerálja az ügyfeled, akkor más, olyan vezérlést kell nézni, ami csak nyitást, ill csak zárást is tud, sajnos össze kell kötni pár ponton a két vezérlést, nem tudom, hogy utólag erre van-e lehetőséged?
Ehhez elég durván át kéne vezetékelni az egészet, a végálláskapcsolókat is
Jelenleg 7x0.75 van befűzve vezérlőnek. De bármit be tudok húzni. A második lehetőség lenne jó. Ajánlanál hozzá vezérlőt.
Ezt a típust ismerem és elég profin be lehet rajta állítani mindent
V2 city 1 Még azt vizsgálnám meg, hogy a motorok nincsennek fékezve, illetve ezek a vezérlések se tudják fékezni végállás elérésekor. Nekem ebből már volt problémám, hogy amit pl télen beállítottam végállást, nyáron csattant, mert tovább vitte a lendület, szóval csak szólok, hogy ilyen gond is lehet.
Nem találom hozzá a pc-s programot az nagy segítség lenne. Neked esetleg megvan?
mraulajaos a BRAINY-t ajánlotta ugyanerre 3év garnacia van rá. Melyikkel lenne jobb szerinted?
Ilyen motorral szereltem. Régebben volt. Azóta is működnek.
Ezt így 100% megbízhatósággal soha nem hozod össze.
Bármikor kieshet a szinkronból. Van hogy hetekig, 2 hónapig se, van hogy hetente 2x is. Tapasztalat, 2 melóhelyemen is ez van 14 éve, dupla tolókapu. Gyors segítség, nyomsz egyet, majd belépsz a fotocellába. Ekkor amelyik kifelé nyit, az végig nyit, amelyik befelé az megáll és visszanyit. És helyreáll a szinkron. Hogy meddig...? Megjósolhatatlan. Nálunk Nice ROA vezérlések vannak és az is téveszt. Megoldás amit a kolléga linkelt, az 1 egység 2 kimenettel és nem tud tévedni soha. A hozzászólás módosítva: Aug 23, 2024
A motorok típusát/teljesítményét sem ártana megnevezni...mert vannak jobbfajta motorok is, amelyekben van forgásérzékelő jeladó. bizonyára ezekben nincs...
Ha az egyik motor akadályt érzékelve visszanyit, kiesik a szinkronból... Ilyen esetben a tulaj kikuplungolja a motort és helyreállítja a "szinkront". Ennyi. Régebben én is szereltem ilyen kétmotoros szétnyíló tólókaput...Roger gyártmányt, csak az egyikbe raktam be a RF vevőt...
Bármelyik kétszányú (230V-os ?) kapuvezérlő elektronika alkalmas ehhez, főleg amelyikben a két kapuszárny közötti késletetés 0 sec-re is beállítható... (Pl. a BRAINY pont ilyen)
Ezt írtam csak rosszul fogalmaztam.
2 külön tolómotor vezérlővel soha nem lesz jó.
Én az egyik motorra (amelyikben benne maradt az 2 csatornás RF vevő) meghagytam a kiskapu nyitás, így azzal kuplung használata nélkül szikronba állíthatták a két motort.
Az enkóder a forgásirányérzékelő?
Tudsz ajánlani ilyen motort 600W-osat? |
Bejelentkezés
Hirdetés |